Drąsi „Suitsupply“ reklama Lietuvoje bus nuosaikesnė

Publikuota: 2018-02-27
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Šį ketvirtadienį vyriškų drabužių prekės ženklo „Suitsupply“ parduotuvės vitrinas Vilniuje turėtų papuošti naujosios, kontraversiškos reklaminės kampanijos nuotraukos. Tiesa, jos Lietuvoje bus nuosaikesnės.

VŽ rašė, kad 2018 m. pavasario-vasaros sezono kampanijai pasirinktos reklamos kampanijos centre – vyrai, besilaikantys už rankų, liečiantys vienas kitą ar besibučiuojantys. Ši kampanija startavo vasario 20 d. – pamažu šiomis nuotraukomis pasipuoš beveik 100 parduotuvių 22 pasaulio šalyse.

Pasirodžius šioms reklamoms, dalis vartotojų bendrovę gyrė už drąsą, tačiau kartu ji sulaukė ir galybės kritikos, o socialiniame tinkle „Instagram“, kaip skelbė BBC, prekės ženklas prarado daugiau nei 10.000 sekėjų.

Prieš pradedant kampaniją, „Suitsupply“ prekės ženklo įkūrėjas ir vadovas Fokke de Jongas sakė, kad žmonių tarpusavio potraukis yra svarbi mados sektoriaus reklamos dalis.

nuotrauka::1

nuotrauka::2

„Kampanija, kurioje pabrėžiama vyrų tarpusavio trauka, įgyvendinama pavėluotai, tačiau ji yra svarbi ir tinkama mūsų prekės ženklui. Reklaminę kampaniją vykdysime elektroninėje erdvėje, pasitelkdami socialinius kanalus, savo parduotuvėse ir lauko reklamoje“, – teigė p. Jongas, sutikdamas, kad ši kampanija yra rizikinga.

„Taip, mes manome, jog ši kampanija gali turėti neigiamą poveikį, ypatingai tose šalyse, kur LGBTQ bendruomenės nėra priimtinos ir vyrauja kontraversiškas požiūris“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Jongas.

Gedas Petrauskas, UAB „Akreta“, franšizės pagrindais atstovaujantis „Suitsupply“ Baltijos šalyse, generalinis direktorius, šios kampanijos nelinkęs komentuoti.

„Esame franšizės pagrindais dirbantys olandų partneriai. Ir mums privalu ne tik prekiauti jų asortimentu, įrenginėti parduotuves pagal jų reikalavimus, bet ir naudoti jų reklamines kampanijas. Tačiau partneriai gali atsižvelgti į regioninius ypatumus. Suprantame, kad Lietuva nėra Dubajus ar Amsterdamas, esame pusiaukelėje tarp jų. Į tai taip pat reikia atsižvelgti, tad mes naudosime tas naujausios reklaminės kampanijos nuotraukas, kurios, mes manome, yra tinkamiausios mūsų rinkoje“, – kalba p. Petrauskas.

nuotrauka::3

Jis priduria, kad gera reklama turi stebinti, kitaip ji neatliks savo funkcijos.

„Visos geros „Siutsupply“ reklaminės kampanijos padeda populiarinti ženklą, pritraukti dėmesį, patraukti vartotojus į parduotuves. Pavyzdžiui, 2016 m. mums buvo vieni geriausių metų“, – kalba p. Petrauskas.

VŽ primena, kad 2016 m. „Suitsupply“ buvo smarkiai kritikuojama už seksistines reklamas, kuriose kostiumuoti vyrai buvo vaizduojami šalia milžiniškų pusnuogių moterų.

nuotrauka::4

Tąkart Lietuvoje dėl šios reklamos Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba buvo pradėjusi tyrimą dėl galimo Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo pažeidimų, tačiau net nelaukiant verdikto ji buvo nutraukta. Plačiau skaitykite čia.

[infogram id=“605be779-3e83-46bd-8886-82b6e1cd2d70“ prefix=“l1q“ format=“interactive“ title=“Akreta-reklama“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vadovų komunikacija: dažniausiai kalba Kristina Meidė, efektyviausiai – Dovilė Grigienė Premium 1

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2017 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
15:13
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 17

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
11:58
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
08:25
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 8

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau