Keičiantis „Facebook“ laimės įmonės, kurių vadovai ir darbuotojai kalba

Publikuota: 2018-02-10
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.  Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„RsV Opinio“ vadovas

Šiuo metu socialiniame tinkle „Facebook“ matome pokyčius: algoritmai situaciją keičia taip, kad žmonės matytų daugiau savo draugų informacijos, o mažiau komercinių paskyrų, reklamos.

Netrukome pajusti pokyčių. Asmeniškai pamačiau, kad kur kas dažniau man rodomi įrašai, prie kurių palikau „pėdsaką“ – paspaudžiau „like“ arba pakomentavau. Taip pat pamačiau ir didesnį aktyvumą savo paskyroje – daugiau reakcijų į senus įrašus, pasiveja net kelių mėnesių ar poros metų įrašai. Pastebėjau, kad atsiranda žmonių reakcijų prie populiariausių įrašų, net jeigu jie skelbti 2016 m. Taip pat ilgiau matomi ir nauji įrašai – žmonės reaguoja kelias dienas, ne 1-2, kaip buvo iki šiol.

Tai rodo, kad geresnėje situacijoje atsidūrė įmonės, kurių vadovai yra aktyvūs komunikatoriai „Facebook“. Pokyčiai ypač naudingi ir bendrovėms, kurios sugeba į komunikaciją įtraukti ne tik vadovų komandą, bet ir kuo didesnį kiekį darbuotojų.

Kokybiško turinio

„Facebook“ pradėjo daugiau dėmesio skirti kokybiškam turiniui, kuris skatina įsitraukimą. Tad administruojant komercinį įmonės ar projekto puslapį neužteks vien gražios grafikos ar nuotraukos ir keliolikos ar keliasdešimt eurų įrašo reklamai.

Teks kurti trumpus ir dėmesį patraukiančius, komentuoti skatinančius tekstus. O niekas taip neskatina įsitraukimo, kaip konkreti žmonių komunikacija. Vadovo reakcijos, įžvalgos, komentarai. Dalinimasis įmonės paskyros įrašais. Ar netgi darbuotojų, jeigu įmonėje sukuriame tokia atmosfera. Nesvarbu, kokio dydžio įmonės. Mažoms tai dar aktualiau, nes jos dažnai turi kur kas ribotesnius išteklius reklamai ir komunikacijai.

Todėl šiuo metu verta atsižvelgti į „Facebook“ pokyčius ne tik daugiau dėmesio skiriant įmonės paskyrai, bet ir galvojant, kaip į komunikaciją socialiniuose tinkluose įtraukti kuo daugiau įmonės žmonių. Kurti tokį turinį, kuriuo norėtų dalintis bent jau vadovų grandis.

Apie asmeninę komunikaciją Lietuvoje plačiau kalbėti pradėjome prieš 4-5 metus. Vis tik asmeninė komunikacija vis dar yra tam tikroje prieblandos zonoje. Kai kurie vadovai į „Facebook“ tebežiūri kaip į „smėlio dėžę“, rimčiau kalba tik apie „Linkedin“.

Taip, šis socialinis tinklas efektyvus, jeigu reikia ieškoti profesionalų, pristatant save kaip ekspertą ar įmonei vykdant B2B komunikaciją. Tačiau Lietuvoje Linkedin turi „tik“ apie 300.000 vartotojų, kai „Facebook“ – apie 1,4 mln., iš kurių aktyvūs – apie 1,1 mln. Auditorija nepalyginama.

Socialinių tinklų lyderis „Facebook“ grįžta prie turinio vertės auginimo ir grįžtamojo ryšio skatinimo. Vien „like“ efektyviai komunikacijai nebeužteks. Galima (ir reikia) įtraukinėti populiarius nuomonės lyderius, tačiau pasitikėjimą įmone ar organizacija, jų produktais ar paslaugomis dar labiau paskatintų lyderių ir komandos įtraukimas į komunikaciją šiame tinkle.

Šio komentaro autorius – Arūnas Armalis, ryšių su visuomene agentūros „Opinio“ vadovas.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos pozicija.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose

Tema „Rinkodara“

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:














Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tvarumo iššūkis: ekologiška pakuotė staiga ėmė brangti, kai kurios neliko Premium

Socialiai atsakingi natūralios kosmetikos gamintojai, norintys savo produkciją pakuoti į tvarumo idėjas...

Prekyba
2021.10.27
„Depo“ lūžis – per pandemiją išėjo į pelningos veiklos kelią  Premium 3

Nuo 2016 m. Lietuvoje veikianti, prekybos tinklą „Depo“ valdanti Latvijos kapitalo bendrovė „Depo DIY LT“,...

Prekyba
2021.10.27
Maisto kainų indeksas kyla: kai kuriose kategorijose šuoliai itin dideli Premium

Jungtinių Tautų Maisto ir žemės ūkio organizacija skelbia nerimastingą informaciją apie pasaulio maisto kainų...

Prekyba
2021.10.26
Po įsigijimų kaimyninėse rinkose „BPN Lietuva“ keičia pavadinimą

Po įsigijimų Latvijoje ir Estijoje, visose trijose Baltijos šalyse veikianti žiniasklaidos planavimo agentūra...

Rinkodara
2021.10.26
L. Rimkus: net ir bankai tampa labiau „Amazon“ nei „Maxima“ Premium 1

Pandemija į skaitmeninę erdvę pastūmėjo daugelį verslų, o kartu apnuogino ir problemas: ne vienam teko...

Rinkodara
2021.10.25
VŽ „emoji“: mums svarbi skaitytojų nuomonė 5

Nuo šiol prie „Verslo žinių“ straipsnių skaitytojai galės ne tik komentuoti, bet ir išreikšti savo nuomonę...

Rinkodara
2021.10.25
„Panoramos“ plėtra: pasirodė pirmosios vizualizacijos  Premium 6

Vilniaus miesto savivaldybėje po trijų savaičių planuojama aptarti teritorijos, esančios prie prekybos...

Prekyba
2021.10.25
MO muziejus žengia į televiziją 

Muziejus pristato MO televiziją – MO TV. Virtualias ekskursijas po MO muziejaus parodas, pokalbius su...

Rinkodara
2021.10.24
M. Katkus: visos didelės krizės yra ir didelių galimybių metas Premium 3

Nors pandemija dar tebešiepia dantis ir nuo COVID-19 pasauliui teks vaduotis dar ne vienus metus, prekės...

Rinkodara
2021.10.24
Švedų startuolio užmojis – kova su „žaliuoju smegenų plovimu“ 1

Švedų startuolis „Normative“ teigia kylantis į kovą su „žaliuoju smegenų plovimu“ (angl. greenwashing) –...

Inovacijos
2021.10.24
Kalėdų šaukliai: „Go Vilnius“ ir IKEA 

Su šventine kampanija startuoja „Go Vilnius“, pristatydama sostinės kalėdinę reklamą užsienio rinkoms. TV...

Rinkodara
2021.10.24
Keičiasi „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė  1

Vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ komunikacijos vadovės pareigas šalių susitarimu palieka Laura Bielskė,...

Rinkodara
2021.10.22
„Standard & Poor’s“ pagerino „Maxima grupei“ suteikto kredito reitingo perspektyvą

Tarptautinė kredito reitingų agentūra „Standard & Poor’s“ atliko „Maxima grupės“ veiklos ir finansinių...

Prekyba
2021.10.22
Sostinėje atidaryto „Vilnius Outlet“ nuomininkai: vienintelė grėsmė – pandemija Premium 5

Ketvirtadienį Vilniuje šalia Vakarinio miesto aplinkkelio atidarytas daugiau nei 73.000 kv. m ploto „Vilnius...

Prekyba
2021.10.22
„Epic Games Store“ už prekės ženklą Lietuvoje teko pakovoti Premium 1

Vienai populiariausių pasaulyje kompiuterinių žaidimų kūrėjų „Epic Games Store“ tik apskundus pirminį...

Rinkodara
2021.10.22
„Cgates“ ketina skųsti Konkurencijos tarybos skirtą baudą

Televizijos ir interneto paslaugų teikėja „Cgates“ analizuoja situaciją su teisininkais ir ketina skųsti...

Rinkodara
2021.10.21
Keli būdai, kaip pritraukti klientų į savo e. parduotuvę  Premium

Srautą į e. parduotuves užtikrina vienas iš trijų kelių – reklama internete, o tiksliau – tokiuose kanaluose...

Rinkodara
2021.10.21
Socialinių tinklų milžinų kova: „TikTok“ ir „Snapchat“ prieš senbuvius Premium

Daugiau nei dešimtmetį pasaulyje karaliavo JAV socialiniai tinklai su „Facebook“ priešakyje, tačiau...

Inovacijos
2021.10.20
Nuo penktadienio apsipirkti „Lidl“ bus galima tik su galimybių pasu  33

Prekybos tinklas „Lidl“ visose tinklo parduotuvėse Lietuvoje nuo šio penktadienio aptarnaus tik galimybių...

Prekyba
2021.10.20
Nekilnojamojo turto plėtros asociacija turi naują komunikacijos vadovę

Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacija (LNTPA) komandos gretas papildė komunikacijos ir rinkodaros...

Rinkodara
2021.10.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku