Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba

Publikuota: 2018-02-10
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„RsV Opinio“ vadovas

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų daugiau savo draugų informacijos, o mažiau komercinių paskyrų, reklamos.

Netrukome pajusti pokyčių. Asmeniškai pamačiau, kad kur kas dažniau man rodomi įrašai, prie kurių palikau „pėdsaką“ – paspaudžiau „like“ arba pakomentavau. Taip pat pamačiau ir didesnį aktyvumą savo paskyroje – daugiau reakcijų į senus įrašus, pasiveja net kelių mėnesių ar poros metų įrašai. Pastebėjau, kad atsiranda žmonių reakcijų prie populiariausių įrašų, net jeigu jie skelbti 2016 m. Taip pat ilgiau matomi ir nauji įrašai – žmonės reaguoja kelias dienas, ne 1-2, kaip buvo iki šiol.

Tai rodo, kad geresnėje situacijoje atsidūrė įmonės, kurių vadovai yra aktyvūs komunikatoriai „Facebook“. Pokyčiai ypač naudingi ir bendrovėms, kurios sugeba į komunikaciją įtraukti ne tik vadovų komandą, bet ir kuo didesnį kiekį darbuotojų.

Kokybiško turinio

„Facebook“ pradėjo daugiau dėmesio skirti kokybiškam turiniui, kuris skatina įsitraukimą. Tad administruojant komercinį įmonės ar projekto puslapį neužteks vien gražios grafikos ar nuotraukos ir keliolikos ar keliasdešimt eurų įrašo reklamai.

Teks kurti trumpus ir dėmesį patraukiančius, komentuoti skatinančius tekstus. O niekas taip neskatina įsitraukimo, kaip konkreti žmonių komunikacija. Vadovo reakcijos, įžvalgos, komentarai. Dalinimasis įmonės paskyros įrašais. Ar netgi darbuotojų, jeigu įmonėje sukuriame tokia atmosfera. Nesvarbu, kokio dydžio įmonės. Mažoms tai dar aktualiau, nes jos dažnai turi kur kas ribotesnius išteklius reklamai ir komunikacijai.

Todėl šiuo metu verta atsižvelgti į „Facebook“ pokyčius ne tik daugiau dėmesio skiriant įmonės paskyrai, bet ir galvojant, kaip į komunikaciją socialiniuose tinkluose įtraukti kuo daugiau įmonės žmonių. Kurti tokį turinį, kuriuo norėtų dalintis bent jau vadovų grandis.

Apie asmeninę komunikaciją Lietuvoje plačiau kalbėti pradėjome prieš 4-5 metus. Vis tik asmeninė komunikacija vis dar yra tam tikroje prieblandos zonoje. Kai kurie vadovai į „Facebook“ tebežiūri kaip į „smėlio dėžę“, rimčiau kalba tik apie „Linkedin“.

Taip, šis socialinis tinklas efektyvus, jeigu reikia ieškoti profesionalų, pristatant save kaip ekspertą ar įmonei vykdant B2B komunikaciją. Tačiau Lietuvoje Linkedin turi „tik“ apie 300.000 vartotojų, kai „Facebook“ – apie 1,4 mln., iš kurių aktyvūs – apie 1,1 mln. Auditorija nepalyginama.

Socialinių tinklų lyderis „Facebook“ grįžta prie turinio vertės auginimo ir grįžtamojo ryšio skatinimo. Vien „like“ efektyviai komunikacijai nebeužteks. Galima (ir reikia) įtraukinėti populiarius nuomonės lyderius, tačiau pasitikėjimą įmone ar organizacija, jų produktais ar paslaugomis dar labiau paskatintų lyderių ir komandos įtraukimas į komunikaciją šiame tinkle.

Šio komentaro autorius – Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 9

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 1

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10
Slidi vieta reklamoje: didesnis ar didžiausias Premium

Reklamoje nėra draudžiama vartoti aukščiausiojo laipsnio būdvardžių, pavyzdžiui, pigiausias, gražiausias,...

Rinkodara
2018.10.10
Tarp savaitės naujienų: linksmi „Telia“ klipai ir prieštaringoji reklama

Tarp savaitės reklamų: trumpi ir nuotaikingi „Telia“ klipai (reklamos agentūra „McCann Vilnius“),...

Rinkodara
2018.10.09
Naujas valdančiųjų taikinys – „Laisvės TV“ 32

Visuomenei ūžiant dėl „valstiečių“ užmojų prieš žiniasklaidos laisvę: kovojant už teisę vėl gauti Registro...

Rinkodara
2018.10.09
„Google“ uždarys socialinį tinklą „Google +“ 1

Po paaiškėjusio duomenų nutekėjimo fakto, „Google“ privatiems vartotojams per artimiausius 10 mėnesių uždarys...

Rinkodara
2018.10.09
Registrų centro duomenys žiniasklaidai – parengtas projektas teikia vilčių 1

Vienašališkas sprendimas nutraukti Registrų centro duomenų teikimą žiniasklaidai sukėlė didžiulę sumaištį:...

Rinkodara
2018.10.08
Neigiamus komentarus bando dangstyti po socialinių eksperimentų vėliava 1

Netikros naujienos, tendencingi komentarai internete ar socialinėje erdvėje – šiandienos realybė, o artėjant...

Rinkodara
2018.10.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau