Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka

Publikuota: 2018-01-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai pasitelkti vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.

Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas, teigia, kad apdovanojimai paprastai reiškia ne vieno žmogaus indėlį, o visos organizacijos įsitraukimą, palaikymą, komandiškumą ir norą nugalėti.

„Be visų darbuotojų veiksmų įmonė nelaimėtų, todėl apie apdovanojimus daug kalbame įmonės viduje, neužtenka tiesiog prisidėti prie e. laiško dar vieno gražaus logotipo apie sėkmę konkurse. Tai padeda pritraukti kandidatus, juos išlaikyti, motyvuoti – gi visada smagu pasigirti, kad dirbi pas TOP darbdavį“, – nusišypso p. Mickevičius ir pasakoja, kaip pasitelkia apdovanojimus įmonės komunikacijoje.

nuotrauka::1

„Supratome, kad „Top darbdavio“ apdovanojimas bus svarbus ne tik potencialiems naujiems darbuotojams, bet ir kaip motyvacinė priemonė esamiems. Todėl daug dėmesio skyrėme jo sklaidai ir bendrovės viduje: naudojome kanceliarines priemones su „Top darbdavio“ logotipu, naujokams dalinome išmaniųjų ekranų valiklius su tokiu užrašu, papildėme ir biuro interjerą: liftuose, virtuvėlėse, kitose erdvėse atsirado lipdukai su informacija apie laimėjimą, lauko vėliavose taip pat papuošė „Top darbdavio“ vizualika. „Best Buy“ apdovanojimai buvo svarbesni klientams, todėl buvo integruojama ir į didesnes rinkodaros kampanijas“, – sprendimus vardina p. Mickevičius.

Lojalumui stiprinti

Jis įsitikinęs, kad verslui tai dar viena galimybė stiprinti lojalumą prekės ženklui.

„Tiek mes patys pastebime, tiek įvairūs tyrimai rodo, jog žmonių prisirišimas prekės ženklams mažėja. Rinkdamiesi produktą ar paslaugą klientai vis dažniau remiasi emocija. Patys apdovanojimai dažnai nepasakoja apie įspūdingus ilgalaikius darbus ar pasiekimus, tačiau jie siunčia emocinę žinutę, kuri veikia vartotojus. Be to, vartotojams nenorint ar neturint laiko gilintis ir pačiam analizuoti, lyginti pasiūlymuose, tam tikruose segmentuose vis dažniau pastebime įprotį pasikliauti trečiųjų šalių nepriklausomų arbitrų nuomone, kuri padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą“, – kalba p. Mickevičius.

Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė, taip pat antrina, kad prekybininkė laikosi strategijos dalintis žiniomis apie bendrovės pelnytus apdovanojimus viešai – nuo informacijos įterpimo į pranešimus spaudai iki logotipų naudojimo „Lidl“ darbuotojų elektroninio pašto parašuose bei kaininiuose leidiniuose.

nuotrauka::2left

„Išeities taškas prizų ir kitokių įmonės veiklos įvertinimų viešinimui visais atvejais yra vidinė komunikacija. Sklaidai pasitelkiame publikacijas intranete, elektroninius laiškus, plakatus, filmukus, įmonės renginius, konkursus darbuotojams ir pan. Siekiame, kad bendrovės darbuotojai būtų „Lidl“ ambasadoriais ir ne tik džiaugtųsi bendrais pasiekimais drauge su kolektyvu, bet ir dalytųsi žiniomis apie juos už įmonės ribų“, – kalba p. Lebedeva.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„NDX energija“ keičia pavadinimą

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
18:12
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
18:00
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 1

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 1

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12
Tarp naujausių reklamų: nuotaikinga IKEA ir „Lidl“ su Valančiūnu

Tarp naujausių reklamų: linksmi ir pozityvūs IKEA klipai (gamybos namai „Menthol house“), „Lidl“ tęsiama...

Rinkodara
2018.09.11
Užsimojo įvesti privalomas lietuviškos muzikos kvotas radijo stotims 18

Seimo Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų frakcijos ir Seimo kultūros komiteto narys Vytautas...

Rinkodara
2018.09.11
IT milžinai ir turinio kūrėjai – lobistų ir skirtingų interesų sūkuryje Premium 1

Didžiosios Europos žiniasklaidos bendrovės ir naujienų agentūros jungia jėgas, kad būtų išgirstos šį...

Rinkodara
2018.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau