„Google“ uždraudžia kriptovaliutų reklamas, bet Lietuva gali įšokti į traukinį

Publikuota: 2018-03-14
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.

„Google“ trečiadienį pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją politiką, bus uždrausta viso nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama, pavyzdžiui, binarinio opciono ar kriptovaliutų, skelbia „Reuters“.

„Google“ skaičiuoja, kad pernai dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.

Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir pirminiais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.

Šią politiką „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant „Facebook“, „Audience Network“ ir „Instagram“.

VŽ šaltiniai teigia, kad nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet planuojamas lincencijavimas tam tikroms šalims. Tokiu atveju numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje reklama bus leidžiama tik tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Šiai dienai, panašu, kad tai bus Šveicarija, Pietų Korėja, potencialiai gal ir Baltarusija, nes ten priimti visi šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

Šansas ir Lietuvai

Ekspertų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva, įskaitant faktą, kad Lietuva sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus. Tad jei Lietuva susitvarkytų savo teisinę bazę, tikėtina į Lietuvą „atmigruotų“ milžiniškas kiekis projektų – tai yra galimybė Lietuvai tapti regioniniu finansinių technologijų centru.

VŽ rašė, kad Lietuva netrukus gali tapti viena pirmųjų valstybių, turinčių detalų pagrindinių su kriptovaliutomis susijusių veiklų apmokestinimo reglamentavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija šį sausį savo tinklapyje viešai konsultacijai su visuomene paskelbė su Finansų ministerija preliminariai suderintus naujus mokesčių įstatymų komentarus, susijusius su kriptovaliutomis.

Tiesa, VŽ rašė, kad Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, pakilo į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų reklama, kurią paprastai užsako lėšas savo projektams renkantys startuoliai.

Portalams „Vz.lt“, „Delfi.lt“, „15min.lt“, „Lrytas.lt“, „Lzinios.lt“, „Alfa.lt“, „Kaunodiena.lt“ ir „Diena.lt“ buvo išsiųstas perspėjimas, kad Reklamos įstatymas draudžia reklamuoti teisės aktų reikalavimus pažeidžiančią veiklą, o vertybinių popierių požymių turinčių kriptovaliutų leidimas be Lietuvos banko patvirtinto vertybinių leidimo prospekto ir gali būti pripažintas tokiu pažeidimu.

Kartu Lietuvos bankas, siekdamas išsiaiškinti, ar reikalavimai nebuvo pažeisti, jau kreipėsi į ICO vykdančio kriptovaliutų banko „Bankera“ vardu veikiančią bendrovę ir naujienų portalus „Lzinios.lt“ ir „Lrytas.lt“.

[infogram id="ee9c517e-a9c3-4235-913c-05f8b3938e60" prefix="57n" format="interactive" title="Įgyvendinti ICO NAUJA"]

Papildysime.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau