Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Publikuota: 2018-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi klientai naujoje vietoje gali jų nebeieškoti. Vis dėlto tinkamai pasirengus „nubyrėjusių“ lankytojų skaičių galima sumažinti.

Dažniausiai įmonės ieško naujų patalpų tada, kai buvusiose nebeišsitenka. Tačiau kartais kraustytis priverčia ne tokie malonūs dalykai, kaip verslo plėtra. Tarkim, priežastis gali būti pasibaigusi ir nebepratęsta nuomos sutartis ar netgi išorinės aplinkybės, verčiančios ją nutraukti anksčiau laiko.

Tuomet tenka karštligiškai ieškoti naujų patalpų, o laiko pagalvoti, kaip tinkamai informuoti klientus apie tai, kad įmonė išsikelia į kitą vietą, pritrūksta.

Klaidos nebekartojo

Tokią karčią pamoką teko išmokti laipiojimo uolomis centrui „Scala dream“ Klaipėdoje. Prieš penkerius metus jo kūrėjai investavo nemažus pinigus išsinuomotoms patalpoms įrengti, teko atlikti ne tik apdailos darbus, bet ir įsivesti komunikacijas, elektrą. Nuo nulio savo rankomis įrengę pirmąjį uostamiestyje laipiojimo uolomis centrą, šios sporto šakos entuziastai vos po dešimties mėnesių veiklos sužinojo, kad patalpų savininkas bankrutavo, jas perėmė bankas ir jiems teks išsikelti.

„Buvo apmaudu tiek dėl į patalpų įrengimą investuotų pinigų, laiko, energijos, tiek dėl klientų. Nuolatinių lankytojų grupė dar tik formavosi, klaipėdiečiai pamažu ėmė mus atrasti, pažinti, priprasti prie vietos, kur veikėme, ir staiga teko kraustytis kitur. Dėl to nubyrėjo nemaža dalis klientų, nes pasklido žinios, kad mes tiesiog neišsilaikėme ir bankrutavome. Turėjome viską vėl pradėti nuo nulio“, – VŽ yra pasakojusi Tatjana Kochetkova, „Scala dream“ laipiojimo centrą valdančios UAB „Magnus sensus“ vadovė ir bendraturtė.

Tąsyk verslininkė svarstė, kad galbūt ir patys padarė klaidą, nes per mažai viešino, kad kraustysis į naują vietą.

Tačiau iš klaidos pasimokyta – kai buvo keltasi dar sykį į gerokai erdvesnes patalpas, klientų informavimo procesas vyko gerokai sklandžiau. Lankytojams žinia apie plėtrą daugiausia skleista socialiniuose tinkluose. Ten nuolat buvo pranešama, kaip sekasi įsirengti, dėtos statybos darbų nuotraukos, skaičiuotos dienos iki atidarymo. Taip pat buvo sukurta klientų duomenų bazė, jiems siųsti naujienlaiškiai, informuojantys apie persikėlimo datą, atidarymo šventę ir pan.

Visais kanalais

Persikėlimo patirties turi ir Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas. Tiesa, jo praktika nebuvo skausminga, nes verslininkas turėjo laiko apgalvoti, kaip klientams pranešti apie naują vietą.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – sako p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius pašnekovas klientus pradėjo informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, ir toliau lieka ištikimi klientai, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 1

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau