Drąsi „Suitsupply“ reklama Lietuvoje bus nuosaikesnė

Publikuota: 2018-02-27
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Šį ketvirtadienį vyriškų drabužių prekės ženklo „Suitsupply“ parduotuvės vitrinas Vilniuje turėtų papuošti naujosios, kontraversiškos reklaminės kampanijos nuotraukos. Tiesa, jos Lietuvoje bus nuosaikesnės.

VŽ rašė, kad 2018 m. pavasario-vasaros sezono kampanijai pasirinktos reklamos kampanijos centre – vyrai, besilaikantys už rankų, liečiantys vienas kitą ar besibučiuojantys. Ši kampanija startavo vasario 20 d. – pamažu šiomis nuotraukomis pasipuoš beveik 100 parduotuvių 22 pasaulio šalyse.

Pasirodžius šioms reklamoms, dalis vartotojų bendrovę gyrė už drąsą, tačiau kartu ji sulaukė ir galybės kritikos, o socialiniame tinkle „Instagram“, kaip skelbė BBC, prekės ženklas prarado daugiau nei 10.000 sekėjų.

Prieš pradedant kampaniją, „Suitsupply“ prekės ženklo įkūrėjas ir vadovas Fokke de Jongas sakė, kad žmonių tarpusavio potraukis yra svarbi mados sektoriaus reklamos dalis.

nuotrauka::1

nuotrauka::2

„Kampanija, kurioje pabrėžiama vyrų tarpusavio trauka, įgyvendinama pavėluotai, tačiau ji yra svarbi ir tinkama mūsų prekės ženklui. Reklaminę kampaniją vykdysime elektroninėje erdvėje, pasitelkdami socialinius kanalus, savo parduotuvėse ir lauko reklamoje“, – teigė p. Jongas, sutikdamas, kad ši kampanija yra rizikinga.

„Taip, mes manome, jog ši kampanija gali turėti neigiamą poveikį, ypatingai tose šalyse, kur LGBTQ bendruomenės nėra priimtinos ir vyrauja kontraversiškas požiūris“, – išplatintame pranešime cituojamas p. Jongas.

Gedas Petrauskas, UAB „Akreta“, franšizės pagrindais atstovaujantis „Suitsupply“ Baltijos šalyse, generalinis direktorius, šios kampanijos nelinkęs komentuoti.

„Esame franšizės pagrindais dirbantys olandų partneriai. Ir mums privalu ne tik prekiauti jų asortimentu, įrenginėti parduotuves pagal jų reikalavimus, bet ir naudoti jų reklamines kampanijas. Tačiau partneriai gali atsižvelgti į regioninius ypatumus. Suprantame, kad Lietuva nėra Dubajus ar Amsterdamas, esame pusiaukelėje tarp jų. Į tai taip pat reikia atsižvelgti, tad mes naudosime tas naujausios reklaminės kampanijos nuotraukas, kurios, mes manome, yra tinkamiausios mūsų rinkoje“, – kalba p. Petrauskas.

nuotrauka::3

Jis priduria, kad gera reklama turi stebinti, kitaip ji neatliks savo funkcijos.

„Visos geros „Siutsupply“ reklaminės kampanijos padeda populiarinti ženklą, pritraukti dėmesį, patraukti vartotojus į parduotuves. Pavyzdžiui, 2016 m. mums buvo vieni geriausių metų“, – kalba p. Petrauskas.

VŽ primena, kad 2016 m. „Suitsupply“ buvo smarkiai kritikuojama už seksistines reklamas, kuriose kostiumuoti vyrai buvo vaizduojami šalia milžiniškų pusnuogių moterų.

nuotrauka::4

Tąkart Lietuvoje dėl šios reklamos Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba buvo pradėjusi tyrimą dėl galimo Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo pažeidimų, tačiau net nelaukiant verdikto ji buvo nutraukta. Plačiau skaitykite čia.

[infogram id=“605be779-3e83-46bd-8886-82b6e1cd2d70“ prefix=“l1q“ format=“interactive“ title=“Akreta-reklama“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 1

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 1

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12
Tarp naujausių reklamų: nuotaikinga IKEA ir „Lidl“ su Valančiūnu

Tarp naujausių reklamų: linksmi ir pozityvūs IKEA klipai (gamybos namai „Menthol house“), „Lidl“ tęsiama...

Rinkodara
2018.09.11
Užsimojo įvesti privalomas lietuviškos muzikos kvotas radijo stotims 18

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos ir Seimo kultūros komiteto narys Vytautas...

Rinkodara
2018.09.11
IT milžinai ir turinio kūrėjai – lobistų ir skirtingų interesų sūkuryje Premium 1

Didžiosios Europos žiniasklaidos bendrovės ir naujienų agentūros jungia jėgas, kad būtų išgirstos šį...

Rinkodara
2018.09.10
Kinijos rinka: kodėl svarbu pradėti nuo prekės ženklo registracijos ir patikimo platintojo Premium

Lietuvos įmonės vis dažniau imasi bandymų žengti į Kinijos rinką. Didžiausia pasaulyje perkamoji galia...

Rinkodara
2018.09.10
„Moki-veži“ turės naują prekės ženklą 3

Statybinių medžiagų ir apdailos prekių prekybos tinklą „Moki-veži“ valdanti UAB „Makveža“ pateikė paraišką...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau