Reklamą apgalvojantys smulkieji išsiverčia ir su keliasdešimčia eurų

Publikuota: 2017-12-31
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.
svg svg
Gintauto Degučio (VŽ) nuotr.

Nors dalis smulkiųjų giriami už tai, kad atrado savitą komunikacijos būdą feisbuke ir pasiekia ten gerų rezultatų, pasirodo, kad nemažai jų šios progos – gauti gerą grąžą už nedidelę reklamos kainą – neišnaudoja.

Turėti turi paskyrą feisbuke, dar nieko nereiškia, jei ji nesipildo naujais prenumeratoriais ir įdomiu turiniu, kurio šie ateina pamėgti.

Vienas iš patarimų, kokių proporcijų laikytis feisbuke, auksinės taisyklės principas nurodo, kad 30% turinio turėtų būti sukuriama pačios organizacijos, 60% generuojama iš kitų šaltinių – ekspertų įžvalgos, sektoriaus naujienos, – o dešimtadalį srauto turėtų sudaryti reklaminis turinys, raginantis vartotojus veikti – įsigyti produktą.

Tačiau jei kalbama apie biudžetą, kiek pinigų skiriama feisbuko reklamai, Žilvinas Freigofas, MB „Rinkodara“ vadovas, jį skirsto į tris dalis – po trečdalį kurti turiniui, apmokėti reklamą ir rinkodaros specialistų paslaugoms – turinio valdymui, klientų analizei, uždavinių kėlimui, grįžtamojo ryšio palaikymui, juolab kad pritraukti naują klientą kainuoja brangiau nei išsaugoti senąjį.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Tačiau ne visi smulkieji išgali arba turi kreiptis į specialistus, nes gali apsieiti ir be jų pagalbos. Jei pavyksta atrasti tai, kas įdomu ir patrauklu klientams, feisbuko išlaidos gali siekti 100 Eur ir mažiau – tiek, kiek kainuoja reklama. Apie gerus padidėjusio srauto ar išaugusių pardavimų rezultatus, kurių pasiekė minimaliu biudžetu apsiriboję klientai, pasakoja Justinas Balčiūnas, skaitmeninės rinkodaros agentūros „Media Partner“ vadovas. To priežastis jis sieja su feisbuko specifika – galimybe padalinti reklamą matysiančią auditoriją į siaurus segmentus.

„Turime klientų, kurie šiemet su 100–200 Eur biudžetu feisbuko reklamai pasiekė labai gerų rezultatų. Reklama socialinėje erdvėje yra tikslinga, jos rezultatai pamatuojami – gali atsirinkti savo tikslinę auditoriją pagal amžių, gyvenamąją vietą, pomėgius ir interesus. Pavyzdžiui, yra funkcija, leidžianti pasirinkti tokią siaurą auditoriją kaip žmonės, neseniai persikėlę į naują būstą, jiems gali siūlyti baldus, buitinę techniką“, – nurodo p. Balčiūnas. Jis priduria, kad tie klientai, kurie įsigydavo ir 400–500 Eur kainuojančią turinio valdymo paslaugą, su mokama reklama šiemet rinkodarai feisbuke išleisdavo iki 1.000 Eur per mėnesį.

Ponas Freigofas užtikrina, kad ir turintieji 50–100 Eur/mėn. dydžio reklamos biudžetą, ją apgalvoję gali pasiekti mažesnio Lietuvos miestų gyventojų skaičiaus auditoriją.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku