Mokamo, bet neįdomaus turinio feisbuke nauda verslui bus menka

Publikuota: 2018-02-25
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Vienas iš pirmųjų, o kartais ir pagrindinių smulkiųjų rinkodaros kanalų yra socialiniai tinklai. Vis dėlto skaitmeninės rinkodaros specialistai primena, kad nepaisant to, ar reklama feisbuke bus mokama, ar bus bandoma pasiekti potencialius klientus nemokamais pranešimais, svarbiausia yra turinys.

Ekspertai ir rinkodaros socialiniuose tinkluose taisykles jau perpratę verslininkai vieną iš pagrindinių jų teikiamų pranašumų nurodo galimybę gana tiksliai pasirinkti savo auditoriją ir gauti gerą grąžą už gerą kainą.

Feisbuke pagal skirtingus kriterijus – amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kitus – galima pasirinkti vartotojus, kurie matys reklamą. Be to jo reklamos įkainiai smulkiesiems taip pat įkandami, o pasirinkti juos pagal reklamos trukmę, ją pamatysiančių vartotojų skaičių galima gana laisvai, pagal savo biudžetą.

Tačiau, jei bus skelbiama tik reklama, nieko įdomaus ir vertingo vartotojui, net ir sumokėjus už tokios informacijos sklaidą, norimų rezultatų pasiekti nepavyks, nebent vienintelis tikslas – būti matomam.

Specialistai tikina, kad jei feisbuke norima suburti tikrą savo prekės ženklo auditoriją, kurios dalis taptų net tik klientais, bet ir ambasadoriais, būtina pasiūlyti vartotojams pridėtinės vertės. Yra nemažai taisyklių, iš kokių pranešimų komponuoti verslo paskyroje skelbiamą turinį. Pavyzdžiui, 30% jo kurti pačiai organizacijai, 60% pasitelkti iš kitų šaltinių, o dešimtadalį paskirti reklamai. Bet kuriuo atveju, svarbu kokybė, kuri galioja tiek tekstui, tiek vaizdui, ir originalumas, kad prekės ženklas išsiskirtų.

Kad turinys feisbuke svarbus nepaisant to, ar už jo sklaidą mokama, patvirtina ir Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. Verslininkė sako, kad jei pastebi, jog naujas pranešimas feisbuke sulaukia reakcijos, leidžia jam plisti natūraliai ir reklamos neperka. Taip pat ir mokant už reklamą – jei turinys įdomus vartotojui, jį pamatys gerokai daugiau žmonių nei už tą kainą numato „Facebook“.

„Įprastai pasirenkame auditoriją, kuri tiktų mūsų produktams, ir darome 2–3 dienų trukmės kampanijas, kurių kaina – 20–30 Eur. Kiek vartotojų reklamą pamato, labai priklauso nuo jos turinio. Jei jis geras – vartotojų skaičius gali viršyti tą, kurį numato „Facebook“. Pavyzdžiui, geriausias mūsų mokamos reklamos rezultatas viršijo 14.000 vartotojų, nors už tą sumą ją pamatyti turėjo 5.000 žmonių,“ – sako p. Stonė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 3

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
12:49
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 9

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
06:00
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau