Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą

Publikuota: 2018-02-21
Lina Jakučionienė, asociacijos Tarybos pirmininkė, ERGO Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Lina Jakučionienė, asociacijos Tarybos pirmininkė, ERGO Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti pavadinimą ir nuo šiol vadinsis Lietuvos komunikacijos asociacijos vardu.

Naujasis asociacijos pavadinimas įsigalios jį užregistravus juridinių asmenų registre.

Pasak Linos Jakučionienės, asociacijos Tarybos pirmininkės, ERGO Korporatyvinės komunikacijos direktorės Baltijos šalyse, tai tvirtas žingsnis pirmyn kartu su besikeičiančiu pasauliu.

„Ryšių su visuomene terminas šiandien jau neatspindi išaugusios šios srities profesionalų atsakomybių apimties, nes jų kompetencijos gerokai išsiplėtė: nuo organizacijos reputacijos kūrimo ir puoselėjimo iki poreikio santykius su tikslinėmis auditorijomis kurti ir palaikyti pasitelkiant naujausias skaitmenines technologijas“, – asociacijos išplatintame pranešime teigia p. Jakučionienė.

Pasak Renatos Matkevičienės, LRVS Tarybos narės, Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Korporatyvinės komunikacijos tyrimų departamento vadovės, „European communication monitor“ duomenimis, Europoje komunikacijos srityje dirbantys specialistai mano, kad jų veiklos nebeatspindi terminas „ryšiai su visuomene“, nes šiandien ši sritis jungiasi su kitomis komunikacijos veiklomis.

Ponia Matkevičienė pabrėžia ir ryšių su visuomene, kaip profesinės srities, įvaizdžio klausimą: „Tiek Lietuvoje, tiek užsienyje „piaras“ turi daug neigiamų konotacijų, kurių pakeisti nepavyktų ir itin sėkmingai veikiančiai ryšių su visuomene profesionalus jungiančiai asociacijai“.

Ingrida Bartkienė, LRVS Tarybos narė, „DXC Technology“ komunikacijos vadovė, taip pat antrina, kad naujasis pavadinimas bus patrauklus tarptautinėje komunikacijos rinkoje, o tai, ypač svarbu bendraujant su užsienio kolegomis bei plečiant gerosios praktikos mainus su asociacijomis užsienyje.

2000 m. įsteigta LRVS vienija 250 Lietuvos privačiame ir viešajame sektoriuje dirbančius ryšių su visuomene ir komunikacijos profesionalus.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Topo centras“ jau laikosi ES pirkėjų teisių internete direktyvos, kuriai pritarė EP

Skaitmeninio turinio vartotojai, taip pat internetinių ir įprastų parduotuvių klientai įgis daugiau teisių...

Prekyba
17:16
Autorių teisių direktyvai skaitmeninėje erdvėje – žalia šviesa 8

Europos Parlamente uždegta žalia šviesa dėl autorių teisių internete – priimta daugybę ginčų tarp turinio...

Rinkodara
15:26
Dovanų pardavėjai į Lietuvą vilioja užsienio socialinių tinklų žvaigždes 1

Dovanų bendrovės „Tinggly“ įkūrėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, imasi netradicinio projekto – į...

Rinkodara
13:45
„Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau Premium 6

Kai įmonė į pirmąją poziciją iškelia taupymo strategiją, tai yra pirmas žingsnis į susinaikinimą. Taip,...

Rinkodara
12:26
Prekybos tinklų medianos: „Lidl“ šoktelėjo į viršų 6

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
10:01
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 13

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau