Vartotojas – verslų sėkmės raktas

Publikuota: 2017-11-12
Herkaus Milaševičiaus nuotr.
svg svg
Herkaus Milaševičiaus nuotr.

Su socialinių tinklų galios augimu verslams, ypač seniesiems, didiesiems pasauliniams prekės ženklams, tenka išmokti sparčiau reaguoti į pokyčius, įsiklausyti į savo vartotoją, ir kuo toliau, tuo daugiau matysime pavyzdžių, kai nauji produktai gims ne vien įmonių viduje, o bendradarbiaujant kartu su vartotojais.

Ugnius Savickas, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Inobazės vadovas, teigia, tie prekių ženklai kurie geba įveikti savo egocentrizmą, gali tikėtis sėkmės ateities perspektyvoje.

„Ne visi prekės ženklai taip išdrįsta elgtis, ir šiandien ne vienas toks ilgametis verslas jau užleido pozicijas greitesniems, naujesniems, sėkmingesniems“, – teigia p. Savickas. Pasak jo, bendradarbiavimas su vartotojais šiandien norintiems augti verslams darosi vis svarbesnis, tačiau daugelis dar neišlukštena to geriausio būdo, kaip tai padaryti.

„Yra įvairiausių kelių, vienas iš pavyzdžių galėtų būti įrankių gamintoja „Dewalt“. Šis prekės ženklas turi vartotojų bendruomenę, kuriems pirmiesiems siunčia testinius, naujausius savo produktus, remdamasi bendruomenės narių atsiliepimais tobulina gaminius ir tik tada jie pasiekia parduotuvių lentynas. Formų galima rasti įvairių, o kai klientą įtrauki į produkto kūrimą, kuri visai kitokį santykį su vartotoju. Tai prekės ženklo ir visos organizacijos sąmoningumo metas“, – kalba p. Savickas. Jis priduria, kad tai bene vienintelis būdas įgyti didesnį klientų lojalumą, atkreipti dėmesį, prisijaukinti vartotojus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

nuotrauka::1

Reikia drąsos

„Visi prekės ženklai darosi pernelyg panašūs, labai lengvai palyginami, pamatuojami, žinios sklidimo greitis apnuogina prekės ženklus. Tad patirties kūrimas vienokiu ar kitokiu būdu darosi labai svarbi prekės ženklo sudedamoji dalis“, – neabejoja p. Savickas ir deda pliusą „Lego“ sprendimui imtis atvirų inovacijų ir vertės kūrimo bendradarbiaujant su vartotojais.

„Kai esi toks didelis prekės ženklas, tarsi ir turėtum viską žinoti, daryti geriausiai, o šiuo atveju „Lego“, atsiverdamas ir pripažindamas, kad tie 16 metų jų gaminius naudojančių žmonių žino daugiau, kad tie vartotojai yra ir gali būti žinių ir inovacijų šaltiniu, žengė stiprų ir daug drąsos pareikalavusį žingsnį“, – neabejoja p. Savickas.

Plačiau apie jau ne vienerius metus besitęsiantį „Lego“ bendradarbiavimą su vartotojais kuriant naujus jų produktus skaitykite čia.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku