Amerikietiška svajonė – reginys pritraukiantis milijonus

Publikuota: 2018-02-04
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.

Šįvakar amerikiečius vėl sujungs vienas didžiausių renginių – laukiama, kad amerikietiškojo futbolo renginį „Super Bowl“ stebės apie 110 mln. žiūrovų.

Šis renginys prikausto ne tik sporto aistruolių dėmesį, su nekantrumu laukiama ir garsiausių muzikos žvaigždžių kvapą gniaužiančių pasirodymų bei milijonus kainuojančių reklamų transliacijų.

Renginiui kruopščiai ruošiasi skirtingi verslai – nacionalinės futbolo lygos (NFL) finalą „Super Bowl“ mačo stebėtojai per šį sporto įvykį suvalgys tonas maisto, o lažybų statymai dėl nugalėtojo sieks milijardus.

Dėl amerikietiškojo futbolo taurės šįvakar 18:30 JAV laiku susikaus „New England Patriots“ ir Filadelfijos „Eagles“ komandos.

nuotrauka::1

Brangiausios reklamos paradas

„Super Bowl“ jau seniai nebėra vien tik sporto renginys, ir jį stebi net ir tie, kuriems amerikietiškas futbolas nebūtinai yra įdomus. Renginio mastą puikiai iliustruoja varžybų transliacijos žiūrimumas.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ ataskaitos rodo, kad tarp 20 žiūrimiausių visų laikų JAV transliacijų – net 19 „Super Bowl“ mačų, o pernai metų finalą stebėjo daugiau nei 111 mln. žiūrovų. Tai šiek tiek mažiau nei per 2015 m. (114,4 mln. žiūrovų) ar 2014 m. (112,2 mln. žiūrovų) finalus, nepaisant to, 2016 m. finalas tapo trečioji labiausiai žiūrima televizijos transliacija per visą istoriją. Palyginimui verta paminėti, kad pernai Oskarų apdovanojimus stebėjo (vos) kiek daugiau nei 37 mln. žiūrovų.

Ne mažiau stebina ir bilietų kainos į šį renginį – jie šiemet kainavo vidutiniškai nuo 3.900 iki 5.300 USD, rašo CNN, ir „Super Bowl“ istorijoje pagal brangumą buvo antri. Didesnė nei šiemetinė bilietų kaina buvo fiksuojama tik 2015 m.

Skaičiuojama, kad gyvai rungtynes stadione stebės apie 70.000 žiūrovų.

nuotrauka::2

Savo ruožtu, reklamos kainos taip pat įspūdingos – 30 sekundžių klipas atsieina per 5 mln. USD.

Tiesa, šiais metais „Super Bowl“ tenka konkuruoti dėl didžiųjų prekių ženklų rinkodaros biudžetų su po kelių savaičių prasidėsiančiomis Žiemos olimpinėmis žaidynėmis. Tiesa, NFL transliuotoja NBC nesenai tvirtino, kad tikisi sugeneruoti daugiau nei 1 mlrd. USD pajamų iš šių didžiųjų dviejų sporto reginių.

Tarp prekių ženklų dalyvaujančių šiame brangiausios reklamos parade: „Amazon“, „Google“, „Youtube“, „Coca-Cola“, „Pepsi“, „Budweiser“, „Turkish Airlines“, „Skittles“, „M&M‘s“, „Avocados From Mexico“, „Kraft“, „Chrysler“, „Lexus“, „Kia“, „Toyota“ ir daugybė kitų.

Reklamų kova jau prasidėjo

Skirtingai nei pačios futbolo rungtynės, brangiausios pasaulio reklamos paradas prasideda gerokai anksčiau ir baigiasi vėliau nei pats renginys – tai yra vienas tų renginių, kur kuriamos ne vien tikrosios reklamos. Jau tradicija tapo kurti specialius savo būsimos reklamos per „Super Bowl“ anonsus (angl. teaser) – taip bandoma sukelti dar daugiau šurmulio, susidomėjimo ir intriguoti žmones žiūrėti rungtynes, o kartu pamatyti ir tikrąją reklamą.

Ir lažybų dalis

Ne mažiau aistrų verda ir lažybų bendrovėse. Skaičiuojama, kad bendra pinigų suma, kurią lažyboms paskirs amerikiečiai, turėtų siekti beveik 5 mlrd. USD.

„Betsafe“ lažybų ekspertai prognozuoja, kad didesnius šansus iškovoti trofėjų turi „Patriots“. Jų galimybės laimėti vertinamos beveik 65%.

NFL entuziastas, žurnalistas ir vienas iš amerikietiško futbolo komandos Lietuvoje „Iron Wolves“ įkūrėjų Gaudrius Dzikaras, neabejoja, kad „Patriots“ sulauks didesnio žmonių palaikymo supertaurės mače.

„Tai auksinė „Patriots“ era. Jie turi trenerį, kuris laikomas geriausiu istorijoje, o T. Brady – vienas geriausių visų laikų įžaidėjų. Komanda daug metų patenka į atkrintamąsias, yra iškovojusi ne vieną „Super Bowl“ trofėjų. Aišku, jie turi didesnę gerbėjų bazę“, – mintimis dalijasi p. Dzikaras.

Be futbolo ir reklamų

Ne mažiau nei futbolas, žiūrovai laukia ir muzikinio intarpo. Šiemet per ilgąją finalo pertrauką koncertuos Justinas Timberlake‘as. Jis prisijungs prie visos eilės žinomiausių muzikos žvaigždžių, kurios jau puošė šį kasmetinį renginį, kaip antai Beyonce, Madonna, Lady Gaga ir t.t.

nuotrauka::3

„Pepsi Super Bowl Halftime Show“ yra labiausiai žiūrimas metų muzikinis renginys, o praėjusių metų pasirodymas buvo labiausiai žiūrėtas visų laikų muzikinis renginys visose platformose ir tuo pačiu „Super Bowl“ istorijoje. Skaičiuojama, kad TV transliacijų ir skaitmeninių kanalų pagalba, jis pasiekė daugiau nei 150 mln. unikalių žmonių ir surinko daugiau nei 80 mln. peržiūrų, o peržiūrėtų minučių skaičius siekė net 260 mln.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau