Meryl Streep registruoja savo prekės ženklą

Publikuota: 2018-02-11
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.
Gian Mattia Alberto („La Presse“/ „Scanpix“) nuotr.

Viena garsiausių ir daugybę apdovanojimų pelniusi aktorė Meryl Streep padavė prašymą patentuoti savo vardo prekės ženklą, taip bandydama apsisaugoti nuo kitų asmenų nesąžiningų veiksmų.

Jei JAV Prekės ženklų biuras patenkins aktorės prašymą, ji įgis išskirtines teises į savo vardo vartojimą pramogų pasaulyje.

Pastaruoju metu pasaulyje matome vis daugiau žinomų asmenų, kurie žengia tuo keliu. Tai ir Victoria bei Davidas Beckhamai, Paris Hilton i daugybė kitų. Tačiau, skirtingai nei dauguma jų, 68 m. p. Streep savo prekės ženklą nusprendė registruoti pakankami vėlai. Neįprasta ir tai, kad prekės ženklas registruojamas tik „TV bei filmų“ kategorijoms, taip pat kalbų sakymui ar autografų dalijimui.

Šis patentas taip pat uždraustų kitiems jos vardu vadinti tinklalapius apie filmus ir kino industriją. Tuo tarpu tokios svarbios sritys, kaip pavyzdžiui, kvepalai, rūbai ar žaislai, liktų neapsaugotos, pažymi BBC.

Beje, Meryl iš tiesų nėra tikrasis aktorės vardas. Jos tėvai ją pavadino Mary Louise Streep. Tačiau būtent su Meryl vardu aktorė sulaukė pasaulinės šlovės, suvaidinusi tokiuose filmuose kaip „Kramer prieš Kramerį“, „Sofijos pasirinkimas“, „Geležinė Ledi“.

Vienas paskutiniųjų filmų – „The Post“, kur suvaidinusi laikraščio leidėją p. Streep pretenduoja į „Oskarą“ už geriausios aktorės vaidmenį.

George‘as Sevieras, intelektualinės nuosavybės teisininkas, pastebi, kad įžymybės yra labiau linkusios savo prekės ženklus įregistruoti karjeros pradžioje.

„Sunku vienareikšmiai atsakyti, ar šiuo atveju registruoti prekės ženklą yra per vėlu. Gal ne mažiau įspūdinga karjera Meryl Streep dar laukia ateityje. Tačiau, žinoma, ji yra vyresnė nei dauguma žmonių, kurie kaip prekių ženklą registruoja savo vardus“, – teigia teisininkas.

Jis priduria, kad šiuo žingsniu aktorė labiausiai siekia užkirsti kelią komerciniam vardo naudojimui su filmais susijusiuose tinklalapiuose.

Pavyzdžių netrūksta

Škotų aktorius, prodiuseris 88 m. Seanas Connery savo vardo prekės ženklą įregistravo pernai.

Davidas ir Viktoria Beckhamai ne tik yra užpatentavę savo vardus, 2016 m. jie įregistravo kaip prekės ženklus ir savo vaikų vardus: Brooklyno, Romeo, Cruzo ir Harper.

Muzikos superžvaigždės Jay Z ir Beyonce taip pat užpatentavo savo vaikų vardus (Blue Ivy Carter, o vėliau ir Rumi Carter bei Sir Carter) vos tik jiems gimus.

Paris Hilton yra įgijusi išmtines teises ne tik į savo vardą, bet ir savo mėgiamą frazę „That‘s hot“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
13:51
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau