Šmaikščiąją Vilniaus reklamą žada plėtoti užsienio rinkose

Publikuota: 2018-01-26
Atnaujinta 2018-01-26 08:19
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.
Nuotrauka iš socialinio tinklo „Facebook“.

Vakar, per Vilniaus 695-ąjį gimtadienį, socialiniuose tinkluose nuvilnijo šmaikšti sostinės reklama, skelbianti, kad „Vilnius, tai Europos G-taškas. Niekas nežino, kur tai yra, bet kai atranda, būna nuostabu“.

Tai sostinės privačios reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ studentų darbas.

Antonio Bechtle, agentūros „Bechtle & Milzarajs“ kūrybos vadovas ir partneris, „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybos kurso vadovas, teigia, kad tai buvo jo skirta užduotis studentams prieš kelis metus.

„Nesitikėjau, kad vakar ši reklama nuvilnys socialiniuose tinkluose kaip virusas. Žinoma, aš labai tuo didžiuojuosi“, – pasidžiaugia p. Bechtle.

Inga Romanovskienė, Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ vadovė, teigia, kad skatina ir remia kūrybiškumą, tad ieškodami naujų ir įdomių idėjų bendradarbiauja su šia reklamos mokykla.

„Vieno susitikimo metu „The Atomic Garden“ atstovai parodė mums kūrybos kurso studentų darbus. Keli eskizai, tarp kurių buvo ir paminėtoji idėja, mums paliko įspūdį, tad planuojame kartu šią idėją toliau vystyti užsienio rinkose“, – žada p. Romanovskienė.

Ji priduria, kad patys šia reklama vakar nesidalijo, nes toks buvo susitarimas su kūrėjais.

„Iš vartotojų reakcijų galime daryti išvadą, kad reklama tikrai iššaukė susidomėjimą ir diskusijas. Tad derinsime paskutines detales ir tikimės artimiausią mėnesį startuoti, – viliasi p. Romanovskienė. – Kontroversiški sprendimai iš tiesų yra labiau veiksmingi nei standartiniai ir saugūs. Tik kartais reikia tuos kontroversiškus sprendimus „pratestuoti“.

Ponas Bechtle, šiuo metu viešintis Balyje, patvirtina, kad kalbos su „Go Vilnius“ vyksta.

„Kadangi esu ne Lietuvoje, nežinau visų smulkmenų, tačiau dabar derinamos sąlygos, kainos su reklamą kūrusiais studentais. Ta pati šiuo metu naudojama nuotrauka nėra profesionali, jų kampanijai reikia daugiau, jei norima integruotos reklaminės kampanijos“, – kalba p. Bechtle ir pasidžiaugia vakarykšte virusine banga „Facebook“.

„Niekas nežinojo iš kur ši žinutė paplito, visi galvojo, kad tai tikra reklama. Prasidėjo svarstymai, kas ją kūrė, kai kurie reklamos kūrimo laurus „atidavė“ rinkos ekspertams, pavyzdžiui, Tomui Ramanauskui, tad suskubau skleisti tikruosius jos kūrėjus – „The Atomic Garden“ studentus Jurgį Ramanauską ir Skaistę Kaurynaitę“, – teigia p. Bechtle.

Ši reklama buvo sukurta 2016 m. rudenį.

Pliusas ir Kaunui

Sostinė, šventusi 695-ąjį gimtadienį, ne tik džiaugėsi renginiais vykusiais visą dieną Vilniuje, originaliai antrus metus iš eilės sveikino ir Kaunas, pakvietęs vakarienės šį šeštadienį.

VŽ rašė, kad trečiadienio rytą idėjos iniciatoriai jau skaičiavo per 310 vakarienių, kurias organizuos per 500 kauniečių, tad prie vakarienės stalo Kaune, tikėtina, sės ir bus pavaišinta per 900 vilniečių.

„Registracija vyksta iki ketvirtadienio vidurnakčio, tad tikslius skaičius dar sunku prognozuoti, bet šią akimirką ir 312 vakarienių atrodo kaip kosmosas“, – VŽ teigė pasidžiaugia Tomas Grigalevičius, Kauno mero patarėjas viešiesiems ryšiams, vienas idėjos autorių.

Plačiau skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau