Nauda gavus apdovanojimą: pasidabinti laimėjimu nepakanka

Publikuota: 2018-01-21
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Rinkoje nuolat vyksta įvairiausi konkursai, rinkimai, tačiau, kad apdovanojimai nebūtų vieno vakaro džiaugsmas ir vien rėmelis ant palangės renkantis dulkes, verslui privalu tinkamai tai pasitelkti vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.

Arūnas Mickevičius, „Bitė Lietuva“ rinkodaros vadovas, teigia, kad apdovanojimai paprastai reiškia ne vieno žmogaus indėlį, o visos organizacijos įsitraukimą, palaikymą, komandiškumą ir norą nugalėti.

„Be visų darbuotojų veiksmų įmonė nelaimėtų, todėl apie apdovanojimus daug kalbame įmonės viduje, neužtenka tiesiog prisidėti prie e. laiško dar vieno gražaus logotipo apie sėkmę konkurse. Tai padeda pritraukti kandidatus, juos išlaikyti, motyvuoti – gi visada smagu pasigirti, kad dirbi pas TOP darbdavį“, – nusišypso p. Mickevičius ir pasakoja, kaip pasitelkia apdovanojimus įmonės komunikacijoje.

nuotrauka::1

„Supratome, kad „Top darbdavio“ apdovanojimas bus svarbus ne tik potencialiems naujiems darbuotojams, bet ir kaip motyvacinė priemonė esamiems. Todėl daug dėmesio skyrėme jo sklaidai ir bendrovės viduje: naudojome kanceliarines priemones su „Top darbdavio“ logotipu, naujokams dalinome išmaniųjų ekranų valiklius su tokiu užrašu, papildėme ir biuro interjerą: liftuose, virtuvėlėse, kitose erdvėse atsirado lipdukai su informacija apie laimėjimą, lauko vėliavose taip pat papuošė „Top darbdavio“ vizualika. „Best Buy“ apdovanojimai buvo svarbesni klientams, todėl buvo integruojama ir į didesnes rinkodaros kampanijas“, – sprendimus vardina p. Mickevičius.

Lojalumui stiprinti

Jis įsitikinęs, kad verslui tai dar viena galimybė stiprinti lojalumą prekės ženklui.

„Tiek mes patys pastebime, tiek įvairūs tyrimai rodo, jog žmonių prisirišimas prekės ženklams mažėja. Rinkdamiesi produktą ar paslaugą klientai vis dažniau remiasi emocija. Patys apdovanojimai dažnai nepasakoja apie įspūdingus ilgalaikius darbus ar pasiekimus, tačiau jie siunčia emocinę žinutę, kuri veikia vartotojus. Be to, vartotojams nenorint ar neturint laiko gilintis ir pačiam analizuoti, lyginti pasiūlymuose, tam tikruose segmentuose vis dažniau pastebime įprotį pasikliauti trečiųjų šalių nepriklausomų arbitrų nuomone, kuri padeda priimti vienokį ar kitokį sprendimą“, – kalba p. Mickevičius.

Valerija Lebedeva, „Lidl Lietuva“ Korporatyvinių reikalų ir komunikacijos departamento specialistė, taip pat antrina, kad prekybininkė laikosi strategijos dalintis žiniomis apie bendrovės pelnytus apdovanojimus viešai – nuo informacijos įterpimo į pranešimus spaudai iki logotipų naudojimo „Lidl“ darbuotojų elektroninio pašto parašuose bei kaininiuose leidiniuose.

nuotrauka::2left

„Išeities taškas prizų ir kitokių įmonės veiklos įvertinimų viešinimui visais atvejais yra vidinė komunikacija. Sklaidai pasitelkiame publikacijas intranete, elektroninius laiškus, plakatus, filmukus, įmonės renginius, konkursus darbuotojams ir pan. Siekiame, kad bendrovės darbuotojai būtų „Lidl“ ambasadoriais ir ne tik džiaugtųsi bendrais pasiekimais drauge su kolektyvu, bet ir dalytųsi žiniomis apie juos už įmonės ribų“, – kalba p. Lebedeva.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
13:25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
11:04
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 25

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau