Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba

Publikuota: 2018-02-10
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„RsV Opinio“ vadovas

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų daugiau savo draugų informacijos, o mažiau komercinių paskyrų, reklamos.

Netrukome pajusti pokyčių. Asmeniškai pamačiau, kad kur kas dažniau man rodomi įrašai, prie kurių palikau „pėdsaką“ – paspaudžiau „like“ arba pakomentavau. Taip pat pamačiau ir didesnį aktyvumą savo paskyroje – daugiau reakcijų į senus įrašus, pasiveja net kelių mėnesių ar poros metų įrašai. Pastebėjau, kad atsiranda žmonių reakcijų prie populiariausių įrašų, net jeigu jie skelbti 2016 m. Taip pat ilgiau matomi ir nauji įrašai – žmonės reaguoja kelias dienas, ne 1-2, kaip buvo iki šiol.

Tai rodo, kad geresnėje situacijoje atsidūrė įmonės, kurių vadovai yra aktyvūs komunikatoriai „Facebook“. Pokyčiai ypač naudingi ir bendrovėms, kurios sugeba į komunikaciją įtraukti ne tik vadovų komandą, bet ir kuo didesnį kiekį darbuotojų.

Kokybiško turinio

„Facebook“ pradėjo daugiau dėmesio skirti kokybiškam turiniui, kuris skatina įsitraukimą. Tad administruojant komercinį įmonės ar projekto puslapį neužteks vien gražios grafikos ar nuotraukos ir keliolikos ar keliasdešimt eurų įrašo reklamai.

Teks kurti trumpus ir dėmesį patraukiančius, komentuoti skatinančius tekstus. O niekas taip neskatina įsitraukimo, kaip konkreti žmonių komunikacija. Vadovo reakcijos, įžvalgos, komentarai. Dalinimasis įmonės paskyros įrašais. Ar netgi darbuotojų, jeigu įmonėje sukuriame tokia atmosfera. Nesvarbu, kokio dydžio įmonės. Mažoms tai dar aktualiau, nes jos dažnai turi kur kas ribotesnius išteklius reklamai ir komunikacijai.

Todėl šiuo metu verta atsižvelgti į „Facebook“ pokyčius ne tik daugiau dėmesio skiriant įmonės paskyrai, bet ir galvojant, kaip į komunikaciją socialiniuose tinkluose įtraukti kuo daugiau įmonės žmonių. Kurti tokį turinį, kuriuo norėtų dalintis bent jau vadovų grandis.

Apie asmeninę komunikaciją Lietuvoje plačiau kalbėti pradėjome prieš 4-5 metus. Vis tik asmeninė komunikacija vis dar yra tam tikroje prieblandos zonoje. Kai kurie vadovai į „Facebook“ tebežiūri kaip į „smėlio dėžę“, rimčiau kalba tik apie „Linkedin“.

Taip, šis socialinis tinklas efektyvus, jeigu reikia ieškoti profesionalų, pristatant save kaip ekspertą ar įmonei vykdant B2B komunikaciją. Tačiau Lietuvoje Linkedin turi „tik“ apie 300.000 vartotojų, kai „Facebook“ – apie 1,4 mln., iš kurių aktyvūs – apie 1,1 mln. Auditorija nepalyginama.

Socialinių tinklų lyderis „Facebook“ grįžta prie turinio vertės auginimo ir grįžtamojo ryšio skatinimo. Vien „like“ efektyviai komunikacijai nebeužteks. Galima (ir reikia) įtraukinėti populiarius nuomonės lyderius, tačiau pasitikėjimą įmone ar organizacija, jų produktais ar paslaugomis dar labiau paskatintų lyderių ir komandos įtraukimas į komunikaciją šiame tinkle.

Šio komentaro autorius – Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau