Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Publikuota: 2018-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi klientai naujoje vietoje gali jų nebeieškoti. Vis dėlto tinkamai pasirengus „nubyrėjusių“ lankytojų skaičių galima sumažinti.

Dažniausiai įmonės ieško naujų patalpų tada, kai buvusiose nebeišsitenka. Tačiau kartais kraustytis priverčia ne tokie malonūs dalykai, kaip verslo plėtra. Tarkim, priežastis gali būti pasibaigusi ir nebepratęsta nuomos sutartis ar netgi išorinės aplinkybės, verčiančios ją nutraukti anksčiau laiko.

Tuomet tenka karštligiškai ieškoti naujų patalpų, o laiko pagalvoti, kaip tinkamai informuoti klientus apie tai, kad įmonė išsikelia į kitą vietą, pritrūksta.

Klaidos nebekartojo

Tokią karčią pamoką teko išmokti laipiojimo uolomis centrui „Scala dream“ Klaipėdoje. Prieš penkerius metus jo kūrėjai investavo nemažus pinigus išsinuomotoms patalpoms įrengti, teko atlikti ne tik apdailos darbus, bet ir įsivesti komunikacijas, elektrą. Nuo nulio savo rankomis įrengę pirmąjį uostamiestyje laipiojimo uolomis centrą, šios sporto šakos entuziastai vos po dešimties mėnesių veiklos sužinojo, kad patalpų savininkas bankrutavo, jas perėmė bankas ir jiems teks išsikelti.

„Buvo apmaudu tiek dėl į patalpų įrengimą investuotų pinigų, laiko, energijos, tiek dėl klientų. Nuolatinių lankytojų grupė dar tik formavosi, klaipėdiečiai pamažu ėmė mus atrasti, pažinti, priprasti prie vietos, kur veikėme, ir staiga teko kraustytis kitur. Dėl to nubyrėjo nemaža dalis klientų, nes pasklido žinios, kad mes tiesiog neišsilaikėme ir bankrutavome. Turėjome viską vėl pradėti nuo nulio“, – VŽ yra pasakojusi Tatjana Kochetkova, „Scala dream“ laipiojimo centrą valdančios UAB „Magnus sensus“ vadovė ir bendraturtė.

Tąsyk verslininkė svarstė, kad galbūt ir patys padarė klaidą, nes per mažai viešino, kad kraustysis į naują vietą.

Tačiau iš klaidos pasimokyta – kai buvo keltasi dar sykį į gerokai erdvesnes patalpas, klientų informavimo procesas vyko gerokai sklandžiau. Lankytojams žinia apie plėtrą daugiausia skleista socialiniuose tinkluose. Ten nuolat buvo pranešama, kaip sekasi įsirengti, dėtos statybos darbų nuotraukos, skaičiuotos dienos iki atidarymo. Taip pat buvo sukurta klientų duomenų bazė, jiems siųsti naujienlaiškiai, informuojantys apie persikėlimo datą, atidarymo šventę ir pan.

Visais kanalais

Persikėlimo patirties turi ir Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas. Tiesa, jo praktika nebuvo skausminga, nes verslininkas turėjo laiko apgalvoti, kaip klientams pranešti apie naują vietą.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – sako p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius pašnekovas klientus pradėjo informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, ir toliau lieka ištikimi klientai, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau