Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka

Publikuota: 2018-01-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai pasitelkti vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.

Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas, teigia, kad apdovanojimai paprastai reiškia ne vieno žmogaus indėlį, o visos organizacijos įsitraukimą, palaikymą, komandiškumą ir norą nugalėti.

„Be visų darbuotojų veiksmų įmonė nelaimėtų, todėl apie apdovanojimus daug kalbame įmonės viduje, neužtenka tiesiog prisidėti prie e. laiško dar vieno gražaus logotipo apie sėkmę konkurse. Tai padeda pritraukti kandidatus, juos išlaikyti, motyvuoti – gi visada smagu pasigirti, kad dirbi pas TOP darbdavį“, – nusišypso p. Mickevičius ir pasakoja, kaip pasitelkia apdovanojimus įmonės komunikacijoje.

nuotrauka::1

„Supratome, kad „Top darbdavio“ apdovanojimas bus svarbus ne tik potencialiems naujiems darbuotojams, bet ir kaip motyvacinė priemonė esamiems. Todėl daug dėmesio skyrėme jo sklaidai ir bendrovės viduje: naudojome kanceliarines priemones su „Top darbdavio“ logotipu, naujokams dalinome išmaniųjų ekranų valiklius su tokiu užrašu, papildėme ir biuro interjerą: liftuose, virtuvėlėse, kitose erdvėse atsirado lipdukai su informacija apie laimėjimą, lauko vėliavose taip pat papuošė „Top darbdavio“ vizualika. „Best Buy“ apdovanojimai buvo svarbesni klientams, todėl buvo integruojama ir į didesnes rinkodaros kampanijas“, – sprendimus vardina p. Mickevičius.

Lojalumui stiprinti

Jis įsitikinęs, kad verslui tai dar viena galimybė stiprinti lojalumą prekės ženklui.

„Tiek mes patys pastebime, tiek įvairūs tyrimai rodo, jog žmonių prisirišimas prekės ženklams mažėja. Rinkdamiesi produktą ar paslaugą klientai vis dažniau remiasi emocija. Patys apdovanojimai dažnai nepasakoja apie įspūdingus ilgalaikius darbus ar pasiekimus, tačiau jie siunčia emocinę žinutę, kuri veikia vartotojus. Be to, vartotojams nenorint ar neturint laiko gilintis ir pačiam analizuoti, lyginti pasiūlymuose, tam tikruose segmentuose vis dažniau pastebime įprotį pasikliauti trečiųjų šalių nepriklausomų arbitrų nuomone, kuri padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą“, – kalba p. Mickevičius.

Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė, taip pat antrina, kad prekybininkė laikosi strategijos dalintis žiniomis apie bendrovės pelnytus apdovanojimus viešai – nuo informacijos įterpimo į pranešimus spaudai iki logotipų naudojimo „Lidl“ darbuotojų elektroninio pašto parašuose bei kaininiuose leidiniuose.

nuotrauka::2left

„Išeities taškas prizų ir kitokių įmonės veiklos įvertinimų viešinimui visais atvejais yra vidinė komunikacija. Sklaidai pasitelkiame publikacijas intranete, elektroninius laiškus, plakatus, filmukus, įmonės renginius, konkursus darbuotojams ir pan. Siekiame, kad bendrovės darbuotojai būtų „Lidl“ ambasadoriais ir ne tik džiaugtųsi bendrais pasiekimais drauge su kolektyvu, bet ir dalytųsi žiniomis apie juos už įmonės ribų“, – kalba p. Lebedeva.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
14:10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
11:12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
10:19
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau