Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Publikuota: 2018-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi klientai naujoje vietoje gali jų nebeieškoti. Vis dėlto tinkamai pasirengus „nubyrėjusių“ lankytojų skaičių galima sumažinti.

Dažniausiai įmonės ieško naujų patalpų tada, kai buvusiose nebeišsitenka. Tačiau kartais kraustytis priverčia ne tokie malonūs dalykai, kaip verslo plėtra. Tarkim, priežastis gali būti pasibaigusi ir nebepratęsta nuomos sutartis ar netgi išorinės aplinkybės, verčiančios ją nutraukti anksčiau laiko.

Tuomet tenka karštligiškai ieškoti naujų patalpų, o laiko pagalvoti, kaip tinkamai informuoti klientus apie tai, kad įmonė išsikelia į kitą vietą, pritrūksta.

Klaidos nebekartojo

Tokią karčią pamoką teko išmokti laipiojimo uolomis centrui „Scala dream“ Klaipėdoje. Prieš penkerius metus jo kūrėjai investavo nemažus pinigus išsinuomotoms patalpoms įrengti, teko atlikti ne tik apdailos darbus, bet ir įsivesti komunikacijas, elektrą. Nuo nulio savo rankomis įrengę pirmąjį uostamiestyje laipiojimo uolomis centrą, šios sporto šakos entuziastai vos po dešimties mėnesių veiklos sužinojo, kad patalpų savininkas bankrutavo, jas perėmė bankas ir jiems teks išsikelti.

„Buvo apmaudu tiek dėl į patalpų įrengimą investuotų pinigų, laiko, energijos, tiek dėl klientų. Nuolatinių lankytojų grupė dar tik formavosi, klaipėdiečiai pamažu ėmė mus atrasti, pažinti, priprasti prie vietos, kur veikėme, ir staiga teko kraustytis kitur. Dėl to nubyrėjo nemaža dalis klientų, nes pasklido žinios, kad mes tiesiog neišsilaikėme ir bankrutavome. Turėjome viską vėl pradėti nuo nulio“, – VŽ yra pasakojusi Tatjana Kochetkova, „Scala dream“ laipiojimo centrą valdančios UAB „Magnus sensus“ vadovė ir bendraturtė.

Tąsyk verslininkė svarstė, kad galbūt ir patys padarė klaidą, nes per mažai viešino, kad kraustysis į naują vietą.

Tačiau iš klaidos pasimokyta – kai buvo keltasi dar sykį į gerokai erdvesnes patalpas, klientų informavimo procesas vyko gerokai sklandžiau. Lankytojams žinia apie plėtrą daugiausia skleista socialiniuose tinkluose. Ten nuolat buvo pranešama, kaip sekasi įsirengti, dėtos statybos darbų nuotraukos, skaičiuotos dienos iki atidarymo. Taip pat buvo sukurta klientų duomenų bazė, jiems siųsti naujienlaiškiai, informuojantys apie persikėlimo datą, atidarymo šventę ir pan.

Visais kanalais

Persikėlimo patirties turi ir Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas. Tiesa, jo praktika nebuvo skausminga, nes verslininkas turėjo laiko apgalvoti, kaip klientams pranešti apie naują vietą.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – sako p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius pašnekovas klientus pradėjo informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, ir toliau lieka ištikimi klientai, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 6

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau