Didysis reklamos ketvertas – „Tele2“, „Lidl“, „Maxima“ ir „Telia“

Publikuota: 2018-01-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per šių metų sausį–lapkritį, palyginti su tuo pačiu periodu 2016 m., reklamos apimtis augo 2,8%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke su minuso ženklu tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas.

TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 2,1%, rodo „Kantar TNS“ duomenys.

Radijo stotys per vienuolika šių metų mėnesių transliavo per 7 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo 8,3% daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį.

Reklamjuosčių interneto reklamos išlaidos (gross, be nuolaidų) išaugo 10,1%. Tuo tarpu lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2017 ir 2016 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, smuktelėjo 2,8%.

Prekybininkų viliotinis

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė, vertindama 11 mėn. duomenis, teigia, kad kiekvieną 2017 m. mėnesį reklamuojamų kategorijų sąrašo viršuje – prekybos tinklai – jų reklamos investicijos augo net 38%, pirkėjo lojalumo kortelių – 77%.

„Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke besirikiuojančių prekybininkų „Lidl“, „Maxima Lt“ ir „Palink“ biudžetai per sausį-lapkritį atitinkamai augo 83%, 52% ir 24%. „Telia Lietuva“ vardo reklama nulėmė labiausiai – net penkis kartus išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai“, – skaičiuoja p. Juronienė.

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, su minuso ženklu yra tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas, visi kiti jas augino, o labiausiai atitrūkęs ketvertukas – „Tele2“ skyrusi 24% daugiau, „Lidl“ – 83%, „Maxima Lt“ – 52% ir „Telia Lietuva“ 35%.

Labiausiai reklamos investicijas didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“.

„Labiausiai mažino – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“, – vardina p. Juronienė.

[infogram id="dd85e045-aeb7-4d52-869e-f0692ddc8096" prefix="Kg6" format="interactive" title="Medijos-Labiausiai apimtis auginę reklamos užsakovai, 2017 m. 11mėn., palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="fa24d7d3-b9fa-4f22-a11c-869e27943e51" prefix="o6m" format="interactive" title="Labiausiai investicijas mažinę reklamos užsakovai, 2017 m. sausis-lapkritis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="c8f7eac2-4222-4715-abfb-932252fa672d" prefix="L9k" format="interactive" title="Reklamos užsakovų TOP10 2017 m. sausis-lapkritis, paokytis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 1

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau