Kaip socialinių tinklų žvaigždės auginasi sparnus

Publikuota: 2018-02-04
Agentūros „Fomo“ nuotr.
Agentūros „Fomo“ nuotr.

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos ir komunikacijos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Pasitelkiami ir mažesnieji nuomonės formuotojai (angl. micro influencer), ir socialinių tinklų žvaigdės (angl. celebrities).

Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų (Gintarės Gurevičiūtės, Indrės Kavaliauskaitės-Morkūnienės, Manto Katlerio, Astos Valentaitės, Militos Daikerytės) išskirtinio atstovavimo, didina mastą – šių metų pradžioje jau jungia 18 šalies įžymybių, tarp kurių sporto žvaigždės.

Audrius Minsevičius, socialinių tinklų agentūros „Fomo“ įkūrėjas, teigia, kad nuomonės formuotojų rinkodara (angl. Influencer marketing) Lietuvoje auga kaip ant mielių.

nuotrauka::1left

„Praėjusieji šiam segmentui buvo piko metai, turėjome ne vieną kampaniją, kur nuomonės formuotojai buvo ne dalis kampanijos, o svarbiausia jos ašis. Ne mažesnių ambicijų keliame ir šiais metais, nes užsakovų skaičius sparčiai auga“, – kalba p. Minsevičius.

Pakeitė nuomonę

Pasak Kristinos Kulbušauskaitės, „Fomo“ įtakos rinkodaros ekspertės, iš pradžių daugelis juos įvardydavo tarsi tarpinę stotelę, kurią stengdavosi aplenkti, bet galop šiandien rinkoje mato pakitusią nuomonę.

„Tai paranku ir prekės ženklui, norinčiam kampanijai pasitelkti kad ir 10 žinomų žmonių: jam nereikia su visais atskirai derėtis, o nuomonės formuotojams taip pat mažiau skauda galvą dėl fotosesijų organizavimo ar pan. Gelbstime jiems įvairiais patarimais, organizaciniais, teisiniais aspektais. Be to, dirbdami su jais jau ne vieną mėnesį, žinome žvaigždžių norus, polinkius, kam jie greičiausiai pasakys „taip“, o kokio pasiūlymo, tikėtina, atsisakys“, – pabrėžia p. Kulbušauskaitė.

Tarp pagrindinių agentūros klientų – „Lidl Lietuva“, „Mados prieskoniai“, „CD & D Style“, taip pat dauguma reklamos ir komunikacijos agentūrų.

Paklausta apie įvairių vertinimų sulaukusią tokią kampaniją, darytą prekybos tinklui „Lidl“, kuri socialinių tinklų įžymybių lūpomis kvietė įsigyti „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijos drabužių, p. Kulbušauskaitė jos sėkmę patvirtina pasiektais rezultatais. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Agentūros duomenimis, viena jų jungiamų socialinių tinklų nuomonės formuotojų žinutė kainuoja apie 300–600 Eur.

„Tai dažniausiai matomos ribos rinkoje. Žinoma, yra ir didesnių sumų, kai vienos žinutės kaina siekia ir nuo 800 Eur. Yra ir klientų, kurie tiek moka“, – neslepia p. Minsevičius. Dažniausiai tokį rinkodaros būdą renkasi drabužių, kosmetikos ir grožio priemonių prekių ženklai.

Jungia ir mažuosius

VŽ neseniai rašė ir apie mažesniuosius nuomonės formuotojus (angl. micro influencer) susiejusią platformą: Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“ sukūrė internetinę platformą, kurioje gali registruotis „Instagram“ tinklo vartotojai, turintys maždaug 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų. Tokią paslaugą bendrovė teikia visose Baltijos šalyse, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV.

„Unboxed“ skaičiuoja, kad Lietuvoje šiandien yra per 7.000 žmonių, kurie turi per 1.000 sekėjų „Instagram“ tinkle, beveik 400 turi po 10.000 sekėjų. Beveik 20 lietuvių čia turi per 100.000 sekėjų.

Pasak Ūlos Petkevičiūtės, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertės, didžiosios įžymybės prekių ženklams gali pagelbėti, kai reikia greitai pasiekti didelę auditoriją, tačiau žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, kai ieškoma didesnio įsitraukimo ir vartotojų reakcijų, mažieji nuomonės formuotojai – dažnai parankesnis variantas. Statistika rodo, kad apie 1.000 sekėjų turintys vartotojai – optimalus skaičius, siekiant didžiausio vartotojų įsitraukimo rodiklio ir tikslinės auditorijos dėmesio.

nuotrauka::2

„Tai gana paprasta paaiškinti: tokius žmones dažniausiai seka panašių interesų turintys žmonės, šeima, draugai, arba tie, kuriuos kuriuo nors gyvenimo etapu jis pažinojo, buvo pasikalbėjęs, užmezgęs ryšį ir pačiupinėjęs, – teigia p. Petkevičiūtė. – 1.000 sekėjų yra pikas, kai žmogaus turima gerbėjų bazė kaip vienetas yra vertingiausias tiek tarp žvaigždžių, tiek tarp mažųjų nuomonės formuotojų. Augant šiam skaičiui, įsitraukimo rodikliai krinta ir vienu, ir kitu atveju, nes silpnėja asmeninis ryšys.“

Plačiau skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 1

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau