Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka

Publikuota: 2018-01-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai pasitelkti vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.

Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas, teigia, kad apdovanojimai paprastai reiškia ne vieno žmogaus indėlį, o visos organizacijos įsitraukimą, palaikymą, komandiškumą ir norą nugalėti.

„Be visų darbuotojų veiksmų įmonė nelaimėtų, todėl apie apdovanojimus daug kalbame įmonės viduje, neužtenka tiesiog prisidėti prie e. laiško dar vieno gražaus logotipo apie sėkmę konkurse. Tai padeda pritraukti kandidatus, juos išlaikyti, motyvuoti – gi visada smagu pasigirti, kad dirbi pas TOP darbdavį“, – nusišypso p. Mickevičius ir pasakoja, kaip pasitelkia apdovanojimus įmonės komunikacijoje.

nuotrauka::1

„Supratome, kad „Top darbdavio“ apdovanojimas bus svarbus ne tik potencialiems naujiems darbuotojams, bet ir kaip motyvacinė priemonė esamiems. Todėl daug dėmesio skyrėme jo sklaidai ir bendrovės viduje: naudojome kanceliarines priemones su „Top darbdavio“ logotipu, naujokams dalinome išmaniųjų ekranų valiklius su tokiu užrašu, papildėme ir biuro interjerą: liftuose, virtuvėlėse, kitose erdvėse atsirado lipdukai su informacija apie laimėjimą, lauko vėliavose taip pat papuošė „Top darbdavio“ vizualika. „Best Buy“ apdovanojimai buvo svarbesni klientams, todėl buvo integruojama ir į didesnes rinkodaros kampanijas“, – sprendimus vardina p. Mickevičius.

Lojalumui stiprinti

Jis įsitikinęs, kad verslui tai dar viena galimybė stiprinti lojalumą prekės ženklui.

„Tiek mes patys pastebime, tiek įvairūs tyrimai rodo, jog žmonių prisirišimas prekės ženklams mažėja. Rinkdamiesi produktą ar paslaugą klientai vis dažniau remiasi emocija. Patys apdovanojimai dažnai nepasakoja apie įspūdingus ilgalaikius darbus ar pasiekimus, tačiau jie siunčia emocinę žinutę, kuri veikia vartotojus. Be to, vartotojams nenorint ar neturint laiko gilintis ir pačiam analizuoti, lyginti pasiūlymuose, tam tikruose segmentuose vis dažniau pastebime įprotį pasikliauti trečiųjų šalių nepriklausomų arbitrų nuomone, kuri padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą“, – kalba p. Mickevičius.

Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė, taip pat antrina, kad prekybininkė laikosi strategijos dalintis žiniomis apie bendrovės pelnytus apdovanojimus viešai – nuo informacijos įterpimo į pranešimus spaudai iki logotipų naudojimo „Lidl“ darbuotojų elektroninio pašto parašuose bei kaininiuose leidiniuose.

nuotrauka::2left

„Išeities taškas prizų ir kitokių įmonės veiklos įvertinimų viešinimui visais atvejais yra vidinė komunikacija. Sklaidai pasitelkiame publikacijas intranete, elektroninius laiškus, plakatus, filmukus, įmonės renginius, konkursus darbuotojams ir pan. Siekiame, kad bendrovės darbuotojai būtų „Lidl“ ambasadoriais ir ne tik džiaugtųsi bendrais pasiekimais drauge su kolektyvu, bet ir dalytųsi žiniomis apie juos už įmonės ribų“, – kalba p. Lebedeva.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Leidėjai nepaliauja kovoti su blokuojančiais reklamą internete 1

Vokietijos Aukščiausiasis teismas atmetė ieškinį, kuriuo buvo siekiama apriboti „AdBlock Plus“ įskiepio,...

Rinkodara
20:25
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
11:45
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau