Amerikietiška svajonė – reginys pritraukiantis milijonus

Publikuota: 2018-02-04
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.

Šįvakar amerikiečius vėl sujungs vienas didžiausių renginių – laukiama, kad amerikietiškojo futbolo renginį „Super Bowl“ stebės apie 110 mln. žiūrovų.

Šis renginys prikausto ne tik sporto aistruolių dėmesį, su nekantrumu laukiama ir garsiausių muzikos žvaigždžių kvapą gniaužiančių pasirodymų bei milijonus kainuojančių reklamų transliacijų.

Renginiui kruopščiai ruošiasi skirtingi verslai – nacionalinės futbolo lygos (NFL) finalą „Super Bowl“ mačo stebėtojai per šį sporto įvykį suvalgys tonas maisto, o lažybų statymai dėl nugalėtojo sieks milijardus.

Dėl amerikietiškojo futbolo taurės šįvakar 18:30 JAV laiku susikaus „New England Patriots“ ir Filadelfijos „Eagles“ komandos.

nuotrauka::1

Brangiausios reklamos paradas

„Super Bowl“ jau seniai nebėra vien tik sporto renginys, ir jį stebi net ir tie, kuriems amerikietiškas futbolas nebūtinai yra įdomus. Renginio mastą puikiai iliustruoja varžybų transliacijos žiūrimumas.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ ataskaitos rodo, kad tarp 20 žiūrimiausių visų laikų JAV transliacijų – net 19 „Super Bowl“ mačų, o pernai metų finalą stebėjo daugiau nei 111 mln. žiūrovų. Tai šiek tiek mažiau nei per 2015 m. (114,4 mln. žiūrovų) ar 2014 m. (112,2 mln. žiūrovų) finalus, nepaisant to, 2016 m. finalas tapo trečioji labiausiai žiūrima televizijos transliacija per visą istoriją. Palyginimui verta paminėti, kad pernai Oskarų apdovanojimus stebėjo (vos) kiek daugiau nei 37 mln. žiūrovų.

Ne mažiau stebina ir bilietų kainos į šį renginį – jie šiemet kainavo vidutiniškai nuo 3.900 iki 5.300 USD, rašo CNN, ir „Super Bowl“ istorijoje pagal brangumą buvo antri. Didesnė nei šiemetinė bilietų kaina buvo fiksuojama tik 2015 m.

Skaičiuojama, kad gyvai rungtynes stadione stebės apie 70.000 žiūrovų.

nuotrauka::2

Savo ruožtu, reklamos kainos taip pat įspūdingos – 30 sekundžių klipas atsieina per 5 mln. USD.

Tiesa, šiais metais „Super Bowl“ tenka konkuruoti dėl didžiųjų prekių ženklų rinkodaros biudžetų su po kelių savaičių prasidėsiančiomis Žiemos olimpinėmis žaidynėmis. Tiesa, NFL transliuotoja NBC nesenai tvirtino, kad tikisi sugeneruoti daugiau nei 1 mlrd. USD pajamų iš šių didžiųjų dviejų sporto reginių.

Tarp prekių ženklų dalyvaujančių šiame brangiausios reklamos parade: „Amazon“, „Google“, „Youtube“, „Coca-Cola“, „Pepsi“, „Budweiser“, „Turkish Airlines“, „Skittles“, „M&M‘s“, „Avocados From Mexico“, „Kraft“, „Chrysler“, „Lexus“, „Kia“, „Toyota“ ir daugybė kitų.

Reklamų kova jau prasidėjo

Skirtingai nei pačios futbolo rungtynės, brangiausios pasaulio reklamos paradas prasideda gerokai anksčiau ir baigiasi vėliau nei pats renginys – tai yra vienas tų renginių, kur kuriamos ne vien tikrosios reklamos. Jau tradicija tapo kurti specialius savo būsimos reklamos per „Super Bowl“ anonsus (angl. teaser) – taip bandoma sukelti dar daugiau šurmulio, susidomėjimo ir intriguoti žmones žiūrėti rungtynes, o kartu pamatyti ir tikrąją reklamą.

Ir lažybų dalis

Ne mažiau aistrų verda ir lažybų bendrovėse. Skaičiuojama, kad bendra pinigų suma, kurią lažyboms paskirs amerikiečiai, turėtų siekti beveik 5 mlrd. USD.

„Betsafe“ lažybų ekspertai prognozuoja, kad didesnius šansus iškovoti trofėjų turi „Patriots“. Jų galimybės laimėti vertinamos beveik 65%.

NFL entuziastas, žurnalistas ir vienas iš amerikietiško futbolo komandos Lietuvoje „Iron Wolves“ įkūrėjų Gaudrius Dzikaras, neabejoja, kad „Patriots“ sulauks didesnio žmonių palaikymo supertaurės mače.

„Tai auksinė „Patriots“ era. Jie turi trenerį, kuris laikomas geriausiu istorijoje, o T. Brady – vienas geriausių visų laikų įžaidėjų. Komanda daug metų patenka į atkrintamąsias, yra iškovojusi ne vieną „Super Bowl“ trofėjų. Aišku, jie turi didesnę gerbėjų bazę“, – mintimis dalijasi p. Dzikaras.

Be futbolo ir reklamų

Ne mažiau nei futbolas, žiūrovai laukia ir muzikinio intarpo. Šiemet per ilgąją finalo pertrauką koncertuos Justinas Timberlake‘as. Jis prisijungs prie visos eilės žinomiausių muzikos žvaigždžių, kurios jau puošė šį kasmetinį renginį, kaip antai Beyonce, Madonna, Lady Gaga ir t.t.

nuotrauka::3

„Pepsi Super Bowl Halftime Show“ yra labiausiai žiūrimas metų muzikinis renginys, o praėjusių metų pasirodymas buvo labiausiai žiūrėtas visų laikų muzikinis renginys visose platformose ir tuo pačiu „Super Bowl“ istorijoje. Skaičiuojama, kad TV transliacijų ir skaitmeninių kanalų pagalba, jis pasiekė daugiau nei 150 mln. unikalių žmonių ir surinko daugiau nei 80 mln. peržiūrų, o peržiūrėtų minučių skaičius siekė net 260 mln.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 2

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
09:49
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau