Šalies kino teatrai sulaukia ir daugiau žiūrovų, ir reklamos

Publikuota: 2018-02-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kino teatrų lankomumas ir kino reklama apimtis per 2017-uosius augo.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, pernai kino teatruose buvo parodyta 581.000 reklaminių klipų – tai yra 34,2% daugiau nei 2016-aisiais. Taip pat prognozuojama, jog kino reklama augs ir šiemet.

Bendrai reklamos apimtis visuose žiniasklaidos kanaluose, lyginant 2017 ir 2016 m. duomenis, augo 2,5%.

Mantvidas Žalėnas, kino reklamos agentūros „CinemaAds“ direktorius, kino prodiuseris, teigia, kad tiek Lietuvos, tiek užsienio tyrimai rodo, kad skyrus bent 5% bendros reklaminės kampanijos kinui, gaunamas apčiuopiamai didesnis efektas. Tą pagrindžia „Forum Cinemas“ duomenys, kad į kiną ateina aukštesnes nei vidutines pajamas uždirbantis miestietis.

„Tai reklamos užsakovams patraukli tikslinė auditorija. Dažniausiai kino teatruose sukasi telekomunikacijų, automobilių, drabužių ir „Premium“ segmento maisto produktus gaminančių bendrovių reklaminiai klipai“, – vardina p. Žalėnas.

nuotrauka::1

Anot kino reklamos atstovų, matyti tendencija, jog šalyje klientai vis dar atranda kino reklamos kanalų naudą, todėl augimas sustoti neturėtų.

„Prognozuojame, jog šiemet kino reklamos rinka turėtų augti 5-8%. Lietuviškos kino produkcijos vis daugėja ir ji tampa vis kokybiškesnė, tad tai turėtų didinti ir kino žiūrovų kiekį“, – prognozuoja „CinemaAds“ direktorius.

Tiesa 2016 m., palyginti su ankstesniais, kino reklamos apimtis augo kiek kukliau – 8,2%, o bendrame Lietuvos reklamos pyrage ji tesudaro labai nedidelę dalį – nesiekia ir 1%. (2016 m. Lietuvos reklamos rinka siekė 119,8 mln. Eur, o pridėjus ir verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, – 139,1 mln. Eur).

Lietuviško kino klestėjimo metas

Kaip rodo „Lietuvos kino centro“ duomenys, 2017-aisiais visus šalies kino teatrus aplankė 4,06 mln. žiūrovų – tai yra 11% daugiau nei 2016-aisiais, kai jų buvo priskaičiuojata 3,67 mln.

„Kino lankomumas daugiausiai augo dėl lietuviško kino suklestėjimo. Jį lėmė pirmiausiai privačios investicijos į kino produkciją. Visame žiūrovų katile, „Lietuvos kino centro“ duomenimis, net 22,2% žiūrovų kine renkasi lietuvišką kiną. Nacionalinė produkcija pritraukia papildomų žiūrovų, kurie atranda kiną kaip pramogą“, – išplatintame pranešime teigia Gintaras Plytnikas, kino teatrų „Forum Cinemas“ projektų vadovas.

Pernai iš dešimties lankomiausių filmų šalyje net penki buvo lietuviški: „Trys milijonai eurų“, „Zero 3“, „Emilija iš Laisvės alėjos“, „Kaip susigrąžinti ją per 7 dienas“ ir „Klasės susitikimas: berniukai sugrįžta!“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kas lemia vartotojo pasirinkimą prie parduotuvių lentynos

Nors vartotojai teigia, kad jiems svarbu didelis pasirinkimas, skonis, kokybė ir pakuotė, vis tik didžiausią...

Rinkodara
2018.06.24
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium 1

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau