Lietuva vėl sužibėjo lauko reklamos inovacija

Publikuota: 2018-02-26
Stop kadras.
Stop kadras.

Lauko reklamos sprendimas, darytas bendrovei „Bennet Distributors“, išrinktas sėkmingiausia inovacija globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį.

Tai ne pirmasis Lietuvoje darytų reklaminių kampanijų laimėjimas. Pernai vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija „JCDecaux“ tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, liepą nugalėjo nealkoholinio „Somersby“ sidro pristatymo kampanija.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja kūrybiškiausios ir inovatyviausios reklamos konkurse. Čia balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, kurie už savo šalies inovaciją balso atiduoti negali.

Į 2017 m. gruodžio finalą pateko penkios šalys: Lietuva, JAV, Kinija, Slovakija ir Olandija. Daugiau nei 50% balsų surinko ir nugalėjo Lietuvoje įgyvendintas „Freixenet“ kolonos sprendimas.

Šią kampaniją kūrė žiniasklaidos planavimo „Media House“ kartu su partneriais „Gluk Media“ ir „Optimum Solution“.

Grėtė Švėgždaitė, „Media House“ netradicinių projektų vadovė, teigia, kad atskiros kolonos detalės, savaime niekuo nebuvo įspūdingos, tačiau visumoje įvertinus visą idėją, sukūrė akį traukiantį šou. Kolonoje buvo sumontuoti 6 LED naujausios kartos ekranai, dengti veidrodine plokšte. Taip pat viršuje ir apačioje buvo panaudoti veidrodžiai, kurie LED skleidžiamas šviesas atspindėdavo ir suteikdavo erdvinį efektą.

„Kad atkreiptume praeivių dėmesį, buvo pasitelktas ir foninis garsas. Visas kolonos montavimas truko kiek daugiau nei 12 val. ir prie jos nuolat dirbo 5 žmonės. Tai buvo nemenkas iššūkis, turint galvoje, jog veiksmas vyko gruodžio mėnesį. Žinome, kad panašaus sprendimo įgyvendinimu dabar domisi ir austrai. Be to, praėjus savaitei po kolonos pastatymo, šis kalėdinis inovatyvus sprendimas buvo pastebėtas ir pristatytas ne viename apie rinkodarą rašančiame portale“, – pasidžiaugia p. Švėgždaitė.

„Synopticom Ad Research“ duomenimis, šią reklamą lydėjo palankios vilniečių vertinimai. Emocinės reakcijos į reklamą rodiklis siekė 8 balai iš 10, o tai yra išskirtinai aukštas ne tik lauko reklamos vidutinių rodiklių kontekste (vidutiniškai jis siekia apie 6,28), bet ir palyginti su kitomis medijomis, TV reklama.

„Turint omenyje, kad toks sprendimas buvo vienintelis visame Vilniuje, rezultatais esame labai patenkinti“, – kalba p. Švėgždaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 19

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 1

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau