Šalies kino teatrai sulaukia ir daugiau žiūrovų, ir reklamos

Publikuota: 2018-02-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kino teatrų lankomumas ir kino reklama apimtis per 2017-uosius augo.

Tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ duomenimis, pernai kino teatruose buvo parodyta 581.000 reklaminių klipų – tai yra 34,2% daugiau nei 2016-aisiais. Taip pat prognozuojama, jog kino reklama augs ir šiemet.

Bendrai reklamos apimtis visuose žiniasklaidos kanaluose, lyginant 2017 ir 2016 m. duomenis, augo 2,5%.

Mantvidas Žalėnas, kino reklamos agentūros „CinemaAds“ direktorius, kino prodiuseris, teigia, kad tiek Lietuvos, tiek užsienio tyrimai rodo, kad skyrus bent 5% bendros reklaminės kampanijos kinui, gaunamas apčiuopiamai didesnis efektas. Tą pagrindžia „Forum Cinemas“ duomenys, kad į kiną ateina aukštesnes nei vidutines pajamas uždirbantis miestietis.

„Tai reklamos užsakovams patraukli tikslinė auditorija. Dažniausiai kino teatruose sukasi telekomunikacijų, automobilių, drabužių ir „Premium“ segmento maisto produktus gaminančių bendrovių reklaminiai klipai“, – vardina p. Žalėnas.

nuotrauka::1

Anot kino reklamos atstovų, matyti tendencija, jog šalyje klientai vis dar atranda kino reklamos kanalų naudą, todėl augimas sustoti neturėtų.

„Prognozuojame, jog šiemet kino reklamos rinka turėtų augti 5-8%. Lietuviškos kino produkcijos vis daugėja ir ji tampa vis kokybiškesnė, tad tai turėtų didinti ir kino žiūrovų kiekį“, – prognozuoja „CinemaAds“ direktorius.

Tiesa 2016 m., palyginti su ankstesniais, kino reklamos apimtis augo kiek kukliau – 8,2%, o bendrame Lietuvos reklamos pyrage ji tesudaro labai nedidelę dalį – nesiekia ir 1%. (2016 m. Lietuvos reklamos rinka siekė 119,8 mln. Eur, o pridėjus ir verslo išlaidas užsienio portaluose, vaizdo ir mobiliąją reklamą, – 139,1 mln. Eur).

Lietuviško kino klestėjimo metas

Kaip rodo „Lietuvos kino centro“ duomenys, 2017-aisiais visus šalies kino teatrus aplankė 4,06 mln. žiūrovų – tai yra 11% daugiau nei 2016-aisiais, kai jų buvo priskaičiuojata 3,67 mln.

„Kino lankomumas daugiausiai augo dėl lietuviško kino suklestėjimo. Jį lėmė pirmiausiai privačios investicijos į kino produkciją. Visame žiūrovų katile, „Lietuvos kino centro“ duomenimis, net 22,2% žiūrovų kine renkasi lietuvišką kiną. Nacionalinė produkcija pritraukia papildomų žiūrovų, kurie atranda kiną kaip pramogą“, – išplatintame pranešime teigia Gintaras Plytnikas, kino teatrų „Forum Cinemas“ projektų vadovas.

Pernai iš dešimties lankomiausių filmų šalyje net penki buvo lietuviški: „Trys milijonai eurų“, „Zero 3“, „Emilija iš Laisvės alėjos“, „Kaip susigrąžinti ją per 7 dienas“ ir „Klasės susitikimas: berniukai sugrįžta!“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 6

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau