Vartotojas – verslų sėkmės raktas

Su socialinių tinklų galios augimu verslams, ypač seniesiems, didiesiems pasauliniams prekės ženklams, tenka išmokti sparčiau reaguoti į pokyčius, įsiklausyti į savo vartotoją, ir kuo toliau, tuo daugiau matysime pavyzdžių, kai nauji produktai gims ne vien įmonių viduje, o bendradarbiaujant kartu su vartotojais.
Ugnius Savickas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Inobazės vadovas, teigia, tie prekių ženklai kurie geba įveikti savo egocentrizmą, gali tikėtis sėkmės ateities perspektyvoje.
Ne visi prekės ženklai taip išdrįsta elgtis, ir šiandien ne vienas toks ilgametis verslas jau užleido pozicijas greitesniems, naujesniems, sėkmingesniems, teigia p. Savickas. Pasak jo, bendradarbiavimas su vartotojais šiandien norintiems augti verslams darosi vis svarbesnis, tačiau daugelis dar neišlukštena to geriausio būdo, kaip tai padaryti.
Yra įvairiausių kelių, vienas iš pavyzdžių galėtų būti įrankių gamintoja Dewalt. Šis prekės ženklas turi vartotojų bendruomenę, kuriems pirmiesiems siunčia testinius, naujausius savo produktus, remdamasi bendruomenės narių atsiliepimais tobulina gaminius ir tik tada jie pasiekia parduotuvių lentynas. Formų galima rasti įvairių, o kai klientą įtrauki į produkto kūrimą, kuri visai kitokį santykį su vartotoju. Tai prekės ženklo ir visos organizacijos sąmoningumo metas, kalba p. Savickas. Jis priduria, kad tai bene vienintelis būdas įgyti didesnį klientų lojalumą, atkreipti dėmesį, prisijaukinti vartotojus.
nuotrauka::1
Reikia drąsos
Visi prekės ženklai darosi pernelyg panašūs, labai lengvai palyginami, pamatuojami, žinios sklidimo greitis apnuogina prekės ženklus. Tad patirties kūrimas vienokiu ar kitokiu būdu darosi labai svarbi prekės ženklo sudedamoji dalis, neabejoja p. Savickas ir deda pliusą Lego sprendimui imtis atvirų inovacijų ir vertės kūrimo bendradarbiaujant su vartotojais.
Kai esi toks didelis prekės ženklas, tarsi ir turėtum viską žinoti, daryti geriausiai, o šiuo atveju Lego, atsiverdamas ir pripažindamas, kad tie 16 metų jų gaminius naudojančių žmonių žino daugiau, kad tie vartotojai yra ir gali būti žinių ir inovacijų šaltiniu, žengė stiprų ir daug drąsos pareikalavusį žingsnį, neabejoja p. Savickas.
Plačiau apie jau ne vienerius metus besitęsiantį Lego bendradarbiavimą su vartotojais kuriant naujus jų produktus skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti