„Telia Lietuva“ registruoja naują prekių ženklą

Publikuota: 2017-10-19
Viršuje – naujas prekės ženklas, apačioje – buvęs „Omnitel“ logotipas. VŽ koliažas.
Viršuje – naujas prekės ženklas, apačioje – buvęs „Omnitel“ logotipas. VŽ koliažas.

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ registruoja naują prekių ženklą „Telia ONE“. Pastarasis – išbraukus kelias raides, puikiai atrastas sutrumpinimas žodžio „Omnitel“ – turėto ir po bendrovių susijungimo atsisakyto prekės ženklo.

Pati „Telia“ paklausta apie panašumą, teigia, kad tai viso labo atsitiktinumas.

„Pats prekės ženklas „ONE“ šiuo atveju labiau simbolizuoja mūsų naują paslaugų platformą iš vienų rankų. Tai trumpas aiškus prekės ženklo pavadinimas. Sąsajų specialiai neieškojome. Svarstėme ir „Omni“ variantą, ir kitus. O tai kas gavosi, labiau viso labo atsitiktinumas“, – kalba Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuvos“ rinkodaros vadovė

VŽ rašė, kad su prekės ženklu „Telia ONE“ bendrovė neseniai pristatė naujus planus, su kuriais mobiliojo ir fiksuotojo ryšio paslaugas kartu pasirinkę nauji ir esami klientai gaus daugiau papildomų galimybių ir paslaugų – triskart daugiau mobiliųjų duomenų, triskart spartesnį šviesolaidinio interneto greitį ir tris nemokamus TV kanalų rinkinius.

„Telia One“ yra nauja paslaugų koncepcija, kuri suteikia ne tik daugiau greičio ar duomenų, bet ir užtikrina paprastesnį paslaugų valdymą“, – pristatydamas naujus planus kalbėjo Kęstutis Šliužas, „Telia“ vadovas.

VŽ rašė, kad po „Teo“ ir „Omnitel“ susijungimo, šį vasarį telekomunikacijų bendrovė procesą baigė su ryškia „Telia“ prekės ženklo įvedimo kampanija Lietuvoje, o „Omnitel“ ir „Teo“ nugulė į prekių ženklų istorijos stalčių.

Taip pat „Telia“ pasirinko ir įregistravo naują šūkį – „Daugiau gyvenimo“. Valstybiniam patentų biurui yra pateikta paraiška ir dėl žymens „#visakotinklas“ registracijos, tačiau pastaroji yra atmesta.

Per devynis 2017 m. mėnesius „Telia Lietuva“ pajamos padidėjo 6,6% – iki 270,1 mln. Eur. EBITDA, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, buvo 91,2 mln. Eur ir per metus padidėjo 2,9%, o EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, siekė 33,8%.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
10:36
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 9

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
09:47
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 19

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau