Inovatyvus „Tele2“ komunikacijos projektas Berlyne nuskynė auksą

Publikuota: 2017-10-27

Mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ Inovacijų biuro sukurta unikali meninė instaliacija, kuri vartotojų naršymo 4G tinkle duomenis paverčia originaliu muzikiniu kūriniu – 4G muzika – įvertinta pasauliniu mastu.

Prestižiniame kūrybiniame festivalyje „Ciclopas“ Berlyne šis „Tele2“ komunikacijos projektas apdovanotas aukso medaliu „Skaitmeninės meistrystės/Realaus potyrio“ kategorijoje. Apdovanojimą atsiėmė projekto įgyvendintojai – kūrybos namai „Some Films“.

Inivatyvus „Tele2“ komunikacijos projektas Berlyne „Skaitmeninės meistrystės/Realaus potyrio“ kategorijoje pranoko tokių solidžių varžovų kaip „Audi“, „Nissan“, „Lexus“ „9GAG“, „Globo TV“, „John Lewis“ kūrinius, rašoma telekomunikacijų bendrovės išplatintame pranešime.

videoklipas::1

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Šią meninę instaliaciją kūrėme beveik metus, ir šiandien dar kartą įsitikinome, kokį įspūdingą rezultatą pasiekėme. Kūrinys suvienijo keliasdešimt skirtingų sričių specialistų. Instaliacija turi didelę meninę vertę, taip pat – aiškią idėją: parodyti, kiek daug galime, kai esame kartu, mat padėti kurti jos skambesį gali kiekvienas „Tele2“ 4G interneto vartotojas“, – sako Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

VŽ rašė, kad nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklausė 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Viena sekundė bendrovės tinklo klientų suvartojamų tinklo duomenų, t.y. užmegztų 4G ryšio sesijų skaičius bei jų metu persiunčiamas duomenų kiekis – sugeneruoja vieną sekundę muzikos. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika.

Ši instaliacija veikė bemaž mėnesį nuo gegužės pabaigos sostinės šiuolaikinio meno galerijoje „Tsekh“.

Sujungė mokslą, inovacijas ir meną

Už šio projekto kūrybinį sprendimą buvo atsakingas menininkas ir muzikantas Andrius Šarapovas, jis yra instaliacijos autorius, projekto įgyvendintoja – kūrybos namai „Some Films“ kartu su reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ bei dar bemaž 70–ties įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

„Kartu su „Tele2“ ir gamybos partneriais tapome komanda, galinčia kurti vienetinius projektus – į juos panašių Lietuvoje nėra. Kai neturi, su kuo palyginti, sunku pačiam įvertinti projekto sėkmę. Todėl šis apdovanojimas atnešė ypač daug džiaugsmo. Tai, kad ši instaliacija laimėjo prieš tokius konkurentus kaip „Audi“, 9GAG ar „John Lewis“ laikome ne tik savo, bet apskritai lietuviškos reklamos pasiekimu“, – sako reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“ vadovas Linas Paškevičius.

Pasak Olgos Radčenko, „Some Films“ vadovės ir vykdančiosios prodiuserės, įgyvendinant šį projektą iššūkių netrūko.

„Nieko panašaus nebuvo daryta, tad ir patirties nebuvo iš ko perimti, daug ką teko daryti eksperimentuojant. Šį daug sričių jungiantį projektą įgyvendinome ir bekompromisį rezultatą pasiekėme, nes dirbome su talentingų ir atsidavusių profesionalų komanda“, – teigia p. Radčenko.

Adrian Belina, festivalio Skaitmeninė meistrystės kategorijos komisijos pirmininkas, antrina, kad šis darbas idealiai atspindi „Ciclope“ festivalio esmę – pagerbti kūrinių atlikimo meistrystę.

Dėl apdovanojimų varžėsi šimtai

Iš viso festivalyje „Ciclope“ šimtai pasaulyje garsių kompanijų varžėsi penkiose srityse – „Skaitmeninės meistrystės“, „Muzikinio klipo“, „Mados filmų“, „Prekės ženklo/trumposios formos“ ir „Prekės ženklo/ilgosios formos“. Kiekviena sritis apdovanojimuose suskirstyta į atskiras kategorijas.

Profesionalų komisija išrinko po tris kiekvienos kategorijos nugalėtojus, apdovanotus bronzos, sidabro ir aukso medaliais.

Tarptautinis kūrybinės meistrystės festivalis „Ciclope“ pasaulyje rengiamas nuo 2010-ųjų. Gimęs Buenos Airėse, Argentinoje, 2013-aisiais festivalis persikėlė į Berlyną, Vokietiją.

Ne pirmas toks žingsnis

VŽ rašė, kad tai ne pirmas toks „Tele2“ inovatyvus projektas. Pernai metų gale Vilniaus gatvėmis buvo galima pasivažinėti unikaliu interneto greičiu važiuojančiu automobiliu, kurio greitis priklausė nuo to, kokia toje vietoje yra mobilaus interneto sparta – megabitai per sekundę buvo paverčiami kilometrais per valandą.

„Šiuo automobiliu sostinėje buvo galima pasivažinėti mėnesį ir prie jo visada rikiavosi eilės, jį išbandė latviai ir estai, – tuokart VŽ teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius. – Tiek pastarasis, tiek ir šiandieninis projektas viršijo mūsų lūkesčius. Mums, kaip darbuotojams, smagu prisidėti prie tokių projektų įgyvendinimo ir žinoti, kad dirbame bendrovėje, kuriai rūpi ne vien parduoti naują telefoną, bet ir žengti žingsnelį į priekį komunikacinėje erdvėje.“

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Kaip įvertinti, ar jūsų pasiūlymas yra konkurencingas Premium

Neringa Petrauskaitė, UAB „We Are Marketing“ strategė, partnerė, sako, kad kai kalbame apie pardavimus,...

Rinkodara
2022.06.26
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku