Reklamos biudžetą gali kompensuoti „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas

Publikuota: 2018-03-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros taisyklės nuolat kinta, o įtakos jai turi ir naujovės, kurių smulkiesiems patariama neignoruoti, nes mažą biudžetą gali kompensuoti kūrybiškumas ir „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas.

Smulkieji sako patys pajutę naują šiųmetę „Facebook“ politiką, kuri apriboja verslo paskyrų patekimą į organinį srautą. Kitaip tariant, kad ir kokia įdomia, vertinga informacija verslas dalytųsi, visai apsieiti be mokamos reklamos nepavyks.

Justina Januškevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Socalinių medijų projektų vadovė, sako, kad neinvestuojant į mokamą reklamą „Facebook“ leis pasiekti iki 10% paskyros auditorijos. Tad bent kol bus surinkta pakankamai prenumeratorių, patariama investuoti į mokamą reklamą.

Geresnį organinį pasiekiamumą padeda sukurti konkursai ir žaidimai, tačiau vartotojų dėmesį patrauks tokie, kuriuose žadami vertingi prizai.

Ką skelbti feisbuke, kaip pritraukti prekės ženklo paskyros sekėjų priklauso nuo prekės ženklo, jo filosofijos, prekės, paslaugos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad vieno recepto verslas gauti negali, todėl turi bandyti įvairias priemones ir keisti nepasitvirtinusias efektyvesnėmis – svarbiausia galvoti, kas būtų įdomu klientams, kokių klausimų jie įprastai turi pardavėjui.

Rinktis naujus įrankius

Renkantis konkrečias priemones, kurias siūlo „Facebook“, p. Januškevičiūtė pataria naudoti tuo metu naujausias.

„Pavyzdžiui, kai „Facebook“ įdiegė galimybę naudoti GIF formatą, didžiausia auditorija nemokamai, organiški rezultatai, buvo pasiekiami būtent GIF formatų pranešimais. Taip pat – vaizdo įrašai, karuselės formatas. Svarbu kontekstas – kokį pranešimą berašytume ar prekę pristatytume, jei jis bus susijęs su aktualijomis, žmonių įsitraukimas bus didžiausias“, – sako p. Januškevičiūtė.

Ji nurodo, kad didžiausią dalį rinkodaros socialiniuose tinkluose biudžeto reikia investuoti į patrauklų turinį – jei žinutė bus įdomi, jos reklama kainuos mažiau.

„Investuoti verta į žmonėms patraukliausią turinį. Kai žinutė įdomi, aktuali ir įtraukianti, reklama bus pigesnė – išleisime mažiau, o pasieksime daugiau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Neužtrukti pasakojant

Vaizdo turiniui ji pataria rinktis 940x788 pikselių dydžio formatą, nes kaip tik toks geriausiai atrodo mobiliojo telefono ekrane – į tą patį lauką telpa visa reikalinga informacija – iliustracija, tekstas, reakcijos mygtukai.

Vaizdo įrašų trukmė taip pat svarbi. Geriausia, kad jie nebūtų ilgesni nei 1 minutės.

„Pagrindinė mintis turėtų būti pateikta pranešimo pradžioje, kad perskaitęs pirmą sakinį žmogus galėtų nuspręsti, ar skaityti toliau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Teksto apimtis, tyrimų duomenimis, yra geriausia jei neviršija 80 simbolių, tačiau kartais reikia pateikti daugiau informacijos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad peržengti 80 simbolių ribą – nieko bloga, svarbiausia, kad vartotojui nereikėtų spausti nuorodos „Daugiau“.

Kaip dažnai verslo paskyra skelbs informaciją vartotojams, priklauso nuo prekės ir paslaugos. Ponia Januškevičiūtė pataria atnaujinti paskyrą – paskelbti naujieną, pranešimą – bent 1–2 kartus per savaitę. Nereikia ir persistengti – per daug turinio bus panašu į brukalą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau