Komunikacijos agentūros „Autoriai“ triumfas Rygoje

Publikuota: 2018-03-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“, pateikusi du darbus į kasmetinį Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursą, kurie rungėsi trijose kategorijose, parsiveža į Lietuvą ir tris apdovanojimus, ir Lietuvos Metų agentūros titulą.

Kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ laimėjo pirmąją vietą Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose.

Dar viena ryški „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ laimėjo antrąją vietą Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

Šios pirmaujančios pozicijos atskirose kategorijose lėmė, kad „Autoriai“ pelnytų Lietuvos Metų agentūros nominaciją. „Deep White“ tapo Latvijos metų agentūra.

VŽ rašė, kad abi šios „Autorių“ kampanijos sulaukė nemenko visuomenės dėmesio.

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo daryta Irenos Matijošaitienės fondui ir skatino susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.

Kita „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ bandė griauti stereotipus ir kvietė diskutuoti apie nusistovėjusias nuostatas, jungiančias amžių, grožį ir protą.

„Ar tikrai skambinate teisingu numeriu?“, „Kokia iš manęs pozuotoja – nejuokaukit“, „Aš, žinokit, nesu fotogeniška“. Tokių atsakymų sulaukė „Friends & Frames“, kai paskambino pasirinktoms žinomoms ir daug gyvenime pasiekusioms moterims“, – apie kampanijos užuomazgas tuokart kalbėjo jos iniciatoriai.

Tikėjosi sėkmės

„Be galo džiaugiamės įvertinimais ir apdovanojimais, kurie atkeliavo agentūros septintojo gimtadienio išvakarėse. Mums tai įrodymas, kad būdami netipinio formato agentūra – nei ryšių su visuomene, nei reklamos, o kažkas per vidurį, einame teisingu keliu“, – kalba Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdantysis direktorius.

Pasak jo, stipri įžvalga kampanijoje yra svarbiausia, o kuo jis virs – reklamine kampanija, ar klasikine ryšių su visuomene – nėra taip svarbu.

nuotrauka::1nocropleft

„Abi laimėjusios kampanijos pasižymėjo stipria įžvalga, ir rėmėsi ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis. Pastebėjome, kad nemažai kolegų, pristatydami savo kampanijas, akcentuoja ne įžvalgą, o kampanijos priemones. Ypač dominavo socialinių tinklų nuomonės formuotojų įtraukimas, o tai juk tėra viena iš galimų priemonių“, – pabrėžia p. Kiauleikis ir priduria, kad nustebino komisijos klausimas, ar patys sugalvojome „Mirštu, kaip noriu gyventi“ idėją – 24 valandų performansą Vilniaus ir Kauno stotyse.

„Žinoma, kad patys. Galbūt tai rodo, kad ryšių su visuomene lauke ypač stinga kūrybiškų, netikėtų kampanijų? Dominuoja klaidingas požiūris, kad kurti gali tik reklamos agentūros, kad nėra nieko blogiau, kai kurti pradeda ryšių su visuomene specialistai. Mes sunkiai įsivaizduojame bet kokį veiksmą agentūroje be kūrybos. Kūryba ir analitika – du mums svarbiausi dėmenys kasdieniame darbe, – vardina p. Kiauleikis. – Sėkmės šį kartą konkurse tikrai tikėjomės, nes abu mūsų darbai viršijo visus kampanijoms iškeltus tikslus“.

Netikėtas „Gjensidige“ pokalbis

Sėkmė šiemetiniame konkurse Rygoje lydėjo ir komunikacijos agentūros „PR Service“ darytą kampaniją draudimo bendrovei „Gjensidige“ pavadinimu „Rask laiko pokalbiui“.

Ši kampanija laimėjo pirmąsias vietas Rėmimo ir Vidinės komunikacijos kategorijose.

„Rask laiko pokalbiui“ kampaniją draudimo bendrovė pirmiausia pradėjo įmonės viduje tik po metų ji pasirodė išorėje.

„Ši socialinė kampanija kuria jausmą. Norime, kad šiandieniniai mūsų klientai mus pamatytų iš kitos pusės, taip tikimės didinti lojalumą. Čia nesitikime greitos grąžos“, – taip apie kampaniją VŽ pasakojo Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::2

Iš 38 lietuvių komunikacijos projektų, į finalininkus pateko 7 mūsų šalies agentūrų daryti projektai, jie varžėsi 9 kategorijose. Be laimėtojų dar finale rungėsi ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos projektai.

Latviai aktyviausi

Kaip ir ankstesniais metais Rygoje vykstantis renginys „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pritraukė daugiausia latvių paraiškų, net 111, iš Lietuvos buvo pateikti 38 darbai, iš Estijos – 12.

Iš 16-kos „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komisijos narių – keturi iš Lietuvos, tai Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Lietuvos komunikacijos asociajos (LKA) narė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, LKA narė, Liutauras Ulevičius, komunikacijos specialistas ir Jurgita Ribinskaite-Glatzer, „Geri norai“ vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
05:45
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
05:45
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
05:45
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau