Lietuva vėl sužibėjo lauko reklamos inovacija

Publikuota: 2018-02-26
Stop kadras.
svg svg
Stop kadras.

Lauko reklamos sprendimas, darytas bendrovei „Bennet Distributors“, išrinktas sėkmingiausia inovacija globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį.

Tai ne pirmasis Lietuvoje darytų reklaminių kampanijų laimėjimas. Pernai vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija „JCDecaux“ tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, liepą nugalėjo nealkoholinio „Somersby“ sidro pristatymo kampanija.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja kūrybiškiausios ir inovatyviausios reklamos konkurse. Čia balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, kurie už savo šalies inovaciją balso atiduoti negali.

Į 2017 m. gruodžio finalą pateko penkios šalys: Lietuva, JAV, Kinija, Slovakija ir Olandija. Daugiau nei 50% balsų surinko ir nugalėjo Lietuvoje įgyvendintas „Freixenet“ kolonos sprendimas.

Šią kampaniją kūrė žiniasklaidos planavimo „Media House“ kartu su partneriais „Gluk Media“ ir „Optimum Solution“.

Grėtė Švėgždaitė, „Media House“ netradicinių projektų vadovė, teigia, kad atskiros kolonos detalės, savaime niekuo nebuvo įspūdingos, tačiau visumoje įvertinus visą idėją, sukūrė akį traukiantį šou. Kolonoje buvo sumontuoti 6 LED naujausios kartos ekranai, dengti veidrodine plokšte. Taip pat viršuje ir apačioje buvo panaudoti veidrodžiai, kurie LED skleidžiamas šviesas atspindėdavo ir suteikdavo erdvinį efektą.

„Kad atkreiptume praeivių dėmesį, buvo pasitelktas ir foninis garsas. Visas kolonos montavimas truko kiek daugiau nei 12 val. ir prie jos nuolat dirbo 5 žmonės. Tai buvo nemenkas iššūkis, turint galvoje, jog veiksmas vyko gruodžio mėnesį. Žinome, kad panašaus sprendimo įgyvendinimu dabar domisi ir austrai. Be to, praėjus savaitei po kolonos pastatymo, šis kalėdinis inovatyvus sprendimas buvo pastebėtas ir pristatytas ne viename apie rinkodarą rašančiame portale“, – pasidžiaugia p. Švėgždaitė.

„Synopticom Ad Research“ duomenimis, šią reklamą lydėjo palankios vilniečių vertinimai. Emocinės reakcijos į reklamą rodiklis siekė 8 balai iš 10, o tai yra išskirtinai aukštas ne tik lauko reklamos vidutinių rodiklių kontekste (vidutiniškai jis siekia apie 6,28), bet ir palyginti su kitomis medijomis, TV reklama.

„Turint omenyje, kad toks sprendimas buvo vienintelis visame Vilniuje, rezultatais esame labai patenkinti“, – kalba p. Švėgždaitė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vaizdo žaidimai – nebe vaikų reikalas, kas trečias fanas – vyresnis nei 50 m. Premium 2

Vaizdo žaidimai tapo beveik penktadalio gyventojų pramoga. Kaip rodo „Kantar“ tyrimas, juos žaidžia toli...

Rinkodara
2021.09.25
Netrukus „Lidl“ atvers parduotuves kaimyninėje Latvijoje  Premium

Vokietijos mažmeninės prekybos bendrovė „Lidl Latvia“ jau yra pateikusi prekių užsakymus tiekėjams,...

Prekyba
2021.09.24
„Maxima grupei“ nepavyko prisiteisti 170 mln. Eur dėl „Mart Inn“ plėtros Baltarusijoje  8

Didžiausios šalyje verslo grupės „Vilniaus prekyba“ valdomai mažmeninės prekybos tinklo grupei „Maxima grupė“...

Prekyba
2021.09.24
T. Karosas apie susireikšminusį ego, bankrotus ir „Pigu“ žvaigždę Premium 13

Nėra lengva kapstytis po savo klaidas, sudėtinga prisiminti didžiausias jų, o beieškodamas pamokų savo...

Prekyba
2021.09.24
JK agentūra, neradusi IT darbuotojų Lietuvoje, renkasi kitą paieškos kelią Premium

Neseniai veiklą Lietuvoje pradėjusi Jungtinės Karalystės skaitmeninės rinkodaros agentūra „Unrvld“ per...

Rinkodara
2021.09.24
„Mantinga“ pasirinko komunikacijos partnerius

Duonos, užkandžių ir šaldytų gaminių gamintojos UAB „Mantinga“ komunikacijos partneriais tapo ryšių su...

Rinkodara
2021.09.23
Didžiųjų PC TOP nuomininkų 10-ukai pagal užimamą plotą  Premium 1

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, su...

Prekyba
2021.09.23
Rusijos e. komercijos lyderė plečiasi Lietuvoje  Premium

Viena didžiausių Rusijos elektroninės prekybos platformų „Wildberries“ pradeda siūlyti savo prekes Lietuvoje,...

Prekyba
2021.09.22
„NielsenIQ“ be „Maximos“ duomenų: aštri padėtis mažmeninėje rinkoje ir skirtingi vertinimai Premium 2

Didžiausias Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ nuo kitų metų nusprendė nebeteikti informacijos...

Rinkodara
2021.09.22
Apsipirkti užsienio parduotuvėse gelbstintys tarpininkai: galimybės ir rizikos Premium 1

Kai kurie prekybininkai blokuoja prieigą prie savo svetainių, kai naršoma iš kitų šalių. Kiti prieigą prie...

Prekyba
2021.09.21
Socialinių tinklų žvaigždėms – nemokami renginiai su sąlyga

Vilniaus „Avia Solutions Group“ (ASG) arena pranešė kurianti renginių ambasadorių tinklą, kuriuo kvies žmones...

Laisvalaikis
2021.09.21
„Paysera“ neria į naujus vandenis – kuria paštomatų tinklą „Lockers“ Premium 12

„Fintech“ bendrovė „Paysera“, kuri apdoroja mokėjimus e. parduotuvėse ir teikia finansines paslaugas,...

Prekyba
2021.09.21
„Venipak“: naujas prekės ženklas ir ambicijos rinkoje Premium 2

Lietuviško kapitalo siuntų bendrovė „Venipak“ atnaujino savo prekės ženklą ir 1,5 mln. Eur investavo į naują...

Rinkodara
2021.09.21
Darbdavio įvaizdis: kur paslysta net ir didžiosios bendrovės Premium

Net ilgai Lietuvoje gyvuojančios įmonės pastaraisiais metais pradėjo daugiau dėmesio skirti darbdavio...

Rinkodara
2021.09.21
Kauno prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ užsitikrino 70 mln. Eur „Swedbank“ paskolą 2

„Swedbank“ Lietuvoje suteikė 70 mln. Eur paskolą komercinio nekilnojamojo turto investicijų, plėtros ir...

Prekyba
2021.09.20
Televizijų metai: išaugęs žiūrimumas aštrina konkurenciją tarp komercinių kanalų ir LRT Premium 4

Nors ir skaičiuota, kad TV kanalai gana sėkmingai išgyveno pandemijos metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.09.20
Prekės ženklai narcizų pievoje Premium

Labai seniai, kai Lietuva dar neturėjo ką veikti ir dėl to vakarais panardindavo akis į realybės šou...

Rinkodara
2021.09.19
Dar vienas e. prekybos maistu šuolis: „Barboros“, „LastMile“ ir „Rimi“ patirtis Premium

Pirmadienį įsigaliojo ribojimai prekybininkams, į kurių parduotuves, viršijančias 1.500 kv. m, pirkėjai...

Prekyba
2021.09.19
„PayPal“ neleis atsiskaityti už autorių teises internete pažeidžiantį turinį 4

Atsiskaitymų platforma „PayPal“ panaikino galimybę atsiskaityti už neteisėtai paskelbtą turinį, kurį Lietuvos...

Paslaugos
2021.09.19
„NielsenIQ“: duonos ir jos gaminių kategorija traukiasi Premium

Per pastaruosius metus, iki š. m. liepos, duonos, duonos gaminių ir kepinių kategorijos apyvarta susitraukė...

Prekyba
2021.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku