Abejoja ŽŪM rengiamu komunikacijos konkursu

Publikuota: 2017-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija, išnagrinėjusi šiuo metu Žemės ūkio ministerijos vykdomo visuomenės informavimo kampanijos konkurso sąlygas, mano, kad jos gali riboti konkurenciją, keliant perteklinius reikalavimus konkurso dalyviams.

Žemės ūkio ministerijos paskelbtas konkursas yra vienas didžiausių pastarojo meto viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų komunikacijos paslaugų pirkimų, jo maksimali pirkimo vertė siekia 1,043 mln. Eur.

„Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narės laikosi nuomonės, kad kai kurie konkurso reikalavimai yra akivaizdžiai pertekliniai. Susidaro įspūdis, kad Žemės ūkio ministerija ne skatina potencialius dalyvius teikti konkursinius pasiūlymus, kad įsigytų kuo kokybiškesnę paslaugą už mažesnę kainą, bet pernelyg aukštai iškėlusi kvalifikacinę kartelę dirbtinai mažina konkurenciją“, – išplatintame pranešime teigia Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Konkurso kvalifikaciniuose reikalavimuose tiekėjai į siūlomų specialistų komandą privalo įtraukti specialistus, kurie turėtų didelę (net 5 m.) patirtį, rengiant publikacijas, TV ir radijo reportažus būtent žemės ir maisto ūkio ir/arba kaimo plėtros, ir/arba žuvininkystės tematika. Siūlomiems specialistams keliami ir ypač specifiniai reikalavimai, pavyzdžiui, būtina pasiūlyti specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra parengęs 7 autorinių laidų, kurios buvo transliuotos nacionalinių radijo programų laidose.

Pagal Žemės ūkio ministerijos paskelbtą konkursą tiekėjas sutarties vykdymui privalo turėti bent vieną specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra dalyvavęs įvykdant bent vieną socialinį ekonominį tyrimą, susijusį su Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. arba 2014–2020 m. programomis.

„Mūsų asociacijos nariai aktyviai domėjosi šiuo konkursu, tačiau atlikus rinkos tyrimą, paaiškėjo, kad pagal konkurso sąlygas reikiamų siauros kvalifikacijos specialistų yra vos keletas ir jie susiję su ankstesniais šios ministerijos užsakymais, tad tikėtina jau rezervuoti šiam konkursui“, – konstatuoja p. Stonkutė.

RSVA nuomone, minėti reikalavimai yra pertekliniai. Palyginus su kitomis temomis, žemės ūkio ir kaimo plėtros tematika nėra išskirtinė ir reikalaujanti specifinės patirties ir kompetencijų.

„Renkantis komunikacijos paslaugų teikėją svarbiausia yra jo komunikacijos profesinės kompetencijos, o ne profesionalus žuvininkystės ar žemdirbystės išmanymas. Jei komunikacijos specialistas geba organizuoti efektyvią komunikaciją apie nanotechnologijas, kodėl jis negalėtų parašyti straipsnio apie žemės ūkį, sukurti vaizdo klipo?“ – klausia p. Stonkutė.

RSVA dėl kilusių abejonių ir įtarimų kreipėsi į Žemės ūkio ministeriją bei informaciją perdavė Viešųjų pirkimų tarnybai, kurią taip pat informavo, kad šis konkursas neatitinka Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijų, kuriose teigiama, kad komunikacijos paslaugų konkursų vertinime kokybės kriterijus turi sudaryti 60%, o kainos kriterijus – 40% lyginamojo svorio. ŽŪM pirkime kokybės kriterijus sudaro 70%, o kaina – 30% svorio. Kol kas RSVA atsakymo iš ŽŪM nesulaukė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Jakilaičio vedamas laidas matysime ir „Delfi“, ir „Laisvės TV“  18

Žurnalistas Edmundas Jakilaitis paskelbė, kad vasaros antroje pusėje pradės darbus portale „Delfi“. Nuo...

Rinkodara
2018.06.14
„Viada LT“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 1

Degalinių tinklo valdytoja „Viada LT“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su skaitmeninės rinkodaros agentūra...

Rinkodara
2018.06.14
Raudonpadžių „Louboutino“ batelių gamintojas apgynė savo prekės ženklą

Europos Teisingumo Teismas priėmė sprendimą Prancūzų dizainerio Christiano Louboutino naudai – nusprendė...

Rinkodara
2018.06.14
„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis 1

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko...

Rinkodara
2018.06.12
Tarp savaitės reklamų: nauji „Tele2“ personažai ir žaisminga „Akvilė“

Tarp naujausių savaitės reklamų: nauji veidai „Tele2“ reklamoje (agentūra „Adell Taivas Ogilvy“), Automobilių...

Rinkodara
2018.06.12
„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
„Media bitės“ rankose – kino teatras „Pasaka“

Žurnalą „Žmonės“ ir kitus leidinius valdanti UAB „Media bitės“ nuo šiol valdys kino teatrą „Pasaka“ Vilniuje.

Rinkodara
2018.06.12
Lietuviškais ledais mėgaujasi ir Azijos gyventojai Rėmėjo turinys 8

Žinomo lietuviško prekės ženklo „Dione“ ledų asortimentą Lietuvos šimtmečio proga papildė naujas unikalus...

Sėkmė reklamoje – drąsa išlipti iš nusistovėjusių rinkos klišių 1

Verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų įdirbiu reklamoje ir komunikacijoje.

Rinkodara
2018.06.10
Didžiausią šuolį lietuvių širdyse demonstruoja „Lidl“ ir „Apple“ 2

Mėgstamiausių prekių ženklų tyrime šiemet didžiausią šuolį Lietuvoje į viršų skaičiuoja į antrąją poziciją...

Rinkodara
2018.06.09
Tobula kopija reklamoje: atsitiktinumas ar strategija Premium 1

Su komunikacijos ir rinkodaros veiksmais verslai neretai žengia jau pramintais takais – pasiremia konkurentų...

Rinkodara
2018.06.07

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau