Abejoja ŽŪM rengiamu komunikacijos konkursu

Publikuota: 2017-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija, išnagrinėjusi šiuo metu Žemės ūkio ministerijos vykdomo visuomenės informavimo kampanijos konkurso sąlygas, mano, kad jos gali riboti konkurenciją, keliant perteklinius reikalavimus konkurso dalyviams.

Žemės ūkio ministerijos paskelbtas konkursas yra vienas didžiausių pastarojo meto viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų komunikacijos paslaugų pirkimų, jo maksimali pirkimo vertė siekia 1,043 mln. Eur.

„Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narės laikosi nuomonės, kad kai kurie konkurso reikalavimai yra akivaizdžiai pertekliniai. Susidaro įspūdis, kad Žemės ūkio ministerija ne skatina potencialius dalyvius teikti konkursinius pasiūlymus, kad įsigytų kuo kokybiškesnę paslaugą už mažesnę kainą, bet pernelyg aukštai iškėlusi kvalifikacinę kartelę dirbtinai mažina konkurenciją“, – išplatintame pranešime teigia Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Konkurso kvalifikaciniuose reikalavimuose tiekėjai į siūlomų specialistų komandą privalo įtraukti specialistus, kurie turėtų didelę (net 5 m.) patirtį, rengiant publikacijas, TV ir radijo reportažus būtent žemės ir maisto ūkio ir/arba kaimo plėtros, ir/arba žuvininkystės tematika. Siūlomiems specialistams keliami ir ypač specifiniai reikalavimai, pavyzdžiui, būtina pasiūlyti specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra parengęs 7 autorinių laidų, kurios buvo transliuotos nacionalinių radijo programų laidose.

Pagal Žemės ūkio ministerijos paskelbtą konkursą tiekėjas sutarties vykdymui privalo turėti bent vieną specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra dalyvavęs įvykdant bent vieną socialinį ekonominį tyrimą, susijusį su Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. arba 2014–2020 m. programomis.

„Mūsų asociacijos nariai aktyviai domėjosi šiuo konkursu, tačiau atlikus rinkos tyrimą, paaiškėjo, kad pagal konkurso sąlygas reikiamų siauros kvalifikacijos specialistų yra vos keletas ir jie susiję su ankstesniais šios ministerijos užsakymais, tad tikėtina jau rezervuoti šiam konkursui“, – konstatuoja p. Stonkutė.

RSVA nuomone, minėti reikalavimai yra pertekliniai. Palyginus su kitomis temomis, žemės ūkio ir kaimo plėtros tematika nėra išskirtinė ir reikalaujanti specifinės patirties ir kompetencijų.

„Renkantis komunikacijos paslaugų teikėją svarbiausia yra jo komunikacijos profesinės kompetencijos, o ne profesionalus žuvininkystės ar žemdirbystės išmanymas. Jei komunikacijos specialistas geba organizuoti efektyvią komunikaciją apie nanotechnologijas, kodėl jis negalėtų parašyti straipsnio apie žemės ūkį, sukurti vaizdo klipo?“ – klausia p. Stonkutė.

RSVA dėl kilusių abejonių ir įtarimų kreipėsi į Žemės ūkio ministeriją bei informaciją perdavė Viešųjų pirkimų tarnybai, kurią taip pat informavo, kad šis konkursas neatitinka Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijų, kuriose teigiama, kad komunikacijos paslaugų konkursų vertinime kokybės kriterijus turi sudaryti 60%, o kainos kriterijus – 40% lyginamojo svorio. ŽŪM pirkime kokybės kriterijus sudaro 70%, o kaina – 30% svorio. Kol kas RSVA atsakymo iš ŽŪM nesulaukė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga keičia pavadinimą

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjunga visuotinio narių susirinkimo metu priėmė sprendimą keisti...

Rinkodara
12:38
Tarp savaitės reklamų – išradingi sveikinimai Lietuvai

Tarp savaitės reklamų šį kartą ne tik tradiciniai klipai, bet ir išradingi bendrovių sveikinimai Lietuvai...

Rinkodara
2018.02.20
Virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai praranda populiarumą

Virš Jungtinės Karalystės (JK) virtuvės šefo Jamie Oliverio valdomos verslo imperijos susikaupė debesys. Metų...

Vadyba
2018.02.20
Prašymai dėl sutikimo gauti naujienlaiškius gali virsti baudomis 2

Gresiant milžiniškoms baudoms už gegužės 25 d. įsigaliosiančio Bendrojo duomenų apsaugos reglamento...

Rinkodara
2018.02.20
„Eltos“ įsigijimo sandoris užstrigo dėl pastatų atskyrimo

Gerą pusmetį besitęsiantis naujienų agentūros „Elta“ įsigijimo sandoris turėtų būti užbaigtas artimiausiomis...

Rinkodara
2018.02.20
Kaip persikeliant į naujas patalpas neprarasti klientų

Kiekvienas persikraustymas verslui kainuoja ne tik nemažus pinigus, bet iškyla ir kita grėsmė: net ištikimi...

Rinkodara
2018.02.20
„Gravitas Partners“ įsigijo dalį skaitmeninės rinkodaros agentūros akcijų Premium 2

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ perka 49% skaitmeninės rinkodaros bendrovės „Komunikacijos...

Rinkodara
2018.02.20
Laiminčios pardavimo komandos DNR: nuo ko priklauso sėkmė 1

Kad pardavimo komanda dirbtų puikiai, pirmiausia į save turi atsigręžti jos vadovas. Nes visos komandos sėkmė...

Rinkodara
2018.02.19
Rinkodara feisbuke: sėkmingai bendraujantiems įkainių rėmai neturi įtakos Premium 1

Vieni smulkieji perpranta feisbuko rinkodaros principus, kiti į socialinį tinklą krausto ir savo parduotuves...

Rinkodara
2018.02.19
Galimybė pateikta kone ant lėkštutės, bet ne visi nori ją pasiimti Premium 1

Į sostinę šiomis dienomis prigužėjo tūkstančiai svečių, tačiau kai kurios apgyvendinimo įstaigos antplūdžiui...

Rinkodara
2018.02.18
Nuolaidos – slaptas pardavėjo priešas

Dažniausia pardavimo klaida yra susijusi su neteisingu supratimu, kad lojalumą skatinti galima tik siūlant...

Rinkodara
2018.02.18
Pirmoji parama iš milijoninio fondo – dviems institucijoms 4

Pirmojo „V16 fondo“ Tarybos posėdžio metu buvo paskirta parama dviems institucijoms – Lietuvos istorijos...

Rinkodara
2018.02.16
„Google“ naršyklė „Chrome“ automatiškai blokuos įkyrias reklamas 9

Naujausia interneto naršyklės „Chrome“ versija „Windows“, „Mac OS“, „Linux“ ir „Android“ įrenginiams nuo...

Technologijos
2018.02.15
„Maxima“ krizių komunikacijos pamokų dar neišmoko Premium 10

Lietuvai besidabinant šventine nuotaika ir besiruošiant minėti Atkurtos Lietuvos šimtmetį, Vasario 16-ąją,...

Rinkodara
2018.02.15
Lietuvos bankas skelbia karą ICO projektų reklamai 12

Lietuvos bankas, oficialiai nereguliuojantis kriptovaliutų, kyla į kovą su viešų kriptovaliutų siūlymų (angl.

Rinkos
2018.02.15
Vėliavų ir trispalvių blynų deficitas 8

Penktadienį visa Lietuva Šimtmečio proga nušvis šalies ryškiaspalvės vėliavos spalvomis. Verslai taip pat...

Rinkodara
2018.02.15
Slapto pirkėjo tyrimų bendrovė „Dive Lietuva“ įsigijo konkurentę

Tyrimų bendrovė „Dive Group“ įsigijo slapto pirkėjo tyrimo padalinį iš mokymų kompanijos „DOOR Training and...

Rinkodara
2018.02.14
Milijono eurų premija – „Vasario 16 d. fondo“ tarybos rankose Premium 16

Prasideda antras etapas koncerno „MG Baltic“ iniciatyvoje – milijono eurų premiją dalins devynių asmenų...

Rinkodara
2018.02.14
„Bonnier“: skaitytojai sutinka mokėti už kokybišką žurnalistiką internete 2

Švedijos žiniasklaidos grupės „Bonnier“ pajamos 2017 m. siekė 25,7 mlrd. SEK, veiklos pelnas (EBITA) – 625...

Rinkodara
2018.02.13
Jaunimas iš „Facebook“ migruoja sparčiau, nei tikėtasi 11

Naujausia tyrimų bendrovės „eMarketer“ ataskaita rodo, kad socialinis tinklas „Facebook“ jaunesniąją...

Rinkodara
2018.02.13

Verslo žinių pasiūlymai

Nepamirštamos kelionės laiku

Nepamirštamos kelionės laiku

Kas mėnesį laukia nauji įspūdžiai ir netikėti atradimai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

NEMOKAMI specializuoti savaitraščiai

Nepraleiskite savo srities naujienų

„Verslo žinių“ akademija

„Verslo žinių“ akademija

Išsamūs praktiniai mokymai ne didesnėse nei 14 dalyvių grupėse

Pažintinis žurnalas

Pažintinis žurnalas

Tiems, kas brangina savo laisvalaikį ir domisi rytojumi

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau