Smulkusis verslas tuo, ką turi, dalijasi tyliai

Publikuota: 2018-03-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslo pagrindinė funkcija – uždirbti pelno. Tačiau tos įmonės, kurios tuo pelnu nori ir moka dalintis, laimi daugiau.

Dažniausiai pelnu pasidalijama su darbuotojais, kad šie būtų labiau motyvuoti, nesidairytų kitos darbovietės, galų gale – jaustųsi smagiau. Tačiau vis daugiau verslininkų atsigręžia ir į bendruomenę, ypač tuos, kam pagalbos reikia labiausiai.

Įprastai manoma, kad paramą ir labdarą teikia stambusis verslas. Tai tiesa, bet tik iš dalies. Stambios bendrovės dažnai pasitelkia viešųjų ryšių specialistus, kurie žinią apie gerumo akciją ar tam skirtas lėšas paskleidžia plačiai – taip stiprinamas tos įmonės įvaizdis.

Tačiau labdara užsiima ir daugelis smulkių įmonių, tik daro tai tyliai.

VŽ kalbino ne vieną verslininką, kuris dalijasi savo produkcija su tais, kurie negali jos įsigyti. Ir tai daro net patys smulkiausi verslininkai. Pavyzdžiui, Irena Melčarska, sostinės MB „Irenos gėlės“ įkūrėja, pasakoja, kad jau ne kartą gėlių sodinukų yra gabenusi tiek senelių, tiek vaikų globos namams.

„Prieš kiekvieną sezoną pati užsisakau gėlių sodmenų iš užsienio. Būna, kad kurios nors rūšies prisiperku per daug ir nepavyksta išparduoti. Anksčiau viską susisodindavau į žemę savo sodyboje, bet paskui pagalvojau, kad grožį galiu dovanoti ir kitiems. Taip pradėjau bendradarbiauti su globos namais, dabar galvoju gėlių sodinukų dovanoti ir darželiams, mokykloms, kad vaikams būtų gražiau kieme“, – nurodo pašnekovė.

Dalijasi produkcija

Savo produkcija dalijasi ir kitos įmonės. Giedrius Petreikis, Kretingos UAB „Amazis“, valdančios kepyklą, direktorius, pasakoja, kad nuolat veža šviežių bandelių į vaikų namus.

„Išvežiodami produkciją į parduotuves, užsukam ir į globos namus, juk nesunku“, – sako p. Petreikis.

Rokas Liutkauskas, dviejų „Subway“ maitinimo įstaigų bendraturtis ir šio tinklo franšizės atstovas Lietuvoje, taip pat pasakoja, kad ne kartą sumuštinių ar jis pats, ar darbuotojai yra vežę į vaikų globos namus.

„Kartais būna dienų, kai pirkėjų sulaukiama kiek mažiau. Todėl matydami, kad visko, ką esame pasiruošę prekybai, iki darbo pabaigos neišparduosime, pridarome sumuštinių ir nugabename juos vaikams. Taip suteikiame jiems džiaugsmo, be to, pra

Kai kada smulkios įmonės, išnaudodamos savo patirtį, į gerumo akcijas įtraukia ir partnerius, ir gyventojus.

Vilniaus UAB „Supakuota“ irgi ėmėsi iniciatyvos, padėsiančios apranga ir buities daiktais aprūpinti skurstančiuosius. Į akciją įsijungė Lietuvos Raudonasis kryžius, Gausių

šeimų asociacija, siuntų bendrovė „Venipak“ ir kartu vykdo socialinį projektą „Gerumo dėžė”, kurio metu nebenešiojamus drabužius, avalynę ar kitus nebenaudojamus, bet naudingus daiktus, kurjeriai paims tiesiai iš žmonių namų ir pristatys minėtoms labdaros organizacijoms, kurios juos išdalins stokojantiems.

„Pastebėjome, kad žmonės turi daug daiktų, kuriuos mielai perleistų naudotis kitiems, tačiau tai nėra taip paprasta – reikia ieškoti, kas tuos daiktus priimtų, taip pat susiduriama su rūpesčiais juos transportuojant. Mes turime dėžių, bendradarbiaujame su kurjeriais, tad projektui įgyvendinti beliko rasti labdaros organizaciją, kuri sutiktų bendradarbiauti, ką jau pavyko padaryti”, –  apie idėją padėti gyventojams aukoti savo daiktus pasakoja Jonas Jarmolavičius, „Supakuota.lt“ vadovas. 

Per akciją tikimasi surinkti apie 500 dėžių su paaukotais daiktais.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau