Komunikacijos agentūros „Autoriai“ triumfas Rygoje

Publikuota: 2018-03-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Komunikacijos agentūra „Autoriai“, pateikusi du darbus į kasmetinį Baltijos regiono ryšių su visuomene konkursą, kurie rungėsi trijose kategorijose, parsiveža į Lietuvą ir tris apdovanojimus, ir Lietuvos Metų agentūros titulą.

Kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ laimėjo pirmąją vietą Socialinių kampanijų ir Integruotos komunikacijos kategorijose.

Dar viena ryški „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ laimėjo antrąją vietą Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje.

Šios pirmaujančios pozicijos atskirose kategorijose lėmė, kad „Autoriai“ pelnytų Lietuvos Metų agentūros nominaciją. „Deep White“ tapo Latvijos metų agentūra.

VŽ rašė, kad abi šios „Autorių“ kampanijos sulaukė nemenko visuomenės dėmesio.

„Mirštu, kaip noriu gyventi“ kampanija buvo daryta Irenos Matijošaitienės fondui ir skatino susimąstyti apie organų donorystę. Kampaniją vainikavo Vilniaus Geležinkelio stotyje ir Kauno autobusų stotyje vykę renginiai–performansai, čia žmonės buvo kviečiami specialiai įrengtoje teatrališkoje erdvėje patirti, ką reiškia laukimas be jokių laiko orientyrų, kai lauki, bet nežinai, kiek tai užtruks bei apskritai nežinai, ar sulauksi. Plačiau apie šią kampaniją skaitykite čia.

Kita „Autorių“ kampanija „Pozuoja intelektas“ bandė griauti stereotipus ir kvietė diskutuoti apie nusistovėjusias nuostatas, jungiančias amžių, grožį ir protą.

„Ar tikrai skambinate teisingu numeriu?“, „Kokia iš manęs pozuotoja – nejuokaukit“, „Aš, žinokit, nesu fotogeniška“. Tokių atsakymų sulaukė „Friends & Frames“, kai paskambino pasirinktoms žinomoms ir daug gyvenime pasiekusioms moterims“, – apie kampanijos užuomazgas tuokart kalbėjo jos iniciatoriai.

Tikėjosi sėkmės

„Be galo džiaugiamės įvertinimais ir apdovanojimais, kurie atkeliavo agentūros septintojo gimtadienio išvakarėse. Mums tai įrodymas, kad būdami netipinio formato agentūra – nei ryšių su visuomene, nei reklamos, o kažkas per vidurį, einame teisingu keliu“, – kalba Dovydas Kiauleikis, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vykdantysis direktorius.

Pasak jo, stipri įžvalga kampanijoje yra svarbiausia, o kuo jis virs – reklamine kampanija, ar klasikine ryšių su visuomene – nėra taip svarbu.

nuotrauka::1nocropleft

„Abi laimėjusios kampanijos pasižymėjo stipria įžvalga, ir rėmėsi ir reklamos, ir ryšių su visuomene priemonėmis. Pastebėjome, kad nemažai kolegų, pristatydami savo kampanijas, akcentuoja ne įžvalgą, o kampanijos priemones. Ypač dominavo socialinių tinklų nuomonės formuotojų įtraukimas, o tai juk tėra viena iš galimų priemonių“, – pabrėžia p. Kiauleikis ir priduria, kad nustebino komisijos klausimas, ar patys sugalvojome „Mirštu, kaip noriu gyventi“ idėją – 24 valandų performansą Vilniaus ir Kauno stotyse.

„Žinoma, kad patys. Galbūt tai rodo, kad ryšių su visuomene lauke ypač stinga kūrybiškų, netikėtų kampanijų? Dominuoja klaidingas požiūris, kad kurti gali tik reklamos agentūros, kad nėra nieko blogiau, kai kurti pradeda ryšių su visuomene specialistai. Mes sunkiai įsivaizduojame bet kokį veiksmą agentūroje be kūrybos. Kūryba ir analitika – du mums svarbiausi dėmenys kasdieniame darbe, – vardina p. Kiauleikis. – Sėkmės šį kartą konkurse tikrai tikėjomės, nes abu mūsų darbai viršijo visus kampanijoms iškeltus tikslus“.

Netikėtas „Gjensidige“ pokalbis

Sėkmė šiemetiniame konkurse Rygoje lydėjo ir komunikacijos agentūros „PR Service“ darytą kampaniją draudimo bendrovei „Gjensidige“ pavadinimu „Rask laiko pokalbiui“.

Ši kampanija laimėjo pirmąsias vietas Rėmimo ir Vidinės komunikacijos kategorijose.

„Rask laiko pokalbiui“ kampaniją draudimo bendrovė pirmiausia pradėjo įmonės viduje tik po metų ji pasirodė išorėje.

„Ši socialinė kampanija kuria jausmą. Norime, kad šiandieniniai mūsų klientai mus pamatytų iš kitos pusės, taip tikimės didinti lojalumą. Čia nesitikime greitos grąžos“, – taip apie kampaniją VŽ pasakojo Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

nuotrauka::2

Iš 38 lietuvių komunikacijos projektų, į finalininkus pateko 7 mūsų šalies agentūrų daryti projektai, jie varžėsi 9 kategorijose. Be laimėtojų dar finale rungėsi ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ bei „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos projektai.

Latviai aktyviausi

Kaip ir ankstesniais metais Rygoje vykstantis renginys „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ pritraukė daugiausia latvių paraiškų, net 111, iš Lietuvos buvo pateikti 38 darbai, iš Estijos – 12.

Iš 16-kos „Mi:t&links. Baltic Communication Awards“ komisijos narių – keturi iš Lietuvos, tai Janina Sabaitė Melnikovienė, AB „Achema“ atstovė ryšiams su visuomene, Lietuvos komunikacijos asociajos (LKA) narė, Renata Matkevičienė, Vilniaus universiteto komunikacijos fakulteto prodekanė, LKA narė, Liutauras Ulevičius, komunikacijos specialistas ir Jurgita Ribinskaite-Glatzer, „Geri norai“ vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau