Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka

Publikuota: 2018-01-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai pasitelkti vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.

Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas, teigia, kad apdovanojimai paprastai reiškia ne vieno žmogaus indėlį, o visos organizacijos įsitraukimą, palaikymą, komandiškumą ir norą nugalėti.

„Be visų darbuotojų veiksmų įmonė nelaimėtų, todėl apie apdovanojimus daug kalbame įmonės viduje, neužtenka tiesiog prisidėti prie e. laiško dar vieno gražaus logotipo apie sėkmę konkurse. Tai padeda pritraukti kandidatus, juos išlaikyti, motyvuoti – gi visada smagu pasigirti, kad dirbi pas TOP darbdavį“, – nusišypso p. Mickevičius ir pasakoja, kaip pasitelkia apdovanojimus įmonės komunikacijoje.

nuotrauka::1

„Supratome, kad „Top darbdavio“ apdovanojimas bus svarbus ne tik potencialiems naujiems darbuotojams, bet ir kaip motyvacinė priemonė esamiems. Todėl daug dėmesio skyrėme jo sklaidai ir bendrovės viduje: naudojome kanceliarines priemones su „Top darbdavio“ logotipu, naujokams dalinome išmaniųjų ekranų valiklius su tokiu užrašu, papildėme ir biuro interjerą: liftuose, virtuvėlėse, kitose erdvėse atsirado lipdukai su informacija apie laimėjimą, lauko vėliavose taip pat papuošė „Top darbdavio“ vizualika. „Best Buy“ apdovanojimai buvo svarbesni klientams, todėl buvo integruojama ir į didesnes rinkodaros kampanijas“, – sprendimus vardina p. Mickevičius.

Lojalumui stiprinti

Jis įsitikinęs, kad verslui tai dar viena galimybė stiprinti lojalumą prekės ženklui.

„Tiek mes patys pastebime, tiek įvairūs tyrimai rodo, jog žmonių prisirišimas prekės ženklams mažėja. Rinkdamiesi produktą ar paslaugą klientai vis dažniau remiasi emocija. Patys apdovanojimai dažnai nepasakoja apie įspūdingus ilgalaikius darbus ar pasiekimus, tačiau jie siunčia emocinę žinutę, kuri veikia vartotojus. Be to, vartotojams nenorint ar neturint laiko gilintis ir pačiam analizuoti, lyginti pasiūlymuose, tam tikruose segmentuose vis dažniau pastebime įprotį pasikliauti trečiųjų šalių nepriklausomų arbitrų nuomone, kuri padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą“, – kalba p. Mickevičius.

Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė, taip pat antrina, kad prekybininkė laikosi strategijos dalintis žiniomis apie bendrovės pelnytus apdovanojimus viešai – nuo informacijos įterpimo į pranešimus spaudai iki logotipų naudojimo „Lidl“ darbuotojų elektroninio pašto parašuose bei kaininiuose leidiniuose.

nuotrauka::2left

„Išeities taškas prizų ir kitokių įmonės veiklos įvertinimų viešinimui visais atvejais yra vidinė komunikacija. Sklaidai pasitelkiame publikacijas intranete, elektroninius laiškus, plakatus, filmukus, įmonės renginius, konkursus darbuotojams ir pan. Siekiame, kad bendrovės darbuotojai būtų „Lidl“ ambasadoriais ir ne tik džiaugtųsi bendrais pasiekimais drauge su kolektyvu, bet ir dalytųsi žiniomis apie juos už įmonės ribų“, – kalba p. Lebedeva.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau