Kaunas išsirinko naują proginį logotipą

Publikuota: 2017-11-11
Pirmosios vietos laimėtojas. Kauno savivaldybės nuotr.
Pirmosios vietos laimėtojas. Kauno savivaldybės nuotr.

Baigėsi beveik keturis mėnesius trukęs tarptautinis konkursas „Kauno – kultūros sostinės 2022“ logotipui ir vizualiniam identitetui sukurti. Sėkmė lydėjo laisvai samdomus dizainerius Roką Sutkaitį ir Julių Seniūną.

Antroji vieta atiteko UAB „Rosencrantz & Guildenstern“ ir Fernanda Salles, trečioji – sostinės reklamos agentūrai „McCann Vilnius“.

Keturis mėnesius trukusiame konkurse, dalyvavo menininkai, grafikos dizaineriai, kūrybos ir komunikacijos profesionalų agentūros iš Lietuvos ir užsienio, o dalyvių pateiktus pasiūlymus vertino tarptautinė 9 ekspertų komisija, kurią sudarė Peter Bilak (Nyderlandai), Will Rust (Jungtinė karalystė), Fion Dobbin (Latvija), Gintaras Šeputis, Marius Dirgėla, Viktoras Bachmetjevas, Jūratė Tutlytė, Virginija Vitkienė ir Rytis Zemkauskas (Lietuva).

Komisijos narys, filosofas Viktoras Bachmetjevas džiaugiasi, kad konkurse dalyvavo ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kūrėjai: „Europos kultūros sostinės titulas įpareigoja ieškoti naujų kontekstų ir pabandyti į save pasižiūrėti šiuolaikiniame Europos kontekste, o laimėjęs projektas sužavėjo minimalizmu, šiuolaikiškumu ir lankstumu“.

Dalyvių buvo prašoma, kad konkursinių pasiūlymų idėjos atsispirtų nuo „Kaunas – Europos kultūros sostinės“ programos misijos ir vertybių, pristatomų konkursinėje miesto paraiškoje.

Kaip savivaldybės pranešime cituojama projekto vadovė Virginija Vitkienė, reikalavimai konkurso dalyviams buvo gan griežti: „Norėjome, kad logotipe ir būsimame projekto vizualiniame identitete atsispindėtų pagrindiniai mūsų siekiai: šiuolaikiškumas ir bendruomeniškumas. Taip pat norėjome, kad nebūtų pamiršta vietos specifika ir pagrindinės projekto kryptys. Laimėjęs pasiūlymas puikiai tai įkūnija ir netgi žengia žingsneliu tolyn. Laikui bėgant jį bus galima modifikuoti ir pritaikyti pačioms įvairiausioms bendruomenėms.“

Komisijos pirmininkas Peter Bilak išskyrė laimėjusio pasiūlymo interaktyvumą: „Laimėjusio pasiūlymo dizainas labai paprastas ir minimalus, tačiau idėjine prasme gan sudėtingas, paliekantis bendruomenei interaktyvumo galimybę. Kiekvienas norintis galės papildyti logotipą individualia interpretacija ir taip suteikti jam naujų prasmių.“

Laimėjęs, Rokas Sutkaičio ir Julius Seniūno, pasiūlymas pakeis iki šiol konkursiniam programos etapui sukurtą laikinąjį logotipą ir bus skirtas „Kauno – Europos kultūros sostinės“ programos sklaidai 2017-2023 m. laikotarpiu.

Pasak Agnės Pinigienės, projekto „Kaunas 2022“ atstovė ryšiams su visuomene, nugalėtojams bus įteikta 9.900 Eur premija, o už šią sumą autoriai turės įgyvendinti nemažai su logotipu susijusių užduočių.

„Ženklas bus pradedamas naudoti kitais metais. Šiuo metu kūrėjai, atsižvelgdami į mūsų poreikius ir lūkesčius, derina ženklo išpildymą“, – teigia p. Pinigienė.

Skirtingi logotipai

Nuo 2014 m. Kaunas naudoja prekės ženklą ir šūkį „Kaunas dalinasi“, kurį sukūrė reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

„Kaunas dalinasi“ logotipas nesusijęs su „Kaunas 2022“. „Kaunas dalinasi“ yra Kauno savivaldybės logotipas. Tuo tarpu „Kaunas 2022“ yra nepriklausomas projektas“, – kalba p. Pinigienė.

Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas, deda pliusą laimėjusiam projektui.

„Sukurtas logotipas turi savo šarmo, lakonijos, elegancijos, žinoma, daug kas priklausys, kaip sėkmingai jis bus panaudojamas. Čia dažniausiai suklumpama. Tačiau sukurtas vizualinis identitetas yra pakankamai originalus, – nuomonę dėsto p. Senūta. – Mes taip pat buvome kviesti, tačiau šį kartą atsisakėme, tokie konkursai pareikalauja nemenko įdirbio, tačiau finansiškai jie nėra patrauklūs“.

FOTOGALERIJA Naujasis „Kauno – kultūros sostinės 2022“ logotipas. (8 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 4

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau