Per olimpiadą TV karaliavo „Top Shop“ ir „Maxima“

Publikuota: 2018-03-13
Pjongčango žiemos olimpinių žaidnių akimirkos. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.
Pjongčango žiemos olimpinių žaidnių akimirkos. „Reuters“ / „Scanpix“ nuotr.

Žiemos olimpiada bent trumpam pritraukė prie ekranų tris ketvirtadalius šalies gyventojų, drauge masindama ir reklamos užsakovus. Daugiausia TV reklamos per olimpines transliacijas užsakė „Studio Moderna“, valdanti „Top Shop“ prekės ženklą, ir „Maxima“.

Per olimpines transliacijas dažniausiai matytas prekės ženklas „Top Shop“ atsiriekė 8,7% reklamos dalį (gross, be nuolaidų), antra rikiuojasi „Maxima LT“ (6,5%), o aktyviausi sektoriai buvo mažmeninė prekyba ir medikamentai, rodo tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ reklamos monitoringas.

Taip pat į dešimtuką pateko ir socialinė akcija, raginanti švęsti vasario 16-ąją linksmai ir išradingai. Ji užėmė šeštąją poziciją reklamuotojų sąraše, po tradiciškai sąraše esančių didžiųjų reklamos užsakovų „Tele2“, „Eurovaistinės“ ir „Palink“.

„Analizuojant pagal sektorius, lyderio pozicija teko mažmeninei prekybai (19,3%), o antroje vietoje rikiuojasi medikamentai (11,7%), trečioje – medicininės paslaugos ir institucijos (7,2%), daugiausia vaistinės. Tad medicinos sektoriaus reklamos apimtis per olimpiadą beveik prilygo mažmeninės prekybos skaičiui“, – reziumuoja Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė.

Ji priduria, kad šiemet vasario 9-25 dienomis vykusios žiemos olimpinės žaidynės sutapo ir su renginiais skirtais Lietuvos šimtmečiui, tad ši priežastis taip pat galėjo lemti reklamos padidėjimą.

„Palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, bendros reklamos išlaidos žaidynių metu išaugo 3,6%, o reklamos klipų kiekis – 5,3%. Iš dvidešimties aktyviausių reklamuotojų dalis sudarė daugiau kaip pusę visų olimpiados TV reklamos išlaidų, o bent po 0,1% olimpinio reklamos eterio per šią žiemos olimpiadą Lietuvoje dalinosi 145 prekės ženklai“, – išplatintame pranešime teigia p. Juronienė.

[infogram id="e6494ded-19d7-4ae8-9b02-9cb899655cef" prefix="ayk" format="interactive" title="Rinkodara"]

FOTOGALERIJA Pjongčango žiemos olimpinės žaidynės (32 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
10:08
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau