Grigorjevas: iš kitų sėkmės savo triumfo nesukursi

Publikuota: 2018-02-25
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.
Andrius Grigorjevas, agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris. LiMA nuotr.

Verslai pernelyg linkę kartoti geriausius ir jau patikrintus sprendimus nei ieškoti kūrybingų ir inovatyvių žingsnių.

„Kūrybiškumas dažnai organizacijose yra sugretinamas su kultine veikla, kurią neaišku kaip vertinti, paversti į pinigus. Tebematau vyraujantį įsitikinimą, kad kūrybiškumas yra nekontroliuojamas, o ko nekontroliuojame, to ir nenorime matyti savo organizacijoje“, – teigia Andrius Grigorjevas, rinkodaros agentūros „Be&Do“ strategas ir partneris.

Dar viena problema, pasak jo, kad kūrybiškumas dažniausiai yra deleguojamas išoriniams partneriams.

„Mes iššluojame visas kūrybiškumo apraiškas. Teigiame, kad organizacijose nedarome nieko kūrybiško ir viską atiduodame trečiosioms šalims. Be to, verslai yra linkę užsidaryti geriausių praktikų pasaulyje, optimizuoti tai, kas jau buvo padaryta. Pasiklausome prezentacijų apie efektyviausius sprendimus ir bandote daryti tą patį, pritaikyti tą patirtį sau. Medžiojame geriausias praktikas, negalvodami, ar tai iš tiesų išsprendžia mūsų tikrąją problemą“, – rinkodaros vadovų konferencijoje „LiMA CMO Summit 2018“ kalbėjo p. Grigorjevas.

O visa tai, pasak jo, veda prie tų pačių vienodų praktikų, standartinių rezultatų.

„Vadovaujamės tais pačiais tyrimais, tomis pat metodikomis, įžvalgomis, tad ir visų metinės strategijos darosi panašios, nebematome nieko unikalaus. Kita problema, kad kūrybiškumas dažnai sugretinamas su meniškumu, o kuris versle norėtų būti vadinamas menininku? Tačiau būti kūrybišku nėra tapatu būti kūrybininku“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Kūrybiškumas ir rizika – kartu

„Nėra sėkmės istorijos, kuri būtų pastatyta bandant pakartoti kitų sėkmės istorijas. Sėkmės istorijos neatsiranda pritaikius sau geriausią kitų praktiką“, – kalba p. Grigorjevas, pridurdamas, kad kūrybiškumas labai dažnai yra siejamas su rizika, tad verslai nuo to bando laikytis per atstumą.

Kartu kūrybiški sprendimai gali arba greitai kilstelėti karjerą į viršų, arba atvirkščiai.

„Tad natūralu, kad net ir rinkodaros specialistai neretai bando dirbti labiau atsargiai ir saugiai, viską atiduodami į trečiųjų šalių rankas“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

Svarbiausia – prioritetai

„Pirmiausia, ką reikėtų padaryti, tai visas nuostatas, kurios prasideda „...ir...ir“ pakeisti į „...arba... arba“. Bijodami atsakomybės dažnai sakome, kad mums reikia ir to, ir ano, nesugebame išskirti prioriteto. Kai darai viską, orientuojasi į visus, tada ir rezultatas būna tikrai ne toks, kokio viliasi verslai“, – kalba rinkodaros strategas.

Svarbu išmokti išskirti prioritetus ir to nuosekliai laikytis, gebėti viską supaprastinti, pasakyti vienu sakiniu.

„Nesislėpti už griozdiškų formuluočių. Jei kažko nesugebate pasakyti keliais sakiniais, vadinasi nesugebėsite nei teisingai suformuluoti užduoties, nei jos deleguoti, nei perduoti partneriams. Viskas, kas negali būti paaiškinama keliais sakiniais, viskas, kas netelpa į vieną frazę, greičiausiai veda į neįgyvendintą sprendimą“, – pažymi p. Grigorjevas.

Antra, svarbu mokytis ne iš savo, bet iš kitų industrijų pamokų.

„Jei žvalgysitės tik į savo industrijos dalyvius ir renginius, matysite tik klišių paradą. Inovacijos neatsiranda savaime, jei jų nekursite, nepriimsite, nebandysite, nieko ir nežinosite. Sveikos rizikos visada reikia. Juokinga, kai sakoma: „Mums reikia inovacijų, bet tokių, kurios būtų patikrintos“. Taip nebūna“, – pabrėžia p. Grigorjevas.

FOTOGALERIJA Konferencijos akimirkos. (13 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 1

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau