Kaip socialinių tinklų žvaigždės auginasi sparnus

Publikuota: 2018-02-04
Agentūros „Fomo“ nuotr.
Agentūros „Fomo“ nuotr.

Socialiniuose tinkluose matome vis daugiau prekių ženklų reklamos ir komunikacijos, įpintos į nuomonės formuotojų lūpas. Pasitelkiami ir mažesnieji nuomonės formuotojai (angl. micro influencer), ir socialinių tinklų žvaigdės (angl. celebrities).

Reklamos agentūra „Fomo“, savo veiklą pradėjusi nuo 5 žinomų socialinių tinklų nuomonės formuotojų (Gintarės Gurevičiūtės, Indrės Kavaliauskaitės-Morkūnienės, Manto Katlerio, Astos Valentaitės, Militos Daikerytės) išskirtinio atstovavimo, didina mastą – šių metų pradžioje jau jungia 18 šalies įžymybių, tarp kurių sporto žvaigždės.

Audrius Minsevičius, socialinių tinklų agentūros „Fomo“ įkūrėjas, teigia, kad nuomonės formuotojų rinkodara (angl. Influencer marketing) Lietuvoje auga kaip ant mielių.

nuotrauka::1left

„Praėjusieji šiam segmentui buvo piko metai, turėjome ne vieną kampaniją, kur nuomonės formuotojai buvo ne dalis kampanijos, o svarbiausia jos ašis. Ne mažesnių ambicijų keliame ir šiais metais, nes užsakovų skaičius sparčiai auga“, – kalba p. Minsevičius.

Pakeitė nuomonę

Pasak Kristinos Kulbušauskaitės, „Fomo“ įtakos rinkodaros ekspertės, iš pradžių daugelis juos įvardydavo tarsi tarpinę stotelę, kurią stengdavosi aplenkti, bet galop šiandien rinkoje mato pakitusią nuomonę.

„Tai paranku ir prekės ženklui, norinčiam kampanijai pasitelkti kad ir 10 žinomų žmonių: jam nereikia su visais atskirai derėtis, o nuomonės formuotojams taip pat mažiau skauda galvą dėl fotosesijų organizavimo ar pan. Gelbstime jiems įvairiais patarimais, organizaciniais, teisiniais aspektais. Be to, dirbdami su jais jau ne vieną mėnesį, žinome žvaigždžių norus, polinkius, kam jie greičiausiai pasakys „taip“, o kokio pasiūlymo, tikėtina, atsisakys“, – pabrėžia p. Kulbušauskaitė.

Tarp pagrindinių agentūros klientų – „Lidl Lietuva“, „Mados prieskoniai“, „CD & D Style“, taip pat dauguma reklamos ir komunikacijos agentūrų.

Paklausta apie įvairių vertinimų sulaukusią tokią kampaniją, darytą prekybos tinklui „Lidl“, kuri socialinių tinklų įžymybių lūpomis kvietė įsigyti „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijos drabužių, p. Kulbušauskaitė jos sėkmę patvirtina pasiektais rezultatais. Plačiau apie tai skaitykite čia.

Agentūros duomenimis, viena jų jungiamų socialinių tinklų nuomonės formuotojų žinutė kainuoja apie 300–600 Eur.

„Tai dažniausiai matomos ribos rinkoje. Žinoma, yra ir didesnių sumų, kai vienos žinutės kaina siekia ir nuo 800 Eur. Yra ir klientų, kurie tiek moka“, – neslepia p. Minsevičius. Dažniausiai tokį rinkodaros būdą renkasi drabužių, kosmetikos ir grožio priemonių prekių ženklai.

Jungia ir mažuosius

VŽ neseniai rašė ir apie mažesniuosius nuomonės formuotojus (angl. micro influencer) susiejusią platformą: Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“ sukūrė internetinę platformą, kurioje gali registruotis „Instagram“ tinklo vartotojai, turintys maždaug 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų. Tokią paslaugą bendrovė teikia visose Baltijos šalyse, Vokietijoje, Didžiojoje Britanijoje, JAV.

„Unboxed“ skaičiuoja, kad Lietuvoje šiandien yra per 7.000 žmonių, kurie turi per 1.000 sekėjų „Instagram“ tinkle, beveik 400 turi po 10.000 sekėjų. Beveik 20 lietuvių čia turi per 100.000 sekėjų.

Pasak Ūlos Petkevičiūtės, Lietuvos ir JAV bendrovės „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertės, didžiosios įžymybės prekių ženklams gali pagelbėti, kai reikia greitai pasiekti didelę auditoriją, tačiau žvelgiant į ilgalaikę perspektyvą, kai ieškoma didesnio įsitraukimo ir vartotojų reakcijų, mažieji nuomonės formuotojai – dažnai parankesnis variantas. Statistika rodo, kad apie 1.000 sekėjų turintys vartotojai – optimalus skaičius, siekiant didžiausio vartotojų įsitraukimo rodiklio ir tikslinės auditorijos dėmesio.

nuotrauka::2

„Tai gana paprasta paaiškinti: tokius žmones dažniausiai seka panašių interesų turintys žmonės, šeima, draugai, arba tie, kuriuos kuriuo nors gyvenimo etapu jis pažinojo, buvo pasikalbėjęs, užmezgęs ryšį ir pačiupinėjęs, – teigia p. Petkevičiūtė. – 1.000 sekėjų yra pikas, kai žmogaus turima gerbėjų bazė kaip vienetas yra vertingiausias tiek tarp žvaigždžių, tiek tarp mažųjų nuomonės formuotojų. Augant šiam skaičiui, įsitraukimo rodikliai krinta ir vienu, ir kitu atveju, nes silpnėja asmeninis ryšys.“

Plačiau skaitykite ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 6

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau