Lietuva vėl sužibėjo lauko reklamos inovacija

Publikuota: 2018-02-26
Stop kadras.
Stop kadras.

Lauko reklamos sprendimas, darytas bendrovei „Bennet Distributors“, išrinktas sėkmingiausia inovacija globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį.

Tai ne pirmasis Lietuvoje darytų reklaminių kampanijų laimėjimas. Pernai vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija „JCDecaux“ tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, liepą nugalėjo nealkoholinio „Somersby“ sidro pristatymo kampanija.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja kūrybiškiausios ir inovatyviausios reklamos konkurse. Čia balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, kurie už savo šalies inovaciją balso atiduoti negali.

Į 2017 m. gruodžio finalą pateko penkios šalys: Lietuva, JAV, Kinija, Slovakija ir Olandija. Daugiau nei 50% balsų surinko ir nugalėjo Lietuvoje įgyvendintas „Freixenet“ kolonos sprendimas.

Šią kampaniją kūrė žiniasklaidos planavimo „Media House“ kartu su partneriais „Gluk Media“ ir „Optimum Solution“.

Grėtė Švėgždaitė, „Media House“ netradicinių projektų vadovė, teigia, kad atskiros kolonos detalės, savaime niekuo nebuvo įspūdingos, tačiau visumoje įvertinus visą idėją, sukūrė akį traukiantį šou. Kolonoje buvo sumontuoti 6 LED naujausios kartos ekranai, dengti veidrodine plokšte. Taip pat viršuje ir apačioje buvo panaudoti veidrodžiai, kurie LED skleidžiamas šviesas atspindėdavo ir suteikdavo erdvinį efektą.

„Kad atkreiptume praeivių dėmesį, buvo pasitelktas ir foninis garsas. Visas kolonos montavimas truko kiek daugiau nei 12 val. ir prie jos nuolat dirbo 5 žmonės. Tai buvo nemenkas iššūkis, turint galvoje, jog veiksmas vyko gruodžio mėnesį. Žinome, kad panašaus sprendimo įgyvendinimu dabar domisi ir austrai. Be to, praėjus savaitei po kolonos pastatymo, šis kalėdinis inovatyvus sprendimas buvo pastebėtas ir pristatytas ne viename apie rinkodarą rašančiame portale“, – pasidžiaugia p. Švėgždaitė.

„Synopticom Ad Research“ duomenimis, šią reklamą lydėjo palankios vilniečių vertinimai. Emocinės reakcijos į reklamą rodiklis siekė 8 balai iš 10, o tai yra išskirtinai aukštas ne tik lauko reklamos vidutinių rodiklių kontekste (vidutiniškai jis siekia apie 6,28), bet ir palyginti su kitomis medijomis, TV reklama.

„Turint omenyje, kad toks sprendimas buvo vienintelis visame Vilniuje, rezultatais esame labai patenkinti“, – kalba p. Švėgždaitė.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

U. Neniškytė: laimę lemia dopamino ir dar trijų elementų balansas Premium 3

Laimė susideda iš skirtingų komponentų: atpildo, atitinkančio mūsų lūkesčius, pasiekiamų tikslų, džiugesio ir...

Rinkodara
18:39
PC „Ozas“ lankytojų skaičius ūgtelėjo 16% 2

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ praneša, kad šių metų pirmas pusmetis buvo sėkmingas: lankytojų srautas...

Prekyba
11:12
„Sanitex“ turi naują vadovą 3

Penkiolika metų didmeninės prekybos įmonei „Sanitex“ vadovavęs Andrius Joneikis atsisveikino su darboviete.

Prekyba
10:46
Nusibodo baidarių „autostrados“ upėse, todėl pradėjo gaminti medines kanojas Premium

Kažkada kilęs sumanymas pasigaminti kanoją Janiui Žekaniui jau tapo pagrindine veikla. Kad kuo daugiau galimų...

Gazelė
2019.07.22
Reklamos agentūrų metai: šuolis – gamybos įmonėse, iššūkiai – kūrybininkams Premium 2

30-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos agentūrų pardavimai per 2018 m. išaugo daugiau nei dešimtadaliu.

Rinkodara
2019.07.22
Prekių pristatymo kaštų valdymas: skirtingų e. parduotuvių patirtys Premium

Sąnaudoms vis labiau spaudžiant, estų e. prekybininkai, tarp jų ir mažmenininkas „Selver“, skelbia nuo rudens...

Prekyba
2019.07.22
Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę 5

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau