Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi

Publikuota: 2018-02-13
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją auditorijos dalį praranda sparčiau, nei buvo prognozuota anksčiau.

Negana to, šios jaunesniosios auditorijos nebepavyksta išlaikyti ir „Instagram“, priklausančiam „Facebook“. Tuo tarpu „Snapchat“ pozicijos čia gerokai stipresnės.

„eMarketer“ skaičiuoja, kad šiemet pirmą kartą jau mažiau nei pusė JAV internautų nuo 12 iki 17 m. prisijungė prie „Facebook“ vienu iš savo įrenginių bent kartą per mėnesį.

„Facebook“ mėnesinė auditorija vis dar auga, tačiau labiausiai prie to prisideda vyresnės amžiaus grupės.

Visų „Facebook“ naudotojų skaičius JAV šiais metais turėtų pasiekti 169,5 mln., o augimas lyginant su 2017 m., sieks mažiau nei 1%. Tačiau „Facebook“ socialinių tinklų vartotojų, naudojančių platformą, dalis ir toliau mažės 2018 m.

2018 m. JAV „Facebook“ naudotojų, kurių amžius yra 11 m. ir mažiau, dalis šiemet sumenks 9,3%. Be to, vartotojų, kuriems yra 12-17 m. bei 18-24 atitinkamai sumažės 5,6% ir 5,8%. Tai yra pirmas kartas, kai „eMarketer“ prognozuoja abiejose šiose „Facebook“ vartotojų amžiaus grupėse smukimą JAV.

„eMarketer“ vertinimu, „Facebook“ šiemet praras 2 mln. vartotojų, jaunesnių nei 24 m., ir ne visi jų persikelia į „Instagram“.

Tyrėjai prognozuoja, kad „Instagram“ pritrauks 1,6 mln. naudotojų, kurių amžius yra 24 m. ir jaunesni. Tuo tarpu „Snapchat“ šioje amžiaus grupėje turėtų išaugti 1,9 milijono naudotojų.

Taip pat „Snapchat“ ir toliau turės daugiau vartotojų amžiaus grupėje nuo 12 iki 24 m., palyginti su „Instagram“.

Tiesa, „Instagram“ JAV vis dar yra didesnis nei „Snapchat“.

Laukiama, kad „Instagram“ naudotojų skaičius 2018 m. bus 104,7 mln., o šuolis per metus sieks 13,1%. Tuo tarpu „Snapchat“ turėtų skaičiuoti 9,3% vartotojų augimą iki 86,5 mln.

„Snapchat“, tikėtina, sulauks didesnio augimo vyresnio amžiaus vartotojų grupėje, nes socialinis tinklas pertvarko savo platformą, kad ją būtų lengviau naudoti, – pažymi Debra Aho Williamson, „eMarketer“ vyriausioji analitikė. –

Tačiau tinklo valdytojai turėtų sau užduoti klausimą, ar jaunimas norės čia būti, jei čia matys daugiau savo tėvų ir senelių. Tai yra problema su kuria tebesiduria ir „Facebook“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau