„Smiltynės perkėla“ atnaujina prekės ženklą

Publikuota: 2017-10-17
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.
Algimanto Kalvaičio (VŽ) nuotr.

Valstybės valdoma AB „Smiltynės perkėla“ antradienį pristato naują prekės ženklą – įmonė atnaujina logotipą ir šūkį – „Jungiame krantus!“.

Prekės ženklo atnaujinimas, kurį rengė kompanija „New agency“, beik kitos reklamos paslaugos atsiėjo 16.335 Eur su PVM.

Audrius Statkevičius, „Smiltynės perkėlos“ pardavimų ir klientų aptarnavimo vadovas, pažymi, kad bendrovės prekinio ženklo atnaujinimui jau buvo laikas – senasis nesikeitė daugiau nei 20 metų.

„Per tą laiką pasikeitė įmonės vertybės, pagrindiniai tikslai, atsivėrė platesnės veiklos, bendrovė tapo šiuolaikiškesne“, – pokyčių būtinybę argumentuoja p. Statkevičius.

Laimonas Trota, prekės ženklo koncepciją rengusios „New agency“ atstovas, taip pat pritaria, kad ankstesnis bendrovės logotipas atrodė pasenęs, neturėjo išskirtinumo, nesuteikė emocijos.

nuotrauka::2left

„Daugeliui „Smiltynės perkėla“ keltai asocijuojasi su atostogų pradžia, todėl naujojo logotipo sukūrimui panaudotas gerai visiems atpažįstamas laivo grindų raštas, kuris ir tapo pagrindiniu perkėlos simboliu“, – nurodo jis.

Keičiasi ne tik bendrovės logotipas ir šūkis, bet ir komunikacijai su klientais naudojami šriftai, spalvos bei kiti grafiniai elementai: informaciniai stendai, skiriamieji ženklai, išorinė reklama ir kt. Kartu su prekės ženklo keitimu buvo atnaujintas ir bendrovės interneto tinklapis.

„Akivaizdu, po daugelio įgyvendintų projektų – Senosios perkėlos naujojo administracinio pastato atidarymo Šiauriniame rage, pristatyto reguliaraus maršruto į Nidą, mobilios programėlės Keltas.lt sukūrimo ir e.bilietas sistemos įdiegimo – mes tapome lengviau pasiekiami, labiau matomi. Esame draugiška, inovatyvi įmonė, planuojame iš esmės rekonstruoti Naujosios perkėlos teritoriją, todėl nebegalime likti su šiuolaikinių prekinio ženklo principų nebeatitinkančiu ir bendrovės vizijos ir misijos neatspindinčiu vizualiniu bendrovės veidu“, – sako Darius Butvydas, „Smiltynės perkėlos“ generalinis direktorius.

nuotrauka::1nocrop

Jis užsimena, kad dalis pasikeitimų klientų laukia kitąmet, kai neatpažįstamai pasikeis bendrovės „Smiltynės perkėla“ keltai. Ant bortų atsiras piešiniai su plaukimu, sportu, atostogomis susijusiomis iliustracijomis.

VŽ rašė, kad vienas iš bendrovės keltų menininko iš Pietų Afrikos Respublikos piešiniu buvo papuoštas dar šį pavasarį Klaipėdoje vykusio gatvės meno festivalio „EDIT Vilnius Street Art“ metu.

FOTOGALERIJA Keltas „Baltija“ virto meno kūriniu (22 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
11:09
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
05:45
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau