Didysis reklamos ketvertas – „Tele2“, „Lidl“, „Maxima“ ir „Telia“

Per šių metų sausįlapkritį, palyginti su tuo pačiu periodu 2016 m., reklamos apimtis augo 2,8%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke su minuso ženklu tik Procter&Gamble, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas.
TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 2,1%, rodo Kantar TNS duomenys.
Radijo stotys per vienuolika šių metų mėnesių transliavo per 7 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo 8,3% daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį.
Reklamjuosčių interneto reklamos išlaidos (gross, be nuolaidų) išaugo 10,1%. Tuo tarpu lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2017 ir 2016 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, smuktelėjo 2,8%.
Prekybininkų viliotinis
Giedrė Juronienė, Kantar TNS Reklamos monitoringo vadovė, vertindama 11 mėn. duomenis, teigia, kad kiekvieną 2017 m. mėnesį reklamuojamų kategorijų sąrašo viršuje prekybos tinklai jų reklamos investicijos augo net 38%, pirkėjo lojalumo kortelių 77%.
Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke besirikiuojančių prekybininkų Lidl, Maxima Lt ir Palink biudžetai per sausį-lapkritį atitinkamai augo 83%, 52% ir 24%. Telia Lietuva vardo reklama nulėmė labiausiai net penkis kartus išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai, skaičiuoja p. Juronienė.
Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, su minuso ženklu yra tik Procter&Gamble, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas, visi kiti jas augino, o labiausiai atitrūkęs ketvertukas Tele2 skyrusi 24% daugiau, Lidl 83%, Maxima Lt 52% ir Telia Lietuva 35%.
Labiausiai reklamos investicijas didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Glaxo SmithKline ir Topo grupė.
Labiausiai mažino Coca-Cola, Mondelez International ir Johnson&Johnson, vardina p. Juronienė.
[infogram id="dd85e045-aeb7-4d52-869e-f0692ddc8096" prefix="Kg6" format="interactive" title="Medijos-Labiausiai apimtis auginę reklamos užsakovai, 2017 m. 11mėn., palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]
[infogram id="fa24d7d3-b9fa-4f22-a11c-869e27943e51" prefix="o6m" format="interactive" title="Labiausiai investicijas mažinę reklamos užsakovai, 2017 m. sausis-lapkritis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]
[infogram id="c8f7eac2-4222-4715-abfb-932252fa672d" prefix="L9k" format="interactive" title="Reklamos užsakovų TOP10 2017 m. sausis-lapkritis, paokytis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]
Rašyti komentarą
Rašyti komentarą