„Ryanair“ labirintas: tarp technologijų ir rinkodaros

Publikuota: 2018-02-26
Atnaujinta 2018-02-27 20:12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Barselonoje „Mobile World Congress“ (MWC) parodoje pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ technologijų departamento vadovas pabrėžė, kad skaitmenizacija per pastaruosius ketverius metus iš esmės pakeitė verslą, tačiau pripažino, kad technologijos ir rinkodara vis dar žengia atskirai, o ne koja kojon.

Johnas Hurley, „Ryanair“ technologijų departamento vadovas, pabrėžė, kad bendrovė siekia tapti lyderiaujančiu prekės ženklu kelionių industrijoje – „Amazon“ atitikmeniu turizmo segmente, tačiau susiduria su kliūtimis.

„Pradedant rinkodaros skyriumi. Mūsų IT ir rinkodaros skyriai vis dar žiūri skirtingomis kryptimis ir nedirba taip glaudžiai. Manau, kad daugelis įmonių susiduria su šiuo iššūkiu“, – MWC parodoje teigė p. Hurley.

Pasak jo, rinkodaros skyrius dažnai siekia gražaus, tobulo, blizgančio produkto, o technologijos diktuoja greitį, kai svarbu eiti, mokytis, kartoti ir tobulinti sprendimus, pasitelkti grįžtamąjį ryšį, o ne ieškoti tobulų sprendimų.

„Viskas, kas svarbu, yra greitis ir rezultatas, tai, ką gali padaryti per dvi tris darbo dienas, įgyvendinti, reaguoti ir atsakyti bei tęsti toliau“, – parodoje aiškino „Ryanair“ atstovas, pridurdamas, kad per pastaruosius ketverius metus pasitelkė skaitmeninius sprendimus, kad transformuotųsi iš prekės ženklo, kurio žmonės nekenčia, į tokį, kuris mokosi iš savo klaidų ir į pirmąją poziciją iškelia vartotoją.

„Tai reiškia, kad mums reikia daugiau greičio, judrumo ir paslankumo, labiau pasitelkti duomenis ir samdyti naujus talentus, kurie atneštų naujų vėjų ir padėtų pereiti prie tokios strategijos, kad gebėtume reaguoti į klientų atsiliepimus daug greičiau ir dar labiau priartėti prie vartotojo“, – teigė p. Hurley.

„Ryanair“ skaičiuoja, kad jos svetainėje kasdien apsilanko apie 2,5 mln. lankytojų, be to, pigių skrydžių bendrovės aplikacija į mobiliuosius įrenginius buvo atsisiųsta 29 mln. kartų, iš jų 6 mln. yra aktyvūs mėnesiniai lankytojai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau