Meryl Streep registruoja savo prekės ženklą

Publikuota: 2018-02-11
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.

Viena garsiausių ir daugybę apdovanojimų pelniusi aktorė Meryl Streep padavė prašymą patentuoti savo vardo prekės ženklą, taip bandydama apsisaugoti nuo kitų asmenų nesąžiningų veiksmų.

Jei JAV Prekės ženklų biuras patenkins aktorės prašymą, ji įgis išskirtines teises į savo vardo vartojimą pramogų pasaulyje.

Pastaruoju metu pasaulyje matome vis daugiau žinomų asmenų, kurie žengia tuo keliu. Tai ir Victoria bei Davidas Beckhamai, Paris Hilton i daugybė kitų. Tačiau, skirtingai nei dauguma jų, 68 m. p. Streep savo prekės ženklą nusprendė registruoti pakankami vėlai. Neįprasta ir tai, kad prekės ženklas registruojamas tik „TV bei filmų“ kategorijoms, taip pat kalbų sakymui ar autografų dalijimui.

Šis patentas taip pat uždraustų kitiems jos vardu vadinti tinklalapius apie filmus ir kino industriją. Tuo tarpu tokios svarbios sritys, kaip pavyzdžiui, kvepalai, rūbai ar žaislai, liktų neapsaugotos, pažymi BBC.

Beje, Meryl iš tiesų nėra tikrasis aktorės vardas. Jos tėvai ją pavadino Mary Louise Streep. Tačiau būtent su Meryl vardu aktorė sulaukė pasaulinės šlovės, suvaidinusi tokiuose filmuose kaip „Kramer prieš Kramerį“, „Sofijos pasirinkimas“, „Geležinė Ledi“.

Vienas paskutiniųjų filmų – „The Post“, kur suvaidinusi laikraščio leidėją p. Streep pretenduoja į „Oskarą“ už geriausios aktorės vaidmenį.

George‘as Sevieras, intelektualinės nuosavybės teisininkas, pastebi, kad įžymybės yra labiau linkusios savo prekės ženklus įregistruoti karjeros pradžioje.

„Sunku vienareikšmiai atsakyti, ar šiuo atveju registruoti prekės ženklą yra per vėlu. Gal ne mažiau įspūdinga karjera Meryl Streep dar laukia ateityje. Tačiau, žinoma, ji yra vyresnė nei dauguma žmonių, kurie kaip prekių ženklą registruoja savo vardus“, – teigia teisininkas.

Jis priduria, kad šiuo žingsniu aktorė labiausiai siekia užkirsti kelią komerciniam vardo naudojimui su filmais susijusiuose tinklalapiuose.

Pavyzdžių netrūksta

Škotų aktorius, prodiuseris 88 m. Seanas Connery savo vardo prekės ženklą įregistravo pernai.

Davidas ir Viktoria Beckhamai ne tik yra užpatentavę savo vardus, 2016 m. jie įregistravo kaip prekės ženklus ir savo vaikų vardus: Brooklyno, Romeo, Cruzo ir Harper.

Muzikos superžvaigždės Jay Z ir Beyonce taip pat užpatentavo savo vaikų vardus (Blue Ivy Carter, o vėliau ir Rumi Carter bei Sir Carter) vos tik jiems gimus.

Paris Hilton yra įgijusi išmtines teises ne tik į savo vardą, bet ir savo mėgiamą frazę „That‘s hot“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
10:08
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau