Augantis iššūkis e. verslams – vartotojų patirtis

Didėjant pardavimams skaitmeninėje erdvėje, didžiausiu prekių ženklų konkurenciniu pranašumu tampa vartotojų kelionės internete patogumas. Jie perka ten, kur įsigyti prekę gali greičiau ir patogiau, kartais net nepaisant didesnės kainos.
Rinkos tyrimų bendrovė eMarketer skaičiuoja, kad iki 2020 m. e. komercijos mastai pasaulyje viršys 4.050 trln. USD (2016 m. 1.859 trln. USD). Tai yra didžiulis šuolis į viršų, juolab kad Danijos instituto Baymard skaičiavimai rodo, jog e. komer ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti