Reklamos biudžetą gali kompensuoti „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas

Publikuota: 2018-03-03
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros taisyklės nuolat kinta, o įtakos jai turi ir naujovės, kurių smulkiesiems patariama neignoruoti, nes mažą biudžetą gali kompensuoti kūrybiškumas ir „Facebook“ žaidimo taisyklių išmanymas.

Smulkieji sako patys pajutę naują šiųmetę „Facebook“ politiką, kuri apriboja verslo paskyrų patekimą į organinį srautą. Kitaip tariant, kad ir kokia įdomia, vertinga informacija verslas dalytųsi, visai apsieiti be mokamos reklamos nepavyks.

Justina Januškevičiūtė, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ Socalinių medijų projektų vadovė, sako, kad neinvestuojant į mokamą reklamą „Facebook“ leis pasiekti iki 10% paskyros auditorijos. Tad bent kol bus surinkta pakankamai prenumeratorių, patariama investuoti į mokamą reklamą.

Geresnį organinį pasiekiamumą padeda sukurti konkursai ir žaidimai, tačiau vartotojų dėmesį patrauks tokie, kuriuose žadami vertingi prizai.

Ką skelbti feisbuke, kaip pritraukti prekės ženklo paskyros sekėjų priklauso nuo prekės ženklo, jo filosofijos, prekės, paslaugos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad vieno recepto verslas gauti negali, todėl turi bandyti įvairias priemones ir keisti nepasitvirtinusias efektyvesnėmis – svarbiausia galvoti, kas būtų įdomu klientams, kokių klausimų jie įprastai turi pardavėjui.

Rinktis naujus įrankius

Renkantis konkrečias priemones, kurias siūlo „Facebook“, p. Januškevičiūtė pataria naudoti tuo metu naujausias.

„Pavyzdžiui, kai „Facebook“ įdiegė galimybę naudoti GIF formatą, didžiausia auditorija nemokamai, organiški rezultatai, buvo pasiekiami būtent GIF formatų pranešimais. Taip pat – vaizdo įrašai, karuselės formatas. Svarbu kontekstas – kokį pranešimą berašytume ar prekę pristatytume, jei jis bus susijęs su aktualijomis, žmonių įsitraukimas bus didžiausias“, – sako p. Januškevičiūtė.

Ji nurodo, kad didžiausią dalį rinkodaros socialiniuose tinkluose biudžeto reikia investuoti į patrauklų turinį – jei žinutė bus įdomi, jos reklama kainuos mažiau.

„Investuoti verta į žmonėms patraukliausią turinį. Kai žinutė įdomi, aktuali ir įtraukianti, reklama bus pigesnė – išleisime mažiau, o pasieksime daugiau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Neužtrukti pasakojant

Vaizdo turiniui ji pataria rinktis 940x788 pikselių dydžio formatą, nes kaip tik toks geriausiai atrodo mobiliojo telefono ekrane – į tą patį lauką telpa visa reikalinga informacija – iliustracija, tekstas, reakcijos mygtukai.

Vaizdo įrašų trukmė taip pat svarbi. Geriausia, kad jie nebūtų ilgesni nei 1 minutės.

„Pagrindinė mintis turėtų būti pateikta pranešimo pradžioje, kad perskaitęs pirmą sakinį žmogus galėtų nuspręsti, ar skaityti toliau“, – sako p. Januškevičiūtė.

Teksto apimtis, tyrimų duomenimis, yra geriausia jei neviršija 80 simbolių, tačiau kartais reikia pateikti daugiau informacijos. Ponia Januškevičiūtė sako, kad peržengti 80 simbolių ribą – nieko bloga, svarbiausia, kad vartotojui nereikėtų spausti nuorodos „Daugiau“.

Kaip dažnai verslo paskyra skelbs informaciją vartotojams, priklauso nuo prekės ir paslaugos. Ponia Januškevičiūtė pataria atnaujinti paskyrą – paskelbti naujieną, pranešimą – bent 1–2 kartus per savaitę. Nereikia ir persistengti – per daug turinio bus panašu į brukalą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
15:41
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 5

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
14:45
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
12:08
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau