„Telia“, „Circle K“, „Luminor“: susidomėjimo daugiau, komunikacijos mažiau

Lietuva šiemet sulaukė kelių didelių prekės ženklų atsinaujinimo: Teo ir Omnitel virto Telia, Statoil pasipuošė Circle K iškabomis, o Nordeos ir DNB bankai Luminor vardu. Įvertinus šių prekės ženklų komunikacijos aktyvumą prieš susijungimą ir po jo, matyti, kad dabar jis šiek tiek sumenko, o verslas neišnaudoja visų savo galimybių.
Senieji prekės ženklai ne vienam lietuviui jau buvo įaugę į smegenis, tad buvo įdomu, kaip tokia optimizacija paveikė šių verslų komunikaciją, ar naujiesiems vardams pavyko išlaikyti tokią pat sklaidos apimtį, kalba Akvilė Katilienė, žiniasklaido ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti