Meryl Streep registruoja savo prekės ženklą

Publikuota: 2018-02-11
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.

Viena garsiausių ir daugybę apdovanojimų pelniusi aktorė Meryl Streep padavė prašymą patentuoti savo vardo prekės ženklą, taip bandydama apsisaugoti nuo kitų asmenų nesąžiningų veiksmų.

Jei JAV Prekės ženklų biuras patenkins aktorės prašymą, ji įgis išskirtines teises į savo vardo vartojimą pramogų pasaulyje.

Pastaruoju metu pasaulyje matome vis daugiau žinomų asmenų, kurie žengia tuo keliu. Tai ir Victoria bei Davidas Beckhamai, Paris Hilton i daugybė kitų. Tačiau, skirtingai nei dauguma jų, 68 m. p. Streep savo prekės ženklą nusprendė registruoti pakankami vėlai. Neįprasta ir tai, kad prekės ženklas registruojamas tik „TV bei filmų“ kategorijoms, taip pat kalbų sakymui ar autografų dalijimui.

Šis patentas taip pat uždraustų kitiems jos vardu vadinti tinklalapius apie filmus ir kino industriją. Tuo tarpu tokios svarbios sritys, kaip pavyzdžiui, kvepalai, rūbai ar žaislai, liktų neapsaugotos, pažymi BBC.

Beje, Meryl iš tiesų nėra tikrasis aktorės vardas. Jos tėvai ją pavadino Mary Louise Streep. Tačiau būtent su Meryl vardu aktorė sulaukė pasaulinės šlovės, suvaidinusi tokiuose filmuose kaip „Kramer prieš Kramerį“, „Sofijos pasirinkimas“, „Geležinė Ledi“.

Vienas paskutiniųjų filmų – „The Post“, kur suvaidinusi laikraščio leidėją p. Streep pretenduoja į „Oskarą“ už geriausios aktorės vaidmenį.

George‘as Sevieras, intelektualinės nuosavybės teisininkas, pastebi, kad įžymybės yra labiau linkusios savo prekės ženklus įregistruoti karjeros pradžioje.

„Sunku vienareikšmiai atsakyti, ar šiuo atveju registruoti prekės ženklą yra per vėlu. Gal ne mažiau įspūdinga karjera Meryl Streep dar laukia ateityje. Tačiau, žinoma, ji yra vyresnė nei dauguma žmonių, kurie kaip prekių ženklą registruoja savo vardus“, – teigia teisininkas.

Jis priduria, kad šiuo žingsniu aktorė labiausiai siekia užkirsti kelią komerciniam vardo naudojimui su filmais susijusiuose tinklalapiuose.

Pavyzdžių netrūksta

Škotų aktorius, prodiuseris 88 m. Seanas Connery savo vardo prekės ženklą įregistravo pernai.

Davidas ir Viktoria Beckhamai ne tik yra užpatentavę savo vardus, 2016 m. jie įregistravo kaip prekės ženklus ir savo vaikų vardus: Brooklyno, Romeo, Cruzo ir Harper.

Muzikos superžvaigždės Jay Z ir Beyonce taip pat užpatentavo savo vaikų vardus (Blue Ivy Carter, o vėliau ir Rumi Carter bei Sir Carter) vos tik jiems gimus.

Paris Hilton yra įgijusi išmtines teises ne tik į savo vardą, bet ir savo mėgiamą frazę „That‘s hot“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau