Kaip socialinių tinklų žvaigždės auginasi sparnus

Publikuota: 2018-02-04
Agentūros „Fomo“ nuotr.
Agentūros „Fomo“ nuotr.

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos ir komunikacijos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Pasitelkiami ir mažesnieji nuomonės formuotojai (angl. micro influencer), ir socialinių tinklų žvaigdės (angl. celebrities).

Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų (Gintarės Gurevičiūtės, Indrės Kavaliauskaitės-Morkūnienės, Manto Katlerio, Astos Valentaitės, Militos Daikerytės) išskirtinio atstovavimo, didina mastą – šių metų pradžioje jau jungia 18 šalies įžymybių, tarp kurių sporto žvaigždės.

Audrius Minsevičius, socialinių tinklų agentūros „Fomo“ įkūrėjas, teigia, kad nuomonės formuotojų rinkodara (angl. Influencer marketing) Lietuvoje auga kaip ant mielių.

nuotrauka::1left

„Praėjusieji šiam segmentui buvo piko metai, turėjome ne vieną kampaniją, kur nuomonės formuotojai buvo ne dalis kampanijos, o svarbiausia jos ašis. Ne mažesnių ambicijų keliame ir šiais metais, nes užsakovų skaičius sparčiai auga“, – kalba p. Minsevičius.

Pakeitė nuomonę

Pasak Kristinos Kulbušauskaitės, „Fomo“ įtakos rinkodaros ekspertės, iš pradžių daugelis juos įvardydavo tarsi tarpinę stotelę, kurią stengdavosi aplenkti, bet galop šiandien rinkoje mato pakitusią nuomonę.

„Tai paranku ir prekės ženklui, norinčiam kampanijai pasitelkti kad ir 10 žinomų žmonių: jam nereikia su visais atskirai derėtis, o nuomonės formuotojams taip pat mažiau skauda galvą dėl fotosesijų organizavimo ar pan. Gelbstime jiems įvairiais patarimais, organizaciniais, teisiniais aspektais. Be to, dirbdami su jais jau ne vieną mėnesį, žinome žvaigždžių norus, polinkius, kam jie greičiausiai pasakys „taip“, o kokio pasiūlymo, tikėtina, atsisakys“, – pabrėžia p. Kulbušauskaitė.

Tarp pagrindinių agentūros klientų – „Lidl Lietuva“, „Mados prieskoniai“, „CD & D Style“, taip pat dauguma reklamos ir komunikacijos agentūrų.

Paklausta apie įvairių vertinimų sulaukusią tokią kampaniją, darytą prekybos tinklui „Lidl“, kuri socialinių tinklų įžymybių lūpomis kvietė įsigyti „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijos drabužių, p. Kulbušauskaitė jos sėkmę patvirtina pasiektais rezultatais. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Agentūros duomenimis, viena jų jungiamų socialinių tinklų nuomonės formuotojų žinutė kainuoja apie 300–600 Eur.

„Tai dažniausiai matomos ribos rinkoje. Žinoma, yra ir didesnių sumų, kai vienos žinutės kaina siekia ir nuo 800 Eur. Yra ir klientų, kurie tiek moka“, – neslepia p. Minsevičius. Dažniausiai tokį rinkodaros būdą renkasi drabužių, kosmetikos ir grožio priemonių prekių ženklai.

Jungia ir mažuosius

VŽ neseniai rašė ir apie mažesniuosius nuomonės formuotojus (angl. micro influencer) susiejusią platformą: Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“ sukūrė internetinę platformą, kurioje gali registruotis „Instagram“ tinklo vartotojai, turintys maždaug 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų. Tokią paslaugą bendrovė teikia visose Baltijos šalyse, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV.

„Unboxed“ skaičiuoja, kad Lietuvoje šiandien yra per 7.000 žmonių, kurie turi per 1.000 sekėjų „Instagram“ tinkle, beveik 400 turi po 10.000 sekėjų. Beveik 20 lietuvių čia turi per 100.000 sekėjų.

Pasak Ūlos Petkevičiūtės, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertės, didžiosios įžymybės prekių ženklams gali pagelbėti, kai reikia greitai pasiekti didelę auditoriją, tačiau žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, kai ieškoma didesnio įsitraukimo ir vartotojų reakcijų, mažieji nuomonės formuotojai – dažnai parankesnis variantas. Statistika rodo, kad apie 1.000 sekėjų turintys vartotojai – optimalus skaičius, siekiant didžiausio vartotojų įsitraukimo rodiklio ir tikslinės auditorijos dėmesio.

nuotrauka::2

„Tai gana paprasta paaiškinti: tokius žmones dažniausiai seka panašių interesų turintys žmonės, šeima, draugai, arba tie, kuriuos kuriuo nors gyvenimo etapu jis pažinojo, buvo pasikalbėjęs, užmezgęs ryšį ir pačiupinėjęs, – teigia p. Petkevičiūtė. – 1.000 sekėjų yra pikas, kai žmogaus turima gerbėjų bazė kaip vienetas yra vertingiausias tiek tarp žvaigždžių, tiek tarp mažųjų nuomonės formuotojų. Augant šiam skaičiui, įsitraukimo rodikliai krinta ir vienu, ir kitu atveju, nes silpnėja asmeninis ryšys.“

Plačiau skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau