„Circle K“ turi naują komunikacijos vadovę

Publikuota: 2018-03-05
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Degalinių tinklo operatorės „Circle K Lietuva“ komunikacijos vadovės pareigas nuo šiandien pradeda eiti Lina Katinė.

Pastaruoju metu ji dirbo „L‘oreal Baltic“ būstinėje Rygoje. Prieš tai 2010-2014 m. su rinkodaros projektais p. Katinė dirbo ir „Statoil Fuel & Retail“ (ankstesnis „Circle K Lietuva“ pavadinimas).

„Džiaugiamės, kad p. Katinė savo žiniomis bei įgūdžiais prisidės prie „Circle K“ projektų įgyvendinimo. Giliai žinodama mūsų įmonės struktūrą, kultūrą bei vertybes, be to, profesinės patirties įgijusi ir dinamiškoje užsienio korporacijoje, ji sustiprins mūsų komandą“, – išplatintame pranešime teigia Renata Timoščik, „Circle K Lietuva“ rinkodaros direktorė.

VŽ rašė, kad ankstesnė „Circle K Lietuva“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Indrė Česūnienė karjerą tęsia „Akropolis Group“.

„Circle K Lietuva“ valdo 84-ių degalinių tinklą Lietuvoje: 72 visapusio aptarnavimo „Circle K degalines“ ir 12 automatinių „Circle K Automatas“ degalinių.

„Circle K Lietuva“ akcijos priklauso Toronto vertybinių popierių biržoje kotiruojamai Kanados bendrovei „Alimentation Couche-Tard, Inc.“, valdančiai daugiau nei 12.100 parduotuvių ir degalinių tinklą Šiaurės Amerikoje bei Europoje.

Be Lietuvos „Circle K“ degalinių tinklas veikia dar aštuoniose Europos šalyse: Norvegijoje, Švedijoje, Danijoje, Estijoje, Latvijoje, Lenkijoje, Airijoje ir Rusijoje.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tyrimas: 44% gyventojų naudoja šiemet arba pernai pirktus telefonus  1

Naujas vartotojų įpročių tyrimas rodo, kad daugiau kaip ketvirtadalis šalies gyventojų naują mobilųjį...

Prekyba
2020.08.14
„Biedronka“ „stipriai prieštarauja“ dėl gautos 26 mln. Eur baudos 1

Lenkijos prekybos tinklas „Biedronka“, kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė „Jeronimo Martins Polska“,...

Prekyba
2020.08.13
Lietuvos žurnalistai reiškia paramą persekiojamiems kolegoms Baltarusijoje

Lietuvos žiniasklaidos priemonių vadovai ketvirtadienį išreiškė solidarumą Baltarusijoje persekiojamiems...

Rinkodara
2020.08.13
„Maxima“ atidarė pirmą parduotuvę Šventojoje

Ketvirtadienį Šventojoje atidaryta 582 kv. m. ploto „Maximos“ parduotuvė, į kurią investuota daugiau kaip 1,6...

Prekyba
2020.08.13
„Telegram“ platformoje – LRT naujienos anglų ir rusų kalbomis

Pranešimų programėlėje „Telegram“ pradeda veikti LRT paskyra. Joje bus skelbiamos „Lrt.lt“ portale...

Rinkodara
2020.08.13
„Iki“ pasiūlė internetu apsipirkti šiauliečiams ir panevėžiečiams 

Užsisakyti prekes į namus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento per maisto pristatymo programėlę „LastMile“...

Prekyba
2020.08.13
„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus