Reklamos biudžetą gali kompensuoti „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas

Publikuota: 2018-03-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros taisyklės nuolat kinta, o įtakos jai turi ir naujovės, kurių smulkiesiems patariama neignoruoti, nes mažą biudžetą gali kompensuoti kūrybiškumas ir „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas.

Smulkieji sako patys pajutę naują šiųmetę „Facebook“ politiką, kuri apriboja verslo paskyrų patekimą į organinį srautą. Kitaip tariant, kad ir kokia įdomia, vertinga informacija verslas dalytųsi, visai apsieiti be mokamos reklamos nepavyks.

Justina Januškevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Socalinių medijų projektų vadovė, sako, kad neinvestuojant į mokamą reklamą „Facebook“ leis pasiekti iki 10% paskyros auditorijos. Tad bent kol bus surinkta pakankamai prenumeratorių, patariama investuoti į mokamą reklamą.

Geresnį organinį pasiekiamumą padeda sukurti konkursai ir žaidimai, tačiau vartotojų dėmesį patrauks tokie, kuriuose žadami vertingi prizai.

Ką skelbti feisbuke, kaip pritraukti prekės ženklo paskyros sekėjų priklauso nuo prekės ženklo, jo filosofijos, prekės, paslaugos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad vieno recepto verslas gauti negali, todėl turi bandyti įvairias priemones ir keisti nepasitvirtinusias efektyvesnėmis – svarbiausia galvoti, kas būtų įdomu klientams, kokių klausimų jie įprastai turi pardavėjui.

Rinktis naujus įrankius

Renkantis konkrečias priemones, kurias siūlo „Facebook“, p. Januškevičiūtė pataria naudoti tuo metu naujausias.

„Pavyzdžiui, kai „Facebook“ įdiegė galimybę naudoti GIF formatą, didžiausia auditorija nemokamai, organiški rezultatai, buvo pasiekiami būtent GIF formatų pranešimais. Taip pat – vaizdo įrašai, karuselės formatas. Svarbu kontekstas – kokį pranešimą berašytume ar prekę pristatytume, jei jis bus susijęs su aktualijomis, žmonių įsitraukimas bus didžiausias“, – sako p. Januškevičiūtė.

Ji nurodo, kad didžiausią dalį rinkodaros socialiniuose tinkluose biudžeto reikia investuoti į patrauklų turinį – jei žinutė bus įdomi, jos reklama kainuos mažiau.

„Investuoti verta į žmonėms patraukliausią turinį. Kai žinutė įdomi, aktuali ir įtraukianti, reklama bus pigesnė – išleisime mažiau, o pasieksime daugiau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Neužtrukti pasakojant

Vaizdo turiniui ji pataria rinktis 940x788 pikselių dydžio formatą, nes kaip tik toks geriausiai atrodo mobiliojo telefono ekrane – į tą patį lauką telpa visa reikalinga informacija – iliustracija, tekstas, reakcijos mygtukai.

Vaizdo įrašų trukmė taip pat svarbi. Geriausia, kad jie nebūtų ilgesni nei 1 minutės.

„Pagrindinė mintis turėtų būti pateikta pranešimo pradžioje, kad perskaitęs pirmą sakinį žmogus galėtų nuspręsti, ar skaityti toliau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Teksto apimtis, tyrimų duomenimis, yra geriausia jei neviršija 80 simbolių, tačiau kartais reikia pateikti daugiau informacijos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad peržengti 80 simbolių ribą – nieko bloga, svarbiausia, kad vartotojui nereikėtų spausti nuorodos „Daugiau“.

Kaip dažnai verslo paskyra skelbs informaciją vartotojams, priklauso nuo prekės ir paslaugos. Ponia Januškevičiūtė pataria atnaujinti paskyrą – paskelbti naujieną, pranešimą – bent 1–2 kartus per savaitę. Nereikia ir persistengti – per daug turinio bus panašu į brukalą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau