Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Publikuota: 2018-02-20
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi klientai naujoje vietoje gali jų nebeieškoti. Vis dėlto tinkamai pasirengus „nubyrėjusių“ lankytojų skaičių galima sumažinti.

Dažniausiai įmonės ieško naujų patalpų tada, kai buvusiose nebeišsitenka. Tačiau kartais kraustytis priverčia ne tokie malonūs dalykai, kaip verslo plėtra. Tarkim, priežastis gali būti pasibaigusi ir nebepratęsta nuomos sutartis ar netgi išorinės aplinkybės, verčiančios ją nutraukti anksčiau laiko.

Tuomet tenka karštligiškai ieškoti naujų patalpų, o laiko pagalvoti, kaip tinkamai informuoti klientus apie tai, kad įmonė išsikelia į kitą vietą, pritrūksta.

Klaidos nebekartojo

Tokią karčią pamoką teko išmokti laipiojimo uolomis centrui „Scala dream“ Klaipėdoje. Prieš penkerius metus jo kūrėjai investavo nemažus pinigus išsinuomotoms patalpoms įrengti, teko atlikti ne tik apdailos darbus, bet ir įsivesti komunikacijas, elektrą. Nuo nulio savo rankomis įrengę pirmąjį uostamiestyje laipiojimo uolomis centrą, šios sporto šakos entuziastai vos po dešimties mėnesių veiklos sužinojo, kad patalpų savininkas bankrutavo, jas perėmė bankas ir jiems teks išsikelti.

„Buvo apmaudu tiek dėl į patalpų įrengimą investuotų pinigų, laiko, energijos, tiek dėl klientų. Nuolatinių lankytojų grupė dar tik formavosi, klaipėdiečiai pamažu ėmė mus atrasti, pažinti, priprasti prie vietos, kur veikėme, ir staiga teko kraustytis kitur. Dėl to nubyrėjo nemaža dalis klientų, nes pasklido žinios, kad mes tiesiog neišsilaikėme ir bankrutavome. Turėjome viską vėl pradėti nuo nulio“, – VŽ yra pasakojusi Tatjana Kochetkova, „Scala dream“ laipiojimo centrą valdančios UAB „Magnus sensus“ vadovė ir bendraturtė.

Tąsyk verslininkė svarstė, kad galbūt ir patys padarė klaidą, nes per mažai viešino, kad kraustysis į naują vietą.

Tačiau iš klaidos pasimokyta – kai buvo keltasi dar sykį į gerokai erdvesnes patalpas, klientų informavimo procesas vyko gerokai sklandžiau. Lankytojams žinia apie plėtrą daugiausia skleista socialiniuose tinkluose. Ten nuolat buvo pranešama, kaip sekasi įsirengti, dėtos statybos darbų nuotraukos, skaičiuotos dienos iki atidarymo. Taip pat buvo sukurta klientų duomenų bazė, jiems siųsti naujienlaiškiai, informuojantys apie persikėlimo datą, atidarymo šventę ir pan.

Visais kanalais

Persikėlimo patirties turi ir Emanuelis Ryklys, sostinės kavos manufaktūros „Crooked nose & coffee stories“ įkūrėjas. Tiesa, jo praktika nebuvo skausminga, nes verslininkas turėjo laiko apgalvoti, kaip klientams pranešti apie naują vietą.

„Norėjome būti labiau matomi, išplėsti veiklą. Dabar ne tik skrudiname kavą, rengiame degustacijas, bet ir turime staliukų, kur norintys gali išgerti kavos. Vos persikėlėme į patalpas Šaltinių gatvėje, klientų skaičius padidėjo 40%“, – sako p. Ryklys.

Apie būsimus pokyčius pašnekovas klientus pradėjo informuoti prieš mėnesį, vėliau kurį laiką prie senųjų patalpų kabojo žemėlapis, kuriame buvo nurodyta, kur rasti manufaktūrą.

„Prieš persikeliant kitur dalyvavau konferencijoje, tarp kurios dalyvių buvo nemažai klientų, taigi ir juos informavau apie pokyčius“, – pasakoja verslininkas.

Taigi dalis ištikimiausių pirkėjų atstumo neišsigąsta, ir toliau lieka ištikimi klientai, bet tik tuomet, jei verslininkai sugeba juos tinkamai informuoti ir suvilioti.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau