Kaunas išsirinko naują proginį logotipą

Baigėsi beveik keturis mėnesius trukęs tarptautinis konkursas Kauno kultūros sostinės 2022 logotipui ir vizualiniam identitetui sukurti. Sėkmė lydėjo laisvai samdomus dizainerius Roką Sutkaitį ir Julių Seniūną.
Antroji vieta atiteko UAB Rosencrantz & Guildenstern ir Fernanda Salles, trečioji sostinės reklamos agentūrai McCann Vilnius.
Keturis mėnesius trukusiame konkurse, dalyvavo menininkai, grafikos dizaineriai, kūrybos ir komunikacijos profesionalų agentūros iš Lietuvos ir užsienio, o dalyvių pateiktus pasiūlymus vertino tarptautinė 9 ekspertų komisija, kurią sudarė Peter Bilak (Nyderlandai), Will Rust (Jungtinė karalystė), Fion Dobbin (Latvija), Gintaras Šeputis, Marius Dirgėla, Viktoras Bachmetjevas, Jūratė Tutlytė, Virginija Vitkienė ir Rytis Zemkauskas (Lietuva).
Komisijos narys, filosofas Viktoras Bachmetjevas džiaugiasi, kad konkurse dalyvavo ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kūrėjai: Europos kultūros sostinės titulas įpareigoja ieškoti naujų kontekstų ir pabandyti į save pasižiūrėti šiuolaikiniame Europos kontekste, o laimėjęs projektas sužavėjo minimalizmu, šiuolaikiškumu ir lankstumu.
Dalyvių buvo prašoma, kad konkursinių pasiūlymų idėjos atsispirtų nuo Kaunas Europos kultūros sostinės programos misijos ir vertybių, pristatomų konkursinėje miesto paraiškoje.
Kaip savivaldybės pranešime cituojama projekto vadovė Virginija Vitkienė, reikalavimai konkurso dalyviams buvo gan griežti: Norėjome, kad logotipe ir būsimame projekto vizualiniame identitete atsispindėtų pagrindiniai mūsų siekiai: šiuolaikiškumas ir bendruomeniškumas. Taip pat norėjome, kad nebūtų pamiršta vietos specifika ir pagrindinės projekto kryptys. Laimėjęs pasiūlymas puikiai tai įkūnija ir netgi žengia žingsneliu tolyn. Laikui bėgant jį bus galima modifikuoti ir pritaikyti pačioms įvairiausioms bendruomenėms.
Komisijos pirmininkas Peter Bilak išskyrė laimėjusio pasiūlymo interaktyvumą: Laimėjusio pasiūlymo dizainas labai paprastas ir minimalus, tačiau idėjine prasme gan sudėtingas, paliekantis bendruomenei interaktyvumo galimybę. Kiekvienas norintis galės papildyti logotipą individualia interpretacija ir taip suteikti jam naujų prasmių.
Laimėjęs, Rokas Sutkaičio ir Julius Seniūno, pasiūlymas pakeis iki šiol konkursiniam programos etapui sukurtą laikinąjį logotipą ir bus skirtas Kauno Europos kultūros sostinės programos sklaidai 2017-2023 m. laikotarpiu.
Pasak Agnės Pinigienės, projekto Kaunas 2022 atstovė ryšiams su visuomene, nugalėtojams bus įteikta 9.900 Eur premija, o už šią sumą autoriai turės įgyvendinti nemažai su logotipu susijusių užduočių.
Ženklas bus pradedamas naudoti kitais metais. Šiuo metu kūrėjai, atsižvelgdami į mūsų poreikius ir lūkesčius, derina ženklo išpildymą, teigia p. Pinigienė.
Skirtingi logotipai
Nuo 2014 m. Kaunas naudoja prekės ženklą ir šūkį Kaunas dalinasi, kurį sukūrė reklamos agentūra Not Perfect | Y&R Vilnius.
Kaunas dalinasi logotipas nesusijęs su Kaunas 2022. Kaunas dalinasi yra Kauno savivaldybės logotipas. Tuo tarpu Kaunas 2022 yra nepriklausomas projektas, kalba p. Pinigienė.
Paulius Senūta, reklamos agentūros Not Perfect | Y&R Vilnius valdybos pirmininkas, deda pliusą laimėjusiam projektui.
Sukurtas logotipas turi savo šarmo, lakonijos, elegancijos, žinoma, daug kas priklausys, kaip sėkmingai jis bus panaudojamas. Čia dažniausiai suklumpama. Tačiau sukurtas vizualinis identitetas yra pakankamai originalus, nuomonę dėsto p. Senūta. Mes taip pat buvome kviesti, tačiau šį kartą atsisakėme, tokie konkursai pareikalauja nemenko įdirbio, tačiau finansiškai jie nėra patrauklūs.
FOTOGALERIJA Naujasis Kauno kultūros sostinės 2022 logotipas. (8 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti