Didysis reklamos ketvertas – „Tele2“, „Lidl“, „Maxima“ ir „Telia“

Publikuota: 2018-01-11
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Per šių metų sausį–lapkritį, palyginti su tuo pačiu periodu 2016 m., reklamos apimtis augo 2,8%. Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke su minuso ženklu tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas.

TV reklamos trukmė, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, išaugo 2,1%, rodo „Kantar TNS“ duomenys.

Radijo stotys per vienuolika šių metų mėnesių transliavo per 7 mln. sekundžių reklamos ir tai buvo 8,3% daugiau negu per 2016-ųjų tą patį laikotarpį.

Reklamjuosčių interneto reklamos išlaidos (gross, be nuolaidų) išaugo 10,1%. Tuo tarpu lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2017 ir 2016 m. sausio-lapkričio mėnesių duomenis, smuktelėjo 2,8%.

Prekybininkų viliotinis

Giedrė Juronienė, „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė, vertindama 11 mėn. duomenis, teigia, kad kiekvieną 2017 m. mėnesį reklamuojamų kategorijų sąrašo viršuje – prekybos tinklai – jų reklamos investicijos augo net 38%, pirkėjo lojalumo kortelių – 77%.

„Didžiausių reklamos užsakovų dešimtuke besirikiuojančių prekybininkų „Lidl“, „Maxima Lt“ ir „Palink“ biudžetai per sausį-lapkritį atitinkamai augo 83%, 52% ir 24%. „Telia Lietuva“ vardo reklama nulėmė labiausiai – net penkis kartus išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai“, – skaičiuoja p. Juronienė.

Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, su minuso ženklu yra tik „Procter&Gamble“, lyginamuoju periodu mažinusi savo investicijas, visi kiti jas augino, o labiausiai atitrūkęs ketvertukas – „Tele2“ skyrusi 24% daugiau, „Lidl“ – 83%, „Maxima Lt“ – 52% ir „Telia Lietuva“ 35%.

Labiausiai reklamos investicijas didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“.

„Labiausiai mažino – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“, – vardina p. Juronienė.

[infogram id="dd85e045-aeb7-4d52-869e-f0692ddc8096" prefix="Kg6" format="interactive" title="Medijos-Labiausiai apimtis auginę reklamos užsakovai, 2017 m. 11mėn., palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="fa24d7d3-b9fa-4f22-a11c-869e27943e51" prefix="o6m" format="interactive" title="Labiausiai investicijas mažinę reklamos užsakovai, 2017 m. sausis-lapkritis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

[infogram id="c8f7eac2-4222-4715-abfb-932252fa672d" prefix="L9k" format="interactive" title="Reklamos užsakovų TOP10 2017 m. sausis-lapkritis, paokytis, palyginti su 2016 m. tuo pačiu periodu"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
09:33
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
07:41
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
06:00
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 3

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 11

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13
Nesikuklina į mokymus kviesti su Šimonytės atvaizdu Premium

Lietuvoje nėra įprasta, kad asmenys dėl netinkamai naudojamos jų nuotraukos savo teises gintų teismuose.

Rinkodara
2018.02.13
Paskirta „Telia Lietuvos“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė 6

AB „Telia Lietuva“ valdyba naujai suformuoto Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadove paskyrė Vaidą...

Vadyba
2018.02.12
„Keulė Rūkė“ sprendimo sulauks tik kovą 5

Šiandien Vilniaus apygardos administracinis teismas nagrinėjo užkandinės „Keulė Rūkė“ apeliaciją dėl...

Rinkodara
2018.02.12
Interneto prekės ženklas „Skynet“ tampa „Penki“ 7

Idrako Dadašovo valdoma įmonių grupė „Penki kontinentai“ po daugelio metų atsisako vilniečiams gerai žinomo...

Technologijos
2018.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau