Abejoja ŽŪM rengiamu komunikacijos konkursu

Publikuota: 2017-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija, išnagrinėjusi šiuo metu Žemės ūkio ministerijos vykdomo visuomenės informavimo kampanijos konkurso sąlygas, mano, kad jos gali riboti konkurenciją, keliant perteklinius reikalavimus konkurso dalyviams.

Žemės ūkio ministerijos paskelbtas konkursas yra vienas didžiausių pastarojo meto viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų komunikacijos paslaugų pirkimų, jo maksimali pirkimo vertė siekia 1,043 mln. Eur.

„Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narės laikosi nuomonės, kad kai kurie konkurso reikalavimai yra akivaizdžiai pertekliniai. Susidaro įspūdis, kad Žemės ūkio ministerija ne skatina potencialius dalyvius teikti konkursinius pasiūlymus, kad įsigytų kuo kokybiškesnę paslaugą už mažesnę kainą, bet pernelyg aukštai iškėlusi kvalifikacinę kartelę dirbtinai mažina konkurenciją“, – išplatintame pranešime teigia Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Konkurso kvalifikaciniuose reikalavimuose tiekėjai į siūlomų specialistų komandą privalo įtraukti specialistus, kurie turėtų didelę (net 5 m.) patirtį, rengiant publikacijas, TV ir radijo reportažus būtent žemės ir maisto ūkio ir/arba kaimo plėtros, ir/arba žuvininkystės tematika. Siūlomiems specialistams keliami ir ypač specifiniai reikalavimai, pavyzdžiui, būtina pasiūlyti specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra parengęs 7 autorinių laidų, kurios buvo transliuotos nacionalinių radijo programų laidose.

Pagal Žemės ūkio ministerijos paskelbtą konkursą tiekėjas sutarties vykdymui privalo turėti bent vieną specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra dalyvavęs įvykdant bent vieną socialinį ekonominį tyrimą, susijusį su Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. arba 2014–2020 m. programomis.

„Mūsų asociacijos nariai aktyviai domėjosi šiuo konkursu, tačiau atlikus rinkos tyrimą, paaiškėjo, kad pagal konkurso sąlygas reikiamų siauros kvalifikacijos specialistų yra vos keletas ir jie susiję su ankstesniais šios ministerijos užsakymais, tad tikėtina jau rezervuoti šiam konkursui“, – konstatuoja p. Stonkutė.

RSVA nuomone, minėti reikalavimai yra pertekliniai. Palyginus su kitomis temomis, žemės ūkio ir kaimo plėtros tematika nėra išskirtinė ir reikalaujanti specifinės patirties ir kompetencijų.

„Renkantis komunikacijos paslaugų teikėją svarbiausia yra jo komunikacijos profesinės kompetencijos, o ne profesionalus žuvininkystės ar žemdirbystės išmanymas. Jei komunikacijos specialistas geba organizuoti efektyvią komunikaciją apie nanotechnologijas, kodėl jis negalėtų parašyti straipsnio apie žemės ūkį, sukurti vaizdo klipo?“ – klausia p. Stonkutė.

RSVA dėl kilusių abejonių ir įtarimų kreipėsi į Žemės ūkio ministeriją bei informaciją perdavė Viešųjų pirkimų tarnybai, kurią taip pat informavo, kad šis konkursas neatitinka Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijų, kuriose teigiama, kad komunikacijos paslaugų konkursų vertinime kokybės kriterijus turi sudaryti 60%, o kainos kriterijus – 40% lyginamojo svorio. ŽŪM pirkime kokybės kriterijus sudaro 70%, o kaina – 30% svorio. Kol kas RSVA atsakymo iš ŽŪM nesulaukė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 4

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau