Į besijungiančią „Havas“ grupę įsilieja ir „Good one“

Publikuota: 2017-12-12
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.
svg svg
„Good one" agentūros vadovai Tomas Varnas (dešinėje) ir Karolis Sukackas. Bendrovės nuotr.

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad komunikacijos „Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse grupę, kuri visame regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“. Į šį naująjį junginį įsilieja ir skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“.

Pasak „Good one“ vadovo ir partnerio Tomo Varno, jungimasis į „Havas“ grupę leis įgyvendinti ilgalaikę agentūros strategiją – kurti bei įgyvendinti plataus spektro skaitmeninės rinkodaros sprendimus tarptautiniu mastu.

„Esame vieni iš savo srities lyderių Lietuvoje, tačiau susivienydami su kitų komunikacijos sričių profesionalais galėsime realizuoti dar ambicingesnius tarptautinių ir vietos klientų poreikius“, – išplatintame pranešime teigia p. Varnas.

VŽ rašė, kad praėjusią savaitę „Publicum Group“ ir „Idea Group“ paskelbė apie pradėtas procedūras reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding Oܓ. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Užbaigti sandorius ir viešai pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas“ standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės ir „Good one“ savo veiklą tęsia savarankiškai, įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, VŽ teigia, kad beformuojant naująjį junginį panašių naujienų dar galima laukti.

„Tačiau apie viską, ką jau galime skelbti, stengiamės kalbėti atvirai, be užuolankų, kad nebūtų dviprasmiškų vertinimų rinkoje“, – kalba p. Jarmalavičius.

Nuo 2009 m. veikianti „Good one“ agentūra kuria bei įgyvendina skaitmeninės rinkodaros sprendimus įvairiose pasaulio šalyse bei yra viena iš SEO ir SEM paslaugų teikimo lyderių Lietuvoje. Agentūra yra ir oficiali „Google“ partnerė.

Audito ir konsultacijų bendrovė „Deloitte“ reitinge „Good one“ šiemet pateko tarp dešimties sparčiausiai augančių Vidurio Europos technologijų kompanijų. Praėjusiais metais agentūra dvigubino savo apyvartą – nuo 1,26 mln. iki 2,79 mln. eurų. Šiais metais planuojama išlaikyti panašų augimo tempą, apyvarta sieks apie 4 mln. Eur.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų. „Havas“ akcijos kotiruojamos Paryžiaus biržoje

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
17:33
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
15:34
„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
09:36
Derlingi „Camelia“ metai: nauji akcininkai, trys įsigijimai ir ūgtelėjęs pelnas Premium

UAB „Nemuno vaistinė“, valdanti „Camelia“ prekės ženklo vaistines Lietuvoje, 2021 m. pagal pardavimo pajamas,...

Prekyba
2022.06.29
„Simitri“ patirtis ir milijoninė apyvarta pirmaisiais metais: kaip sukurti pelningą e. parduotuvę Premium 5

2020-aisiais įkurta e. parduotuvė „Simitri“ „nulūžo“ per 10 min. po to, kai jos įkūrėjai – influenceriai...

Gazelė
2022.06.29
„Eavalyne.lt“ savininkė suplanavo keleriopą augimą Premium 5

Lenkijos kapitalo CCC įmonių grupė, prekiaujanti avalyne ir drabužiais, per artimiausius penkerius metus...

Prekyba
2022.06.28
„Man ne dzin“ ženklo dilema: kaip išnarplioti viešosios tvarkos pinkles Premium

Po pakartotinės ekspertizės Valstybiniame patentų biure (VPB) buvo įregistruotas Lietuvos jaunimo...

Rinkodara
2022.06.27
VMI patikrinimai parodė, kad kaip atsargos apskaitytos prekės iš tiesų jau parduotos 1

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI), patikrinusi įmonę, ne vienerius metus buhalteriškai kaupusią maisto...

Prekyba
2022.06.27
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 12

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku