Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi

Publikuota: 2018-02-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją auditorijos dalį praranda sparčiau, nei buvo prognozuota anksčiau.

Negana to, šios jaunesniosios auditorijos nebepavyksta išlaikyti ir „Instagram“, priklausančiam „Facebook“. Tuo tarpu „Snapchat“ pozicijos čia gerokai stipresnės.

„eMarketer“ skaičiuoja, kad šiemet pirmą kartą jau mažiau nei pusė JAV internautų nuo 12 iki 17 m. prisijungė prie „Facebook“ vienu iš savo įrenginių bent kartą per mėnesį.

„Facebook“ mėnesinė auditorija vis dar auga, tačiau labiausiai prie to prisideda vyresnės amžiaus grupės.

Visų „Facebook“ naudotojų skaičius JAV šiais metais turėtų pasiekti 169,5 mln., o augimas lyginant su 2017 m., sieks mažiau nei 1%. Tačiau „Facebook“ socialinių tinklų vartotojų, naudojančių platformą, dalis ir toliau mažės 2018 m.

2018 m. JAV „Facebook“ naudotojų, kurių amžius yra 11 m. ir mažiau, dalis šiemet sumenks 9,3%. Be to, vartotojų, kuriems yra 12-17 m. bei 18-24 atitinkamai sumažės 5,6% ir 5,8%. Tai yra pirmas kartas, kai „eMarketer“ prognozuoja abiejose šiose „Facebook“ vartotojų amžiaus grupėse smukimą JAV.

„eMarketer“ vertinimu, „Facebook“ šiemet praras 2 mln. vartotojų, jaunesnių nei 24 m., ir ne visi jų persikelia į „Instagram“.

Tyrėjai prognozuoja, kad „Instagram“ pritrauks 1,6 mln. naudotojų, kurių amžius yra 24 m. ir jaunesni. Tuo tarpu „Snapchat“ šioje amžiaus grupėje turėtų išaugti 1,9 milijono naudotojų.

Taip pat „Snapchat“ ir toliau turės daugiau vartotojų amžiaus grupėje nuo 12 iki 24 m., palyginti su „Instagram“.

Tiesa, „Instagram“ JAV vis dar yra didesnis nei „Snapchat“.

Laukiama, kad „Instagram“ naudotojų skaičius 2018 m. bus 104,7 mln., o šuolis per metus sieks 13,1%. Tuo tarpu „Snapchat“ turėtų skaičiuoti 9,3% vartotojų augimą iki 86,5 mln.

„Snapchat“, tikėtina, sulauks didesnio augimo vyresnio amžiaus vartotojų grupėje, nes socialinis tinklas pertvarko savo platformą, kad ją būtų lengviau naudoti, – pažymi Debra Aho Williamson, „eMarketer“ vyriausioji analitikė. –

Tačiau tinklo valdytojai turėtų sau užduoti klausimą, ar jaunimas norės čia būti, jei čia matys daugiau savo tėvų ir senelių. Tai yra problema su kuria tebesiduria ir „Facebook“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau