Kaunas išsirinko naują proginį logotipą

Publikuota: 2017-11-11
Pirmosios vietos laimėtojas. Kauno savivaldybės nuotr.
Pirmosios vietos laimėtojas. Kauno savivaldybės nuotr.

Baigėsi beveik keturis mėnesius trukęs tarptautinis konkursas „Kauno – kultūros sostinės 2022“ logotipui ir vizualiniam identitetui sukurti. Sėkmė lydėjo laisvai samdomus dizainerius Roką Sutkaitį ir Julių Seniūną.

Antroji vieta atiteko UAB „Rosencrantz & Guildenstern“ ir Fernanda Salles, trečioji – sostinės reklamos agentūrai „McCann Vilnius“.

Keturis mėnesius trukusiame konkurse, dalyvavo menininkai, grafikos dizaineriai, kūrybos ir komunikacijos profesionalų agentūros iš Lietuvos ir užsienio, o dalyvių pateiktus pasiūlymus vertino tarptautinė 9 ekspertų komisija, kurią sudarė Peter Bilak (Nyderlandai), Will Rust (Jungtinė karalystė), Fion Dobbin (Latvija), Gintaras Šeputis, Marius Dirgėla, Viktoras Bachmetjevas, Jūratė Tutlytė, Virginija Vitkienė ir Rytis Zemkauskas (Lietuva).

Komisijos narys, filosofas Viktoras Bachmetjevas džiaugiasi, kad konkurse dalyvavo ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kūrėjai: „Europos kultūros sostinės titulas įpareigoja ieškoti naujų kontekstų ir pabandyti į save pasižiūrėti šiuolaikiniame Europos kontekste, o laimėjęs projektas sužavėjo minimalizmu, šiuolaikiškumu ir lankstumu“.

Dalyvių buvo prašoma, kad konkursinių pasiūlymų idėjos atsispirtų nuo „Kaunas – Europos kultūros sostinės“ programos misijos ir vertybių, pristatomų konkursinėje miesto paraiškoje.

Kaip savivaldybės pranešime cituojama projekto vadovė Virginija Vitkienė, reikalavimai konkurso dalyviams buvo gan griežti: „Norėjome, kad logotipe ir būsimame projekto vizualiniame identitete atsispindėtų pagrindiniai mūsų siekiai: šiuolaikiškumas ir bendruomeniškumas. Taip pat norėjome, kad nebūtų pamiršta vietos specifika ir pagrindinės projekto kryptys. Laimėjęs pasiūlymas puikiai tai įkūnija ir netgi žengia žingsneliu tolyn. Laikui bėgant jį bus galima modifikuoti ir pritaikyti pačioms įvairiausioms bendruomenėms.“

Komisijos pirmininkas Peter Bilak išskyrė laimėjusio pasiūlymo interaktyvumą: „Laimėjusio pasiūlymo dizainas labai paprastas ir minimalus, tačiau idėjine prasme gan sudėtingas, paliekantis bendruomenei interaktyvumo galimybę. Kiekvienas norintis galės papildyti logotipą individualia interpretacija ir taip suteikti jam naujų prasmių.“

Laimėjęs, Rokas Sutkaičio ir Julius Seniūno, pasiūlymas pakeis iki šiol konkursiniam programos etapui sukurtą laikinąjį logotipą ir bus skirtas „Kauno – Europos kultūros sostinės“ programos sklaidai 2017-2023 m. laikotarpiu.

Pasak Agnės Pinigienės, projekto „Kaunas 2022“ atstovė ryšiams su visuomene, nugalėtojams bus įteikta 9.900 Eur premija, o už šią sumą autoriai turės įgyvendinti nemažai su logotipu susijusių užduočių.

„Ženklas bus pradedamas naudoti kitais metais. Šiuo metu kūrėjai, atsižvelgdami į mūsų poreikius ir lūkesčius, derina ženklo išpildymą“, – teigia p. Pinigienė.

Skirtingi logotipai

Nuo 2014 m. Kaunas naudoja prekės ženklą ir šūkį „Kaunas dalinasi“, kurį sukūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Kaunas dalinasi“ logotipas nesusijęs su „Kaunas 2022“. „Kaunas dalinasi“ yra Kauno savivaldybės logotipas. Tuo tarpu „Kaunas 2022“ yra nepriklausomas projektas“, – kalba p. Pinigienė.

Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas, deda pliusą laimėjusiam projektui.

„Sukurtas logotipas turi savo šarmo, lakonijos, elegancijos, žinoma, daug kas priklausys, kaip sėkmingai jis bus panaudojamas. Čia dažniausiai suklumpama. Tačiau sukurtas vizualinis identitetas yra pakankamai originalus, – nuomonę dėsto p. Senūta. – Mes taip pat buvome kviesti, tačiau šį kartą atsisakėme, tokie konkursai pareikalauja nemenko įdirbio, tačiau finansiškai jie nėra patrauklūs“.

FOTOGALERIJA Naujasis „Kauno – kultūros sostinės 2022“ logotipas. (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gucci“ savininkės pelnas šovė į aukštumas

Prancūzijos prabangos prekių grupei „Kering“ 2017 m. buvo labai sėkmingi: pardavimo pajamos augo 25%, o...

Ribas laužančios „Knygų mugės“ reklamos kritikai nurimo Premium

Su ketvirtadienį prasidėjusia Vilniaus Knygų muge vis ryškiau matoma ir šiemetinė reklaminė kampanija...

Rinkodara
2018.02.22
„Philip Morris“ gresia bauda už elektroninių cigarečių reklamą 3

Tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ Lietuvoje gresia bauda už tabako vartojimui skirto elektroninio...

Rinkodara
2018.02.22
Gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Gėlių burtų“ iki „Dangaus kačių“ 3

Vasario 21-oji – Tarptautinė gimtosios kalbos diena, primenanti, kaip svarbu ją gerbti ir puoselėti. Šia...

Laisvalaikis
2018.02.21
Užbaigtas „Eltos“ įsigijimo sandoris

Naujienų agentūros įsigijimo sandoris baigtas – 80% „Eltos“ akcijų iš leidėjo Vito Tomkaus įsigijo UAB „GM...

Rinkodara
2018.02.21
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą 1

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
2018.02.21
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15

Verslo žinių pasiūlymai

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau