Smulkusis verslas tuo, ką turi, dalijasi tyliai

Publikuota: 2018-03-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslo pagrindinė funkcija – uždirbti pelno. Tačiau tos įmonės, kurios tuo pelnu nori ir moka dalintis, laimi daugiau.

Dažniausiai pelnu pasidalijama su darbuotojais, kad šie būtų labiau motyvuoti, nesidairytų kitos darbovietės, galų gale – jaustųsi smagiau. Tačiau vis daugiau verslininkų atsigręžia ir į bendruomenę, ypač tuos, kam pagalbos reikia labiausiai.

Įprastai manoma, kad paramą ir labdarą teikia stambusis verslas. Tai tiesa, bet tik iš dalies. Stambios bendrovės dažnai pasitelkia viešųjų ryšių specialistus, kurie žinią apie gerumo akciją ar tam skirtas lėšas paskleidžia plačiai – taip stiprinamas tos įmonės įvaizdis.

Tačiau labdara užsiima ir daugelis smulkių įmonių, tik daro tai tyliai.

VŽ kalbino ne vieną verslininką, kuris dalijasi savo produkcija su tais, kurie negali jos įsigyti. Ir tai daro net patys smulkiausi verslininkai. Pavyzdžiui, Irena Melčarska, sostinės MB „Irenos gėlės“ įkūrėja, pasakoja, kad jau ne kartą gėlių sodinukų yra gabenusi tiek senelių, tiek vaikų globos namams.

„Prieš kiekvieną sezoną pati užsisakau gėlių sodmenų iš užsienio. Būna, kad kurios nors rūšies prisiperku per daug ir nepavyksta išparduoti. Anksčiau viską susisodindavau į žemę savo sodyboje, bet paskui pagalvojau, kad grožį galiu dovanoti ir kitiems. Taip pradėjau bendradarbiauti su globos namais, dabar galvoju gėlių sodinukų dovanoti ir darželiams, mokykloms, kad vaikams būtų gražiau kieme“, – nurodo pašnekovė.

Dalijasi produkcija

Savo produkcija dalijasi ir kitos įmonės. Giedrius Petreikis, Kretingos UAB „Amazis“, valdančios kepyklą, direktorius, pasakoja, kad nuolat veža šviežių bandelių į vaikų namus.

„Išvežiodami produkciją į parduotuves, užsukam ir į globos namus, juk nesunku“, – sako p. Petreikis.

Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje, taip pat pasakoja, kad ne kartą sumuštinių ar jis pats, ar darbuotojai yra vežę į vaikų globos namus.

„Kartais būna dienų, kai pirkėjų sulaukiama kiek mažiau. Todėl matydami, kad visko, ką esame pasiruošę prekybai, iki darbo pabaigos neišparduosime, pridarome sumuštinių ir nugabename juos vaikams. Taip suteikiame jiems džiaugsmo, be to, pra

Kai kada smulkios įmonės, išnaudodamos savo patirtį, į gerumo akcijas įtraukia ir partnerius, ir gyventojus.

Vilniaus UAB „Supakuota“ irgi ėmėsi iniciatyvos, padėsiančios apranga ir buities daiktais aprūpinti skurstančiuosius. Į akciją įsijungė Lietuvos Raudonasis kryžius, Gausių

šeimų asociacija, siuntų bendrovė „Venipak“ ir kartu vykdo socialinį projektą „Gerumo dėžė”, kurio metu nebenešiojamus drabužius, avalynę ar kitus nebenaudojamus, bet naudingus daiktus, kurjeriai paims tiesiai iš žmonių namų ir pristatys minėtoms labdaros organizacijoms, kurios juos išdalins stokojantiems.

„Pastebėjome, kad žmonės turi daug daiktų, kuriuos mielai perleistų naudotis kitiems, tačiau tai nėra taip paprasta – reikia ieškoti, kas tuos daiktus priimtų, taip pat susiduriama su rūpesčiais juos transportuojant. Mes turime dėžių, bendradarbiaujame su kurjeriais, tad projektui įgyvendinti beliko rasti labdaros organizaciją, kuri sutiktų bendradarbiauti, ką jau pavyko padaryti”, –  apie idėją padėti gyventojams aukoti savo daiktus pasakoja Jonas Jarmolavičius, „Supakuota.lt“ vadovas. 

Per akciją tikimasi surinkti apie 500 dėžių su paaukotais daiktais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau