Tarp žiniasklaidos planuotojų dosniausia – „Havas Media“

Publikuota: 2018-03-15
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Tarp žiniasklaidos planuotojų didžiausią atlyginimą 2018 m. sausį, kaip ir bemaž visus 2017 m., mokėjo žiniasklaidos planavimo UAB „Idea Media“ (prekės ženklas „Havas Media“).

„Havas Media“ mokėtas vidutinis atlyginimas šį sausį siekė 2.219 Eur. Antroje vietoje atitinkamai rikiuojasi – „BPN Lietuva“ (2.086 Eur) ir OMD (2.026 Eur), rodo „Sodros“ duomenys.

Lyginant mokėtą atlyginimą šį sausį su tuo pačiu mėnesiu prieš metus, jį didino visos agentūros, išskyrus pirmojoje pozicijoje esančią „Havas Medią“ ir dvi mažiausius atlyginimus mokančias žiniasklaidos planavimo agentūras.

[infogram id="451b9b8e-49d9-42a3-a908-1ab1d3ed7310" prefix="TbY" format="interactive" title="Rinkodara: žiniasklaidos planavimo agentūrų darbo užmokestis"]

VŽ rašė, kad tarp reklamos agentūrų didžiausią atlyginimą šį sausį ir beveik visus praėjusius metus mokėjo Kaune įsikūrusi skaitmeninės rinkodaros agentūra „YNOT Media“.

Vidutinis atlyginimas šioje agentūroje 2018 m. sausį siekė 2.314 Eur, pernai gruodį – 2.998 Eur, pirmąjį metų mėnesį buvo net 3.377 Eur.

Antroje pozicijoje pagal šį sausį mokėtą atlyginimą buvo kino reklamos agentūra „Cinema Ads“. Vidutinis atlyginimas čia siekė 2.035 Eur, pernai gruodį – 1.933 Eur. Plačiau skaitykite čia.

VŽ primena, kad nuo 2017 m. pradžios kas mėnesį yra skelbiami Lietuvos bendrovių (turinčių daugiau nei 3 darbuotojus) vidutiniai atlyginimai prieš mokesčius. Į vidurkį neįtraukiami atlyginimai pagal autorines sutartis ir tantjemos.

Ekspertų ir verslininkų nuomone, nors viešos vidutinės algos neparodo visos tikrosios situacijos bendrovėse, tai didina įmonių skaidrumą, verčia jas tobulinti savo atlyginimų sistemas ir aiškiau apie tai komunikuoti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 1

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 20

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau