Per olimpiadą TV karaliavo „Top Shop“ ir „Maxima“

Publikuota: 2018-03-13
Pjongčango žiemos olimpinių žaidnių akimirkos. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Pjongčango žiemos olimpinių žaidnių akimirkos. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Žiemos olimpiada bent trumpam pritraukė prie ekranų tris ketvirtadalius šalies gyventojų, drauge masindama ir reklamos užsakovus. Daugiausia TV reklamos per olimpines transliacijas užsakė „Studio Moderna“, valdanti „Top Shop“ prekės ženklą, ir „Maxima“.

Per olimpines transliacijas dažniausiai matytas prekės ženklas „Top Shop“ atsiriekė 8,7% reklamos dalį (gross, be nuolaidų), antra rikiuojasi „Maxima LT“ (6,5%), o aktyviausi sektoriai buvo mažmeninė prekyba ir medikamentai, rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringas.

Taip pat į dešimtuką pateko ir socialinė akcija, raginanti švęsti vasario 16-ąją linksmai ir išradingai. Ji užėmė šeštąją poziciją reklamuotojų sąraše, po tradiciškai sąraše esančių didžiųjų reklamos užsakovų „Tele2“, „Eurovaistinės“ ir „Palink“.

„Analizuojant pagal sektorius, lyderio pozicija teko mažmeninei prekybai (19,3%), o antroje vietoje rikiuojasi medikamentai (11,7%), trečioje – medicininės paslaugos ir institucijos (7,2%), daugiausia vaistinės. Tad medicinos sektoriaus reklamos apimtis per olimpiadą beveik prilygo mažmeninės prekybos skaičiui“, – reziumuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Ji priduria, kad šiemet vasario 9-25 dienomis vykusios žiemos olimpinės žaidynės sutapo ir su renginiais skirtais Lietuvos šimtmečiui, tad ši priežastis taip pat galėjo lemti reklamos padidėjimą.

„Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendros reklamos išlaidos žaidynių metu išaugo 3,6%, o reklamos klipų kiekis – 5,3%. Iš dvidešimties aktyviausių reklamuotojų dalis sudarė daugiau kaip pusę visų olimpiados TV reklamos išlaidų, o bent po 0,1% olimpinio reklamos eterio per šią žiemos olimpiadą Lietuvoje dalinosi 145 prekės ženklai“, – išplatintame pranešime teigia p. Juronienė.

[infogram id="e6494ded-19d7-4ae8-9b02-9cb899655cef" prefix="ayk" format="interactive" title="Rinkodara"]

FOTOGALERIJA Pjongčango žiemos olimpinės žaidynės (32 nuotr.)

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
09:40
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau