Kaip socialinių tinklų žvaigždės auginasi sparnus

Publikuota: 2018-02-04
Agentūros „Fomo“ nuotr.
Agentūros „Fomo“ nuotr.

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos ir komunikacijos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Pasitelkiami ir mažesnieji nuomonės formuotojai (angl. micro influencer), ir socialinių tinklų žvaigdės (angl. celebrities).

Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų (Gintarės Gurevičiūtės, Indrės Kavaliauskaitės-Morkūnienės, Manto Katlerio, Astos Valentaitės, Militos Daikerytės) išskirtinio atstovavimo, didina mastą – šių metų pradžioje jau jungia 18 šalies įžymybių, tarp kurių sporto žvaigždės.

Audrius Minsevičius, socialinių tinklų agentūros „Fomo“ įkūrėjas, teigia, kad nuomonės formuotojų rinkodara (angl. Influencer marketing) Lietuvoje auga kaip ant mielių.

nuotrauka::1left

„Praėjusieji šiam segmentui buvo piko metai, turėjome ne vieną kampaniją, kur nuomonės formuotojai buvo ne dalis kampanijos, o svarbiausia jos ašis. Ne mažesnių ambicijų keliame ir šiais metais, nes užsakovų skaičius sparčiai auga“, – kalba p. Minsevičius.

Pakeitė nuomonę

Pasak Kristinos Kulbušauskaitės, „Fomo“ įtakos rinkodaros ekspertės, iš pradžių daugelis juos įvardydavo tarsi tarpinę stotelę, kurią stengdavosi aplenkti, bet galop šiandien rinkoje mato pakitusią nuomonę.

„Tai paranku ir prekės ženklui, norinčiam kampanijai pasitelkti kad ir 10 žinomų žmonių: jam nereikia su visais atskirai derėtis, o nuomonės formuotojams taip pat mažiau skauda galvą dėl fotosesijų organizavimo ar pan. Gelbstime jiems įvairiais patarimais, organizaciniais, teisiniais aspektais. Be to, dirbdami su jais jau ne vieną mėnesį, žinome žvaigždžių norus, polinkius, kam jie greičiausiai pasakys „taip“, o kokio pasiūlymo, tikėtina, atsisakys“, – pabrėžia p. Kulbušauskaitė.

Tarp pagrindinių agentūros klientų – „Lidl Lietuva“, „Mados prieskoniai“, „CD & D Style“, taip pat dauguma reklamos ir komunikacijos agentūrų.

Paklausta apie įvairių vertinimų sulaukusią tokią kampaniją, darytą prekybos tinklui „Lidl“, kuri socialinių tinklų įžymybių lūpomis kvietė įsigyti „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijos drabužių, p. Kulbušauskaitė jos sėkmę patvirtina pasiektais rezultatais. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Agentūros duomenimis, viena jų jungiamų socialinių tinklų nuomonės formuotojų žinutė kainuoja apie 300–600 Eur.

„Tai dažniausiai matomos ribos rinkoje. Žinoma, yra ir didesnių sumų, kai vienos žinutės kaina siekia ir nuo 800 Eur. Yra ir klientų, kurie tiek moka“, – neslepia p. Minsevičius. Dažniausiai tokį rinkodaros būdą renkasi drabužių, kosmetikos ir grožio priemonių prekių ženklai.

Jungia ir mažuosius

VŽ neseniai rašė ir apie mažesniuosius nuomonės formuotojus (angl. micro influencer) susiejusią platformą: Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“ sukūrė internetinę platformą, kurioje gali registruotis „Instagram“ tinklo vartotojai, turintys maždaug 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų. Tokią paslaugą bendrovė teikia visose Baltijos šalyse, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV.

„Unboxed“ skaičiuoja, kad Lietuvoje šiandien yra per 7.000 žmonių, kurie turi per 1.000 sekėjų „Instagram“ tinkle, beveik 400 turi po 10.000 sekėjų. Beveik 20 lietuvių čia turi per 100.000 sekėjų.

Pasak Ūlos Petkevičiūtės, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertės, didžiosios įžymybės prekių ženklams gali pagelbėti, kai reikia greitai pasiekti didelę auditoriją, tačiau žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, kai ieškoma didesnio įsitraukimo ir vartotojų reakcijų, mažieji nuomonės formuotojai – dažnai parankesnis variantas. Statistika rodo, kad apie 1.000 sekėjų turintys vartotojai – optimalus skaičius, siekiant didžiausio vartotojų įsitraukimo rodiklio ir tikslinės auditorijos dėmesio.

nuotrauka::2

„Tai gana paprasta paaiškinti: tokius žmones dažniausiai seka panašių interesų turintys žmonės, šeima, draugai, arba tie, kuriuos kuriuo nors gyvenimo etapu jis pažinojo, buvo pasikalbėjęs, užmezgęs ryšį ir pačiupinėjęs, – teigia p. Petkevičiūtė. – 1.000 sekėjų yra pikas, kai žmogaus turima gerbėjų bazė kaip vienetas yra vertingiausias tiek tarp žvaigždžių, tiek tarp mažųjų nuomonės formuotojų. Augant šiam skaičiui, įsitraukimo rodikliai krinta ir vienu, ir kitu atveju, nes silpnėja asmeninis ryšys.“

Plačiau skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau