Vilniečiai priėmė kauniečių gimtadienio dovaną – iniciatyva pavyko

Publikuota: 2018-01-29
Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams. Manto Zinkevičiaus nuotr.
Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams. Manto Zinkevičiaus nuotr.

Šį šeštadienį Kaune viešėjo bemaž visi užsiregistravę vilniečiai – sostinės gimtadienio proga priėmę kauniečių pasiūlymą pavakarieniauti šiame mieste.

VŽ primena, kad Kaunas antrus metus iš eilės originaliai sveikina Vilnių su gimtadieniu: pernai kauniečiai sostinės gyventojus viliojo nemokama kelione į laikinąją sostinę, nemokamomis ekskursijomis ir restoranų bei kavinių nuolaidomis, šiemet – vilniečiai buvo kviečiami vakarienės.

Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių, teigia, kad vakarienėms buvo užsiregistravę 1.033 vilniečiai.

„Šeštadienį pirmoje dienos pusėje sulaukėme kelių vilniečių skambučių, kurie atsiprašė ir neatvyko (vienai šeimai sugedo automobilis, kiti susirgo), bet visa kita vyko pagal planą. Šiandien esame pavargę, bet laimingi. Vilniaus gimtadienis Kaune pavyko. Pats smagiausias dalykas čia – puikios vilniečių emocijos“, – pasidžiaugia p. Grigalevičius ir priduria, kad neabejoja, jog vakarieniaujančių vilniečių šeštadienį vakare Kaune buvo ir daugiau, tik jie nesiregistravo jų duomenų bazėje.

„Pavyzdžiui, žinau, kad Ignas Staškevičius sulaukė netikėto kvietimo iš seniai nematyto studijų laikų draugo atvykti vakarienei į Kauną, ir jei mano žinios teisingos, jis pasiūlymą priėmė“, – nusišypso p. Grigalevičius.

nuotrauka::1

Organizatoriai skaičiuoja, kad vyko per 330 vakarienės (58 vakarienės su nepažįstamais ir daugiau nei 275 – su draugais), o prie iniciatyvos prisijungė per 500 kauniečių.

Šiemet ambicijos buvo didesnės

Lygindamas dviejų pastarųjų metų iniciatyvas, p. Grigalevičius teigia, kad prieš praėjusių metų Vilniaus miesto gimtadienį buvo kur kas daugiau nežinomybės ir nerimo, nes tai, ką jie sugalvojo buvo visiškai nauja.

„Kita vertus, praėjusių metų sprendimas buvo labai paprastas – mes pateikėme vilniečiams pasiūlymą nemokamai atvykti į Kauną susipažinti su atsinaujinančiu miestu. Idėjos sėkmė priklausė nuo to, ar vilniečiai priims šį mūsų pasiūlymą. Tuo tarpu šįmet turėjome brandesnę ir tuo pačiu sudėtingesnę idėją, kurios sėkmė daugiausiai priklausė nuo kauniečių, kurie turėjo pakviesti vilniečius vakarienės. Nepaprastai smagu, kad šimtai kauniečių aktyviai įsijungė į Vilniaus miesto gimtadienio šventę ir surengė daugiau nei 300 vakarienių“, – kalba p. Grigalevičius.

Ir paklaustas, ar originalios dovanos Vilnius gali laukti ir kitąmet, dar nedaugžodžiauja.

„Apie kitus metus galvosime ir kalbėsime kiek vėliau“, – teigia Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams.

Kaip ir praėjusiais metais, Kauno miesto savivaldybė šią idėją įgyvendino pati, be išorinių komunikacijos ar reklamos partnerių.

VŽ rašė, kad sostinės valdžia, kauniečių entuziazmą vertino nuosaikiai, tiksliau – Vilniaus savivaldybės atstovai minėto Kauno žingsnio nekomentavo.

„Mes taip pat parengėme puikią šventinę programą, ir vilniečius bei miesto svečius kviečiame švęsti drauge“, – tepasako Neringa Kolkaitė, Vilniaus miesto savivaldybės ryšių su žiniasklaida specialistė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po „Žalgirio“ prekės ženklu gali tilpti ir krepšinis, ir futbolas Premium 2

Valstybinis patentų biuras atmetė protestą dėl prekės ženklo „Žalgirio sirgalių“ registracijos ir jį paliko...

Rinkodara
06:00
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
2018.07.22
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau