Didysis reklamos ketvertas – „Tele2“, „Lidl“, „Maxima“ ir „Telia“

Publikuota: 2018-01-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per šių metų sausį–lapkritį, palyginti su tuo pačiu periodu 2016 m., reklamos apimtis augo 2,8%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke su minuso ženklu tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas.

TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 2,1%, rodo „Kantar TNS“ duomenys.

Radijo stotys per vienuolika šių metų mėnesių transliavo per 7 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo 8,3% daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį.

Reklamjuosčių interneto reklamos išlaidos (gross, be nuolaidų) išaugo 10,1%. Tuo tarpu lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2017 ir 2016 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, smuktelėjo 2,8%.

Prekybininkų viliotinis

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė, vertindama 11 mėn. duomenis, teigia, kad kiekvieną 2017 m. mėnesį reklamuojamų kategorijų sąrašo viršuje – prekybos tinklai – jų reklamos investicijos augo net 38%, pirkėjo lojalumo kortelių – 77%.

„Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke besirikiuojančių prekybininkų „Lidl“, „Maxima Lt“ ir „Palink“ biudžetai per sausį-lapkritį atitinkamai augo 83%, 52% ir 24%. „Telia Lietuva“ vardo reklama nulėmė labiausiai – net penkis kartus išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai“, – skaičiuoja p. Juronienė.

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, su minuso ženklu yra tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas, visi kiti jas augino, o labiausiai atitrūkęs ketvertukas – „Tele2“ skyrusi 24% daugiau, „Lidl“ – 83%, „Maxima Lt“ – 52% ir „Telia Lietuva“ 35%.

Labiausiai reklamos investicijas didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“.

„Labiausiai mažino – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“, – vardina p. Juronienė.

[infogram id="dd85e045-aeb7-4d52-869e-f0692ddc8096" prefix="Kg6" format="interactive" title="Medijos-Labiausiai apimtis auginę reklamos užsakovai, 2017 m. 11mėn., palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="fa24d7d3-b9fa-4f22-a11c-869e27943e51" prefix="o6m" format="interactive" title="Labiausiai investicijas mažinę reklamos užsakovai, 2017 m. sausis-lapkritis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="c8f7eac2-4222-4715-abfb-932252fa672d" prefix="L9k" format="interactive" title="Reklamos užsakovų TOP10 2017 m. sausis-lapkritis, paokytis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilniaus „Akropolį“ atnaujins už 14 mln. Eur Premium

Nuo 2019 m. sausio iki rugsėjo Vilniaus „Akropolyje“ bus atnaujinta daugiau nei 40.000 kv. m prekybai,...

Prasideda darbų registracija į kūrybiškumo festivalį „Adrenalinas“

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija KOMAA šešioliktą pavasarį kviečia dalyvauti lietuviškos reklamos...

Rinkodara
11:45
3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m. 4

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.22
„Idea prima“ pajamos augo 46% 1

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 25

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau