„Ryanair“ labirintas: tarp technologijų ir rinkodaros

Publikuota: 2018-02-26
Atnaujinta 2018-02-27 20:12
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Barselonoje „Mobile World Congress“ (MWC) parodoje pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ technologijų departamento vadovas pabrėžė, kad skaitmenizacija per pastaruosius ketverius metus iš esmės pakeitė verslą, tačiau pripažino, kad technologijos ir rinkodara vis dar žengia atskirai, o ne koja kojon.

Johnas Hurley, „Ryanair“ technologijų departamento vadovas, pabrėžė, kad bendrovė siekia tapti lyderiaujančiu prekės ženklu kelionių industrijoje – „Amazon“ atitikmeniu turizmo segmente, tačiau susiduria su kliūtimis.

„Pradedant rinkodaros skyriumi. Mūsų IT ir rinkodaros skyriai vis dar žiūri skirtingomis kryptimis ir nedirba taip glaudžiai. Manau, kad daugelis įmonių susiduria su šiuo iššūkiu“, – MWC parodoje teigė p. Hurley.

Pasak jo, rinkodaros skyrius dažnai siekia gražaus, tobulo, blizgančio produkto, o technologijos diktuoja greitį, kai svarbu eiti, mokytis, kartoti ir tobulinti sprendimus, pasitelkti grįžtamąjį ryšį, o ne ieškoti tobulų sprendimų.

„Viskas, kas svarbu, yra greitis ir rezultatas, tai, ką gali padaryti per dvi tris darbo dienas, įgyvendinti, reaguoti ir atsakyti bei tęsti toliau“, – parodoje aiškino „Ryanair“ atstovas, pridurdamas, kad per pastaruosius ketverius metus pasitelkė skaitmeninius sprendimus, kad transformuotųsi iš prekės ženklo, kurio žmonės nekenčia, į tokį, kuris mokosi iš savo klaidų ir į pirmąją poziciją iškelia vartotoją.

„Tai reiškia, kad mums reikia daugiau greičio, judrumo ir paslankumo, labiau pasitelkti duomenis ir samdyti naujus talentus, kurie atneštų naujų vėjų ir padėtų pereiti prie tokios strategijos, kad gebėtume reaguoti į klientų atsiliepimus daug greičiau ir dar labiau priartėti prie vartotojo“, – teigė p. Hurley.

„Ryanair“ skaičiuoja, kad jos svetainėje kasdien apsilanko apie 2,5 mln. lankytojų, be to, pigių skrydžių bendrovės aplikacija į mobiliuosius įrenginius buvo atsisiųsta 29 mln. kartų, iš jų 6 mln. yra aktyvūs mėnesiniai lankytojai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 1

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau