Drąsi „Suitsupply“ reklama Lietuvoje bus nuosaikesnė

Publikuota: 2018-02-27
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Šį ketvirtadienį vyriškų drabužių prekės ženklo „Suitsupply“ parduotuvės vitrinas Vilniuje turėtų papuošti naujosios, kontraversiškos reklaminės kampanijos nuotraukos. Tiesa, jos Lietuvoje bus nuosaikesnės.

VŽ rašė, kad 2018 m. pavasario-vasaros sezono kampanijai pasirinktos reklamos kampanijos centre – vyrai, besilaikantys už rankų, liečiantys vienas kitą ar besibučiuojantys. Ši kampanija startavo vasario 20 d. – pamažu šiomis nuotraukomis pasipuoš beveik 100 parduotuvių 22 pasaulio šalyse.

Pasirodžius šioms reklamoms, dalis vartotojų bendrovę gyrė už drąsą, tačiau kartu ji sulaukė ir galybės kritikos, o socialiniame tinkle „Instagram“, kaip skelbė BBC, prekės ženklas prarado daugiau nei 10.000 sekėjų.

Prieš pradedant kampaniją, „Suitsupply“ prekės ženklo įkūrėjas ir vadovas Fokke de Jongas sakė, kad žmonių tarpusavio potraukis yra svarbi mados sektoriaus reklamos dalis.

nuotrauka::1

nuotrauka::2

„Kampanija, kurioje pabrėžiama vyrų tarpusavio trauka, įgyvendinama pavėluotai, tačiau ji yra svarbi ir tinkama mūsų prekės ženklui. Reklaminę kampaniją vykdysime elektroninėje erdvėje, pasitelkdami socialinius kanalus, savo parduotuvėse ir lauko reklamoje“, – teigė p. Jongas, sutikdamas, kad ši kampanija yra rizikinga.

„Taip, mes manome, jog ši kampanija gali turėti neigiamą poveikį, ypatingai tose šalyse, kur LGBTQ bendruomenės nėra priimtinos ir vyrauja kontraversiškas požiūris“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Jongas.

Gedas Petrauskas, UAB „Akreta“, franšizės pagrindais atstovaujantis „Suitsupply“ Baltijos šalyse, generalinis direktorius, šios kampanijos nelinkęs komentuoti.

„Esame franšizės pagrindais dirbantys olandų partneriai. Ir mums privalu ne tik prekiauti jų asortimentu, įrenginėti parduotuves pagal jų reikalavimus, bet ir naudoti jų reklamines kampanijas. Tačiau partneriai gali atsižvelgti į regioninius ypatumus. Suprantame, kad Lietuva nėra Dubajus ar Amsterdamas, esame pusiaukelėje tarp jų. Į tai taip pat reikia atsižvelgti, tad mes naudosime tas naujausios reklaminės kampanijos nuotraukas, kurios, mes manome, yra tinkamiausios mūsų rinkoje“, – kalba p. Petrauskas.

nuotrauka::3

Jis priduria, kad gera reklama turi stebinti, kitaip ji neatliks savo funkcijos.

„Visos geros „Siutsupply“ reklaminės kampanijos padeda populiarinti ženklą, pritraukti dėmesį, patraukti vartotojus į parduotuves. Pavyzdžiui, 2016 m. mums buvo vieni geriausių metų“, – kalba p. Petrauskas.

VŽ primena, kad 2016 m. „Suitsupply“ buvo smarkiai kritikuojama už seksistines reklamas, kuriose kostiumuoti vyrai buvo vaizduojami šalia milžiniškų pusnuogių moterų.

nuotrauka::4

Tąkart Lietuvoje dėl šios reklamos Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba buvo pradėjusi tyrimą dėl galimo Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo pažeidimų, tačiau net nelaukiant verdikto ji buvo nutraukta. Plačiau skaitykite čia.

[infogram id=“605be779-3e83-46bd-8886-82b6e1cd2d70“ prefix=“l1q“ format=“interactive“ title=“Akreta-reklama“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau