Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Publikuota: 2017-12-12
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.
svg svg
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse grupę, kuri visame regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“. Į šį naująjį junginį įsilieja ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

Pasak „Good one“ vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas“ grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

„Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius“, – išplatintame pranešime teigia p. Varnas.

VŽ rašė, kad praėjusią savaitę „Publicum Group“ ir „Idea Group“ paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding Oܓ. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas“ standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės ir „Good one“ savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, VŽ teigia, kad beformuojant naująjį junginį panašių naujienų dar galima laukti.

„Tačiau apie viską, ką jau galime skelbti, stengiamės kalbėti atvirai, be užuolankų, kad nebūtų dviprasmiškų vertinimų rinkoje“, – kalba p. Jarmalavičius.

Nuo 2009 m. veikianti „Good one“ agentūra kuria bei įgyvendina skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra ir oficiali „Google“ partnerė.

Audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ reitinge „Good one“ šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą, apyvarta sieks apie 4 mln. Eur.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų. „Havas“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
05:45
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24
20 mln. Eur parama SVV prekių ženklams: Lietuva tarp aktyviausių Premium

Kovo 1 d. prasidės antrasis Europos Komisijos ir ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) bandomojo...

Rinkodara
2021.02.23
Konversijos rodiklis: kartais trūkumus ištaisyti vieni juokai, o rezultatas įspūdingas  Premium

Konversija yra vienas pagrindinių rodiklių, kuriuos stebi ir analizuoja visi e. prekybininkai, siekiantys...

Prekyba
2021.02.23
Sustyguotas prekių grąžinimas skatina pirkti internete Premium

Augant e. prekybai, atitinkamai didėja ir grąžinamų prekių skaičius, o galimybė tai atlikti nemokamai yra...

Prekyba
2021.02.21
Technologijų milžinų ir žiniasklaidos karas: kas bus laimėtojas Premium

„Facebook“ ir „Google“ šią savaitę Australijoje, reaguodamos į šioje šalyje svarstomą įstatymą, kuris...

Rinkodara
2021.02.20
„TV3 grupė“ pristato naują sporto kanalą

„TV3 grupė“ pristato naują televizijos kanalą „TV3 Sport Open“. Jis išplės žiniasklaidos grupės sporto...

Rinkodara
2021.02.19
„Baltisches Haus“ atnaujina prekės ženklą

Komercinio NT plėtros ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“ po penkiolikos metų atnaujino savo prekės ženklą...

Rinkodara
2021.02.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus