Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Publikuota: 2018-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi klientai naujoje vietoje gali jų nebeieškoti. Vis dėlto tinkamai pasirengus „nubyrėjusių“ lankytojų skaičių galima sumažinti.

Dažniausiai įmonės ieško naujų patalpų tada, kai buvusiose nebeišsitenka. Tačiau kartais kraustytis priverčia ne tokie malonūs dalykai, kaip verslo plėtra. Tarkim, priežastis gali būti pasibaigusi ir nebepratęsta nuomos sutartis ar netgi išorinės aplinkybės, verčiančios ją nutraukti anksčiau laiko.

Tuomet tenka karštligiškai ieškoti naujų patalpų, o laiko pagalvoti, kaip tinkamai informuoti klientus apie tai, kad įmonė išsikelia į kitą vietą, pritrūksta.

Klaidos nebekartojo

Tokią karčią pamoką teko išmokti laipiojimo uolomis centrui „Scala dream“ Klaipėdoje. Prieš penkerius metus jo kūrėjai investavo nemažus pinigus išsinuomotoms patalpoms įrengti, teko atlikti ne tik apdailos darbus, bet ir įsivesti komunikacijas, elektrą. Nuo nulio savo rankomis įrengę pirmąjį uostamiestyje laipiojimo uolomis centrą, šios sporto šakos entuziastai vos po dešimties mėnesių veiklos sužinojo, kad patalpų savininkas bankrutavo, jas perėmė bankas ir jiems teks išsikelti.

„Buvo apmaudu tiek dėl į patalpų įrengimą investuotų pinigų, laiko, energijos, tiek dėl klientų. Nuolatinių lankytojų grupė dar tik formavosi, klaipėdiečiai pamažu ėmė mus atrasti, pažinti, priprasti prie vietos, kur veikėme, ir staiga teko kraustytis kitur. Dėl to nubyrėjo nemaža dalis klientų, nes pasklido žinios, kad mes tiesiog neišsilaikėme ir bankrutavome. Turėjome viską vėl pradėti nuo nulio“, – VŽ yra pasakojusi Tatjana Kochetkova, „Scala dream“ laipiojimo centrą valdančios UAB „Magnus sensus“ vadovė ir bendraturtė.

Tąsyk verslininkė svarstė, kad galbūt ir patys padarė klaidą, nes per mažai viešino, kad kraustysis į naują vietą.

Tačiau iš klaidos pasimokyta – kai buvo keltasi dar sykį į gerokai erdvesnes patalpas, klientų informavimo procesas vyko gerokai sklandžiau. Lankytojams žinia apie plėtrą daugiausia skleista socialiniuose tinkluose. Ten nuolat buvo pranešama, kaip sekasi įsirengti, dėtos statybos darbų nuotraukos, skaičiuotos dienos iki atidarymo. Taip pat buvo sukurta klientų duomenų bazė, jiems siųsti naujienlaiškiai, informuojantys apie persikėlimo datą, atidarymo šventę ir pan.

Visais kanalais

Persikėlimo patirties turi ir Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas. Tiesa, jo praktika nebuvo skausminga, nes verslininkas turėjo laiko apgalvoti, kaip klientams pranešti apie naują vietą.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – sako p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius pašnekovas klientus pradėjo informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, ir toliau lieka ištikimi klientai, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
14:10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
11:12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
10:19
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau