Didžiausi reklamos užsakovai – su pliusu

Per dešimt šių metų mėnesių reklamos apimtis, palyginti su tuo pačiu periodu pernai, ūgtelėjo 3,9%. Labiausiai augo kino, vidaus TV, interneto, radijo ir lauko reklamos kiekis, rodo tyrimų bendrovės Kantar TNS duomenys.
Prie reklamos apimties augimo šiemet labiausiai prisideda aštri konkurencija prekybos tinklų kategorijoje. Palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, per šių metų sausįspalį prekybos tinklų reklamos išlaidos augo 40%, pirkėjo lojalumo kortelių 82%.
Žvelgiant į didžiausių reklamos užsakovų dešimtuką, labiausiai investicijas augino antroje vietoje esantis Lidl, net 109%.
Pasak Giedrės Juronienės, Kantar TNS reklamos monitoringo vadovės, Telia Lietuvos vardo pristatymas metų pradžioje lėmė, kad per dešimties mėnesių laikotarpį žiniasklaidoje labiausiai išaugo ir telekomunikacijų bendrovių reklamos išlaidos.
Pustrečio karto didėjo valstybinių institucijų bei Europos Komisijos pristatomų projektų bei programų, du kartus optikos parduotuvių reklamos biudžetai.
Labiausiai sumenko vaistų nuo skausmo, analgetikų (20%), prekybos internetu (18,2%) ir gaivinančių gėrimų (18%) reklamos išlaidos.
Reklamos užsakovų tarpe išlaidas labiausiai didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Glaxo SmithKline ir Lietuvos draudimas.
Tarp labiausiai mažinančių biudžetus Coca-Cola, Johnson&Johnson ir Paulig.
[infogram id="2386937b-85be-4c9b-81c9-c1f6dd29e74e" prefix="dcT" format="interactive" title="Didžiausi reklamos užsakovai, per dešimt 2017 m. mėnesių Pokytis, palyginti su ankstesnių metų tuo pačiu periodu, %"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti