„Adidas“ brūkšneliai – Vokietijos gigantės nuosavybė

Publikuota: 2018-03-16
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Teismas pripažino vokiečių sportinės ir laisvalaikio aprangos gamintojos „Adidas“ teisę prieštarauti dviejų lygiagrečių juostų ant batelių registravimui ir naudojimui.

Šios istorijos ištakos – 2009 m. ir 2011 m. Belgijos bendrovės „Shoe Branding Europe BVBA“ pateiktos paraiškos Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės biurui (EUIPO) dėl dviejų avalynės ir apsauginės avalynės prekių ženklų registravimo. Vokietijos gigantė užginčijo šių prekių ženklų įregistravimą.

nuotrauka::1

2015 m. ir 2016 m. sprendimais EUIPO atsisakė įregistruoti du „Shoe Branding Europe BVBA“ prekių ženklus.

EUIPO nusprendė, kad, atsižvelgiant į tam tikrą šių prekių ženklų panašumą, tikėtina, kad prašomų įregistruoti prekių ženklų savininkė galėtų nesąžiningai pasinaudoti „Adidas“ prekių ženklo reputacija.

Šį kovą Bendrasis Teismas atmetė „Shoe Branding Europe“ ieškinius dėl dviejų EUIPO sprendimų ir patvirtino ankstesnį sprendimą.

Pasak Teismo, EUIPO nepadarė bylos vertinimo klaidos, nuspręsdama, kad prašomų įregistruoti prekių ženklų savininkė tikėtinai nesąžiningai pasinaudos „Adidas“ prekių ženklo reputacija, o „Shoe Branding Europe BVBA“ neįrodė savo sąžiningumo registruojant šį prekių ženklą.

Vilija Viešūnaitė, advokatų kontoros „Triniti“ advokatė, patentinė patikėtinė, pabrėžia, kad teismas patvirtino „Adidas“ figūrinio prekių ženklo reputaciją, tuo pačiu pripažindamas, kad netradiciniai prekių ženklai, t.y. ženklai, kuriuose, kaip dažnai įprasta, nėra naudojami žodiniai elementai, o tik spalva ar tik forma, taip pat gali būti saugomi ir atpažįstami vartotojo, siejami su konkrečiu gamintoju.

nuotrauka::2

„Teismas taip pat patvirtino „Adidas“ pastangas kurti šio netradicinio prekių ženklo reputaciją, tuo apsaugodamas ilgametį prekių ženklą nuo kitų panašių dviejų, keturių ar penkių juostelių prekių ženklų. Po šio teismo sprendimo dar labiau sumažės įmonių, kurios bandys naudotis kitų įmonių per ilgą laiką sukurtų prekių ženklų žinomumu, galimybės nesąžiningai tuo naudotis“, – priduria p. Viešūnaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10
Slidi vieta reklamoje: didesnis ar didžiausias Premium

Reklamoje nėra draudžiama vartoti aukščiausiojo laipsnio būdvardžių, pavyzdžiui, pigiausias, gražiausias,...

Rinkodara
2018.10.10
Tarp savaitės naujienų: linksmi „Telia“ klipai ir prieštaringoji reklama

Tarp savaitės reklamų: trumpi ir nuotaikingi „Telia“ klipai (reklamos agentūra „McCann Vilnius“),...

Rinkodara
2018.10.09
Naujas valdančiųjų taikinys – „Laisvės TV“ 32

Visuomenei ūžiant dėl „valstiečių“ užmojų prieš žiniasklaidos laisvę: kovojant už teisę vėl gauti Registro...

Rinkodara
2018.10.09
„Google“ uždarys socialinį tinklą „Google +“ 1

Po paaiškėjusio duomenų nutekėjimo fakto, „Google“ privatiems vartotojams per artimiausius 10 mėnesių uždarys...

Rinkodara
2018.10.09
Registrų centro duomenys žiniasklaidai – parengtas projektas teikia vilčių 1

Vienašališkas sprendimas nutraukti Registrų centro duomenų teikimą žiniasklaidai sukėlė didžiulę sumaištį:...

Rinkodara
2018.10.08
Neigiamus komentarus bando dangstyti po socialinių eksperimentų vėliava 1

Netikros naujienos, tendencingi komentarai internete ar socialinėje erdvėje – šiandienos realybė, o artėjant...

Rinkodara
2018.10.07
Komunikacijos tendencijos 2019 m.: „daugiau su mažiau“ scenarijus 7

Komunikacijoje, kaip ir daugelyje kitų sričių, pokyčiai yra neišvengiami, ir čia itin svarbu laiku į juos...

Rinkodara
2018.10.06
Konkurencijos taryba netirs skundo dėl „Tele2“ reklamos

Konkurencijos taryba atsisakė pradėti tyrimą dėl „Telia Lietuva“ skundo pateikto dėl „Tele2“ reklamos...

Rinkodara
2018.10.05
Po teismų maratono – tiesa vėl „Not Perfect“ pusėje

Po ilgo teismų maratono Apeliacinio teismo nuosprendis – vėl palankus reklamos agentūrai „Not Perfect | Y&R“.

Rinkodara
2018.10.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau