Kaip veikia vartotojus sekiojanti reklama internete

Naršydami internete jaučiamės tarsi nuogi net 86% respondentų teigia dažnai ar retkarčiais suprantantys, kad jų elgesys skaitmeninėje erdvėje yra stebimas vėliau juos persekioja su prieš tai atliktais veiksmais susijusios reklamos.
Kaip rodo Statista tyrimas, analizavęs reklamą ir privatumą 2017 m., 37% respondentų nesiima jokių veiksmų, tačiau net 63% bando tam užkirsti kelią, pavyzdžiui, rinkdamiesi naujus naršyklės langus, kad pabandytų nutraukti skaitmeninę uodegą. 14% respondentų tai daro nuolat.
Tik 39% respodentų pasitiki duomenų apsauga reklamoje skaitmeninėje erdvėje.
Labiausiai personalizuotus pasiūlymus pastebi jauni žmonės nuo 16 m. iki 29 m. 74% respondentų šioje amžiaus kategorijoje teigė, kad pastebi prekių ženklų pakartotinės rinkodaros veiksmus ir tik 9% į tai visai nekreipia dėmesio. Ši amžiaus kategorija dažniausiai, palyginti su kitomis amžiaus grupėmis, ir pasinaudoja tokiais pasiūlymais, rodo atliktas tyrimas.
Nors daugelis vartotojų jaučiasi nepatogiai, kai yra stebimi ir sekami reklamų, tačiau kartu vis tik gana palankiai vertina individualizuotus pasiūlymus. Pavyzdžiui, verslo bandymus rodyti personalizuotą reklamą palankiai vertina 17% respondentų (su tuo visiškai sutinka), kad dažniausiai palankiai vertina tokią komunikaciją, teigė 32% apklaustųjų.
Tačiau kartu net 44% teigė, kad jaučiasi nepatogiai, jei supranta, kad reklama žino jų lokaciją. Dar 28% taip pat buvo linkę dažniau sutikti su šiuo teiginiu.
[infogram id="22679ac4-5696-4a2c-a78c-85e302734bf8" prefix="Ksf" format="interactive" title="Rinkodara-Jaučiasi sekami reklamų internete, priklausomai nuo atliktų veiksmų čia"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti