Reklamos biudžetą gali kompensuoti „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas

Publikuota: 2018-03-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros taisyklės nuolat kinta, o įtakos jai turi ir naujovės, kurių smulkiesiems patariama neignoruoti, nes mažą biudžetą gali kompensuoti kūrybiškumas ir „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas.

Smulkieji sako patys pajutę naują šiųmetę „Facebook“ politiką, kuri apriboja verslo paskyrų patekimą į organinį srautą. Kitaip tariant, kad ir kokia įdomia, vertinga informacija verslas dalytųsi, visai apsieiti be mokamos reklamos nepavyks.

Justina Januškevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Socalinių medijų projektų vadovė, sako, kad neinvestuojant į mokamą reklamą „Facebook“ leis pasiekti iki 10% paskyros auditorijos. Tad bent kol bus surinkta pakankamai prenumeratorių, patariama investuoti į mokamą reklamą.

Geresnį organinį pasiekiamumą padeda sukurti konkursai ir žaidimai, tačiau vartotojų dėmesį patrauks tokie, kuriuose žadami vertingi prizai.

Ką skelbti feisbuke, kaip pritraukti prekės ženklo paskyros sekėjų priklauso nuo prekės ženklo, jo filosofijos, prekės, paslaugos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad vieno recepto verslas gauti negali, todėl turi bandyti įvairias priemones ir keisti nepasitvirtinusias efektyvesnėmis – svarbiausia galvoti, kas būtų įdomu klientams, kokių klausimų jie įprastai turi pardavėjui.

Rinktis naujus įrankius

Renkantis konkrečias priemones, kurias siūlo „Facebook“, p. Januškevičiūtė pataria naudoti tuo metu naujausias.

„Pavyzdžiui, kai „Facebook“ įdiegė galimybę naudoti GIF formatą, didžiausia auditorija nemokamai, organiški rezultatai, buvo pasiekiami būtent GIF formatų pranešimais. Taip pat – vaizdo įrašai, karuselės formatas. Svarbu kontekstas – kokį pranešimą berašytume ar prekę pristatytume, jei jis bus susijęs su aktualijomis, žmonių įsitraukimas bus didžiausias“, – sako p. Januškevičiūtė.

Ji nurodo, kad didžiausią dalį rinkodaros socialiniuose tinkluose biudžeto reikia investuoti į patrauklų turinį – jei žinutė bus įdomi, jos reklama kainuos mažiau.

„Investuoti verta į žmonėms patraukliausią turinį. Kai žinutė įdomi, aktuali ir įtraukianti, reklama bus pigesnė – išleisime mažiau, o pasieksime daugiau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Neužtrukti pasakojant

Vaizdo turiniui ji pataria rinktis 940x788 pikselių dydžio formatą, nes kaip tik toks geriausiai atrodo mobiliojo telefono ekrane – į tą patį lauką telpa visa reikalinga informacija – iliustracija, tekstas, reakcijos mygtukai.

Vaizdo įrašų trukmė taip pat svarbi. Geriausia, kad jie nebūtų ilgesni nei 1 minutės.

„Pagrindinė mintis turėtų būti pateikta pranešimo pradžioje, kad perskaitęs pirmą sakinį žmogus galėtų nuspręsti, ar skaityti toliau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Teksto apimtis, tyrimų duomenimis, yra geriausia jei neviršija 80 simbolių, tačiau kartais reikia pateikti daugiau informacijos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad peržengti 80 simbolių ribą – nieko bloga, svarbiausia, kad vartotojui nereikėtų spausti nuorodos „Daugiau“.

Kaip dažnai verslo paskyra skelbs informaciją vartotojams, priklauso nuo prekės ir paslaugos. Ponia Januškevičiūtė pataria atnaujinti paskyrą – paskelbti naujieną, pranešimą – bent 1–2 kartus per savaitę. Nereikia ir persistengti – per daug turinio bus panašu į brukalą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Google“ valdančios „Alphabet“ pelnas šoktelėjo 73%

Paieškos milžinę „Google“ valdančios bendrovės „Alphabet“ pelnas per pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo...

Rinkodara
2018.04.25
Populiarus animacinis veikėjas „Angry Bird“ masina padirbinėtojus

Vilniaus apygardos teismo sprendimu UAB „Profisa“ turės sunaikinti beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos...

Rinkodara
2018.04.25
Tarp naujausių reklamų – puokštė pavasarinių klipų

Tarp naujausių savaitės reklamų – ryškus projekto „Gražinti verta“ klipas (agentūra „vipcommunications,...

Rinkodara
2018.04.24
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 38

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
2018.04.24
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja 1

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

Technologijos
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 2

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau