Abejoja ŽŪM rengiamu komunikacijos konkursu

Publikuota: 2017-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija, išnagrinėjusi šiuo metu Žemės ūkio ministerijos vykdomo visuomenės informavimo kampanijos konkurso sąlygas, mano, kad jos gali riboti konkurenciją, keliant perteklinius reikalavimus konkurso dalyviams.

Žemės ūkio ministerijos paskelbtas konkursas yra vienas didžiausių pastarojo meto viešojo sektoriaus organizacijų skelbtų komunikacijos paslaugų pirkimų, jo maksimali pirkimo vertė siekia 1,043 mln. Eur.

„Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos narės laikosi nuomonės, kad kai kurie konkurso reikalavimai yra akivaizdžiai pertekliniai. Susidaro įspūdis, kad Žemės ūkio ministerija ne skatina potencialius dalyvius teikti konkursinius pasiūlymus, kad įsigytų kuo kokybiškesnę paslaugą už mažesnę kainą, bet pernelyg aukštai iškėlusi kvalifikacinę kartelę dirbtinai mažina konkurenciją“, – išplatintame pranešime teigia Romualda Stonkutė, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) tarybos pirmininkė.

nuotrauka::1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Konkurso kvalifikaciniuose reikalavimuose tiekėjai į siūlomų specialistų komandą privalo įtraukti specialistus, kurie turėtų didelę (net 5 m.) patirtį, rengiant publikacijas, TV ir radijo reportažus būtent žemės ir maisto ūkio ir/arba kaimo plėtros, ir/arba žuvininkystės tematika. Siūlomiems specialistams keliami ir ypač specifiniai reikalavimai, pavyzdžiui, būtina pasiūlyti specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra parengęs 7 autorinių laidų, kurios buvo transliuotos nacionalinių radijo programų laidose.

Pagal Žemės ūkio ministerijos paskelbtą konkursą tiekėjas sutarties vykdymui privalo turėti bent vieną specialistą, kuris per pastaruosius 5 m. yra dalyvavęs įvykdant bent vieną socialinį ekonominį tyrimą, susijusį su Lietuvos kaimo plėtros 2007–2013 m. arba 2014–2020 m. programomis.

„Mūsų asociacijos nariai aktyviai domėjosi šiuo konkursu, tačiau atlikus rinkos tyrimą, paaiškėjo, kad pagal konkurso sąlygas reikiamų siauros kvalifikacijos specialistų yra vos keletas ir jie susiję su ankstesniais šios ministerijos užsakymais, tad tikėtina jau rezervuoti šiam konkursui“, – konstatuoja p. Stonkutė.

RSVA nuomone, minėti reikalavimai yra pertekliniai. Palyginus su kitomis temomis, žemės ūkio ir kaimo plėtros tematika nėra išskirtinė ir reikalaujanti specifinės patirties ir kompetencijų.

„Renkantis komunikacijos paslaugų teikėją svarbiausia yra jo komunikacijos profesinės kompetencijos, o ne profesionalus žuvininkystės ar žemdirbystės išmanymas. Jei komunikacijos specialistas geba organizuoti efektyvią komunikaciją apie nanotechnologijas, kodėl jis negalėtų parašyti straipsnio apie žemės ūkį, sukurti vaizdo klipo?“ – klausia p. Stonkutė.

RSVA dėl kilusių abejonių ir įtarimų kreipėsi į Žemės ūkio ministeriją bei informaciją perdavė Viešųjų pirkimų tarnybai, kurią taip pat informavo, kad šis konkursas neatitinka Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijų, kuriose teigiama, kad komunikacijos paslaugų konkursų vertinime kokybės kriterijus turi sudaryti 60%, o kainos kriterijus – 40% lyginamojo svorio. ŽŪM pirkime kokybės kriterijus sudaro 70%, o kaina – 30% svorio. Kol kas RSVA atsakymo iš ŽŪM nesulaukė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku