Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

    Publikuota: 2017-12-12
    „Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.
    svg svg
    „Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.

    Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse grupę, kuri visame regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“. Į šį naująjį junginį įsilieja ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

    Pasak „Good one“ vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas“ grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

    „Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius“, – išplatintame pranešime teigia p. Varnas.

    VŽ rašė, kad praėjusią savaitę „Publicum Group“ ir „Idea Group“ paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding Oܓ. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas“ standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

    Iki tol abi grupės ir „Good one“ savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

    Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, VŽ teigia, kad beformuojant naująjį junginį panašių naujienų dar galima laukti.

    „Tačiau apie viską, ką jau galime skelbti, stengiamės kalbėti atvirai, be užuolankų, kad nebūtų dviprasmiškų vertinimų rinkoje“, – kalba p. Jarmalavičius.

    Nuo 2009 m. veikianti „Good one“ agentūra kuria bei įgyvendina skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra ir oficiali „Google“ partnerė.

    Audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ reitinge „Good one“ šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą, apyvarta sieks apie 4 mln. Eur.

    1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų. „Havas“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Vilniaus savivaldybės sprendimai lemia nelygias konkurencijos sąlygas lauko reklamos sektoriuje Verslo tribūna 2

    Be lauko ekranų modernus miestas jau neįsivaizduojamas. Prie prekybos centrų, gatvių ir sankryžų įrengti...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Šlubuojančių įstatymų įkaitai

    Vienos grožio klinikos, neseniai gavusios pirmąją reikšmingą baudą dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, gretas...

    Nuomonės
    2023.09.25
    Prekių ženklų tyrimas: „Swedbank“ nusiėmė karūną, naujos kometos – „Teltonika“ ir „Makalius“ Premium

    Mėgiamiausias prekių ženklas 2023 m. Lietuvoje – „Maxima“, ant antrojo laiptelio palikusi ilgametį lyderį...

    Rinkodara
    2023.09.25
    Krepšinio ir įkyrių lošimų reklamų duetas – be ugnelės Premium

    Nors krepšinis – neginčijama antroji lietuvių religija, svarbiausių šio sporto renginių žiūrimumas TV mažėja.

    Rinkodara
    2023.09.24
    Augančiame radijo segmente – griežtas KT verdiktas, apie kurį kalbama tik puse lūpų Premium 4

    Konkurencijos taryba (KT) leidimo šiam sandoriui nedavė nustačiusi, kad įgyvendinus koncentraciją būtų...

    Žiniasklaida
    2023.09.22
    Prekės ženklo pavadinimo kūrimas: kaip pasirinkti pavadinimą, kuris įsimena? Verslo tribūna 2

    Pavadinimas turi ypatingą reikšmę verslo kūrimo procese, kadangi dažnai tai yra pirmasis kontaktas su...

    Rinkodara
    2023.09.22
    R. Murdochas atsistatydina iš „Fox“ ir „News Corp“ pirmininko pareigų

    Legendinis žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas ketvirtadienį paskelbė, kad atsistatydina iš „Fox...

    Žiniasklaida
    2023.09.21
    Prekes žymėti tvariomis galės tik tai galintys įrodyti verslai

    Europos parlamentas (EP) ir Taryba preliminariai susitarė dėl naujų taisyklių, kuriomis siekiama suteikti...

    Rinkodara
    2023.09.21
    Nenugalima „Vinted“ magija, „Swedbank“ ir „Telios“ sėkmės koziriai Premium 3

    Geidžiamiausių, dažniausiai medžiojamų talentų tyrimas rodo, kad lojalumas darbdaviui beveik neegzistuoja, –...

    Rinkodara
    2023.09.20
    Paciento įvaizdis ir gydytojai influenceriai: kabliukai, galintys virsti baudomis Premium

    Neseniai viena grožio klinikų gavo pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų, reklamuojant sveikatos priežiūros...

    Rinkodara
    2023.09.19
    Konkurencijos taryba neleido įsigyti M-1, TV3 tai vadina neigiamu signalu 4

    „All Media Lithuania“ negalės įsigyti po 100% trijų bendrovių, valdančių radijo stotis M-1, „M-1 plius“,...

    Žiniasklaida
    2023.09.19
    „Httpool Lithuania“ metai: „Facebook“ praradimas, kuklesni finansai, darbuotojų susitraukimas Premium 1

    Skaitmeninių platformų partnerė „Httpool Lithuania“, atstovaujanti didžiausiems socialiniams tinklams...

    Rinkodara
    2023.09.19
    TV3 ir LNK auga koja kojon: verslai demonstruoja atsparumą nežinomybei Premium 1

    Televizijos nupūtė vasaros karštį: rudenį pasitinka atnaujintais laidų tinkleliais ir viliasi auditorijos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas įsteigtas Latvijoje

    Šešerius metus Lietuvoje veikiantis KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas, vykdantis rinkodaros...

    Rinkodara
    2023.09.18
    „2go“ lauko ekranų tinklas Šiauliuose – modernaus miesto dalis Verslo tribūna

    Šurmuliuojančio miesto gatvėse stovintys lauko ekranai jau yra tapę technologijų ir modernios bei dinamiškos...

    Rinkodara
    2023.09.18
    Kietų vyrukų amplua: A. Schwarzeneggeris tapo „Lidl“ „pasidaryk pats“ prekės ženklo veidu Premium

    Veiksmo filmų žvaigždė Arnoldas Schwarzeneggeris tapo naujuoju „Lidl“ namų apyvokos prekių ženklo „Parkside“...

    Rinkodara
    2023.09.16
    Logotipai, jų kūrimas ir verslo identitetas Verslo tribūna

    Mūsų kasdienybė, net jei kartais to nepastebime, yra apsupta įvairiausių logotipų. Juos matome televizoriaus,...

    Rinkodara
    2023.09.15
    „Iki“ nauju ženklu apjungs autonomines parduotuves, planų turi ir „Rimi“ Premium

    Prekybos tinklas „Iki“ atidarė penktą autonominę „Iki Go“ parduotuvę. Tai naujas prekių ženklas, palaipsniui...

    Prekyba
    2023.09.15
    Raudona linija medicinos ir grožio klinikoms: draugiškų patikrinimų laikas baigėsi Premium

    Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) skyrė pirmąją reikšmingą baudą dėl pažeidimų,...

    Rinkodara
    2023.09.13
    Su nauju vardu ir ambicinga vizija – apie pasaulį be reklaminių šiukšlių Premium

    Daugiau nei 12 m. veikianti kūrybinė agentūra „Ezco“ keičia pavadinimą ir tampa UAB „Dear Problem“ (prekės...

    Rinkodara
    2023.09.13

    Verslo žinių pasiūlymai