Reklamos biudžetą gali kompensuoti „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas

Publikuota: 2018-03-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros taisyklės nuolat kinta, o įtakos jai turi ir naujovės, kurių smulkiesiems patariama neignoruoti, nes mažą biudžetą gali kompensuoti kūrybiškumas ir „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas.

Smulkieji sako patys pajutę naują šiųmetę „Facebook“ politiką, kuri apriboja verslo paskyrų patekimą į organinį srautą. Kitaip tariant, kad ir kokia įdomia, vertinga informacija verslas dalytųsi, visai apsieiti be mokamos reklamos nepavyks.

Justina Januškevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Socalinių medijų projektų vadovė, sako, kad neinvestuojant į mokamą reklamą „Facebook“ leis pasiekti iki 10% paskyros auditorijos. Tad bent kol bus surinkta pakankamai prenumeratorių, patariama investuoti į mokamą reklamą.

Geresnį organinį pasiekiamumą padeda sukurti konkursai ir žaidimai, tačiau vartotojų dėmesį patrauks tokie, kuriuose žadami vertingi prizai.

Ką skelbti feisbuke, kaip pritraukti prekės ženklo paskyros sekėjų priklauso nuo prekės ženklo, jo filosofijos, prekės, paslaugos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad vieno recepto verslas gauti negali, todėl turi bandyti įvairias priemones ir keisti nepasitvirtinusias efektyvesnėmis – svarbiausia galvoti, kas būtų įdomu klientams, kokių klausimų jie įprastai turi pardavėjui.

Rinktis naujus įrankius

Renkantis konkrečias priemones, kurias siūlo „Facebook“, p. Januškevičiūtė pataria naudoti tuo metu naujausias.

„Pavyzdžiui, kai „Facebook“ įdiegė galimybę naudoti GIF formatą, didžiausia auditorija nemokamai, organiški rezultatai, buvo pasiekiami būtent GIF formatų pranešimais. Taip pat – vaizdo įrašai, karuselės formatas. Svarbu kontekstas – kokį pranešimą berašytume ar prekę pristatytume, jei jis bus susijęs su aktualijomis, žmonių įsitraukimas bus didžiausias“, – sako p. Januškevičiūtė.

Ji nurodo, kad didžiausią dalį rinkodaros socialiniuose tinkluose biudžeto reikia investuoti į patrauklų turinį – jei žinutė bus įdomi, jos reklama kainuos mažiau.

„Investuoti verta į žmonėms patraukliausią turinį. Kai žinutė įdomi, aktuali ir įtraukianti, reklama bus pigesnė – išleisime mažiau, o pasieksime daugiau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Neužtrukti pasakojant

Vaizdo turiniui ji pataria rinktis 940x788 pikselių dydžio formatą, nes kaip tik toks geriausiai atrodo mobiliojo telefono ekrane – į tą patį lauką telpa visa reikalinga informacija – iliustracija, tekstas, reakcijos mygtukai.

Vaizdo įrašų trukmė taip pat svarbi. Geriausia, kad jie nebūtų ilgesni nei 1 minutės.

„Pagrindinė mintis turėtų būti pateikta pranešimo pradžioje, kad perskaitęs pirmą sakinį žmogus galėtų nuspręsti, ar skaityti toliau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Teksto apimtis, tyrimų duomenimis, yra geriausia jei neviršija 80 simbolių, tačiau kartais reikia pateikti daugiau informacijos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad peržengti 80 simbolių ribą – nieko bloga, svarbiausia, kad vartotojui nereikėtų spausti nuorodos „Daugiau“.

Kaip dažnai verslo paskyra skelbs informaciją vartotojams, priklauso nuo prekės ir paslaugos. Ponia Januškevičiūtė pataria atnaujinti paskyrą – paskelbti naujieną, pranešimą – bent 1–2 kartus per savaitę. Nereikia ir persistengti – per daug turinio bus panašu į brukalą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau