Šalies kino teatrai sulaukia ir daugiau žiūrovų, ir reklamos

Publikuota: 2018-02-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kino teatrų lankomumas ir kino reklama apimtis per 2017-uosius augo.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, pernai kino teatruose buvo parodyta 581.000 reklaminių klipų – tai yra 34,2% daugiau nei 2016-aisiais. Taip pat prognozuojama, jog kino reklama augs ir šiemet.

Bendrai reklamos apimtis visuose žiniasklaidos kanaluose, lyginant 2017 ir 2016 m. duomenis, augo 2,5%.

Mantvidas Žalėnas, kino reklamos agentūros „CinemaAds“ direktorius, kino prodiuseris, teigia, kad tiek Lietuvos, tiek užsienio tyrimai rodo, kad skyrus bent 5% bendros reklaminės kampanijos kinui, gaunamas apčiuopiamai didesnis efektas. Tą pagrindžia „Forum Cinemas“ duomenys, kad į kiną ateina aukštesnes nei vidutines pajamas uždirbantis miestietis.

„Tai reklamos užsakovams patraukli tikslinė auditorija. Dažniausiai kino teatruose sukasi telekomunikacijų, automobilių, drabužių ir „Premium“ segmento maisto produktus gaminančių bendrovių reklaminiai klipai“, – vardina p. Žalėnas.

nuotrauka::1

Anot kino reklamos atstovų, matyti tendencija, jog šalyje klientai vis dar atranda kino reklamos kanalų naudą, todėl augimas sustoti neturėtų.

„Prognozuojame, jog šiemet kino reklamos rinka turėtų augti 5-8%. Lietuviškos kino produkcijos vis daugėja ir ji tampa vis kokybiškesnė, tad tai turėtų didinti ir kino žiūrovų kiekį“, – prognozuoja „CinemaAds“ direktorius.

Tiesa 2016 m., palyginti su ankstesniais, kino reklamos apimtis augo kiek kukliau – 8,2%, o bendrame Lietuvos reklamos pyrage ji tesudaro labai nedidelę dalį – nesiekia ir 1%. (2016 m. Lietuvos reklamos rinka siekė 119,8 mln. Eur, o pridėjus ir verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, – 139,1 mln. Eur).

Lietuviško kino klestėjimo metas

Kaip rodo „Lietuvos kino centro“ duomenys, 2017-aisiais visus šalies kino teatrus aplankė 4,06 mln. žiūrovų – tai yra 11% daugiau nei 2016-aisiais, kai jų buvo priskaičiuojata 3,67 mln.

„Kino lankomumas daugiausiai augo dėl lietuviško kino suklestėjimo. Jį lėmė pirmiausiai privačios investicijos į kino produkciją. Visame žiūrovų katile, „Lietuvos kino centro“ duomenimis, net 22,2% žiūrovų kine renkasi lietuvišką kiną. Nacionalinė produkcija pritraukia papildomų žiūrovų, kurie atranda kiną kaip pramogą“, – išplatintame pranešime teigia Gintaras Plytnikas, kino teatrų „Forum Cinemas“ projektų vadovas.

Pernai iš dešimties lankomiausių filmų šalyje net penki buvo lietuviški: „Trys milijonai eurų“, „Zero 3“, „Emilija iš Laisvės alėjos“, „Kaip susigrąžinti ją per 7 dienas“ ir „Klasės susitikimas: berniukai sugrįžta!“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 2

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 8

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau