Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Publikuota: 2018-01-19
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą BNS, gali kontroliuoti restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų tinklą valdančią Estijos bendrovę „Appolo Cinemas“.

Konkurencijos taryba šiandien pranešė, kad leido vykdyti koncentraciją bendrovei „UP Invest“ įsigyjant 55% „Apollo Cinemas“ akcijų ir kartu su „Mirrow Institute“ įgyjant bendrąją pastarosios bendrovės bei bendrąją netiesioginę UAB „Theatrical Film Distribution“ kontrolę.

Ši įmonė Lietuvoje taip pat veikia prekės ženklu „Du kine“. „Theatrical Film Distribution“ pajamos 2016 m. siekė 1,9 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,8 mln. Eur. O 2015 m. rodikliai atitinkamai siekė 1,3 mln. Eur ir 55.800 Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.

Įsigyjamos bendrovės „Theatrical Film Distribution“ pagrindinės veiklos sritys – teisių platinti įvairių Lietuvos ir užsienio kino studijų bei nepriklausomų kino kūrėjų sukurtus filmus bei kitą vizualinę produkciją įsigijimas bei teisių demonstruoti tokius filmus Lietuvoje veikiančioms ir kino teatrus valdančioms įmonėms suteikimas.

Pranešimą apie ketinamą vykdyti koncentraciją Konkurencijos taryba gavo pernai gruodžio 20 d.

Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

„UP Invest“ yra „MM Grupp“ įmonių grupės kontroliuojama bendrovė. „MM Grupp“ priklauso daugiau nei 30 bendrovių Suomijoje ir Baltijos šalyse, kurios Lietuvoje veikia įvairiose srityse – farmacijos, medicinos priemonių ir įrankių prekybos, veterinarijos prekių prekybos, vaistų rinkodaros ir logistikos, žiniasklaidos bei žiniasklaidos monitoringo, naujienų agentūrų, specializuotų interneto portalų valdymo bei plėtros, o taip pat laikraščių, žurnalų bei knygų leidybos bei kitose su jomis susijusiose verslo srityse.

Bendrą netiesioginę „Theatrical Film Distribution“ kontrolę įgysianti „Mirrow Institute“, kuri iki koncentracijos turėjo vienvaldę šios bendrovės kontrolę, be „Theatrical Film Distribution“ vykdomos veiklos daugiau jokios veiklos Lietuvoje nevykdė, rašoma Konkurencijos tarybos pranešime.

Įsigyjama bendrovė „Apollo Cinemas“ ir jos antrinės bendrovės užsienyje užsiima restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų bei kino filmų platinimo veikla.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau