Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi

Publikuota: 2018-02-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją auditorijos dalį praranda sparčiau, nei buvo prognozuota anksčiau.

Negana to, šios jaunesniosios auditorijos nebepavyksta išlaikyti ir „Instagram“, priklausančiam „Facebook“. Tuo tarpu „Snapchat“ pozicijos čia gerokai stipresnės.

„eMarketer“ skaičiuoja, kad šiemet pirmą kartą jau mažiau nei pusė JAV internautų nuo 12 iki 17 m. prisijungė prie „Facebook“ vienu iš savo įrenginių bent kartą per mėnesį.

„Facebook“ mėnesinė auditorija vis dar auga, tačiau labiausiai prie to prisideda vyresnės amžiaus grupės.

Visų „Facebook“ naudotojų skaičius JAV šiais metais turėtų pasiekti 169,5 mln., o augimas lyginant su 2017 m., sieks mažiau nei 1%. Tačiau „Facebook“ socialinių tinklų vartotojų, naudojančių platformą, dalis ir toliau mažės 2018 m.

2018 m. JAV „Facebook“ naudotojų, kurių amžius yra 11 m. ir mažiau, dalis šiemet sumenks 9,3%. Be to, vartotojų, kuriems yra 12-17 m. bei 18-24 atitinkamai sumažės 5,6% ir 5,8%. Tai yra pirmas kartas, kai „eMarketer“ prognozuoja abiejose šiose „Facebook“ vartotojų amžiaus grupėse smukimą JAV.

„eMarketer“ vertinimu, „Facebook“ šiemet praras 2 mln. vartotojų, jaunesnių nei 24 m., ir ne visi jų persikelia į „Instagram“.

Tyrėjai prognozuoja, kad „Instagram“ pritrauks 1,6 mln. naudotojų, kurių amžius yra 24 m. ir jaunesni. Tuo tarpu „Snapchat“ šioje amžiaus grupėje turėtų išaugti 1,9 milijono naudotojų.

Taip pat „Snapchat“ ir toliau turės daugiau vartotojų amžiaus grupėje nuo 12 iki 24 m., palyginti su „Instagram“.

Tiesa, „Instagram“ JAV vis dar yra didesnis nei „Snapchat“.

Laukiama, kad „Instagram“ naudotojų skaičius 2018 m. bus 104,7 mln., o šuolis per metus sieks 13,1%. Tuo tarpu „Snapchat“ turėtų skaičiuoti 9,3% vartotojų augimą iki 86,5 mln.

„Snapchat“, tikėtina, sulauks didesnio augimo vyresnio amžiaus vartotojų grupėje, nes socialinis tinklas pertvarko savo platformą, kad ją būtų lengviau naudoti, – pažymi Debra Aho Williamson, „eMarketer“ vyriausioji analitikė. –

Tačiau tinklo valdytojai turėtų sau užduoti klausimą, ar jaunimas norės čia būti, jei čia matys daugiau savo tėvų ir senelių. Tai yra problema su kuria tebesiduria ir „Facebook“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau