„Panorama“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos centro Panorama ryšiais su visuomene ir socialiniais tinklais nuo šiol rūpinsis komunikacijos bendrovė Integrity.
Kaip išplatintame pranešime teigia Birutė Kalanovaitė, Panorama generalinė direktorė, kokybiškas aptarnavimas ir erdvė protingiems sprendimams jų prioritetai, puikiai sutapę su Integrity pasiūlyta komunikacijos vizija.
Itin daug dėmesio šiuo metu skiriame komunikacijai socialiniuose tinkluose, o su Integrity patirtimi, kūrybišku požiūriu manome pasieksiantys ne tik komunikacijos, bet ir mūsų verslo tikslų, teigia p. Kalanovaitė.
Jaučiamės įvertinti, gavę progą prisidėti prie Panoramos prekės ženklo matomumo ir jo viziją atskleidžiančio turinio kūrimo tokiam plačiam kanalų spektrui, laimėtu konkursu džiaugiasi Integrity PR direktorė Daiva Lialytė.
Pastaruosius pusantrų metų prekybos centro komunikacijos partneriais buvo kūrybinės komunikacijos agentūra Autoriai.
Panorama priklauso Baltijos šalių nekilnojamojo turto plėtotojui ir valdytojui E.L.L. Real Estate.
Tarp didžiausių Integrity klientų: Bitė Lietuva, Rimi Baltic, bankas Swedbank, MG Valda, Microsoft ir kitos.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti