„Google“ uždraudžia kriptovaliutų reklamas, bet Lietuva gali įšokti į traukinį

Publikuota: 2018-03-14
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.
Baz Ratner („Reuters“) nuotr.

„Google“ trečiadienį pranešė, kad nuo birželio mėnesio uždraus visas kriptovaliutų bei su jomis susijusio turinio reklamas.

Pagal naująją politiką, bus uždrausta viso nereguliuojamo spekuliatyvaus turto reklama, pavyzdžiui, binarinio opciono ar kriptovaliutų, skelbia „Reuters“.

„Google“ skaičiuoja, kad pernai dėl taisyklių pažeidimų pašalino 3,2 mlrd. reklamų, o tai yra beveik dvigubai daugiau nei 2016-aisiais.

Savo ruožtu „Facebook“ visas reklamas, susijusias su kriptovaliutomis, jų produktais ir pirminiais kriptovaliutų siūlymais (ICO) uždraudė dar sausio mėnesį.

Šią politiką „Facebook“ pritaikė visose savo platformose, įskaitant „Facebook“, „Audience Network“ ir „Instagram“.

VŽ šaltiniai teigia, kad nors ICO reklama „Google“ platformose bus draudžiama, bet planuojamas lincencijavimas tam tikroms šalims. Tokiu atveju numatoma, kad antroje 2018 m. pusėje reklama bus leidžiama tik tose šalyse, kurios ICO bus reglamentavusios.

Šiai dienai, panašu, kad tai bus Šveicarija, Pietų Korėja, potencialiai gal ir Baltarusija, nes ten priimti visi šią sritį reglamentuojantys įstatymai.

Šansas ir Lietuvai

Ekspertų vertinimu, tarp šių šalių galėtų atsidurti ir Lietuva, įskaitant faktą, kad Lietuva sugebėjo tapti trečia pasaulyje pagal per ICO surinktus pinigus. Tad jei Lietuva susitvarkytų savo teisinę bazę, tikėtina į Lietuvą „atmigruotų“ milžiniškas kiekis projektų – tai yra galimybė Lietuvai tapti regioniniu finansinių technologijų centru.

VŽ rašė, kad Lietuva netrukus gali tapti viena pirmųjų valstybių, turinčių detalų pagrindinių su kriptovaliutomis susijusių veiklų apmokestinimo reglamentavimą.

Valstybinė mokesčių inspekcija šį sausį savo tinklapyje viešai konsultacijai su visuomene paskelbė su Finansų ministerija preliminariai suderintus naujus mokesčių įstatymų komentarus, susijusius su kriptovaliutomis.

Tiesa, VŽ rašė, kad Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, pakilo į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų reklama, kurią paprastai užsako lėšas savo projektams renkantys startuoliai.

Portalams „Vz.lt“, „Delfi.lt“, „15min.lt“, „Lrytas.lt“, „Lzinios.lt“, „Alfa.lt“, „Kaunodiena.lt“ ir „Diena.lt“ buvo išsiųstas perspėjimas, kad Reklamos įstatymas draudžia reklamuoti teisės aktų reikalavimus pažeidžiančią veiklą, o vertybinių popierių požymių turinčių kriptovaliutų leidimas be Lietuvos banko patvirtinto vertybinių leidimo prospekto ir gali būti pripažintas tokiu pažeidimu.

Kartu Lietuvos bankas, siekdamas išsiaiškinti, ar reikalavimai nebuvo pažeisti, jau kreipėsi į ICO vykdančio kriptovaliutų banko „Bankera“ vardu veikiančią bendrovę ir naujienų portalus „Lzinios.lt“ ir „Lrytas.lt“.

[infogram id="ee9c517e-a9c3-4235-913c-05f8b3938e60" prefix="57n" format="interactive" title="Įgyvendinti ICO NAUJA"]

Papildysime.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau