Vilniečiai priėmė kauniečių gimtadienio dovaną – iniciatyva pavyko

Publikuota: 2018-01-29
Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams. Manto Zinkevičiaus nuotr.
Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams. Manto Zinkevičiaus nuotr.

Šį šeštadienį Kaune viešėjo bemaž visi užsiregistravę vilniečiai – sostinės gimtadienio proga priėmę kauniečių pasiūlymą pavakarieniauti šiame mieste.

VŽ primena, kad Kaunas antrus metus iš eilės originaliai sveikina Vilnių su gimtadieniu: pernai kauniečiai sostinės gyventojus viliojo nemokama kelione į laikinąją sostinę, nemokamomis ekskursijomis ir restoranų bei kavinių nuolaidomis, šiemet – vilniečiai buvo kviečiami vakarienės.

Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių, teigia, kad vakarienėms buvo užsiregistravę 1.033 vilniečiai.

„Šeštadienį pirmoje dienos pusėje sulaukėme kelių vilniečių skambučių, kurie atsiprašė ir neatvyko (vienai šeimai sugedo automobilis, kiti susirgo), bet visa kita vyko pagal planą. Šiandien esame pavargę, bet laimingi. Vilniaus gimtadienis Kaune pavyko. Pats smagiausias dalykas čia – puikios vilniečių emocijos“, – pasidžiaugia p. Grigalevičius ir priduria, kad neabejoja, jog vakarieniaujančių vilniečių šeštadienį vakare Kaune buvo ir daugiau, tik jie nesiregistravo jų duomenų bazėje.

„Pavyzdžiui, žinau, kad Ignas Staškevičius sulaukė netikėto kvietimo iš seniai nematyto studijų laikų draugo atvykti vakarienei į Kauną, ir jei mano žinios teisingos, jis pasiūlymą priėmė“, – nusišypso p. Grigalevičius.

nuotrauka::1

Organizatoriai skaičiuoja, kad vyko per 330 vakarienės (58 vakarienės su nepažįstamais ir daugiau nei 275 – su draugais), o prie iniciatyvos prisijungė per 500 kauniečių.

Šiemet ambicijos buvo didesnės

Lygindamas dviejų pastarųjų metų iniciatyvas, p. Grigalevičius teigia, kad prieš praėjusių metų Vilniaus miesto gimtadienį buvo kur kas daugiau nežinomybės ir nerimo, nes tai, ką jie sugalvojo buvo visiškai nauja.

„Kita vertus, praėjusių metų sprendimas buvo labai paprastas – mes pateikėme vilniečiams pasiūlymą nemokamai atvykti į Kauną susipažinti su atsinaujinančiu miestu. Idėjos sėkmė priklausė nuo to, ar vilniečiai priims šį mūsų pasiūlymą. Tuo tarpu šįmet turėjome brandesnę ir tuo pačiu sudėtingesnę idėją, kurios sėkmė daugiausiai priklausė nuo kauniečių, kurie turėjo pakviesti vilniečius vakarienės. Nepaprastai smagu, kad šimtai kauniečių aktyviai įsijungė į Vilniaus miesto gimtadienio šventę ir surengė daugiau nei 300 vakarienių“, – kalba p. Grigalevičius.

Ir paklaustas, ar originalios dovanos Vilnius gali laukti ir kitąmet, dar nedaugžodžiauja.

„Apie kitus metus galvosime ir kalbėsime kiek vėliau“, – teigia Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams.

Kaip ir praėjusiais metais, Kauno miesto savivaldybė šią idėją įgyvendino pati, be išorinių komunikacijos ar reklamos partnerių.

VŽ rašė, kad sostinės valdžia, kauniečių entuziazmą vertino nuosaikiai, tiksliau – Vilniaus savivaldybės atstovai minėto Kauno žingsnio nekomentavo.

„Mes taip pat parengėme puikią šventinę programą, ir vilniečius bei miesto svečius kviečiame švęsti drauge“, – tepasako Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybės ryšių su žiniasklaida specialistė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau