Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba

Publikuota: 2018-02-10
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„RsV Opinio“ vadovas

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų daugiau savo draugų informacijos, o mažiau komercinių paskyrų, reklamos.

Netrukome pajusti pokyčių. Asmeniškai pamačiau, kad kur kas dažniau man rodomi įrašai, prie kurių palikau „pėdsaką“ – paspaudžiau „like“ arba pakomentavau. Taip pat pamačiau ir didesnį aktyvumą savo paskyroje – daugiau reakcijų į senus įrašus, pasiveja net kelių mėnesių ar poros metų įrašai. Pastebėjau, kad atsiranda žmonių reakcijų prie populiariausių įrašų, net jeigu jie skelbti 2016 m. Taip pat ilgiau matomi ir nauji įrašai – žmonės reaguoja kelias dienas, ne 1-2, kaip buvo iki šiol.

Tai rodo, kad geresnėje situacijoje atsidūrė įmonės, kurių vadovai yra aktyvūs komunikatoriai „Facebook“. Pokyčiai ypač naudingi ir bendrovėms, kurios sugeba į komunikaciją įtraukti ne tik vadovų komandą, bet ir kuo didesnį kiekį darbuotojų.

Kokybiško turinio

„Facebook“ pradėjo daugiau dėmesio skirti kokybiškam turiniui, kuris skatina įsitraukimą. Tad administruojant komercinį įmonės ar projekto puslapį neužteks vien gražios grafikos ar nuotraukos ir keliolikos ar keliasdešimt eurų įrašo reklamai.

Teks kurti trumpus ir dėmesį patraukiančius, komentuoti skatinančius tekstus. O niekas taip neskatina įsitraukimo, kaip konkreti žmonių komunikacija. Vadovo reakcijos, įžvalgos, komentarai. Dalinimasis įmonės paskyros įrašais. Ar netgi darbuotojų, jeigu įmonėje sukuriame tokia atmosfera. Nesvarbu, kokio dydžio įmonės. Mažoms tai dar aktualiau, nes jos dažnai turi kur kas ribotesnius išteklius reklamai ir komunikacijai.

Todėl šiuo metu verta atsižvelgti į „Facebook“ pokyčius ne tik daugiau dėmesio skiriant įmonės paskyrai, bet ir galvojant, kaip į komunikaciją socialiniuose tinkluose įtraukti kuo daugiau įmonės žmonių. Kurti tokį turinį, kuriuo norėtų dalintis bent jau vadovų grandis.

Apie asmeninę komunikaciją Lietuvoje plačiau kalbėti pradėjome prieš 4-5 metus. Vis tik asmeninė komunikacija vis dar yra tam tikroje prieblandos zonoje. Kai kurie vadovai į „Facebook“ tebežiūri kaip į „smėlio dėžę“, rimčiau kalba tik apie „Linkedin“.

Taip, šis socialinis tinklas efektyvus, jeigu reikia ieškoti profesionalų, pristatant save kaip ekspertą ar įmonei vykdant B2B komunikaciją. Tačiau Lietuvoje Linkedin turi „tik“ apie 300.000 vartotojų, kai „Facebook“ – apie 1,4 mln., iš kurių aktyvūs – apie 1,1 mln. Auditorija nepalyginama.

Socialinių tinklų lyderis „Facebook“ grįžta prie turinio vertės auginimo ir grįžtamojo ryšio skatinimo. Vien „like“ efektyviai komunikacijai nebeužteks. Galima (ir reikia) įtraukinėti populiarius nuomonės lyderius, tačiau pasitikėjimą įmone ar organizacija, jų produktais ar paslaugomis dar labiau paskatintų lyderių ir komandos įtraukimas į komunikaciją šiame tinkle.

Šio komentaro autorius – Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau