„Google“ uždraudžia kriptovaliutų reklamas, bet Lietuva gali įšokti į traukinį

Publikuota: 2018-03-14
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.

„Google“ trečiadienį pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją politiką, bus uždrausta viso nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama, pavyzdžiui, binarinio opciono ar kriptovaliutų, skelbia „Reuters“.

„Google“ skaičiuoja, kad pernai dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.

Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir pirminiais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.

Šią politiką „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant „Facebook“, „Audience Network“ ir „Instagram“.

VŽ šaltiniai teigia, kad nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet planuojamas lincencijavimas tam tikroms šalims. Tokiu atveju numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje reklama bus leidžiama tik tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Šiai dienai, panašu, kad tai bus Šveicarija, Pietų Korėja, potencialiai gal ir Baltarusija, nes ten priimti visi šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

Šansas ir Lietuvai

Ekspertų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva, įskaitant faktą, kad Lietuva sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus. Tad jei Lietuva susitvarkytų savo teisinę bazę, tikėtina į Lietuvą „atmigruotų“ milžiniškas kiekis projektų – tai yra galimybė Lietuvai tapti regioniniu finansinių technologijų centru.

VŽ rašė, kad Lietuva netrukus gali tapti viena pirmųjų valstybių, turinčių detalų pagrindinių su kriptovaliutomis susijusių veiklų apmokestinimo reglamentavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija šį sausį savo tinklapyje viešai konsultacijai su visuomene paskelbė su Finansų ministerija preliminariai suderintus naujus mokesčių įstatymų komentarus, susijusius su kriptovaliutomis.

Tiesa, VŽ rašė, kad Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, pakilo į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų reklama, kurią paprastai užsako lėšas savo projektams renkantys startuoliai.

Portalams „Vz.lt“, „Delfi.lt“, „15min.lt“, „Lrytas.lt“, „Lzinios.lt“, „Alfa.lt“, „Kaunodiena.lt“ ir „Diena.lt“ buvo išsiųstas perspėjimas, kad Reklamos įstatymas draudžia reklamuoti teisės aktų reikalavimus pažeidžiančią veiklą, o vertybinių popierių požymių turinčių kriptovaliutų leidimas be Lietuvos banko patvirtinto vertybinių leidimo prospekto ir gali būti pripažintas tokiu pažeidimu.

Kartu Lietuvos bankas, siekdamas išsiaiškinti, ar reikalavimai nebuvo pažeisti, jau kreipėsi į ICO vykdančio kriptovaliutų banko „Bankera“ vardu veikiančią bendrovę ir naujienų portalus „Lzinios.lt“ ir „Lrytas.lt“.

[infogram id="ee9c517e-a9c3-4235-913c-05f8b3938e60" prefix="57n" format="interactive" title="Įgyvendinti ICO NAUJA"]

Papildysime.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau