„Adidas“ brūkšneliai – Vokietijos gigantės nuosavybė

Publikuota: 2018-03-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Teismas pripažino vokiečių sportinės ir laisvalaikio aprangos gamintojos „Adidas“ teisę prieštarauti dviejų lygiagrečių juostų ant batelių registravimui ir naudojimui.

Šios istorijos ištakos – 2009 m. ir 2011 m. Belgijos bendrovės „Shoe Branding Europe BVBA“ pateiktos paraiškos Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės biurui (EUIPO) dėl dviejų avalynės ir apsauginės avalynės prekių ženklų registravimo. Vokietijos gigantė užginčijo šių prekių ženklų įregistravimą.

nuotrauka::1

2015 m. ir 2016 m. sprendimais EUIPO atsisakė įregistruoti du „Shoe Branding Europe BVBA“ prekių ženklus.

EUIPO nusprendė, kad, atsižvelgiant į tam tikrą šių prekių ženklų panašumą, tikėtina, kad prašomų įregistruoti prekių ženklų savininkė galėtų nesąžiningai pasinaudoti „Adidas“ prekių ženklo reputacija.

Šį kovą Bendrasis Teismas atmetė „Shoe Branding Europe“ ieškinius dėl dviejų EUIPO sprendimų ir patvirtino ankstesnį sprendimą.

Pasak Teismo, EUIPO nepadarė bylos vertinimo klaidos, nuspręsdama, kad prašomų įregistruoti prekių ženklų savininkė tikėtinai nesąžiningai pasinaudos „Adidas“ prekių ženklo reputacija, o „Shoe Branding Europe BVBA“ neįrodė savo sąžiningumo registruojant šį prekių ženklą.

Vilija Viešūnaitė, advokatų kontoros „Triniti“ advokatė, patentinė patikėtinė, pabrėžia, kad teismas patvirtino „Adidas“ figūrinio prekių ženklo reputaciją, tuo pačiu pripažindamas, kad netradiciniai prekių ženklai, t.y. ženklai, kuriuose, kaip dažnai įprasta, nėra naudojami žodiniai elementai, o tik spalva ar tik forma, taip pat gali būti saugomi ir atpažįstami vartotojo, siejami su konkrečiu gamintoju.

nuotrauka::2

„Teismas taip pat patvirtino „Adidas“ pastangas kurti šio netradicinio prekių ženklo reputaciją, tuo apsaugodamas ilgametį prekių ženklą nuo kitų panašių dviejų, keturių ar penkių juostelių prekių ženklų. Po šio teismo sprendimo dar labiau sumažės įmonių, kurios bandys naudotis kitų įmonių per ilgą laiką sukurtų prekių ženklų žinomumu, galimybės nesąžiningai tuo naudotis“, – priduria p. Viešūnaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Komunikacija: „Maxima“ didina atotrūkį nuo konkurentų

Vertinant didžiųjų prekybos tinklų komunikaciją, matyti, kad „Maxima“ vis labiau didina atotrūkį nuo „Lidl“,...

Rinkodara
2019.05.19
4 patarimai kaip pasiekti auditoriją „Facebook“ neinvestuojant į reklamą 3

Jei administruojate prekės ženklo paskyrą socialiniame tinkle „Facebook“, net neabejotina, kad per...

Rinkodara
2019.05.18
Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Š. Černiausko veiksmų  6

Policija pradėjo ikiteisminį tyrimą dėl žurnalisto Šarūno Černiausko veiksmų, BNS patvirtino policijos...

Rinkodara
2019.05.17
RSVA: neskaidri dviejų agentūrų veikla kenkia visos rinkos reputacijai 1

Šią savaitę viešojoje erdvėje pasirodė žinios apie ryšių su visuomene agentūrų veiklą, prieštaraujančią...

Rinkodara
2019.05.17
Andrius Baranauskas: „Krizė – ne problema, bet simptomas“ Verslo tribūna

Įmones ištinkančios krizės būna įvairios: dažniausiai netikėtos, kartais ilgalaikės, taip pat tokios, kurias...

Rinkodara
2019.05.17
4 daugiausia internautų simpatijų pelnę prekių ženklai

Į tolesnį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 4 daugiausia balsų surinkę...

Rinkodara
2019.05.17
Įvesdama naują prekės ženklą „Mantinga“ bėgo nuo klišių 15

Marijampolės „Mantinga“ įveda naują sumuštinių prekės ženklą „Food on Foot“.

Rinkodara
2019.05.17
J. Veklenko užgožia ankstesnės „Eurovizijos“ žvaigždės 6

Per pastaruosius kelerius metus „Eurovizija“ piko metu buvo minima per 2.000 kartų pranešimuose per mėnesį, o...

Rinkodara
2019.05.16
Prezidentė išbraukė žurnalistą Š. Černiauską iš valstybės apdovanotųjų sąrašo 7

Prezidentė Dalia Grybauskaitė išbraukė iš naujienų portalo „15min.lt“ atleistą žurnalistą Šarūną Černiauską...

Rinkodara
2019.05.16
„Lietuvos ryto“ planuose – nuo kitų metų mažesnis periodiškumas Premium 4

Nuo kitų metų pradžios dienraštį „Lietuvos rytą“, VŽ duomenimis, planuojama leisti 3 kartus per savaitę...

Rinkodara
2019.05.16
Š. Černiausko ir D. Gudelio akistatoje verslas – nuosaikus Premium 2

Rinkoje linksniuojant iš „15min“ atleisto žurnalisto Šarūno Černiausko santykius su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.05.16
„15min“ informaciją apie Š. Černiausko veiklą perdavė teisėsaugai 41

Naujienų portalas „15min.lt“ trečiadienį pranešė, kad teisėsaugai perdavė informaciją apie atleisto...

Rinkodara
2019.05.15
Prezidento rinkimai prie TV sutraukė pusę Lietuvos

Savaitgalį vykę Prezidento rinkimai prie TV ekranų pritraukė daugiau nei pusę Lietuvos (53,6%) – juos iš viso...

Rinkodara
2019.05.15
8 daugiausia internautų simpatijų susižėrę prekių ženklai 1

Į trečiąjį konkurso „Metų prekės ženklo 2019“ balsavimo internete etapą pateko 8 daugiausia balsų surinkusių...

Rinkodara
2019.05.15
10 influencerių sąrašas: bandymas užsidėti pliusą, o ne problemos sprendimas Premium 8

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nuo šio sausio stebi 10-ies nuomonės formuotojų įrašus...

Rinkodara
2019.05.15
Masinis nealkoholinio alaus skonio tyrimas įsibėgėja: užtikrintai pirmauja „Kalnapilis“ Verslo tribūna 4

Balandžio pradžioje pradėtas ir didžiuosius šalies miestus aplankęs masinis „Kalnapilio“ inicijuotas...

Rinkodara
2019.05.15
„Delfi“ Latvijoje startuoja su mokamu turiniu, Lietuvoje – dar svarstymai 18

Latvijos rinkoje startuoja „Delfi Plus“. Tai mokamas produktas skaitytojams, suteikiantis prieigą prie...

Rinkodara
2019.05.14
Muzikos svetainė pažeidė autorių teises

Vykdydama intelektinės nuosavybės teisių turėtojų internete priežiūrą, Lietuvos radijo ir televizijos...

Rinkodara
2019.05.14
„Lietuvos ryto“ spaustuvė išmokės 1,5 mln. Eur dividendų

„Lietuvos ryto“ spaustuvės pajamos 2018 m. išliko bemaž tokios pat kaip ir ankstesniais metais. Bendrovė...

Rinkodara
2019.05.14
Likviduojamos „Lietuvos žinios“ registruoja turėtą prekės ženklą 1

„Lietuvos žinios“ Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti prekės ženklą „Jonavos Naujienos“.

Rinkodara
2019.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau