Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Publikuota: 2017-12-12
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse grupę, kuri visame regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“. Į šį naująjį junginį įsilieja ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

Pasak „Good one“ vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas“ grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

„Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius“, – išplatintame pranešime teigia p. Varnas.

VŽ rašė, kad praėjusią savaitę „Publicum Group“ ir „Idea Group“ paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding Oܓ. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas“ standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės ir „Good one“ savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, VŽ teigia, kad beformuojant naująjį junginį panašių naujienų dar galima laukti.

„Tačiau apie viską, ką jau galime skelbti, stengiamės kalbėti atvirai, be užuolankų, kad nebūtų dviprasmiškų vertinimų rinkoje“, – kalba p. Jarmalavičius.

Nuo 2009 m. veikianti „Good one“ agentūra kuria bei įgyvendina skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra ir oficiali „Google“ partnerė.

Audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ reitinge „Good one“ šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą, apyvarta sieks apie 4 mln. Eur.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų. „Havas“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 1

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
13:37
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 18

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau