Komunikacijos agentūros „Autoriai“ triumfas Rygoje

Publikuota: 2018-03-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“, pateikusi du darbus į kasmetinį Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursą, kurie rungėsi trijose kategorijose, parsiveža į Lietuvą ir tris apdovanojimus, ir Lietuvos Metų agentūros titulą.

Kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ laimėjo pirmąją vietą Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose.

Dar viena ryški „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ laimėjo antrąją vietą Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

Šios pirmaujančios pozicijos atskirose kategorijose lėmė, kad „Autoriai“ pelnytų Lietuvos Metų agentūros nominaciją. „Deep White“ tapo Latvijos metų agentūra.

VŽ rašė, kad abi šios „Autorių“ kampanijos sulaukė nemenko visuomenės dėmesio.

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo daryta Irenos Matijošaitienės fondui ir skatino susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.

Kita „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ bandė griauti stereotipus ir kvietė diskutuoti apie nusistovėjusias nuostatas, jungiančias amžių, grožį ir protą.

„Ar tikrai skambinate teisingu numeriu?“, „Kokia iš manęs pozuotoja – nejuokaukit“, „Aš, žinokit, nesu fotogeniška“. Tokių atsakymų sulaukė „Friends & Frames“, kai paskambino pasirinktoms žinomoms ir daug gyvenime pasiekusioms moterims“, – apie kampanijos užuomazgas tuokart kalbėjo jos iniciatoriai.

Tikėjosi sėkmės

„Be galo džiaugiamės įvertinimais ir apdovanojimais, kurie atkeliavo agentūros septintojo gimtadienio išvakarėse. Mums tai įrodymas, kad būdami netipinio formato agentūra – nei ryšių su visuomene, nei reklamos, o kažkas per vidurį, einame teisingu keliu“, – kalba Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdantysis direktorius.

Pasak jo, stipri įžvalga kampanijoje yra svarbiausia, o kuo jis virs – reklamine kampanija, ar klasikine ryšių su visuomene – nėra taip svarbu.

nuotrauka::1nocropleft

„Abi laimėjusios kampanijos pasižymėjo stipria įžvalga, ir rėmėsi ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis. Pastebėjome, kad nemažai kolegų, pristatydami savo kampanijas, akcentuoja ne įžvalgą, o kampanijos priemones. Ypač dominavo socialinių tinklų nuomonės formuotojų įtraukimas, o tai juk tėra viena iš galimų priemonių“, – pabrėžia p. Kiauleikis ir priduria, kad nustebino komisijos klausimas, ar patys sugalvojome „Mirštu, kaip noriu gyventi“ idėją – 24 valandų performansą Vilniaus ir Kauno stotyse.

„Žinoma, kad patys. Galbūt tai rodo, kad ryšių su visuomene lauke ypač stinga kūrybiškų, netikėtų kampanijų? Dominuoja klaidingas požiūris, kad kurti gali tik reklamos agentūros, kad nėra nieko blogiau, kai kurti pradeda ryšių su visuomene specialistai. Mes sunkiai įsivaizduojame bet kokį veiksmą agentūroje be kūrybos. Kūryba ir analitika – du mums svarbiausi dėmenys kasdieniame darbe, – vardina p. Kiauleikis. – Sėkmės šį kartą konkurse tikrai tikėjomės, nes abu mūsų darbai viršijo visus kampanijoms iškeltus tikslus“.

Netikėtas „Gjensidige“ pokalbis

Sėkmė šiemetiniame konkurse Rygoje lydėjo ir komunikacijos agentūros „PR Service“ darytą kampaniją draudimo bendrovei „Gjensidige“ pavadinimu „Rask laiko pokalbiui“.

Ši kampanija laimėjo pirmąsias vietas Rėmimo ir Vidinės komunikacijos kategorijose.

„Rask laiko pokalbiui“ kampaniją draudimo bendrovė pirmiausia pradėjo įmonės viduje tik po metų ji pasirodė išorėje.

„Ši socialinė kampanija kuria jausmą. Norime, kad šiandieniniai mūsų klientai mus pamatytų iš kitos pusės, taip tikimės didinti lojalumą. Čia nesitikime greitos grąžos“, – taip apie kampaniją VŽ pasakojo Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::2

Iš 38 lietuvių komunikacijos projektų, į finalininkus pateko 7 mūsų šalies agentūrų daryti projektai, jie varžėsi 9 kategorijose. Be laimėtojų dar finale rungėsi ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos projektai.

Latviai aktyviausi

Kaip ir ankstesniais metais Rygoje vykstantis renginys „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pritraukė daugiausia latvių paraiškų, net 111, iš Lietuvos buvo pateikti 38 darbai, iš Estijos – 12.

Iš 16-kos „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komisijos narių – keturi iš Lietuvos, tai Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Lietuvos komunikacijos asociajos (LKA) narė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, LKA narė, Liutauras Ulevičius, komunikacijos specialistas ir Jurgita Ribinskaite-Glatzer, „Geri norai“ vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau