Buvęs „Apple“ kūrybos vadovas: kas svarbu prekės ženklams šiandien ir rytoj

Kenas Segallas, davęs pavadinimą iMac ir vadovavęs ikoniškajai Apple kampanijai Think different, darbą su Steveu Jobsu vadina geriausia verslo lyderystės pamoka.
Apie tai, kas svarbu prekės ženklams šiandien ir rytoj, kur verslai klysta dažniausiai p. Segallas mintimis dalijasi ir su VŽ skaitytojais. Taip pat jis vakar kalbėjo ir kūrybiškumo bei inovacijų konferencijoje Bold. Ką jums davė metai praleisti A ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti