„Twitter“ paskui „Facebook“ ir „Google“: draus ICO reklamas

Publikuota: 2018-03-19
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.
Regis Duvignau („Reuters“) nuotr.

„Twitter“ seka „Facebook“ ir „Google“ pėdomis – ketina drausti kriptovaliutų ir viešų kriptovaliutos siūlymų (angl. initial coin offering – ICO) reklamas.

Kaip rašo „News.bitcoin.com“, besiremdama „Sky News“ šaltiniais, „Twitter“ naująją reklamos politiką planuoja patvirtinti per artimiausias kelias savaites.

Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir ICO, uždraudė dar sausio mėnesį.

„Google“ taip pat praėjusią savaitę pranešė, kad nuo birželio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Tačiau patikimi VŽ šaltiniai teigia, kad nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet yra planuojamas lincencijavimas tam tikroms šalims. Tokiu atveju numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje reklama bus leidžiama tik tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Šiai dienai, panašu, kad tai bus Šveicarija, Pietų Korėja, potencialiai gal ir Baltarusija, nes ten priimti bemaž visi šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

Ekspertų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva. Juolab, kad Lietuva šiemet sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus.

„News.bitcoin.com“ skaičiuoja, kad vasario mėnesį per ICO pritraukta pinigų suma siekė 1,2 mlrd. USD, tai šiek tiek mažiau nei ankstesnį mėnesį, kai buvo užfiksuota 1,56 mlrd. USD suma, tačiau vasaris – trečias mėnuo iš eilės, kai su ICO projektais buvo perkopta per 1 mlrd. USD riba. Plačiau apie ekspertų vertinimus skaitykite čia.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
11:35
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23
Socialiniai tinklai 2020: stebinantis „TikTok“ fenomenas 3

Socialiniai tinklai – neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2020.02.23
„Pigu.lt“ dalį prekių siūlo atsiimti jau po valandos 1

Elektroninės prekybos bendrovė UAB „Pigu“ pradėjo teikti naują paslaugą – greitą prekių atsiėmimą. Pirkėjai,...

Prekyba
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 11

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
Pernai stabtelėjęs „Akropolis Group“, šiemet planuoja rekordinius metus

2019 m. bendra nuomininkų apyvarta Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ išliko nepakitusi ir siekė...

Prekyba
2020.02.19
Startas „Metų CMO 2020“ rinkimams 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA šeštą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2020.02.19
K. Gečas: „INK agency“ priaugo stiklines rinkos „lubas“ Premium

Integruotosios komunikacijos agentūros „INK agency“ ir jos įsteigtos skaitmeninės komunikacijos agentūros...

Rinkodara
2020.02.19
„Lidl“ nelieka vienkartinių maišelių, kiti prekybininkai tik dėlioja planus Premium 2

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacijos agentūros atnaujino veiklos kokybės standartus

Audito bendrovė „Nexia“ patvirtino, kad visos komunikacijos agentūros, priklausančios Ryšių su visuomene...

Rinkodara
2020.02.18
VPT: „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 0,4 mln. Eur vertės viešinimo konkursą

Lietuvos turizmo skatinimo agentūra „Keliauk Lietuvoje“ turi nutraukti 400.000 Eur  eurų vertės viešinimo...

Rinkodara
2020.02.18
Menas netinka alaus reklamai: teismas nubaudė „Volfas Engelman“

Alaus daryklos „Volfas Engelman“ reklama pažeidė Alkoholio kontrolės įstatymą, nes joje naudotas Lenkijos...

Rinkodara
2020.02.18
Komunikacija dėl pinigų plovimo: „Swedbank“ nukentėjo labiau nei SEB

Į pinigų plovimo skandalus pernai įsivėlę didžiausi Lietuvoje skandinaviško kapitalo bankai „Swedbank“ ir SEB...

Rinkodara
2020.02.18
„Lidl“ atsisako vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių 1

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ pirmasis iš didžiųjų prekybos tinklų Lietuvoje atsisako vienkartinių...

Prekyba
2020.02.18
„Tamro“ pasirinko naujus komunikacijos planavimo partnerius 1

Vaistų mažmeninė įmonė „Tamro Lietuva“, valdanti mažmeninės prekybos prekės ženklą „Benu“, žiniasklaidos...

Rinkodara
2020.02.17
„Password 2020“: efektyviausi rinkodaros projektai ir metų CMO

Jau septynioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2020.02.17
„Senukų“ pėdomis žengia ir IKEA Premium 1

Švedijos mažmeninės baldų ir namų sprendimų prekybos tinklas IKEA Lietuvoje pradeda teikti nemokamas...

Prekyba
2020.02.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau