„Luminor“ rinkodaros skyriuje – vėl pokyčiai

Publikuota: 2018-03-02
Spalį su naujuoju vardu „Luminor“ startavusio banko rinkodaros ir komunikacijos padalinyje dar viena permaina – šiandien pasitraukia Rita Naujokaitytė, banko rinkodaros skyriaus vadovė. Aušros Barysienės nuotr.
Spalį su naujuoju vardu „Luminor“ startavusio banko rinkodaros ir komunikacijos padalinyje dar viena permaina – šiandien pasitraukia Rita Naujokaitytė, banko rinkodaros skyriaus vadovė. Aušros Barysienės nuotr.

Spalį su naujuoju vardu „Luminor“ startavusio banko rinkodaros ir komunikacijos padalinyje dar viena permaina – šiandien pasitraukia Rita Naujokaitytė, banko rinkodaros skyriaus vadovė.

VŽ rašė, kad pernai iš „Luminor“ pasitraukė Rasa Petruškevičiūtė, laikinoji banko komunikacijos vadovė, atstovė spaudai. Ji laikinai buvo pakeitusi Valdą Lopetą, kuris DNB banko komunikacijos vadovu dirbo nuo 2016 m. vasario. Ponas Lopeta apie pasitraukimą paskelbė nepraėjus nei savaitei nuo oficialaus starto su naujuoju pavadinimu „Luminor“ ir netrukus pradėjo eiti prekybos tinklo „Lidl“ komunikacijos vadovo pareigas.

Netrukus iš „Luminor“ pasitraukė ir Ramunė Vaitekonytė bei Julija Pangonienė, „Luminor“ rinkodaros projektų vadovės. Abi jos iki bankų susijungimo (nuo šio spalio DNB ir „Nordea“ bankų bendras pavadinimas – „Luminor“), dirbo DNB rinkodaros projektų vadovėmis.

Pasitraukus ir p. Naujokaitytei, keisis bemaž visa abiejų ankstesnių bankų rinkodaros ir komunikacijos komanda.

„Šį žingsnį nulėmė vykstantys pokyčiai. Iš kitos pusės, jau labai daug metų praleidau šioje organizacijoje, tad tai buvo dar vienas katalizatorius keistis. Artimiausiu metu užsiimsiu rinkodaros konsultacijomis, o kaip bus toliau, žiūrėsime“, – kalba p. Naujokaitytė.

Ji banke dirbo nuo 2013 m. – ėjo DNB Prekės ženklo ir rinkodaros vadovės pareigas.

„Taip, komandoje pasikeitimų nemažai, šiuo metu bankas intensyviai ieško žmonių, tačiau prie komandos sėkmingai prisijungė naujoji komunikacijos vadovė. Iš kitos pusės, dalis funkcijų bus koncentruojama Baltijos šalių mastu, todėl vietinė komanda bus kiek mažesnė nei anksčiau buvo DNB“, – kalba p. Naujokaitytė, šiandien „Luminor“ dirbanti paskutiniąją dieną.

VŽ rašė, kad neseniai prie „Luminor“ prisijungė Giedrė Bielskytė, buvusi „Rimi Lietuvos“ viešųjų ryšių vadovė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau