Estijos „UP Invest“ Lietuvoje įsigyja filmų platinimo bendrovę

Publikuota: 2018-01-19
„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.

Estijos „UP Invest“, kuriai priklausanti „Eesti Meedia“ Lietuvoje valdo portalą 15min.lt ir naujienų tarnybą BNS, gali kontroliuoti restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų tinklą valdančią Estijos bendrovę „Appolo Cinemas“.

Konkurencijos taryba šiandien pranešė, kad leido vykdyti koncentraciją bendrovei „UP Invest“ įsigyjant 55% „Apollo Cinemas“ akcijų ir kartu su „Mirrow Institute“ įgyjant bendrąją pastarosios bendrovės bei bendrąją netiesioginę UAB „Theatrical Film Distribution“ kontrolę.

Ši įmonė Lietuvoje taip pat veikia prekės ženklu „Du kine“. „Theatrical Film Distribution“ pajamos 2016 m. siekė 1,9 mln. Eur, grynasis pelnas – 3,8 mln. Eur. O 2015 m. rodikliai atitinkamai siekė 1,3 mln. Eur ir 55.800 Eur, rodo „Creditinfo“ pateikiami Registrų centro duomenys.

Įsigyjamos bendrovės „Theatrical Film Distribution“ pagrindinės veiklos sritys – teisių platinti įvairių Lietuvos ir užsienio kino studijų bei nepriklausomų kino kūrėjų sukurtus filmus bei kitą vizualinę produkciją įsigijimas bei teisių demonstruoti tokius filmus Lietuvoje veikiančioms ir kino teatrus valdančioms įmonėms suteikimas.

Pranešimą apie ketinamą vykdyti koncentraciją Konkurencijos taryba gavo pernai gruodžio 20 d.

Įvertinusi su sandoriu susijusias aplinkybes, Konkurencijos taryba konstatavo, kad dėl numatomos vykdyti koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose.

„UP Invest“ yra „MM Grupp“ įmonių grupės kontroliuojama bendrovė. „MM Grupp“ priklauso daugiau nei 30 bendrovių Suomijoje ir Baltijos šalyse, kurios Lietuvoje veikia įvairiose srityse – farmacijos, medicinos priemonių ir įrankių prekybos, veterinarijos prekių prekybos, vaistų rinkodaros ir logistikos, žiniasklaidos bei žiniasklaidos monitoringo, naujienų agentūrų, specializuotų interneto portalų valdymo bei plėtros, o taip pat laikraščių, žurnalų bei knygų leidybos bei kitose su jomis susijusiose verslo srityse.

Bendrą netiesioginę „Theatrical Film Distribution“ kontrolę įgysianti „Mirrow Institute“, kuri iki koncentracijos turėjo vienvaldę šios bendrovės kontrolę, be „Theatrical Film Distribution“ vykdomos veiklos daugiau jokios veiklos Lietuvoje nevykdė, rašoma Konkurencijos tarybos pranešime.

Įsigyjama bendrovė „Apollo Cinemas“ ir jos antrinės bendrovės užsienyje užsiima restoranų ir kavinių, knygynų, kino teatrų bei kino filmų platinimo veikla.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau