Šmaikščiąją Vilniaus reklamą žada plėtoti užsienio rinkose

Publikuota: 2018-01-26
Atnaujinta 2018-01-26 08:19
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.

Vakar, per Vilniaus 695-ąjį gimtadienį, socialiniuose tinkluose nuvilnijo šmaikšti sostinės reklama, skelbianti, kad „Vilnius, tai Europos G-taškas. Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda, būna nuostabu“.

Tai sostinės privačios reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų darbas.

Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybos kurso vadovas, teigia, kad tai buvo jo skirta užduotis studentams prieš kelis metus.

„Nesitikėjau, kad vakar ši reklama nuvilnys socialiniuose tinkluose kaip virusas. Žinoma, aš labai tuo didžiuojuosi“, – pasidžiaugia p. Bechtle.

Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė, teigia, kad skatina ir remia kūrybiškumą, tad ieškodami naujų ir įdomių idėjų bendradarbiauja su šia reklamos mokykla.

„Vieno susitikimo metu „The Atomic Garden“ atstovai parodė mums kūrybos kurso studentų darbus. Keli eskizai, tarp kurių buvo ir paminėtoji idėja, mums paliko įspūdį, tad planuojame kartu šią idėją toliau vystyti užsienio rinkose“, – žada p. Romanovskienė.

Ji priduria, kad patys šia reklama vakar nesidalijo, nes toks buvo susitarimas su kūrėjais.

„Iš vartotojų reakcijų galime daryti išvadą, kad reklama tikrai iššaukė susidomėjimą ir diskusijas. Tad derinsime paskutines detales ir tikimės artimiausią mėnesį startuoti, – viliasi p. Romanovskienė. – Kontroversiški sprendimai iš tiesų yra labiau veiksmingi nei standartiniai ir saugūs. Tik kartais reikia tuos kontroversiškus sprendimus „pratestuoti“.

Ponas Bechtle, šiuo metu viešintis Balyje, patvirtina, kad kalbos su „Go Vilnius“ vyksta.

„Kadangi esu ne Lietuvoje, nežinau visų smulkmenų, tačiau dabar derinamos sąlygos, kainos su reklamą kūrusiais studentais. Ta pati šiuo metu naudojama nuotrauka nėra profesionali, jų kampanijai reikia daugiau, jei norima integruotos reklaminės kampanijos“, – kalba p. Bechtle ir pasidžiaugia vakarykšte virusine banga „Facebook“.

„Niekas nežinojo iš kur ši žinutė paplito, visi galvojo, kad tai tikra reklama. Prasidėjo svarstymai, kas ją kūrė, kai kurie reklamos kūrimo laurus „atidavė“ rinkos ekspertams, pavyzdžiui, Tomui Ramanauskui, tad suskubau skleisti tikruosius jos kūrėjus – „The Atomic Garden“ studentus Jurgį Ramanauską ir Skaistę Kaurynaitę“, – teigia p. Bechtle.

Ši reklama buvo sukurta 2016 m. rudenį.

Pliusas ir Kaunui

Sostinė, šventusi 695-ąjį gimtadienį, ne tik džiaugėsi renginiais vykusiais visą dieną Vilniuje, originaliai antrus metus iš eilės sveikino ir Kaunas, pakvietęs vakarienės šį šeštadienį.

VŽ rašė, kad trečiadienio rytą idėjos iniciatoriai jau skaičiavo per 310 vakarienių, kurias organizuos per 500 kauniečių, tad prie vakarienės stalo Kaune, tikėtina, sės ir bus pavaišinta per 900 vilniečių.

„Registracija vyksta iki ketvirtadienio vidurnakčio, tad tikslius skaičius dar sunku prognozuoti, bet šią akimirką ir 312 vakarienių atrodo kaip kosmosas“, – VŽ teigė pasidžiaugia Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau