Komunikacijos agentūros „Autoriai“ triumfas Rygoje

Publikuota: 2018-03-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“, pateikusi du darbus į kasmetinį Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursą, kurie rungėsi trijose kategorijose, parsiveža į Lietuvą ir tris apdovanojimus, ir Lietuvos Metų agentūros titulą.

Kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ laimėjo pirmąją vietą Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose.

Dar viena ryški „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ laimėjo antrąją vietą Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

Šios pirmaujančios pozicijos atskirose kategorijose lėmė, kad „Autoriai“ pelnytų Lietuvos Metų agentūros nominaciją. „Deep White“ tapo Latvijos metų agentūra.

VŽ rašė, kad abi šios „Autorių“ kampanijos sulaukė nemenko visuomenės dėmesio.

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo daryta Irenos Matijošaitienės fondui ir skatino susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.

Kita „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ bandė griauti stereotipus ir kvietė diskutuoti apie nusistovėjusias nuostatas, jungiančias amžių, grožį ir protą.

„Ar tikrai skambinate teisingu numeriu?“, „Kokia iš manęs pozuotoja – nejuokaukit“, „Aš, žinokit, nesu fotogeniška“. Tokių atsakymų sulaukė „Friends & Frames“, kai paskambino pasirinktoms žinomoms ir daug gyvenime pasiekusioms moterims“, – apie kampanijos užuomazgas tuokart kalbėjo jos iniciatoriai.

Tikėjosi sėkmės

„Be galo džiaugiamės įvertinimais ir apdovanojimais, kurie atkeliavo agentūros septintojo gimtadienio išvakarėse. Mums tai įrodymas, kad būdami netipinio formato agentūra – nei ryšių su visuomene, nei reklamos, o kažkas per vidurį, einame teisingu keliu“, – kalba Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdantysis direktorius.

Pasak jo, stipri įžvalga kampanijoje yra svarbiausia, o kuo jis virs – reklamine kampanija, ar klasikine ryšių su visuomene – nėra taip svarbu.

nuotrauka::1nocropleft

„Abi laimėjusios kampanijos pasižymėjo stipria įžvalga, ir rėmėsi ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis. Pastebėjome, kad nemažai kolegų, pristatydami savo kampanijas, akcentuoja ne įžvalgą, o kampanijos priemones. Ypač dominavo socialinių tinklų nuomonės formuotojų įtraukimas, o tai juk tėra viena iš galimų priemonių“, – pabrėžia p. Kiauleikis ir priduria, kad nustebino komisijos klausimas, ar patys sugalvojome „Mirštu, kaip noriu gyventi“ idėją – 24 valandų performansą Vilniaus ir Kauno stotyse.

„Žinoma, kad patys. Galbūt tai rodo, kad ryšių su visuomene lauke ypač stinga kūrybiškų, netikėtų kampanijų? Dominuoja klaidingas požiūris, kad kurti gali tik reklamos agentūros, kad nėra nieko blogiau, kai kurti pradeda ryšių su visuomene specialistai. Mes sunkiai įsivaizduojame bet kokį veiksmą agentūroje be kūrybos. Kūryba ir analitika – du mums svarbiausi dėmenys kasdieniame darbe, – vardina p. Kiauleikis. – Sėkmės šį kartą konkurse tikrai tikėjomės, nes abu mūsų darbai viršijo visus kampanijoms iškeltus tikslus“.

Netikėtas „Gjensidige“ pokalbis

Sėkmė šiemetiniame konkurse Rygoje lydėjo ir komunikacijos agentūros „PR Service“ darytą kampaniją draudimo bendrovei „Gjensidige“ pavadinimu „Rask laiko pokalbiui“.

Ši kampanija laimėjo pirmąsias vietas Rėmimo ir Vidinės komunikacijos kategorijose.

„Rask laiko pokalbiui“ kampaniją draudimo bendrovė pirmiausia pradėjo įmonės viduje tik po metų ji pasirodė išorėje.

„Ši socialinė kampanija kuria jausmą. Norime, kad šiandieniniai mūsų klientai mus pamatytų iš kitos pusės, taip tikimės didinti lojalumą. Čia nesitikime greitos grąžos“, – taip apie kampaniją VŽ pasakojo Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::2

Iš 38 lietuvių komunikacijos projektų, į finalininkus pateko 7 mūsų šalies agentūrų daryti projektai, jie varžėsi 9 kategorijose. Be laimėtojų dar finale rungėsi ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos projektai.

Latviai aktyviausi

Kaip ir ankstesniais metais Rygoje vykstantis renginys „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pritraukė daugiausia latvių paraiškų, net 111, iš Lietuvos buvo pateikti 38 darbai, iš Estijos – 12.

Iš 16-kos „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komisijos narių – keturi iš Lietuvos, tai Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Lietuvos komunikacijos asociajos (LKA) narė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, LKA narė, Liutauras Ulevičius, komunikacijos specialistas ir Jurgita Ribinskaite-Glatzer, „Geri norai“ vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vadovų komunikacija: D. Dundulis pasisakymais nurungė K. Meidę Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausi kalbėtojai buvo mažmeninės prekybos įmonių...

Rinkodara
08:08
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 4

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau