Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Publikuota: 2018-02-25
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių žingsnių.

„Kūrybiškumas dažnai organizacijose yra sugretinamas su kultine veikla, kurią neaišku kaip vertinti, paversti į pinigus. Tebematau vyraujantį įsitikinimą, kad kūrybiškumas yra nekontroliuojamas, o ko nekontroliuojame, to ir nenorime matyti savo organizacijoje“, – teigia Andrius Grigorjevas, rinkodaros agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris.

Dar viena problema, pasak jo, kad kūrybiškumas dažniausiai yra deleguojamas išoriniams partneriams.

„Mes iššluojame visas kūrybiškumo apraiškas. Teigiame, kad organizacijose nedarome nieko kūrybiško ir viską atiduodame trečiosioms šalims. Be to, verslai yra linkę užsidaryti geriausių praktikų pasaulyje, optimizuoti tai, kas jau buvo padaryta. Pasiklausome prezentacijų apie efektyviausius sprendimus ir bandote daryti tą patį, pritaikyti tą patirtį sau. Medžiojame geriausias praktikas, negalvodami, ar tai iš tiesų išsprendžia mūsų tikrąją problemą“, – rinkodaros vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit 2018“ kalbėjo p. Grigorjevas.

O visa tai, pasak jo, veda prie tų pačių vienodų praktikų, standartinių rezultatų.

„Vadovaujamės tais pačiais tyrimais, tomis pat metodikomis, įžvalgomis, tad ir visų metinės strategijos darosi panašios, nebematome nieko unikalaus. Kita problema, kad kūrybiškumas dažnai sugretinamas su meniškumu, o kuris versle norėtų būti vadinamas menininku? Tačiau būti kūrybišku nėra tapatu būti kūrybininku“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Kūrybiškumas ir rizika – kartu

„Nėra sėkmės istorijos, kuri būtų pastatyta bandant pakartoti kitų sėkmės istorijas. Sėkmės istorijos neatsiranda pritaikius sau geriausią kitų praktiką“, – kalba p. Grigorjevas, pridurdamas, kad kūrybiškumas labai dažnai yra siejamas su rizika, tad verslai nuo to bando laikytis per atstumą.

Kartu kūrybiški sprendimai gali arba greitai kilstelėti karjerą į viršų, arba atvirkščiai.

„Tad natūralu, kad net ir rinkodaros specialistai neretai bando dirbti labiau atsargiai ir saugiai, viską atiduodami į trečiųjų šalių rankas“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Svarbiausia – prioritetai

„Pirmiausia, ką reikėtų padaryti, tai visas nuostatas, kurios prasideda „...ir...ir“ pakeisti į „...arba... arba“. Bijodami atsakomybės dažnai sakome, kad mums reikia ir to, ir ano, nesugebame išskirti prioriteto. Kai darai viską, orientuojasi į visus, tada ir rezultatas būna tikrai ne toks, kokio viliasi verslai“, – kalba rinkodaros strategas.

Svarbu išmokti išskirti prioritetus ir to nuosekliai laikytis, gebėti viską supaprastinti, pasakyti vienu sakiniu.

„Nesislėpti už griozdiškų formuluočių. Jei kažko nesugebate pasakyti keliais sakiniais, vadinasi nesugebėsite nei teisingai suformuluoti užduoties, nei jos deleguoti, nei perduoti partneriams. Viskas, kas negali būti paaiškinama keliais sakiniais, viskas, kas netelpa į vieną frazę, greičiausiai veda į neįgyvendintą sprendimą“, – pažymi p. Grigorjevas.

Antra, svarbu mokytis ne iš savo, bet iš kitų industrijų pamokų.

„Jei žvalgysitės tik į savo industrijos dalyvius ir renginius, matysite tik klišių paradą. Inovacijos neatsiranda savaime, jei jų nekursite, nepriimsite, nebandysite, nieko ir nežinosite. Sveikos rizikos visada reikia. Juokinga, kai sakoma: „Mums reikia inovacijų, bet tokių, kurios būtų patikrintos“. Taip nebūna“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

FOTOGALERIJA Konferencijos akimirkos. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
13:39
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
10:12
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 4

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau