Šmaikščiąją Vilniaus reklamą žada plėtoti užsienio rinkose

Publikuota: 2018-01-26
Atnaujinta 2018-01-26 08:19
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.

Vakar, per Vilniaus 695-ąjį gimtadienį, socialiniuose tinkluose nuvilnijo šmaikšti sostinės reklama, skelbianti, kad „Vilnius, tai Europos G-taškas. Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda, būna nuostabu“.

Tai sostinės privačios reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų darbas.

Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybos kurso vadovas, teigia, kad tai buvo jo skirta užduotis studentams prieš kelis metus.

„Nesitikėjau, kad vakar ši reklama nuvilnys socialiniuose tinkluose kaip virusas. Žinoma, aš labai tuo didžiuojuosi“, – pasidžiaugia p. Bechtle.

Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė, teigia, kad skatina ir remia kūrybiškumą, tad ieškodami naujų ir įdomių idėjų bendradarbiauja su šia reklamos mokykla.

„Vieno susitikimo metu „The Atomic Garden“ atstovai parodė mums kūrybos kurso studentų darbus. Keli eskizai, tarp kurių buvo ir paminėtoji idėja, mums paliko įspūdį, tad planuojame kartu šią idėją toliau vystyti užsienio rinkose“, – žada p. Romanovskienė.

Ji priduria, kad patys šia reklama vakar nesidalijo, nes toks buvo susitarimas su kūrėjais.

„Iš vartotojų reakcijų galime daryti išvadą, kad reklama tikrai iššaukė susidomėjimą ir diskusijas. Tad derinsime paskutines detales ir tikimės artimiausią mėnesį startuoti, – viliasi p. Romanovskienė. – Kontroversiški sprendimai iš tiesų yra labiau veiksmingi nei standartiniai ir saugūs. Tik kartais reikia tuos kontroversiškus sprendimus „pratestuoti“.

Ponas Bechtle, šiuo metu viešintis Balyje, patvirtina, kad kalbos su „Go Vilnius“ vyksta.

„Kadangi esu ne Lietuvoje, nežinau visų smulkmenų, tačiau dabar derinamos sąlygos, kainos su reklamą kūrusiais studentais. Ta pati šiuo metu naudojama nuotrauka nėra profesionali, jų kampanijai reikia daugiau, jei norima integruotos reklaminės kampanijos“, – kalba p. Bechtle ir pasidžiaugia vakarykšte virusine banga „Facebook“.

„Niekas nežinojo iš kur ši žinutė paplito, visi galvojo, kad tai tikra reklama. Prasidėjo svarstymai, kas ją kūrė, kai kurie reklamos kūrimo laurus „atidavė“ rinkos ekspertams, pavyzdžiui, Tomui Ramanauskui, tad suskubau skleisti tikruosius jos kūrėjus – „The Atomic Garden“ studentus Jurgį Ramanauską ir Skaistę Kaurynaitę“, – teigia p. Bechtle.

Ši reklama buvo sukurta 2016 m. rudenį.

Pliusas ir Kaunui

Sostinė, šventusi 695-ąjį gimtadienį, ne tik džiaugėsi renginiais vykusiais visą dieną Vilniuje, originaliai antrus metus iš eilės sveikino ir Kaunas, pakvietęs vakarienės šį šeštadienį.

VŽ rašė, kad trečiadienio rytą idėjos iniciatoriai jau skaičiavo per 310 vakarienių, kurias organizuos per 500 kauniečių, tad prie vakarienės stalo Kaune, tikėtina, sės ir bus pavaišinta per 900 vilniečių.

„Registracija vyksta iki ketvirtadienio vidurnakčio, tad tikslius skaičius dar sunku prognozuoti, bet šią akimirką ir 312 vakarienių atrodo kaip kosmosas“, – VŽ teigė pasidžiaugia Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau