Mokamo, bet neįdomaus turinio feisbuke nauda verslui bus menka

Publikuota: 2018-02-25
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Vienas iš pirmųjų, o kartais ir pagrindinių smulkiųjų rinkodaros kanalų yra socialiniai tinklai. Vis dėlto skaitmeninės rinkodaros specialistai primena, kad nepaisant to, ar reklama feisbuke bus mokama, ar bus bandoma pasiekti potencialius klientus nemokamais pranešimais, svarbiausia yra turinys.

Ekspertai ir rinkodaros socialiniuose tinkluose taisykles jau perpratę verslininkai vieną iš pagrindinių jų teikiamų pranašumų nurodo galimybę gana tiksliai pasirinkti savo auditoriją ir gauti gerą grąžą už gerą kainą.

Feisbuke pagal skirtingus kriterijus – amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kitus – galima pasirinkti vartotojus, kurie matys reklamą. Be to jo reklamos įkainiai smulkiesiems taip pat įkandami, o pasirinkti juos pagal reklamos trukmę, ją pamatysiančių vartotojų skaičių galima gana laisvai, pagal savo biudžetą.

Tačiau, jei bus skelbiama tik reklama, nieko įdomaus ir vertingo vartotojui, net ir sumokėjus už tokios informacijos sklaidą, norimų rezultatų pasiekti nepavyks, nebent vienintelis tikslas – būti matomam.

Specialistai tikina, kad jei feisbuke norima suburti tikrą savo prekės ženklo auditoriją, kurios dalis taptų net tik klientais, bet ir ambasadoriais, būtina pasiūlyti vartotojams pridėtinės vertės. Yra nemažai taisyklių, iš kokių pranešimų komponuoti verslo paskyroje skelbiamą turinį. Pavyzdžiui, 30% jo kurti pačiai organizacijai, 60% pasitelkti iš kitų šaltinių, o dešimtadalį paskirti reklamai. Bet kuriuo atveju, svarbu kokybė, kuri galioja tiek tekstui, tiek vaizdui, ir originalumas, kad prekės ženklas išsiskirtų.

Kad turinys feisbuke svarbus nepaisant to, ar už jo sklaidą mokama, patvirtina ir Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. Verslininkė sako, kad jei pastebi, jog naujas pranešimas feisbuke sulaukia reakcijos, leidžia jam plisti natūraliai ir reklamos neperka. Taip pat ir mokant už reklamą – jei turinys įdomus vartotojui, jį pamatys gerokai daugiau žmonių nei už tą kainą numato „Facebook“.

„Įprastai pasirenkame auditoriją, kuri tiktų mūsų produktams, ir darome 2–3 dienų trukmės kampanijas, kurių kaina – 20–30 Eur. Kiek vartotojų reklamą pamato, labai priklauso nuo jos turinio. Jei jis geras – vartotojų skaičius gali viršyti tą, kurį numato „Facebook“. Pavyzdžiui, geriausias mūsų mokamos reklamos rezultatas viršijo 14.000 vartotojų, nors už tą sumą ją pamatyti turėjo 5.000 žmonių,“ – sako p. Stonė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau