Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Publikuota: 2018-02-25
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių žingsnių.

„Kūrybiškumas dažnai organizacijose yra sugretinamas su kultine veikla, kurią neaišku kaip vertinti, paversti į pinigus. Tebematau vyraujantį įsitikinimą, kad kūrybiškumas yra nekontroliuojamas, o ko nekontroliuojame, to ir nenorime matyti savo organizacijoje“, – teigia Andrius Grigorjevas, rinkodaros agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris.

Dar viena problema, pasak jo, kad kūrybiškumas dažniausiai yra deleguojamas išoriniams partneriams.

„Mes iššluojame visas kūrybiškumo apraiškas. Teigiame, kad organizacijose nedarome nieko kūrybiško ir viską atiduodame trečiosioms šalims. Be to, verslai yra linkę užsidaryti geriausių praktikų pasaulyje, optimizuoti tai, kas jau buvo padaryta. Pasiklausome prezentacijų apie efektyviausius sprendimus ir bandote daryti tą patį, pritaikyti tą patirtį sau. Medžiojame geriausias praktikas, negalvodami, ar tai iš tiesų išsprendžia mūsų tikrąją problemą“, – rinkodaros vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit 2018“ kalbėjo p. Grigorjevas.

O visa tai, pasak jo, veda prie tų pačių vienodų praktikų, standartinių rezultatų.

„Vadovaujamės tais pačiais tyrimais, tomis pat metodikomis, įžvalgomis, tad ir visų metinės strategijos darosi panašios, nebematome nieko unikalaus. Kita problema, kad kūrybiškumas dažnai sugretinamas su meniškumu, o kuris versle norėtų būti vadinamas menininku? Tačiau būti kūrybišku nėra tapatu būti kūrybininku“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Kūrybiškumas ir rizika – kartu

„Nėra sėkmės istorijos, kuri būtų pastatyta bandant pakartoti kitų sėkmės istorijas. Sėkmės istorijos neatsiranda pritaikius sau geriausią kitų praktiką“, – kalba p. Grigorjevas, pridurdamas, kad kūrybiškumas labai dažnai yra siejamas su rizika, tad verslai nuo to bando laikytis per atstumą.

Kartu kūrybiški sprendimai gali arba greitai kilstelėti karjerą į viršų, arba atvirkščiai.

„Tad natūralu, kad net ir rinkodaros specialistai neretai bando dirbti labiau atsargiai ir saugiai, viską atiduodami į trečiųjų šalių rankas“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Svarbiausia – prioritetai

„Pirmiausia, ką reikėtų padaryti, tai visas nuostatas, kurios prasideda „...ir...ir“ pakeisti į „...arba... arba“. Bijodami atsakomybės dažnai sakome, kad mums reikia ir to, ir ano, nesugebame išskirti prioriteto. Kai darai viską, orientuojasi į visus, tada ir rezultatas būna tikrai ne toks, kokio viliasi verslai“, – kalba rinkodaros strategas.

Svarbu išmokti išskirti prioritetus ir to nuosekliai laikytis, gebėti viską supaprastinti, pasakyti vienu sakiniu.

„Nesislėpti už griozdiškų formuluočių. Jei kažko nesugebate pasakyti keliais sakiniais, vadinasi nesugebėsite nei teisingai suformuluoti užduoties, nei jos deleguoti, nei perduoti partneriams. Viskas, kas negali būti paaiškinama keliais sakiniais, viskas, kas netelpa į vieną frazę, greičiausiai veda į neįgyvendintą sprendimą“, – pažymi p. Grigorjevas.

Antra, svarbu mokytis ne iš savo, bet iš kitų industrijų pamokų.

„Jei žvalgysitės tik į savo industrijos dalyvius ir renginius, matysite tik klišių paradą. Inovacijos neatsiranda savaime, jei jų nekursite, nepriimsite, nebandysite, nieko ir nežinosite. Sveikos rizikos visada reikia. Juokinga, kai sakoma: „Mums reikia inovacijų, bet tokių, kurios būtų patikrintos“. Taip nebūna“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

FOTOGALERIJA Konferencijos akimirkos. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau