„Carlson Rezidor“ tampa „Radisson Hotel Group“

Publikuota: 2018-03-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Viešbučių valdytoja „Carlson Rezidor Hotel Group“ nuo šiol tampa „Radisson Hotel Group“. Tai šiandien buvo paskelbta Tarptautiniame viešbučių investicijų forume Berlyne.

„Radisson Hotel Group“, ligšiol besivadinusi „Carlson Rezidor Hotel Group“, jungia aštuonis viešbučių prekių ženklus: „Radisson Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson RED“, „Park Plaza“, „Park Inn Radisson“, „Country Inn & Suites“ by „Radisson“ ir „Prizeotel“. Iš viso pasaulyje šiuo metu veikia daugiau nei 1.400 tinklo viešbučių.

Kaip skelbia bendrovė, „Radisson Hotel Group“ šiuo metu yra 11-oji didžiausia viešbučių grupė pasaulyje, o naujoji grupės tapatybė yra svarbus etapas penkerių metų veiklos plane, kuris turėtų padėti sustiprinti verslą.

Naujasis grupės vardas „Radisson Hotel Group“ apjungs „Radisson Hospitality“ (anksčiau „Carlson Hotels“) ir „Rezidor Hotel Group“. Pastaroji pagal franšizės sutartis vysto ir valdo tinklo prekės ženklus visoje Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje.

„Šiandien pradedame naują etapą, su „Radisson Hotel Group“, vieningu naujuoju mūsų vardu ir ilgalaike vizija tapti trečia didžiausia svetingumo bendrove pasaulyje“, – pristatydamas pokyčius teigė Federico J. Gonzalezas, „Rezidor Hotel“ prezidentas ir generalinis direktorius, „Radisson Hotel Group“ grupės ir „Global Steering Committee“ pirmininkas.

Johnas M. Kiddas, „Radisson Hospitality“ generalinis direktorius, priduria, kad „Radisson Hotel Group“ sukūrimas yra jų ilgalaikės partnerystės su „Rezidor Hotel Group“ raida.

„Taip mes išgryniname savo valdomų prekių struktūrą, kad ji atneštų daugiau pridėtinės vertės mūsų svečiams ir savininkams“, – pridūrė jis.

Lietuvoje veikia 4 grupei priklausantys viešbučiai, dar dėl dviejų naujų viešbučių yra pasirašytos valdymo sutartys.

VŽ rašė, kad šalia „Radisson Blu Hotel Lietuvos“, investicijų bendrovės „Lords LB Asset Management“ plėtojamame komplekse „k18B“, įsikurs 200 kambarių „Radisson RED“ viešbutis.

Taip pat „Carlson Rezidor“ yra pasirašiusi sutartį su NT plėtotoja UAB „Marina Nida“, pagal kurią ant marių kranto Nidoje, vietoje apleistų buvusio žuvininkystės ūkio pastatų, įsikurs penkių žvaigždučių viešbutis „Radisson Blu Hotel SPA Nida Marina“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau