„vipcommunications“ 2017 m. augino ir pajamas, ir klientų ratą

Publikuota: 2018-03-28
Sutarties su  „Tele2“ pasirašymą „vipcommunications“ vadina vienu svarbiausiu faktoriumi, prisidėjusiu prie agentūros augimo pernai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Sutarties su „Tele2“ pasirašymą „vipcommunications“ vadina vienu svarbiausiu faktoriumi, prisidėjusiu prie agentūros augimo pernai. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ apyvarta 2017 m. išaugo 11%, o tiesioginės pajamos – 6,5%.

Giedrius Galdikas, agentūros „vipcommunications“ direktorius, teigia, kad praėjusieji metai įmonei atnešė teigiamų pokyčių – sustiprėjo komanda, o komercinių klientų ratą papildė tokie prekių ženklai kaip „Tele2“ ar „Švyturys – Utenos alus“.

VŽ rašė, kad prieš metus telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ išsirinko du komunikacijos partnerius „Publicum“ ir „vipcommunications“. Pastaroji daugiau dirba su „Pildyk“ prekės ženklu.

„Augimą fiksuojame jau kelerius metus iš eilės ir praėjusieji metai nebuvo išimtis. Atsižvelgdami į augantį integruotos komunikacijos projektų poreikį, į savo darbuotojų gretas pakvietėme ir naujus projektų vadovus, tekstų kūrėjus bei dizaino specialistus. Nuo 2017 m. kovo darbuotojų skaičius išaugo nuo 32 iki 38 šiandien“, – išplatintame pranešime teigia agentūros vadovas, pridurdamas, kad pajamų augimą planuoja ir šiais metais.

„2018 m. pardavimų pajamas esame užsibrėžę išauginti iki 2,5 mln. Eur, taip pat planuojame nuosekliai didinti tiesiogines pajamas“, – teigia p. Galdikas.

2017 m. „vipcommunications“ apyvarta pasiekė 2,366 mln. Eur ir buvo 11% didesnė nei 2016 m. Taip pat 6,5% ūgtelėjo ir bendrovės tiesioginės pajamos, kurios praėjusiais metais peržengė 1 mln. Eur ribą.

Be jau minėtų prekių ženklų, tarp „vipcommunications“ klientų yra „Swedbank“, buitinių ir profesionalių prietaisų gamintoja „Electrolux“, kelionių organizatorius „Tez Tour“, protingų namų sistemų bei jungiklių gamintojas „Jung“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau