Komunikacijos agentūros „Autoriai“ triumfas Rygoje

Publikuota: 2018-03-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“, pateikusi du darbus į kasmetinį Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursą, kurie rungėsi trijose kategorijose, parsiveža į Lietuvą ir tris apdovanojimus, ir Lietuvos Metų agentūros titulą.

Kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ laimėjo pirmąją vietą Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose.

Dar viena ryški „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ laimėjo antrąją vietą Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

Šios pirmaujančios pozicijos atskirose kategorijose lėmė, kad „Autoriai“ pelnytų Lietuvos Metų agentūros nominaciją. „Deep White“ tapo Latvijos metų agentūra.

VŽ rašė, kad abi šios „Autorių“ kampanijos sulaukė nemenko visuomenės dėmesio.

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo daryta Irenos Matijošaitienės fondui ir skatino susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.

Kita „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ bandė griauti stereotipus ir kvietė diskutuoti apie nusistovėjusias nuostatas, jungiančias amžių, grožį ir protą.

„Ar tikrai skambinate teisingu numeriu?“, „Kokia iš manęs pozuotoja – nejuokaukit“, „Aš, žinokit, nesu fotogeniška“. Tokių atsakymų sulaukė „Friends & Frames“, kai paskambino pasirinktoms žinomoms ir daug gyvenime pasiekusioms moterims“, – apie kampanijos užuomazgas tuokart kalbėjo jos iniciatoriai.

Tikėjosi sėkmės

„Be galo džiaugiamės įvertinimais ir apdovanojimais, kurie atkeliavo agentūros septintojo gimtadienio išvakarėse. Mums tai įrodymas, kad būdami netipinio formato agentūra – nei ryšių su visuomene, nei reklamos, o kažkas per vidurį, einame teisingu keliu“, – kalba Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdantysis direktorius.

Pasak jo, stipri įžvalga kampanijoje yra svarbiausia, o kuo jis virs – reklamine kampanija, ar klasikine ryšių su visuomene – nėra taip svarbu.

nuotrauka::1nocropleft

„Abi laimėjusios kampanijos pasižymėjo stipria įžvalga, ir rėmėsi ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis. Pastebėjome, kad nemažai kolegų, pristatydami savo kampanijas, akcentuoja ne įžvalgą, o kampanijos priemones. Ypač dominavo socialinių tinklų nuomonės formuotojų įtraukimas, o tai juk tėra viena iš galimų priemonių“, – pabrėžia p. Kiauleikis ir priduria, kad nustebino komisijos klausimas, ar patys sugalvojome „Mirštu, kaip noriu gyventi“ idėją – 24 valandų performansą Vilniaus ir Kauno stotyse.

„Žinoma, kad patys. Galbūt tai rodo, kad ryšių su visuomene lauke ypač stinga kūrybiškų, netikėtų kampanijų? Dominuoja klaidingas požiūris, kad kurti gali tik reklamos agentūros, kad nėra nieko blogiau, kai kurti pradeda ryšių su visuomene specialistai. Mes sunkiai įsivaizduojame bet kokį veiksmą agentūroje be kūrybos. Kūryba ir analitika – du mums svarbiausi dėmenys kasdieniame darbe, – vardina p. Kiauleikis. – Sėkmės šį kartą konkurse tikrai tikėjomės, nes abu mūsų darbai viršijo visus kampanijoms iškeltus tikslus“.

Netikėtas „Gjensidige“ pokalbis

Sėkmė šiemetiniame konkurse Rygoje lydėjo ir komunikacijos agentūros „PR Service“ darytą kampaniją draudimo bendrovei „Gjensidige“ pavadinimu „Rask laiko pokalbiui“.

Ši kampanija laimėjo pirmąsias vietas Rėmimo ir Vidinės komunikacijos kategorijose.

„Rask laiko pokalbiui“ kampaniją draudimo bendrovė pirmiausia pradėjo įmonės viduje tik po metų ji pasirodė išorėje.

„Ši socialinė kampanija kuria jausmą. Norime, kad šiandieniniai mūsų klientai mus pamatytų iš kitos pusės, taip tikimės didinti lojalumą. Čia nesitikime greitos grąžos“, – taip apie kampaniją VŽ pasakojo Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::2

Iš 38 lietuvių komunikacijos projektų, į finalininkus pateko 7 mūsų šalies agentūrų daryti projektai, jie varžėsi 9 kategorijose. Be laimėtojų dar finale rungėsi ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos projektai.

Latviai aktyviausi

Kaip ir ankstesniais metais Rygoje vykstantis renginys „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pritraukė daugiausia latvių paraiškų, net 111, iš Lietuvos buvo pateikti 38 darbai, iš Estijos – 12.

Iš 16-kos „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komisijos narių – keturi iš Lietuvos, tai Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Lietuvos komunikacijos asociajos (LKA) narė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, LKA narė, Liutauras Ulevičius, komunikacijos specialistas ir Jurgita Ribinskaite-Glatzer, „Geri norai“ vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Google“ valdančios „Alphabet“ pelnas šoktelėjo 73%

Paieškos milžinę „Google“ valdančios bendrovės „Alphabet“ pelnas per pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo...

Rinkodara
2018.04.25
Populiarus animacinis veikėjas „Angry Bird“ masina padirbinėtojus

Vilniaus apygardos teismo sprendimu UAB „Profisa“ turės sunaikinti beveik 3.000 vnt. kramtomosios gumos...

Rinkodara
2018.04.25
Tarp naujausių reklamų – puokštė pavasarinių klipų

Tarp naujausių savaitės reklamų – ryškus projekto „Gražinti verta“ klipas (agentūra „vipcommunications,...

Rinkodara
2018.04.24
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 5

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2018.04.24
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 38

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
2018.04.24
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja 1

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

Technologijos
2018.04.24
„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
2018.04.24
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 11

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 2

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau