„Carlson Rezidor“ tampa „Radisson Hotel Group“

Publikuota: 2018-03-05
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Viešbučių valdytoja „Carlson Rezidor Hotel Group“ nuo šiol tampa „Radisson Hotel Group“. Tai šiandien buvo paskelbta Tarptautiniame viešbučių investicijų forume Berlyne.

„Radisson Hotel Group“, ligšiol besivadinusi „Carlson Rezidor Hotel Group“, jungia aštuonis viešbučių prekių ženklus: „Radisson Collection“, „Radisson Blu“, „Radisson“, „Radisson RED“, „Park Plaza“, „Park Inn Radisson“, „Country Inn & Suites“ by „Radisson“ ir „Prizeotel“. Iš viso pasaulyje šiuo metu veikia daugiau nei 1.400 tinklo viešbučių.

Kaip skelbia bendrovė, „Radisson Hotel Group“ šiuo metu yra 11-oji didžiausia viešbučių grupė pasaulyje, o naujoji grupės tapatybė yra svarbus etapas penkerių metų veiklos plane, kuris turėtų padėti sustiprinti verslą.

Naujasis grupės vardas „Radisson Hotel Group“ apjungs „Radisson Hospitality“ (anksčiau „Carlson Hotels“) ir „Rezidor Hotel Group“. Pastaroji pagal franšizės sutartis vysto ir valdo tinklo prekės ženklus visoje Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje.

„Šiandien pradedame naują etapą, su „Radisson Hotel Group“, vieningu naujuoju mūsų vardu ir ilgalaike vizija tapti trečia didžiausia svetingumo bendrove pasaulyje“, – pristatydamas pokyčius teigė Federico J. Gonzalezas, „Rezidor Hotel“ prezidentas ir generalinis direktorius, „Radisson Hotel Group“ grupės ir „Global Steering Committee“ pirmininkas.

Johnas M. Kiddas, „Radisson Hospitality“ generalinis direktorius, priduria, kad „Radisson Hotel Group“ sukūrimas yra jų ilgalaikės partnerystės su „Rezidor Hotel Group“ raida.

„Taip mes išgryniname savo valdomų prekių struktūrą, kad ji atneštų daugiau pridėtinės vertės mūsų svečiams ir savininkams“, – pridūrė jis.

Lietuvoje veikia 4 grupei priklausantys viešbučiai, dar dėl dviejų naujų viešbučių yra pasirašytos valdymo sutartys.

VŽ rašė, kad šalia „Radisson Blu Hotel Lietuvos“, investicijų bendrovės „Lords LB Asset Management“ plėtojamame komplekse „k18B“, įsikurs 200 kambarių „Radisson RED“ viešbutis.

Taip pat „Carlson Rezidor“ yra pasirašiusi sutartį su NT plėtotoja UAB „Marina Nida“, pagal kurią ant marių kranto Nidoje, vietoje apleistų buvusio žuvininkystės ūkio pastatų, įsikurs penkių žvaigždučių viešbutis „Radisson Blu Hotel SPA Nida Marina“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau