Vietoj kalėdinių dovanų renkasi paramą ir gerus darbus

Publikuota: 2017-12-26
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vis daugiau bendrovių vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi paramą – skiria lėšas tiems, kam iš tiesų reikia pagalbos.

Liudas Rimkus, SEB banko Rinkodaros departamento direktorius, pastebi, kad pastaruosius kelerius metus vis akivaizdžiau mato dovanojimo požiūrio kaitą: nuo anksčiau įprastų standartinių dovanų, gražių ir brangių vyno butelių ar kokybiško šokolado luitų ir pan. iki aukojimo tiems, kam to labiausiai reikia.

„Įmonės pradėjo daugiau dėmesio kreipti į tą visuomenės dalį, kuriai išties reikia pagalbos. Taip bandoma įprasminti savo skiriamas lėšas ir išties padėti gyvenimo ar likimo nuskriaustiems žmonėms. Be to, kartu ir verslo klientai pradėjo labiau vertinti tokias dovanas, nes jų vardu skiriama parama, todėl jie patys jaučiasi prisidėję“, – įsitikinęs p. Rimkus.

Sukūrė platformą

Su tokia iniciatyva pernai startavo ir strateginės komunikacijos agentūra „VRS Agency“. Ji sukūrė socialinę verslo iniciatyvą „B2Christmas“ ir skatina keisti verslas–verslui kalėdinių dovanų tradicijas ir dovanoti nesupakuojamas dovanas.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Pasak Domo Zdanevičiaus, „VRS Agency“ vadovo, kasmet verslo įmonės išleidžia nemažas sumas kalėdinėms dovanoms partneriams ar klientams, ir pasitaiko atvejų, kuomet dovanų karštinėje pamirštama esmė – dovanoti savo dėmesį vieni kitiems ir aplinkai.

Todėl iniciatyva siekiama paskatinti verslo sąmoningumą atsakingai leidžiant pinigus ir dovanoms numatytą biudžetą – verčiau jį skirti ilgalaikę vertę kuriantiems darbams – pinigus klientų, partnerių ir kitų planuotų dovanų gavėjų vardu skirti savo aplinkai: fondams, bendruomenėms, ne pelno siekiančioms organizacijoms ir kt.

Iniciatyvos „B2Christmas“ veikimas paremtas tuo, kad įmonė pasirinktai norimai organizacijai skiria tam tikrą sumą pinigų savo partnerių ar klientų vardu. Tuomet iš svetainės www.b2christmas.lt parsisiunčia šventinį paketą, kuriame yra sveikinimo atvirukas, informacija apie tai, kad dovana šiemet – geras darbas aplinkai ar kitiems žmonėms.

Pasak p. Zdanevičiaus, Kalėdų versle dovanojimo tradicijos ilgainiui į antrą planą išstūmė nuoširdų dėmesį vieni kitiems bei rūpestį savo aplinka.

„Būtų kur kas prasmingiau verslui, užuot išleidus nemažas sumas daiktams, pereiti prie tvaresnio požiūrio ir skirti pinigus aplinkai, kuri mus supa. Tai būtų naudinga tiek verslo, tiek visuomenės gerbūviui.Norėtųsi, kad prie nematerialių, nesupakuojamų dovanų idėjos prisijungtų vis daugiau socialiai atsakingų įmonių ir bendros pastangos būtų nukreipiatos į mūsų bendros aplinkos gerinimą“, – prie iniciatyvos prisidėti kviečia p. Zdanevičius, pridurdamas, kad tai socialiai atsakingų įmonių bruožas ir tokia praktika gana įprasta Vakaruose, nes įsitraukimas į verslą supančių bendruomenių gyvenimą didina darbuotojų, klientų ir vartotojų pasitikėjimą juo.

Praėjusiais metais prieš šventes „B2Christmas“ paketai buvo parsisiųsti kiek daugiau nei 40 kartų.

„Pasidalijome informacija su klientais, partneriais ir džiagiamės, kad jie ne tik žodžiu pasidžiaugė, kad palaiko tokią iniciatyvą, bet ir patys skyrė pinigus savo klientų ir partnerių vardu“, – mini p. Zdanevičius.

Šiemet agentūra dovanoms numatytą biudžetą skiria „Mamų unijai“ ir Jungtinių Tautų vaikų fondui Lietuvos nacionaliniam UNICEF komitetui.

Subrendo pirmam kartui

Jovita Aukštuolytė–Minderienė, draudimo bendrovės „Gjensidige“ komunikacijos vadovė Baltijos šalims, pasakoja, kad šiemet buvo pirmas kartas, kai bendrovė subrendo tokiam žingsniui.

„Šiemet Kalėdų dovanoms skirtas lėšas išdalijome „Maisto banko“ globojamoms šeimoms. Džiaugiamės, kad iš klientų ir partnerių sulaukiame pritarimo ir palaikymo“, – kalba p. Aukštuolytė–Minderienė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku