Socialinių projektų vertė – sunkiau nukopijuojama idėja

Draudimo bendrovė Gjensidige šį rudenį vietoj tradicinės reklamos kampanijos pasirinko socialinį rinkodaros projektą. Taip tikimasi pliusą užsidėti lojalių vartotojų ir jaunosios kartos akyse.
Raminta Vileniškienė, Gjensidige rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad su naująja kampanija įmonės viduje gyvena jau beveik metus. Kaip verslo įmonė, turinti per 700 darbuotojų, ieškojome būdų, kaip auginti klientų lojalumą. Kartu vis gar ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti