Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Publikuota: 2018-01-19
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą BNS, gali kontroliuoti restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų tinklą valdančią Estijos bendrovę „Appolo Cinemas“.

Konkurencijos taryba šiandien pranešė, kad leido vykdyti koncentraciją bendrovei „UP Invest“ įsigyjant 55% „Apollo Cinemas“ akcijų ir kartu su „Mirrow Institute“ įgyjant bendrąją pastarosios bendrovės bei bendrąją netiesioginę UAB „Theatrical Film Distribution“ kontrolę.

Ši įmonė Lietuvoje taip pat veikia prekės ženklu „Du kine“. „Theatrical Film Distribution“ pajamos 2016 m. siekė 1,9 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,8 mln. Eur. O 2015 m. rodikliai atitinkamai siekė 1,3 mln. Eur ir 55.800 Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.

Įsigyjamos bendrovės „Theatrical Film Distribution“ pagrindinės veiklos sritys – teisių platinti įvairių Lietuvos ir užsienio kino studijų bei nepriklausomų kino kūrėjų sukurtus filmus bei kitą vizualinę produkciją įsigijimas bei teisių demonstruoti tokius filmus Lietuvoje veikiančioms ir kino teatrus valdančioms įmonėms suteikimas.

Pranešimą apie ketinamą vykdyti koncentraciją Konkurencijos taryba gavo pernai gruodžio 20 d.

Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

„UP Invest“ yra „MM Grupp“ įmonių grupės kontroliuojama bendrovė. „MM Grupp“ priklauso daugiau nei 30 bendrovių Suomijoje ir Baltijos šalyse, kurios Lietuvoje veikia įvairiose srityse – farmacijos, medicinos priemonių ir įrankių prekybos, veterinarijos prekių prekybos, vaistų rinkodaros ir logistikos, žiniasklaidos bei žiniasklaidos monitoringo, naujienų agentūrų, specializuotų interneto portalų valdymo bei plėtros, o taip pat laikraščių, žurnalų bei knygų leidybos bei kitose su jomis susijusiose verslo srityse.

Bendrą netiesioginę „Theatrical Film Distribution“ kontrolę įgysianti „Mirrow Institute“, kuri iki koncentracijos turėjo vienvaldę šios bendrovės kontrolę, be „Theatrical Film Distribution“ vykdomos veiklos daugiau jokios veiklos Lietuvoje nevykdė, rašoma Konkurencijos tarybos pranešime.

Įsigyjama bendrovė „Apollo Cinemas“ ir jos antrinės bendrovės užsienyje užsiima restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų bei kino filmų platinimo veikla.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
13:14
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 10

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau