Abejoja ŽŪM rengiamu komunikacijos konkursu

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija, išnagrinėjusi šiuo metu Žemės ūkio ministerijos vykdomo visuomenės informavimo kampanijos konkurso sąlygas, mano, kad jos gali riboti konkurenciją, keliant perteklinius reikalavimus konkurso dalyviams.
Žemės ūkio ministerijos paskelbtas konkursas yra vienas didžiausių pastarojo meto viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų komunikacijos paslaugų pirkimų, jo maksimali pirkimo vertė siekia 1,043 mln. Eur.
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narės laikosi nuomonės, kad kai kurie konkurso reikalavimai yra akivaizdžiai pertekliniai. Susidaro įspūdis, kad Žemės ūkio ministerija ne skatina potencialius dalyvius teikti konkursinius pasiūlymus, kad įsigytų kuo kokybiškesnę paslaugą už mažesnę kainą, bet pernelyg aukštai iškėlusi kvalifikacinę kartelę dirbtinai mažina konkurenciją, išplatintame pranešime teigia Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.
nuotrauka::1
Konkurso kvalifikaciniuose reikalavimuose tiekėjai į siūlomų specialistų komandą privalo įtraukti specialistus, kurie turėtų didelę (net 5 m.) patirtį, rengiant publikacijas, TV ir radijo reportažus būtent žemės ir maisto ūkio ir/arba kaimo plėtros, ir/arba žuvininkystės tematika. Siūlomiems specialistams keliami ir ypač specifiniai reikalavimai, pavyzdžiui, būtina pasiūlyti specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra parengęs 7 autorinių laidų, kurios buvo transliuotos nacionalinių radijo programų laidose.
Pagal Žemės ūkio ministerijos paskelbtą konkursą tiekėjas sutarties vykdymui privalo turėti bent vieną specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra dalyvavęs įvykdant bent vieną socialinį ekonominį tyrimą, susijusį su Lietuvos kaimo plėtros 20072013 m. arba 20142020 m. programomis.
Mūsų asociacijos nariai aktyviai domėjosi šiuo konkursu, tačiau atlikus rinkos tyrimą, paaiškėjo, kad pagal konkurso sąlygas reikiamų siauros kvalifikacijos specialistų yra vos keletas ir jie susiję su ankstesniais šios ministerijos užsakymais, tad tikėtina jau rezervuoti šiam konkursui, konstatuoja p. Stonkutė.
RSVA nuomone, minėti reikalavimai yra pertekliniai. Palyginus su kitomis temomis, žemės ūkio ir kaimo plėtros tematika nėra išskirtinė ir reikalaujanti specifinės patirties ir kompetencijų.
Renkantis komunikacijos paslaugų teikėją svarbiausia yra jo komunikacijos profesinės kompetencijos, o ne profesionalus žuvininkystės ar žemdirbystės išmanymas. Jei komunikacijos specialistas geba organizuoti efektyvią komunikaciją apie nanotechnologijas, kodėl jis negalėtų parašyti straipsnio apie žemės ūkį, sukurti vaizdo klipo? klausia p. Stonkutė.
RSVA dėl kilusių abejonių ir įtarimų kreipėsi į Žemės ūkio ministeriją bei informaciją perdavė Viešųjų pirkimų tarnybai, kurią taip pat informavo, kad šis konkursas neatitinka Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijų, kuriose teigiama, kad komunikacijos paslaugų konkursų vertinime kokybės kriterijus turi sudaryti 60%, o kainos kriterijus 40% lyginamojo svorio. ŽŪM pirkime kokybės kriterijus sudaro 70%, o kaina 30% svorio. Kol kas RSVA atsakymo iš ŽŪM nesulaukė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti