Drąsi reklama „Suitsupply“ kainavo tūkstančius sekėjų

Publikuota: 2018-02-24
Nuotraukos iš „Suitsupply“ socialinio tinklo paskyros.
Nuotraukos iš „Suitsupply“ socialinio tinklo paskyros.

Vyriškų drabužių prekės ženklas „Suitsupply“ vėl nuskambėjo dėl sukurtos reklaminės kampanijos.

2018 m. pavasario-vasaros sezono kampanijai pasirinktos reklamos kampanijos centre – vyrai, besilaikantys už rankų, liečiantys vienas kitą ar besibučiuojantys.

Šios reklamos buvo prisitatytos 91 parduotuvėse 22 šalyse, taip pat socialiniuose tinkluose „Twitter“, „Facebook“ ir „Instagram“, rašo BBC.

Pasirodžius šioms reklamoms, dalis vartotojų bendrovę gyrė už drąsą, tačiau kartu ji sulaukė ir galybės kritikos, o socialiniame tinkle „Instagram“ prekės ženklas prarado daugiau nei 10.000 sekėjų.

Prieš pradedant kampaniją, „Suitsupply“ prekės ženklo įkūrėjas ir vadovas Fokke de Jongas sakė, kad žmonių tarpusavio potraukis yra svarbi mados sektoriaus reklamos dalis.

„Kampanija, kurioje būtų vaizduodamas potraukis tarp vyrų, yra pavėluota ir ji yra tinkama mūsų prekės ženklui“, – teigė p. Jongas ir pabrėžė, kad yra pasiruošęs sulaukti ir kritiškos reakcijos.

Tai ne pirmas kartas, kai „Suitsupply“ savo reklamomis sukelia skandalą.

2016 m. ji buvo smarkiai kritikuojama už seksistines reklamas, kuriose kostiumuoti vyrai buvo vaizduojami šalia milžiniškų pusnuogių moterų.

Tąkart ir Lietuvoje dėl šios reklamos Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba buvo pradėjusi tyrimą dėl galimo Moterų ir vyrų lygių galimybių įstatymo pažeidimų, tačiau net nelaukiant verdikto ji buvo nutraukta. Plačiau skaitykite čia.

nuotrauka::1

Komentarai prie šio straipsnio negalimi, dėl neapykantos skatinimo ar patyčių kurstymo
 

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Komisija skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“

Pirmadienio posėdyje Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“...

Rinkodara
2018.07.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau