Lietuva vėl sužibėjo lauko reklamos inovacija

Lauko reklamos sprendimas, darytas bendrovei Bennet Distributors, išrinktas sėkmingiausia inovacija globaliame JCDecaux agentūrų tinkle 2017 m. gruodį.
Tai ne pirmasis Lietuvoje darytų reklaminių kampanijų laimėjimas. Pernai vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija JCDecaux tinkle buvo paskelbta Telia Lietuva prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, liepą nugalėjo nealkoholinio Somersby sidro pristatymo kampanija.
Visos 75 šalys, kuriose veikia JCDecaux agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja kūrybiškiausios ir inovatyviausios reklamos konkurse. Čia balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, kurie už savo šalies inovaciją balso atiduoti negali.
Į 2017 m. gruodžio finalą pateko penkios šalys: Lietuva, JAV, Kinija, Slovakija ir Olandija. Daugiau nei 50% balsų surinko ir nugalėjo Lietuvoje įgyvendintas Freixenet kolonos sprendimas.
Šią kampaniją kūrė žiniasklaidos planavimo Media House kartu su partneriais Gluk Media ir Optimum Solution.
Grėtė Švėgždaitė, Media House netradicinių projektų vadovė, teigia, kad atskiros kolonos detalės, savaime niekuo nebuvo įspūdingos, tačiau visumoje įvertinus visą idėją, sukūrė akį traukiantį šou. Kolonoje buvo sumontuoti 6 LED naujausios kartos ekranai, dengti veidrodine plokšte. Taip pat viršuje ir apačioje buvo panaudoti veidrodžiai, kurie LED skleidžiamas šviesas atspindėdavo ir suteikdavo erdvinį efektą.
Kad atkreiptume praeivių dėmesį, buvo pasitelktas ir foninis garsas. Visas kolonos montavimas truko kiek daugiau nei 12 val. ir prie jos nuolat dirbo 5 žmonės. Tai buvo nemenkas iššūkis, turint galvoje, jog veiksmas vyko gruodžio mėnesį. Žinome, kad panašaus sprendimo įgyvendinimu dabar domisi ir austrai. Be to, praėjus savaitei po kolonos pastatymo, šis kalėdinis inovatyvus sprendimas buvo pastebėtas ir pristatytas ne viename apie rinkodarą rašančiame portale, pasidžiaugia p. Švėgždaitė.
Synopticom Ad Research duomenimis, šią reklamą lydėjo palankios vilniečių vertinimai. Emocinės reakcijos į reklamą rodiklis siekė 8 balai iš 10, o tai yra išskirtinai aukštas ne tik lauko reklamos vidutinių rodiklių kontekste (vidutiniškai jis siekia apie 6,28), bet ir palyginti su kitomis medijomis, TV reklama.
Turint omenyje, kad toks sprendimas buvo vienintelis visame Vilniuje, rezultatais esame labai patenkinti, kalba p. Švėgždaitė.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti