Mokamo, bet neįdomaus turinio feisbuke nauda verslui bus menka

Publikuota: 2018-02-25
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Vienas iš pirmųjų, o kartais ir pagrindinių smulkiųjų rinkodaros kanalų yra socialiniai tinklai. Vis dėlto skaitmeninės rinkodaros specialistai primena, kad nepaisant to, ar reklama feisbuke bus mokama, ar bus bandoma pasiekti potencialius klientus nemokamais pranešimais, svarbiausia yra turinys.

Ekspertai ir rinkodaros socialiniuose tinkluose taisykles jau perpratę verslininkai vieną iš pagrindinių jų teikiamų pranašumų nurodo galimybę gana tiksliai pasirinkti savo auditoriją ir gauti gerą grąžą už gerą kainą.

Feisbuke pagal skirtingus kriterijus – amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir kitus – galima pasirinkti vartotojus, kurie matys reklamą. Be to jo reklamos įkainiai smulkiesiems taip pat įkandami, o pasirinkti juos pagal reklamos trukmę, ją pamatysiančių vartotojų skaičių galima gana laisvai, pagal savo biudžetą.

Tačiau, jei bus skelbiama tik reklama, nieko įdomaus ir vertingo vartotojui, net ir sumokėjus už tokios informacijos sklaidą, norimų rezultatų pasiekti nepavyks, nebent vienintelis tikslas – būti matomam.

Specialistai tikina, kad jei feisbuke norima suburti tikrą savo prekės ženklo auditoriją, kurios dalis taptų net tik klientais, bet ir ambasadoriais, būtina pasiūlyti vartotojams pridėtinės vertės. Yra nemažai taisyklių, iš kokių pranešimų komponuoti verslo paskyroje skelbiamą turinį. Pavyzdžiui, 30% jo kurti pačiai organizacijai, 60% pasitelkti iš kitų šaltinių, o dešimtadalį paskirti reklamai. Bet kuriuo atveju, svarbu kokybė, kuri galioja tiek tekstui, tiek vaizdui, ir originalumas, kad prekės ženklas išsiskirtų.

Kad turinys feisbuke svarbus nepaisant to, ar už jo sklaidą mokama, patvirtina ir Dovilė Stonė, MB „Sviestas sviestuotas“ direktorė ir bendraturtė. Verslininkė sako, kad jei pastebi, jog naujas pranešimas feisbuke sulaukia reakcijos, leidžia jam plisti natūraliai ir reklamos neperka. Taip pat ir mokant už reklamą – jei turinys įdomus vartotojui, jį pamatys gerokai daugiau žmonių nei už tą kainą numato „Facebook“.

„Įprastai pasirenkame auditoriją, kuri tiktų mūsų produktams, ir darome 2–3 dienų trukmės kampanijas, kurių kaina – 20–30 Eur. Kiek vartotojų reklamą pamato, labai priklauso nuo jos turinio. Jei jis geras – vartotojų skaičius gali viršyti tą, kurį numato „Facebook“. Pavyzdžiui, geriausias mūsų mokamos reklamos rezultatas viršijo 14.000 vartotojų, nors už tą sumą ją pamatyti turėjo 5.000 žmonių,“ – sako p. Stonė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
13:25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 25

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau