Mokamo, bet neįdomaus turinio feisbuke nauda verslui bus menka

Publikuota: 2018-02-25
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
svg svg
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Vienas iš pirmųjų, o kartais ir pagrindinių smulkiųjų rinkodaros kanalų yra socialiniai tinklai. Vis dėlto skaitmeninės rinkodaros specialistai primena, kad nepaisant to, ar reklama feisbuke bus mokama, ar bus bandoma pasiekti potencialius klientus nemokamais pranešimais, svarbiausia yra turinys.

Ekspertai ir rinkodaros socialiniuose tinkluose taisykles jau perpratę verslininkai vieną iš pagrindinių jų teikiamų pranašumų nurodo galimybę gana tiksliai pasirinkti savo auditoriją ir gauti gerą grąžą už gerą kainą.

Feisbuke pagal skirtingus kriterijus – amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kitus – galima pasirinkti vartotojus, kurie matys reklamą. Be to jo reklamos įkainiai smulkiesiems taip pat įkandami, o pasirinkti juos pagal reklamos trukmę, ją pamatysiančių vartotojų skaičių galima gana laisvai, pagal savo biudžetą.

Tačiau, jei bus skelbiama tik reklama, nieko įdomaus ir vertingo vartotojui, net ir sumokėjus už tokios informacijos sklaidą, norimų rezultatų pasiekti nepavyks, nebent vienintelis tikslas – būti matomam.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Specialistai tikina, kad jei feisbuke norima suburti tikrą savo prekės ženklo auditoriją, kurios dalis taptų net tik klientais, bet ir ambasadoriais, būtina pasiūlyti vartotojams pridėtinės vertės. Yra nemažai taisyklių, iš kokių pranešimų komponuoti verslo paskyroje skelbiamą turinį. Pavyzdžiui, 30% jo kurti pačiai organizacijai, 60% pasitelkti iš kitų šaltinių, o dešimtadalį paskirti reklamai. Bet kuriuo atveju, svarbu kokybė, kuri galioja tiek tekstui, tiek vaizdui, ir originalumas, kad prekės ženklas išsiskirtų.

Kad turinys feisbuke svarbus nepaisant to, ar už jo sklaidą mokama, patvirtina ir Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. Verslininkė sako, kad jei pastebi, jog naujas pranešimas feisbuke sulaukia reakcijos, leidžia jam plisti natūraliai ir reklamos neperka. Taip pat ir mokant už reklamą – jei turinys įdomus vartotojui, jį pamatys gerokai daugiau žmonių nei už tą kainą numato „Facebook“.

„Įprastai pasirenkame auditoriją, kuri tiktų mūsų produktams, ir darome 2–3 dienų trukmės kampanijas, kurių kaina – 20–30 Eur. Kiek vartotojų reklamą pamato, labai priklauso nuo jos turinio. Jei jis geras – vartotojų skaičius gali viršyti tą, kurį numato „Facebook“. Pavyzdžiui, geriausias mūsų mokamos reklamos rezultatas viršijo 14.000 vartotojų, nors už tą sumą ją pamatyti turėjo 5.000 žmonių,“ – sako p. Stonė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Efektyvi komunikacija socialiniuose tinkluose: kartais verta laužyti taisykles Premium

Vis daugiau įmonių socialiniuose tinkluose bando papasakoti apie savo paslaugą ar prekę, pasidalinti kūryba,...

Rinkodara
2022.08.13
„Stiprūs kartu“ kviečia padėti sunkumų Lietuvoje patiriančioms ukrainiečių šeimoms 1

Iniciatyva „Stiprūs kartu“ kviečia gyventojus remti sunkumų Lietuvoje patiriančias nuo karo pabėgusias...

Verslo aplinka
2022.08.12
Agentūra „New!“ laimėjo „Lidl“ kūrybos partnerio konkursą

Vasarą vykęs trečio didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ kūrybos ir komunikacijos partnerių...

Rinkodara
2022.08.12
Didmenininkė „Norameda“ viršijo augimo prognozę, bet pelnas sumažėjo Premium

Didžia dalimi lietuviško kapitalo farmacijos įmonė „Norameda“, daugiausia užsiimanti didmenine vaistų...

Prekyba
2022.08.12
„About You“ ir „Zalando“ apyvartos Lietuvoje auga, bet „Aprangos“ neaplenkė Premium

Tarptautinių elektroninės prekybos įmonių „About You“, „Zalando“, „eavalyne.lt“ valdančios „Modivo“, drąsiai...

Prekyba
2022.08.11
Verslui remiant kuriamas lietuviškas serialas apie karą Ukrainoje

Siekdamas padėti kolegoms ukrainiečiams, žinomas aktorius Andrius Paulavičius ryžosi prodiusuoti pirmąjį...

Rinkodara
2022.08.10
K. Gečas. Artėjant krizės audrai. Žmonių psichologija ir verslo komunikacija

Viešojoje erdvėje vis daugiau kalbama apie artėjančią krizę, nors kol kas tai pavadinama ne tokiu ryškiu...

Nuomonės
2022.08.10
„Moki veži“: pirmą pusmetį pardavimai žymiai išaugo

Statybos, remonto, apdailos, šildymo ir sodo prekių parduotuvių tinklą „Moki veži“ valdanti bendrovė...

Prekyba
2022.08.09
Pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis liepą brango

Palyginti su birželiu, pigiausių maisto produktų vidutinis krepšelis birželį brango 0,4%, o palyginti su...

Prekyba
2022.08.09
Grūdų supirkimo kainos liepos pabaigoje mažėjo

Lietuvos grūdų supirkimo įmonėse liepos 25–31 dienomis kviečiai buvo superkami vidutiniškai po 316,8 Eur už...

Prekyba
2022.08.08
A. Dulkio atstovu spaudai tapo T. Bagdonas

Sveikatos apsaugos ministro Arūno Dulkio atstovo žiniasklaidai pareigas nuo pirmadienio pradeda eiti...

Vadyba
2022.08.08
TOP 50 didžiausių mokesčių mokėtojų prekyboje: vartojimas pradeda šlubuoti Premium 1

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos mažmeninės prekybos įmonės į Valstybinės mokesčių inspekcijos (VMI) sąskaitą...

Prekyba
2022.08.08
„Revolut“ klientai birželį ir liepą Lenkijoje išleido 7 mln. Eur 6

„Revolut“ klientų duomenys rodo, kad šiemet per birželio ir liepos mėnesius lietuvių išlaidos buvo rekordinės...

Prekyba
2022.08.07
TOP mokesčių mokėtojai 2022 m. I pusmetį didmeninės prekybos sektoriuje Premium

2022 m. pirmąjį pusmetį Lietuvos didmeninės prekybos įmonės į VMI sąskaitą sumokėjo 656,5 mln. Eur mokesčių,...

Prekyba
2022.08.06
A. Urbonavičius. Nereiktų tikėtis, kad „Lidl“ ar kitas žemų kainų tinklas užkariaus visą šalies prekybos rinką 1

Nors Vokietijos žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ turimų parduotuvių skaičius tiesiogiai koreliuoja su jo...

Nuomonės
2022.08.06
Kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui pradeda vadovauti G. Valintėlis

Nuo rugpjūčio 5 d. Lietuvos kariuomenės Strateginės komunikacijos departamentui vadovo pareigas perima...

Vadyba
2022.08.05
Bandymas perkelti „Akropolį“ į internetą nepavyko – e. platforma „Trobos.lt“ uždaryta Premium 14

Su „Vilniaus prekybos“ grupe siejama UAB „Trobos“, vystanti prekybos centro „Akropolis“ e. platformą,...

Prekyba
2022.08.05
Rugpjūčio pabaigoje IKEA atidarys pirmą parduotuvę Estijoje

Švedijos mažmeninės prekybos baldais įmonė IKEA baigė 30.000 kv. m dydžio parduotuvės statybas netoli Talino,...

Prekyba
2022.08.04
Prognozes lenkiantis „Lidl“ spurtas: atotrūkis nuo „Iki“ ir „Maximos“ mažėja Premium

Vienas labiausiai intriguojančių mažmeninės prekybos būtiniausiomis prekėmis sektoriaus aspektų yra...

Prekyba
2022.08.04
Nauja realybė: kai nuo pirkėjo patirties priklauso tolesni pardavimai Premium

2022 m. pirkėjų patirčių tyrimas „Bazaarvoice Shopper Experience“ rodo, kad kažką įsigiję klientai tampa...

Prekyba
2022.08.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku