Amerikietiška svajonė – reginys pritraukiantis milijonus

Publikuota: 2018-02-04
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.
Kirby Lee, („USA TODAY Sports“ / „Scanpix“) nuotr.

Šįvakar amerikiečius vėl sujungs vienas didžiausių renginių – laukiama, kad amerikietiškojo futbolo renginį „Super Bowl“ stebės apie 110 mln. žiūrovų.

Šis renginys prikausto ne tik sporto aistruolių dėmesį, su nekantrumu laukiama ir garsiausių muzikos žvaigždžių kvapą gniaužiančių pasirodymų bei milijonus kainuojančių reklamų transliacijų.

Renginiui kruopščiai ruošiasi skirtingi verslai – nacionalinės futbolo lygos (NFL) finalą „Super Bowl“ mačo stebėtojai per šį sporto įvykį suvalgys tonas maisto, o lažybų statymai dėl nugalėtojo sieks milijardus.

Dėl amerikietiškojo futbolo taurės šįvakar 18:30 JAV laiku susikaus „New England Patriots“ ir Filadelfijos „Eagles“ komandos.

nuotrauka::1

Brangiausios reklamos paradas

„Super Bowl“ jau seniai nebėra vien tik sporto renginys, ir jį stebi net ir tie, kuriems amerikietiškas futbolas nebūtinai yra įdomus. Renginio mastą puikiai iliustruoja varžybų transliacijos žiūrimumas.

Tyrimų bendrovės „Nielsen“ ataskaitos rodo, kad tarp 20 žiūrimiausių visų laikų JAV transliacijų – net 19 „Super Bowl“ mačų, o pernai metų finalą stebėjo daugiau nei 111 mln. žiūrovų. Tai šiek tiek mažiau nei per 2015 m. (114,4 mln. žiūrovų) ar 2014 m. (112,2 mln. žiūrovų) finalus, nepaisant to, 2016 m. finalas tapo trečioji labiausiai žiūrima televizijos transliacija per visą istoriją. Palyginimui verta paminėti, kad pernai Oskarų apdovanojimus stebėjo (vos) kiek daugiau nei 37 mln. žiūrovų.

Ne mažiau stebina ir bilietų kainos į šį renginį – jie šiemet kainavo vidutiniškai nuo 3.900 iki 5.300 USD, rašo CNN, ir „Super Bowl“ istorijoje pagal brangumą buvo antri. Didesnė nei šiemetinė bilietų kaina buvo fiksuojama tik 2015 m.

Skaičiuojama, kad gyvai rungtynes stadione stebės apie 70.000 žiūrovų.

nuotrauka::2

Savo ruožtu, reklamos kainos taip pat įspūdingos – 30 sekundžių klipas atsieina per 5 mln. USD.

Tiesa, šiais metais „Super Bowl“ tenka konkuruoti dėl didžiųjų prekių ženklų rinkodaros biudžetų su po kelių savaičių prasidėsiančiomis Žiemos olimpinėmis žaidynėmis. Tiesa, NFL transliuotoja NBC nesenai tvirtino, kad tikisi sugeneruoti daugiau nei 1 mlrd. USD pajamų iš šių didžiųjų dviejų sporto reginių.

Tarp prekių ženklų dalyvaujančių šiame brangiausios reklamos parade: „Amazon“, „Google“, „Youtube“, „Coca-Cola“, „Pepsi“, „Budweiser“, „Turkish Airlines“, „Skittles“, „M&M‘s“, „Avocados From Mexico“, „Kraft“, „Chrysler“, „Lexus“, „Kia“, „Toyota“ ir daugybė kitų.

Reklamų kova jau prasidėjo

Skirtingai nei pačios futbolo rungtynės, brangiausios pasaulio reklamos paradas prasideda gerokai anksčiau ir baigiasi vėliau nei pats renginys – tai yra vienas tų renginių, kur kuriamos ne vien tikrosios reklamos. Jau tradicija tapo kurti specialius savo būsimos reklamos per „Super Bowl“ anonsus (angl. teaser) – taip bandoma sukelti dar daugiau šurmulio, susidomėjimo ir intriguoti žmones žiūrėti rungtynes, o kartu pamatyti ir tikrąją reklamą.

Ir lažybų dalis

Ne mažiau aistrų verda ir lažybų bendrovėse. Skaičiuojama, kad bendra pinigų suma, kurią lažyboms paskirs amerikiečiai, turėtų siekti beveik 5 mlrd. USD.

„Betsafe“ lažybų ekspertai prognozuoja, kad didesnius šansus iškovoti trofėjų turi „Patriots“. Jų galimybės laimėti vertinamos beveik 65%.

NFL entuziastas, žurnalistas ir vienas iš amerikietiško futbolo komandos Lietuvoje „Iron Wolves“ įkūrėjų Gaudrius Dzikaras, neabejoja, kad „Patriots“ sulauks didesnio žmonių palaikymo supertaurės mače.

„Tai auksinė „Patriots“ era. Jie turi trenerį, kuris laikomas geriausiu istorijoje, o T. Brady – vienas geriausių visų laikų įžaidėjų. Komanda daug metų patenka į atkrintamąsias, yra iškovojusi ne vieną „Super Bowl“ trofėjų. Aišku, jie turi didesnę gerbėjų bazę“, – mintimis dalijasi p. Dzikaras.

Be futbolo ir reklamų

Ne mažiau nei futbolas, žiūrovai laukia ir muzikinio intarpo. Šiemet per ilgąją finalo pertrauką koncertuos Justinas Timberlake‘as. Jis prisijungs prie visos eilės žinomiausių muzikos žvaigždžių, kurios jau puošė šį kasmetinį renginį, kaip antai Beyonce, Madonna, Lady Gaga ir t.t.

nuotrauka::3

„Pepsi Super Bowl Halftime Show“ yra labiausiai žiūrimas metų muzikinis renginys, o praėjusių metų pasirodymas buvo labiausiai žiūrėtas visų laikų muzikinis renginys visose platformose ir tuo pačiu „Super Bowl“ istorijoje. Skaičiuojama, kad TV transliacijų ir skaitmeninių kanalų pagalba, jis pasiekė daugiau nei 150 mln. unikalių žmonių ir surinko daugiau nei 80 mln. peržiūrų, o peržiūrėtų minučių skaičius siekė net 260 mln.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau