Pirkėjai lojalūs tiems, kurie klausia apie jų norus

Pirmasis žingsnis, kaip sužinoti, ką mano klientai, Forbes teigimu, yra paprasčiausia apklausa. Tą gali padaryti bet kuris verslas trumpą apklausą su įvardytomis galimybėmis galima pateikti e. laiško pabaigoje, pasiūlyti atsakyti į klausimus internetu ar atsiskaitymo, pirkimo lange.
Cint apklausos duomenimis, 62% vartotojų labiau linkę pirkti iš prekybininkų, kurie klausia jų nuomonės, o daugiau kaip 50% nurodo, kad yra ištikimesni tokiems prekės ženklams.
Didžiausia nauda yra suvokti, ko nori pirkėjas, kalbėti jo kalba dar prieš paklausiant apie jų poreikius. Tai perpratęs verslas ne tik gali suprasti, ko klientui reikia ir jam tai pasiūlyti, bet sukurti vertę, kuri bus paremta pirkėjo, o ne pardavėjo suvokimu. Tokį metodą pasitelkia Amazon platformoje daug tiesioginių įrankių, kurie skirti geresnei komunikacijai su pirkėjais, jų poreikių išmanymui. Amazon gali parodyti klientams, kad jau žino, ko jiems reikia dar prieš jiems susitinkant.
Pavyzdžiui, knygų kategorijoje yra diskusijų grupės, iš kurių galima sužinoti ne tik apie populiariausias knygas, bet ir pirkėjų norus, kokie esminiai dalykai jiems būtų pridėtinė vertė. Kiti įrankiai knygų ir kitų prekių įvertinimai, kuriuos skiria pirkėjai, jų komentarai. Nesvarbu, kiek žvaigždučių gauna produktas, nes vartotojai, kurie vertina, rašo atsiliepimus, yra įsitraukę ir skiria tam savo energijos. Iš tokių įrašų galima sužinoti, kaip jie artikuliuoja, kokias frazes vartoja. Tokia informacija verslui gali būti neįkainojama, nes į savo žinutes jis gali įtraukti klientų žodžius ir mintis. Vartotojai pamatys, kad verslas supranta jų problemas net giliau nei jie patys nupasakotų. (VŽ)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti