Lietuva vėl sužibėjo lauko reklamos inovacija

Publikuota: 2018-02-26
Stop kadras.
Stop kadras.

Lauko reklamos sprendimas, darytas bendrovei „Bennet Distributors“, išrinktas sėkmingiausia inovacija globaliame „JCDecaux“ agentūrų tinkle 2017 m. gruodį.

Tai ne pirmasis Lietuvoje darytų reklaminių kampanijų laimėjimas. Pernai vasarį inovatyviausia mėnesio reklamine kampanija „JCDecaux“ tinkle buvo paskelbta „Telia Lietuva“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, liepą nugalėjo nealkoholinio „Somersby“ sidro pristatymo kampanija.

Visos 75 šalys, kuriose veikia „JCDecaux“ agentūrų tinklas, kas mėnesį dalyvauja kūrybiškiausios ir inovatyviausios reklamos konkurse. Čia balsuoja visame pasaulyje dirbantys įmonės darbuotojai, kurie už savo šalies inovaciją balso atiduoti negali.

Į 2017 m. gruodžio finalą pateko penkios šalys: Lietuva, JAV, Kinija, Slovakija ir Olandija. Daugiau nei 50% balsų surinko ir nugalėjo Lietuvoje įgyvendintas „Freixenet“ kolonos sprendimas.

Šią kampaniją kūrė žiniasklaidos planavimo „Media House“ kartu su partneriais „Gluk Media“ ir „Optimum Solution“.

Grėtė Švėgždaitė, „Media House“ netradicinių projektų vadovė, teigia, kad atskiros kolonos detalės, savaime niekuo nebuvo įspūdingos, tačiau visumoje įvertinus visą idėją, sukūrė akį traukiantį šou. Kolonoje buvo sumontuoti 6 LED naujausios kartos ekranai, dengti veidrodine plokšte. Taip pat viršuje ir apačioje buvo panaudoti veidrodžiai, kurie LED skleidžiamas šviesas atspindėdavo ir suteikdavo erdvinį efektą.

„Kad atkreiptume praeivių dėmesį, buvo pasitelktas ir foninis garsas. Visas kolonos montavimas truko kiek daugiau nei 12 val. ir prie jos nuolat dirbo 5 žmonės. Tai buvo nemenkas iššūkis, turint galvoje, jog veiksmas vyko gruodžio mėnesį. Žinome, kad panašaus sprendimo įgyvendinimu dabar domisi ir austrai. Be to, praėjus savaitei po kolonos pastatymo, šis kalėdinis inovatyvus sprendimas buvo pastebėtas ir pristatytas ne viename apie rinkodarą rašančiame portale“, – pasidžiaugia p. Švėgždaitė.

„Synopticom Ad Research“ duomenimis, šią reklamą lydėjo palankios vilniečių vertinimai. Emocinės reakcijos į reklamą rodiklis siekė 8 balai iš 10, o tai yra išskirtinai aukštas ne tik lauko reklamos vidutinių rodiklių kontekste (vidutiniškai jis siekia apie 6,28), bet ir palyginti su kitomis medijomis, TV reklama.

„Turint omenyje, kad toks sprendimas buvo vienintelis visame Vilniuje, rezultatais esame labai patenkinti“, – kalba p. Švėgždaitė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 11

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau