Mokamo, bet neįdomaus turinio feisbuke nauda verslui bus menka

Publikuota: 2018-02-25
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Vienas iš pirmųjų, o kartais ir pagrindinių smulkiųjų rinkodaros kanalų yra socialiniai tinklai. Vis dėlto skaitmeninės rinkodaros specialistai primena, kad nepaisant to, ar reklama feisbuke bus mokama, ar bus bandoma pasiekti potencialius klientus nemokamais pranešimais, svarbiausia yra turinys.

Ekspertai ir rinkodaros socialiniuose tinkluose taisykles jau perpratę verslininkai vieną iš pagrindinių jų teikiamų pranašumų nurodo galimybę gana tiksliai pasirinkti savo auditoriją ir gauti gerą grąžą už gerą kainą.

Feisbuke pagal skirtingus kriterijus – amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kitus – galima pasirinkti vartotojus, kurie matys reklamą. Be to jo reklamos įkainiai smulkiesiems taip pat įkandami, o pasirinkti juos pagal reklamos trukmę, ją pamatysiančių vartotojų skaičių galima gana laisvai, pagal savo biudžetą.

Tačiau, jei bus skelbiama tik reklama, nieko įdomaus ir vertingo vartotojui, net ir sumokėjus už tokios informacijos sklaidą, norimų rezultatų pasiekti nepavyks, nebent vienintelis tikslas – būti matomam.

Specialistai tikina, kad jei feisbuke norima suburti tikrą savo prekės ženklo auditoriją, kurios dalis taptų net tik klientais, bet ir ambasadoriais, būtina pasiūlyti vartotojams pridėtinės vertės. Yra nemažai taisyklių, iš kokių pranešimų komponuoti verslo paskyroje skelbiamą turinį. Pavyzdžiui, 30% jo kurti pačiai organizacijai, 60% pasitelkti iš kitų šaltinių, o dešimtadalį paskirti reklamai. Bet kuriuo atveju, svarbu kokybė, kuri galioja tiek tekstui, tiek vaizdui, ir originalumas, kad prekės ženklas išsiskirtų.

Kad turinys feisbuke svarbus nepaisant to, ar už jo sklaidą mokama, patvirtina ir Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. Verslininkė sako, kad jei pastebi, jog naujas pranešimas feisbuke sulaukia reakcijos, leidžia jam plisti natūraliai ir reklamos neperka. Taip pat ir mokant už reklamą – jei turinys įdomus vartotojui, jį pamatys gerokai daugiau žmonių nei už tą kainą numato „Facebook“.

„Įprastai pasirenkame auditoriją, kuri tiktų mūsų produktams, ir darome 2–3 dienų trukmės kampanijas, kurių kaina – 20–30 Eur. Kiek vartotojų reklamą pamato, labai priklauso nuo jos turinio. Jei jis geras – vartotojų skaičius gali viršyti tą, kurį numato „Facebook“. Pavyzdžiui, geriausias mūsų mokamos reklamos rezultatas viršijo 14.000 vartotojų, nors už tą sumą ją pamatyti turėjo 5.000 žmonių,“ – sako p. Stonė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03
Siekiantiems išsiskirti JAV rinkoje: nenuvertinkite prekių ženklo galios Rėmėjo turinys

Amerika – galimybių šalis. Taip mano Lietuvos verslininkai, eksportuojantys savo produkciją ir prekių ženklus...

Dalyvauti parodoje – tik atlikus namų darbus Rėmėjo turinys

Dalyvavimas parodoje – priemonė, kanalas pasiekti savo galutinį vartotoją, užmegzti naujų partnerystės ryšių.

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją 2

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Rinkodara
2018.12.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau