Šmaikščiąją Vilniaus reklamą žada plėtoti užsienio rinkose

Publikuota: 2018-01-26
Atnaujinta 2018-01-26 08:19
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.

Vakar, per Vilniaus 695-ąjį gimtadienį, socialiniuose tinkluose nuvilnijo šmaikšti sostinės reklama, skelbianti, kad „Vilnius, tai Europos G-taškas. Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda, būna nuostabu“.

Tai sostinės privačios reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų darbas.

Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybos kurso vadovas, teigia, kad tai buvo jo skirta užduotis studentams prieš kelis metus.

„Nesitikėjau, kad vakar ši reklama nuvilnys socialiniuose tinkluose kaip virusas. Žinoma, aš labai tuo didžiuojuosi“, – pasidžiaugia p. Bechtle.

Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė, teigia, kad skatina ir remia kūrybiškumą, tad ieškodami naujų ir įdomių idėjų bendradarbiauja su šia reklamos mokykla.

„Vieno susitikimo metu „The Atomic Garden“ atstovai parodė mums kūrybos kurso studentų darbus. Keli eskizai, tarp kurių buvo ir paminėtoji idėja, mums paliko įspūdį, tad planuojame kartu šią idėją toliau vystyti užsienio rinkose“, – žada p. Romanovskienė.

Ji priduria, kad patys šia reklama vakar nesidalijo, nes toks buvo susitarimas su kūrėjais.

„Iš vartotojų reakcijų galime daryti išvadą, kad reklama tikrai iššaukė susidomėjimą ir diskusijas. Tad derinsime paskutines detales ir tikimės artimiausią mėnesį startuoti, – viliasi p. Romanovskienė. – Kontroversiški sprendimai iš tiesų yra labiau veiksmingi nei standartiniai ir saugūs. Tik kartais reikia tuos kontroversiškus sprendimus „pratestuoti“.

Ponas Bechtle, šiuo metu viešintis Balyje, patvirtina, kad kalbos su „Go Vilnius“ vyksta.

„Kadangi esu ne Lietuvoje, nežinau visų smulkmenų, tačiau dabar derinamos sąlygos, kainos su reklamą kūrusiais studentais. Ta pati šiuo metu naudojama nuotrauka nėra profesionali, jų kampanijai reikia daugiau, jei norima integruotos reklaminės kampanijos“, – kalba p. Bechtle ir pasidžiaugia vakarykšte virusine banga „Facebook“.

„Niekas nežinojo iš kur ši žinutė paplito, visi galvojo, kad tai tikra reklama. Prasidėjo svarstymai, kas ją kūrė, kai kurie reklamos kūrimo laurus „atidavė“ rinkos ekspertams, pavyzdžiui, Tomui Ramanauskui, tad suskubau skleisti tikruosius jos kūrėjus – „The Atomic Garden“ studentus Jurgį Ramanauską ir Skaistę Kaurynaitę“, – teigia p. Bechtle.

Ši reklama buvo sukurta 2016 m. rudenį.

Pliusas ir Kaunui

Sostinė, šventusi 695-ąjį gimtadienį, ne tik džiaugėsi renginiais vykusiais visą dieną Vilniuje, originaliai antrus metus iš eilės sveikino ir Kaunas, pakvietęs vakarienės šį šeštadienį.

VŽ rašė, kad trečiadienio rytą idėjos iniciatoriai jau skaičiavo per 310 vakarienių, kurias organizuos per 500 kauniečių, tad prie vakarienės stalo Kaune, tikėtina, sės ir bus pavaišinta per 900 vilniečių.

„Registracija vyksta iki ketvirtadienio vidurnakčio, tad tikslius skaičius dar sunku prognozuoti, bet šią akimirką ir 312 vakarienių atrodo kaip kosmosas“, – VŽ teigė pasidžiaugia Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nelieka trijų „BIOK laboratorijos“ prekių ženklų 5

Kosmetikos gamintoja „BIOK laboratorija“ vietoj trijų prekės ženklų „Rasa“, „Aras“ ir „Biok dermatology“...

Rinkodara
11:58
Naujas investuotojas: į Kauną atėjo Olandijos programinės įrangos kūrėja

Olandijos  duomenų valdymo sistemų kūrėja „Hyarchis“ įsikūrė Kaune ir pradeda samdyti darbuotojus.

„Unboxed“ žada atverti „Facebook“ piniginę Premium 2

Lietuvos ir JAV bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus socialiniuose tinkluose, nuo...

Rinkodara
08:25
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 7

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
2018.04.23
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium 1

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
2018.04.23
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau