Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Publikuota: 2018-02-25
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių žingsnių.

„Kūrybiškumas dažnai organizacijose yra sugretinamas su kultine veikla, kurią neaišku kaip vertinti, paversti į pinigus. Tebematau vyraujantį įsitikinimą, kad kūrybiškumas yra nekontroliuojamas, o ko nekontroliuojame, to ir nenorime matyti savo organizacijoje“, – teigia Andrius Grigorjevas, rinkodaros agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris.

Dar viena problema, pasak jo, kad kūrybiškumas dažniausiai yra deleguojamas išoriniams partneriams.

„Mes iššluojame visas kūrybiškumo apraiškas. Teigiame, kad organizacijose nedarome nieko kūrybiško ir viską atiduodame trečiosioms šalims. Be to, verslai yra linkę užsidaryti geriausių praktikų pasaulyje, optimizuoti tai, kas jau buvo padaryta. Pasiklausome prezentacijų apie efektyviausius sprendimus ir bandote daryti tą patį, pritaikyti tą patirtį sau. Medžiojame geriausias praktikas, negalvodami, ar tai iš tiesų išsprendžia mūsų tikrąją problemą“, – rinkodaros vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit 2018“ kalbėjo p. Grigorjevas.

O visa tai, pasak jo, veda prie tų pačių vienodų praktikų, standartinių rezultatų.

„Vadovaujamės tais pačiais tyrimais, tomis pat metodikomis, įžvalgomis, tad ir visų metinės strategijos darosi panašios, nebematome nieko unikalaus. Kita problema, kad kūrybiškumas dažnai sugretinamas su meniškumu, o kuris versle norėtų būti vadinamas menininku? Tačiau būti kūrybišku nėra tapatu būti kūrybininku“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Kūrybiškumas ir rizika – kartu

„Nėra sėkmės istorijos, kuri būtų pastatyta bandant pakartoti kitų sėkmės istorijas. Sėkmės istorijos neatsiranda pritaikius sau geriausią kitų praktiką“, – kalba p. Grigorjevas, pridurdamas, kad kūrybiškumas labai dažnai yra siejamas su rizika, tad verslai nuo to bando laikytis per atstumą.

Kartu kūrybiški sprendimai gali arba greitai kilstelėti karjerą į viršų, arba atvirkščiai.

„Tad natūralu, kad net ir rinkodaros specialistai neretai bando dirbti labiau atsargiai ir saugiai, viską atiduodami į trečiųjų šalių rankas“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Svarbiausia – prioritetai

„Pirmiausia, ką reikėtų padaryti, tai visas nuostatas, kurios prasideda „...ir...ir“ pakeisti į „...arba... arba“. Bijodami atsakomybės dažnai sakome, kad mums reikia ir to, ir ano, nesugebame išskirti prioriteto. Kai darai viską, orientuojasi į visus, tada ir rezultatas būna tikrai ne toks, kokio viliasi verslai“, – kalba rinkodaros strategas.

Svarbu išmokti išskirti prioritetus ir to nuosekliai laikytis, gebėti viską supaprastinti, pasakyti vienu sakiniu.

„Nesislėpti už griozdiškų formuluočių. Jei kažko nesugebate pasakyti keliais sakiniais, vadinasi nesugebėsite nei teisingai suformuluoti užduoties, nei jos deleguoti, nei perduoti partneriams. Viskas, kas negali būti paaiškinama keliais sakiniais, viskas, kas netelpa į vieną frazę, greičiausiai veda į neįgyvendintą sprendimą“, – pažymi p. Grigorjevas.

Antra, svarbu mokytis ne iš savo, bet iš kitų industrijų pamokų.

„Jei žvalgysitės tik į savo industrijos dalyvius ir renginius, matysite tik klišių paradą. Inovacijos neatsiranda savaime, jei jų nekursite, nepriimsite, nebandysite, nieko ir nežinosite. Sveikos rizikos visada reikia. Juokinga, kai sakoma: „Mums reikia inovacijų, bet tokių, kurios būtų patikrintos“. Taip nebūna“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

FOTOGALERIJA Konferencijos akimirkos. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 1

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
20:25
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
11:45
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau