Kaip „Iki“ kampanija „Sodinčius“ kilstelėjo bendrus prekybos tinklo rodiklius

Publikuota: 2017-11-18

Šiemet vykdyta prekybos tinklo „Iki“ socialinė akcija „Sodinčius“, kuri kvietė vaikus pažinti lietuviškas daržoves, viršijo užsibrėžtus rezultatus. Akcijos metu 30% daugiau žmonių apsilankė „Iki“ puslapyje internete, iš jų 73% čia naršė ilgiau.

Kaip pasakoja Berta Čaikauskaitė, prekybos tinklo „Iki“ viešųjų ryšių vadovė, kampanijos įžvalga rėmėsi taiklia teze: „Sunku mėgti tai, ko nepažįsti“.

„Atlikome tyrimą ir apklausėme ikimokyklinio amžiaus vaikus, paaiškėjo, kad daugelis jų nepažįsta vaisių ir daržovių. Vaikai puikiai žino visų naujausių programėlių pavadinimus, bet nežino kaip vadinasi lietuviškos daržovės, net pusė jų galvoja, kad Lietuvoje auga kiviai, ananasai, trečdalis mano, kad uogos auga ant medžių, o pomidorai gali būti tik raudoni. Tad iš tiesų sunku mėgti tai, ko nepažįsti“, – kampanijos užuomazgas konferencijoje „Best Internet 2017“ minėjo p. Čaikauskaitė.

Ta problema egzistuoja ne tik tarp vaikų.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Dirbame su maistu ir matome, kad ši situacija artima ir suaugusiems, nesame linkę valgyti daržovių. Baziniai įpročiai formuojasi vaikystėje, tad su kampanija nusprendėme leisti vaikams susipažinti su vaisiais ir daržovėmis“, – teigia p. Čaikauskaitė.

2017 m. pavasarį „Iki“ pakvietė vaikų darželius kartu auginti vaikų draugystę su daržovėmis.

„Nusprendėme darželiams padovanoti šiltnamius, kur vaikai patys sodintų bei prižiūrėtų įvairias daržoves. Kampanija vyko keliais etapais: susisiekėme su šalies darželiais, pateikėme jiems užduotį – nupiešti savo svajonių šiltnamį, sugalvoti pavadinimą būsimam šiltnamiui, atsiųsti mums“, – žingsnius vardina p. Čaikauskaitė.

Teigiami atsiliepimai

Tada tinklas specialiame kampanijos puslapyje kvietė balsuoti.

„Pasirodo, Lietuvos vaikams to iš tiesų trūko – mūsų konkurse varžėsi net aštuoni iš dešimties visų Lietuvos darželių. Džiugino visi rezultatai, sulaukėme 150.000 balsų, 100.000 žmonių apsilankė puslapyje, be to, tai buvo motyvuota auditorija, tik keli procentai čia užklydo atsitiktiniai, visi kiti aktyviai įsitraukė į projektą. Dar daugiau, nors tokių tikslų ir nekėlėme, net 30% daugiau žmonių apsilankė ir „Iki“ puslapyje. Beveik kas trečias apsilankęs „Sodinčiaus“ platformoje nuėjo ir pasižiūrėti į „Iki“ akcijas ir daugaiu nei 73% jų naršė ilgiau, – vardina p. Čaikauskaitė.

Pasak jos, nors mažmeninės prekybos tinklų akcijos dažnai sulaukia labai įvairių atsiliepimų, šiuo atveju, „Sodinčiaus“ projektas buvo vertinamas išimtinai tik teigiamai tiek žiniasklaidoje, tiek socialinėje erdvėje.

„Iki Sodinčius“ kampanija apdovanojimus skynė ir tarptautiniuose vandenyse – tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ gavo auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje.

nuotrauka::1

Plačiau apie visas konferencijoje „Best Internet 2017“ išrinktas geriausias skaitmeninės rinkodaros komunikacijas plačiau skaitykite čia.

„Iki Sodinčius“ kampanija apdovanojimus skynė ir tarptautiniuose vandenyse – pelnė du apdovanojimus tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“ – auksą Medijų kategorijoje ir sidabrą Viešųjų ryšių kategorijoje.

[infogram id="af1427d7-5ad5-48f3-8de3-5b3e492fcc63" prefix="p0n" format="interactive" title="„BEST INTERNET 2017“ nugalėtojai"]

Tęsia ir toliau

Kampaniją prekybos tinklas tęsia ir šį rudenį – organizavo vaikų ekskursijas į vaisių ir daržovių ūkius.

„Net 20 darželių iš visos Lietuvos apžiūrėjo rudens derlių. Mažieji iš arti galėjo pamatyti, koks kelias laukia daržovės nuo pasodinimo lysvėje iki jos patekimo ant pietų stalo. Vaikai ne tik stebėjo ūkininkų kasdienį darbą, bet ir patys galėjo prie jo prisidėti bei paragauti derliaus vaisių.

Taip pat pakvietėme mažuosius dalyvauti „Sodinčiaus“ konstruktoriaus konkurse. Visi žinome, kad vaikai valgo akimis, todėl pasiūlėme iš vaisių ir daržovių konstruoti konstruktorių – krokodilą iš agurkų, boružėlę iš obuolio ar lėktuvėlį iš morkos. Kiekvienas įamžinęs šiuos kūrinius ir įkėlęs nuotrauką į mūsų internetinį puslapį dalyvavo konkurse“, – apie kampanijos tęsinį pasakoja p. Čaikauskaitė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku